Beste speler:Gemiddeld genomen vind ik maar weinig accounts echt van toegevoegde waarde. Ik opteer dan ook drie accounts:
Circusofinsanity, Lemonpops & TheTrainGoesChuhuu. Ik moet ook zeggen dat ik buiten N.E.O, Gal en enkele van Chess maar weinig weet van spelers die op accounts zitten. Wat ik weet is dat deze spelers ijzersterk zijn en zeer gedreven. We kunnen hier nog veel van verwachten.
Beste stam: Dat is voor mij zonder twijfel
Chess. Ik vind zelf dat Chess naar kwaliteit - kwantiteit verhouding iets beter is dan die van N.E.O en ik vind Gal en UFO veruit de mindere. -LW-, Dev., UA1, C100 en Ducks schaar ik daar nog weer onder. Want dat vind ik merendeels pure middelmaat op uitzonderingen daargelaten.
De beste stam speler: Intern vind ik vooral
Mr. Victorious zeer behulpzaam. Is op wereld 59 ook weleens anders geweest en waarvoor dank die verbetering. Überhaupt reageert men binnen N.E.O vlot op vragen. Ook de bespelers van
Circusofinsanity en
TheTrainGoesChuchuu als mensen die veel over hebben voor een stam.
Het grootste ego:
Het account
Niels5151 en
Teambignubz. Denken maar weg te komen met hun gelieg en bedrieg. Bij de daden van Niels5151 gaat dat zelfs tenkoste van zijn eigen stamgenoten die door hem bijvoorbeeld niet naar Chess gingen.... Over ego gesproken en dat om like 4 dorpen?
Allebei spelers die meer, meer en nog meer edelruimte willen, omdat ze weer nieuwe interns hebben. Misschien een idee om samen in één stam te gaan? Niels linkerdeel en TBN rechterdeel?
Beste leider:
Dat vind ik van mijn medespelers
Daan en
Roy. Die geven goed sturing aan N.E.O en ondersteunen de overige leiders met wat minder leiderservaring ook goed. Zijn direct, duidelijk en transparant.
Slechtste leider:
De leiding van
UFO. Klasse voor hoe de situatie met TBN is aangepakt. Maar een nieuwe speler direct verplichten te fuseren gaat mij te ver....
Meest overschatte stam:
Ik denk dat door de mensen die niet veel weten over de wereld en alleen kijken naar ranglijsten etc misschien
UFO kunnen overschatten. Juist omdat ze 1e staan.
Meest onderschatte stam:
Misschien dat ik een stam als
Gal onderschat. Weliswaar een hoog intern gehalte en ja ze zijn met weinig leden. Maar ze hebben wel een belangrijke ligging voor het verloop van de wereld. Misschien dat zij dit toch wel weten te verbeteren. Zeker indien het mogelijk zou zijn om hun reputatie te verbeteren.
Meest overschatte speler:
Ik gok dat TeamBigNubz Of Niels5151 niet door veel mensen niet overschat zullen worden. Nee ik ga voor het account
Hardcoreangel. In de startfase gebruikte hij slaven om het account Impact leeg te houden, een account waar ze mee zouden gaan samenwerken om opeens met kul redenen een mes in de rug te steken. Toch gesprekken om weer te gaan samenwerken en dan opeens incs na een paar uur daarvoor te zeggen dat een samenwerking er niet in zit. Paar edels gepakt. Om te voorkomen dat ze hun hele clear verloren maar een stuk fo 5 a 10 spelers het account Impact continue laten clearen.
Als derde dorp dan direct een bb dorp van 2500 punten.
Ze hebben een DU stam met een tiental leden met een totaal aan punten van 212K punten genaamd Milky. Waarvan ze al 5 dorpen hebben gepakt. In de vroege periode ook al een dorp gepakt van Under The Stairs. Een account wat op andere werelden werd bespeeld door Kevin. Waar speelt Kevin? Op Hardcoreangel.... Althans zeker in de startfase. Of dat nu zo is kan ik niet garanderen.
Vanmorgen hebben ze een dorp gepakt van Vegterio met 0 ODD stijging voor dat account. Logisch. Want jawel. Ook de stam TMT 2 is blijkbaar een zusterstam van GAL en dat van 138K punten... MathewSamv zat ook in die stam. Is ook geedeld door HardcoreAngel... Historyman ook
Ook mogen we de fusie tussen Jayce Garen en HardcoreAngel niet vergeten. Dat waren ook 27 gratis dorpen voor hen Dat resulteert erin dat al 1+1+5+1+2 +27 en dan dus nog 6 onzekre dorpen. Dat houdt in dat 37 of 43 van de veroverde dorpen goedkope dorpen zijn en/of een luchtje aan zit. Dat zijn percentages van 62.7% of 78.9% aan intern, goedkope dorpen et cetera. De overige dorpen zijn gepakt van spelers die nooit de 6K hebben behaald op 4 na op 66. Waarvan 2 toen ook nog geen 10K hadden en pas na een herstart nu zijn gaan groeien. Met andere woorden 0 serieuze dorpen vallen echt als een uitdaging te beschouwen. Vooral ook omdat je 0 recaps ziet.
De aanvaller is nog redelijk met een 33e plek met 243K. Is echter ook wel licht vertekend, want de hoogste aanvaller in 1 dag van HardcoreAngel is
59
HardcoreAngel
Gal 12.767 11.03.2019
Toen veroverden ze:
039| Damnat Quod Non Intellegunt (446|489) K44 3,227
Jayce Garen [
Gal]
HardcoreAngel [
Gal] 2019-03-12 04:51:11
031| Damnat Quod Non Intellegunt (443|492) K44 6,615
Jayce Garen [
Gal]
HardcoreAngel [
Gal] 2019-03-11 19:59:18
030| Damnat Quod Non Intellegunt (444|493) K44 3,229
Jayce Garen [
Gal]
HardcoreAngel [
Gal] 2019-03-11 11:40:56
028| Damnat Quod Non Intellegunt (444|486) K44 5,568
ruiter939 [
Milky]
HardcoreAngel [
Gal] 2019-03-11 11:12:34
029| Damnat Quod Non Intellegunt (446|493) K44 6,985
Jayce Garen [
Gal]
HardcoreAngel [
Gal] 2019-03-11 10:23:32
027| Damnat Quod Non Intellegunt (445|511) K54 6,386
Historyman [
tmt 2]
HardcoreAngel [
Gal] 2019-03-11 08:10:23
026| Damnat Quod Non Intellegunt (445|494) K44 3,174
Jayce Garen [
Gal]
HardcoreAngel [
Gal] 2019-03-11 06:02:13
025| Damnat Quod Non Intellegunt (444|510) K54 3,535
mathewchris [
tmt 2]
HardcoreAngel [
Gal] 2019-03-11 00:10:14
024| Damnat Quod Non Intellegunt (444|506) K54 3,376
mathewchris [
tmt 2]
HardcoreAngel [
Gal] 2019-03-10 22:42:24
Het kan dus zijn dat TMT 2 pas nadien als zusterstam ging fungeren of ze vonden dat ze ODA toch een keer moesten boosten.
Hoe dan ook. ik denk dat ik wel voldoende heb uitgelegd waarom ik HardCoreAngel tamelijk overschat vind.
Meest onderschatte speler:
The Mysterious Society vind ik een positieve uitzondering in GAL wanneer je kijkt naar internwerk etc. Kijkend naar eerdere ervaringen lijkt
Drx. Dabb mij redelijk onderschat omdat ze nog redelijk klein zijn en ook nog een lage ODA hebben. Maar toch decent prestaties op wereld 57 en casual 4 zo te zien,
ActionReaction heeft bijna front met Thetraingoeschuchu en lijkt wel offensief ingesteld te zijn en durft grotere tegenstanders aan te pakken.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Thetraingoeschuchu en Circusofinsanity, omdat je daarvan weet wat je er aan hebt.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Hardcoreangel, Niels5151, TeamBignubz, .Fearless, Vito Corleone W12 en .Conor Mcgregor.
Geen zin om met onbetrouwbare spelers te spelen met een dik ego.
Mooiste spelers naam:
*Suicide Consultant & onze eigen naam
Philosophy of Plato. Want de filosofie van Plato is ongeëvenaard.
De wijze spreekt omdat hij iets te zeggen heeft, de domme spreekt alleen om iets te zeggen te hebben.
Goede mensen hebben geen wetten nodig om te weten waar hun verantwoordelijkheid ligt en slechte vinden wel een achterpoortje.
Mooiste stam naam:
Outclass your opponent omdat tw daar om draait &
Aut vincere, aut mori
Het tofste topic:
Stabkoning Gulmea en andere topics waar inhoudelijk gediscussieerd wordt.
Het domste topic:
Gok de Top, Hoeveel gefarmd & UW toelichting over nieuw-lid met een verleden.
Favoriete forum poster:
Ik weet dat ik hier tegen het zere been van de ego's van sommige 'topspelers' ga schoppen, maar ik vind het niveau op het AF tegenwoordig abominabel. Het is absoluut niet dat ik mijzelf als een P&P wonder wil bestempelen, maar ik probeer wel mijn best te doen voor het creëren van 'goede' posts en in de hoop dat daarmee een mooie discussie ontstaat. Veel van de 'gevestigde' namen doen vooral aan zelfverheerlijking en cirkel redeneren. Er wordt naar mijn mening weinig inhoudelijk gereageerd op posts van andere partijen. . Dat vind ik betreurenswaardig. We klagen allemaal over het abominabele niveau van het algemeen forum en de neergang in kwaliteit en activiteit die het doormaakt. Echter ben ik van mening dat een goed en actief algemeen forum bij jezelf begint. Goed voorbeeld doet namelijk volgen en wanneer jij wel 'fatsoenlijk' post dan kun je die teloorgang misschien remmen of heel misschien wel weten om te draaien.
Een uitzondering op die regel is
@Earth Terra
Minst favoriete forum poster:
Al die ontzettend verschrikkelijke posters die alleen maar onzin kunnen spuien, haat zaaien, offtopic posten. Simpelweg niets tot weinig toevoegen aan het AF, omdat ze niet de moeite nemen om aandacht te besteden aan hun posts. Spelers die doen alsof hun stam en hun account heilig is en wanneer zij iets doen dan is het gerechtvaardigd. Doet de vijand iets dan is het huis te klein en zijn ze zielig, smerig, vies, arrogant, ego etc.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Virtues of my Supremacy, *Suicide Consultant, Red Sky at Morning, Drx. Dabb & Chemistry. Ze hebben allemaal een uitdagende ligging waarmee ze met slim handelen veel mee zouden kunnen bereiken en ook nog niet echt gebonden zijn aan een bepaalde alliantie.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Zal moeten blijken. Kijkend naar ligging
Chess, Gal en N.E.O.
Grootste blunder:
Mijn belofte niet nakomen en toch ingaan op Daan zijn vraag.
Voor wie heb je nu echt respect:

Spelers die karakter tonen. Niet bij het eerste zuchtje tegenwind neergaan en gewoon doorvechten. Die zich niet makkelijk laten passeren. Spelers die eerlijk spelen en gaan voor Fair-Play.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn toffe team
Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positieve manier?
Spelers die staan voor ethisch handelen,
Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Lemonpops Vooral omdat we elkaar goed aanvullen en een zelfde speelstijl hebben. Niet negatief bedoeld richting de rest van de stam. Maar het is fijn als je vv door iemand gedaan wordt door iemand die een beetje hetzelfde werkt als jijzelf.
Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Pfft zal de tijd moeten leren. Ik denk
Lemonpops, wijzelf van Plato, Attempt en TheTraingoeschuhu. Maar dat zal de komende weken blijken.
Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Persoonlijk alleen in
Chess. UFO hoef ik niet, want ik laat mij niet verplichten met wie ik dien te fuseren, GAL is ook list en bedrog, -LW- vind ik op paar stammen na niet zoveel soeps. De overige top 10 stammen vind ik niet eens het uitleggen waardig. Weliswaar zitten er in Chess spelers waarmee ik kan botsen (Lees Aaron,Jannes, Jason en een naam die niet geopenbaard wenst te worden), maar er wordt wel een bepaalde standaard gehanteerd welke ik noodzakelijk vind.
Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Hier niet.
Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Nog niets gezien.
Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)?
Ik vind dat
*Suicide Consultant wel lekker bezig is momenteel als betrekkelijk klein acc toch een account aan het uitschakelen van grotere omvang.
Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)?
Aaron, Jason, Daan & Roy.
Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat?
Nja haat haat. Op tw zijn er maar max 5 personen waar ik echt een persoonlijke haat tegen heb en die ik in real-life niet hoef te zien. Zoals bijvoorbeeld een Sjoert.
Maar spelers waar ik op 66 een afkeer van heb dat zijn toch wel:
Hard, Niels en TBN. Ik heb het niet op ego gedoe, liegen en bedriegen en dat soort spel.