Golden Awards

Reactiescore
1.283
Ik ben ook best benieuwd naar je beargumentatie voor het neerzetten van digimat als overschat. Niemand had daar namelijk hoge verwachtingen van, zeker niet aangezien de enige bespeler vanwege real life al sinds de join van oud maai weg is.

Ik denk dat deze voor de helft gemakkelijk ingevuld kan worden. Even los van het feit of er veel verwacht werd qua kwaliteit was digimat simpelweg het snelst groeiende account van w65.
In het achterhoofd wetende dat voor ons (althans mijzelf) er geen duidelijke rede bekend is waarom digimat toen gestopt is kan ik me er in vinden dat hij de naam “overschat” gekregen heeft.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.478
Ik denk dat deze voor de helft gemakkelijk ingevuld kan worden. Even los van het feit of er veel verwacht werd qua kwaliteit was digimat simpelweg het snelst groeiende account van w65.
In het achterhoofd wetende dat voor ons (althans mijzelf) er geen duidelijke rede bekend is waarom digimat toen gestopt is kan ik me er in vinden dat hij de naam “overschat” gekregen heeft.
Dat kan ik wel begrijpen, toen maai viel was er weinig contact meer tussen ima en V:N. Maar het account lag al lange tijd stil, en de inactiviteit van V:N accounts was volgens mij bekend, aangezien ik daar dagelijks over klaagde op skype. :p
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik ben ook best benieuwd naar je beargumentatie voor het neerzetten van digimat als overschat. Niemand had daar namelijk hoge verwachtingen van, zeker niet aangezien de enige bespeler vanwege real life al sinds de join van oud maai weg is.

Een account dat een tijdje top 3 heeft gestaan deze wereld en het vervolgens niet waarmaakt is redelijk overschat ja. Had persoonlijk wel verwacht dat er sterk team opzat omdat ze altijd in een rap tempo dooredelde.
 
Reactiescore
2.064
Beste speler: You Just Got Sniped
 
Bovenaan