Golden Awards.

DeletedUser79332

Guest
Beste speler: Ik denk als ik naar de huidige top kijk, Fierce. er toch nog wel steeds bovenuit springt. Dus voor nu gaat mijn stem naar Fierce. Neemt niet weg dat de rest niet goed is maar moet een keuze maken:)

Beste stam: Ik moet eerlijk bekennen dat de stam *IR* op dit moment het meeste heeft laten zien. Van massa's tot spelden prikjes en ze hebben precies de juiste accounts weten te pakken. Zonde vor ons natuurlijk maar gewoon goed werk van *IR*.
Dus deze award is dik voor hun op dit moment!

De beste stam speler: Fierce. Vanwege de range niemand behalve bbs om aan te kunnen vallen en aangevallen te worden. Hoeveel deff hun doneren is gewoon niet normaal.
Dzt niet beroerd van vv.
Meat niet beroerd van vv.
Chavelier, doet elke wave van *IR* mee. Heb de indruk dat hij veel inzet toont voor *IR*.

Het grootste ego: @.TimeforplanB Ondanks dat ik het wel kan hebben is deze award wel voor jou.;)

Beste leider: Ik denk dat ik hier ook voor de leiding van *IR* ga op dit moment. De aanvallen lijken beter gecoördineerd en het lijkt erop dat het stabiel loopt.

Slechte leider: -

Meest overschatte stam: Ik benoem hier viking. Buitenom dat er sommige met *IR* samen werken hebben ze verder nog niet veel laten zien imo.

Meest onderschatte stam: Hier ga ik voor *IR*. We dachten dat het wel gelopen was maar *IR* bewijst het tegendeel. Deze oorlog is nog lang niet gestreden! Zo blijft de pret er ook wel in he. :p

Meest overschatte speler: Heb nu niet echt meer iemand op het vizier die ik hier zou kunnen benoemen. Dat komt door jullie allen! Goed gedaan:D

Meest onderschatte speler: Meat. De inzet die hij toont, moet dit zijn vruchten gaan afwerpen straks. Meat gaat nog wel wat stijgen in de ranglijsten.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met iedereen wel tot op heden. Heb niet snel een hekel aan mensen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stabbers, mensen die individueel belang boven stambelang vinden.

Mooiste speler naam: Chevalier de Sangreal blijft 1 van de mooiere namen op deze wereld

Mooiste stam naam: ANGELS Wie wil er nu niet door God gestuurd worden..

Het tofste topic: Alles waar activiteit is!

Het domste topic:-

Favoriete forum poster: Iedereen!

Minst favoriete forum poster: Niemand zo lang mensen hun mening maar onderbouwen en niet maar wat roepen om het roepen.

Dikste wannabe op het forum:-

Dikste wannabe in het spel: -

Meest belovende speler voor de toekomst: Fierce. Deze zullen de wereld als nr1 afsluiten denk ik.
Ik denk ook dat Meat in de top3 zal eindigen.

Meest belovende stam voor de toekomst: *IR* & Angels. Ik denk dat 1 van deze 2 stammen de wereld zal winnen. Mijn verwachting nu is dat er niet een andere stam nog zal gaan opstaan. Maar zeg nooit nooit.

Mooiste profiel foto van spelers:Calamity.

Mooiste profiel foto van stammen: Angels.

Grootste blunder: Op wonderbaarlijke wijze al mijn groepen kwijt zijn. (Waarschijnlijk iets in een dronken bui verkeerd gedaan:eek::oops:). Hierdoor weer een tijd kwijt geweest aan het opnieuw maken en indelen..

Mooiste actie van de wereld: Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wat ik hier moet neerzetten.
 
Bovenaan