Het is weer eens tijd voor een nieuw GA lijstje.
Beste speler: lemonpops, deze keuze heeft vrij weinig verklaring nodig. Is een top team zowel offensief als defensief.
Beste stam: Chess, als we naar de oorlog kijken die er gaande is tussen de eind stammen is het al duidelijk wie de betere is.
De beste stam speler: Interdictum. Is hier wel een duidelijke winnaar, altijd bereid om een vv te pakken en os te sturen waar nodig.
Heel chess behulpzaam, helaas kan er maar eentje de beste zijn
Het grootste ego: Laurens, er zijn veel mensen met een ego op dit spel maar een ego zoals die van Laurens kunnen weinig mensen aan tippen.
Beste leider: Jannes, vele zullen het waarschijnlijk wat minder kunnen vinden met Jannes (buiten de chess leden) maar wat Jannes heeft gedaan voor chess heeft hem een goede reputatie bij mij opgeleverd.
Ian, gezellige gozer, goede leider en weet wat die doet. Heeft zich al eerder bewezen als een goede leider en doet dat nu weer. Dankzij Ian staat chess op de plek waar het nu staat op Nr1.
Slechtste leider: Roy en bus, heb met beide spelers vrij weinig er is 0 structuur bij deze 2 heren en weten niet wat ze doen. dan komen ook nog alle duistere plannen van roy erbij kijken in het verleden van NEO.
Meest overschatte stam: Geen enkele
Meest onderschatte stam: de rimstammen die er nu nog zijn
Meest overschatte speler: die zijn er nu niet echt meer
Meest onderschatte speler: Bolletje, die ze elke keer nog blijven aanvallen maar niet echt een doorgang weten te vinden.
Daarnaast zie ik ook vaak dat mijn account
*suicide consultant onderschat word binnen Neo nog wacht ik eens op wat actie dus probeer me maar testen dan
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: heel chess wel maar als ik ga kijken naast chess dan zou ik wel met
niels en Rutger in een stam willen zitten
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Roy, bus en laurens
Mooiste spelers naam: het account mag dan wel van Roy zijn maar het is wel een erg mooie naam,
Philosophy of Plato
Mooiste stam naam: outclass your opponent
Het tofste topic: Dat moet toch wel echt
spotprentjes zijn met name door onze Clown met zijn geniale filmpjes
Het domste topic: de wanhoopspogingen van martijn
Favoriete forum poster: The clown, blijf zo doorgaan met je filmpjes
Minst favoriete forum poster: beide martijns
Dikste wannabe op het forum: Laurens en martijns
Dikste wannabe in het spel: Laurens, blijft maar doorgaan over hoe god hij is bla bla bla
Mooiste profiel foto van spelers: interdictum.
Mooiste profiel foto van stammen: Outclass your opponent
Mooiste actie van de wereld: de afgelopen massa waar Stunt en een deel van TBN volledig weggevaagd zijn.
Meest belovende speler voor de toekomst: dit zal wel echt ons enige echt
bolletje zijn.
Meest belovende stam voor de toekomst: -
Grootste blunder: de accounts
Tbn en Stuntman
Voor wie heb je nu echt respect: heb echt respect voor
inge, die moet hele dagen lang alleen maar onze mannen shit aanhoren in de groepsapp
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: dat is toch wel echt
Inge en Reol. Die wel eens de helpende hand geven voor de motivatie