Golden Awards

DeletedUser79415

Guest
mijn laatste lijstje om deze wereld mooi af te sluiten.


Beste speler: Coruscant en mystery men , beide flink tegenslagen gehad maar beide ook dikke Oda score en terecht beide in top 3.

Beste stam: Ima, iedere speler heeft zijn waarde geuit.

De beste stam speler: Nap Time goed vv gedraaid en voor The White Lotus gezorgd toen het echt nodig was. The American Sniper mooie ods voor continu front.

Het grootste ego: Too hot for this planet

Beste leider: .Fearless Men altijd alles goed geregeld, ima had later alles ieder voor zich wel alles op orde maar begin top gedaan (Jeroen).

Slechte leider: MaAi eN bOnKen

Meest overschatte stam: xxx

Meest onderschatte stam: xxx

Meest overschatte speler: Sardir , sorry ben niet van mening dat nr 1 jullie staat.

Meest onderschatte speler: aapjeklapklap wat een topper van een MB is dit, zeker een aanrader voor als je hem tegen komt !

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: bijna geheel Ima, @potje , Mysterious Individual vast nog een aantal :$

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Esfr

Mooiste speler naam: Hallo ik ben jelco humor vind ik dit.

Mooiste stam naam: Game Over

Het tofste topic: GA

Het domste topic: xxx

Favoriete forum poster: Coruscant love it :p

Minst favoriete forum poster: inge, Martijn en jeremy ...

Dikste wannabe op het forum: DBA

Dikste wannabe in het spel: DBA

Meest belovende speler voor de toekomst: xxx

Meest belovende stam voor de toekomst: xxx

Mooiste profiel foto van spelers: NIETTEDOEN

Mooiste profiel foto van stammen: Ima.

Grootste blunder: stam Conq. die meeste uitdaging bracht voor team dba zelfs na jump richting front. @haico5 @Jabroni @RudyNiet @lbaway , GG boys.

Mooiste actie van de wereld: The White Lotus joachim op vakantie , grapje... dumdumtsss
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.363

DeletedUser13822

Guest
Dames en heren,

De laatste post voor mezelf over w65. Na enkele jaren geen tw te hebben gespeeld ben ik door Moeysiano (bedankt hé) teruggehaald naar dit spel. Samen gestart op het account runeskater en na een korte periode een fusie met Niettedoen ondergaan.
Graag wil ik beginnen met team NTD te bedanken, alle spelers die daar gespeeld hebben. Sommige wat langer als andere, sommige met een iets grotere bijdrage dan andere. Maar ik toegeven dat ik hier enkele toppers heb leren kennen. Dikke Merci Paul, Tristan ( @Consuela.), Ruben( @.game ), Kevin (@Kechvin ), Redmar, Christiaan ( @We Like Hot Chicks ), Monique (@laila ), Tom, Moeys (@Moeysiano )en Wouter (@Valar Morghulis. ).
Moeys en Monique kende ik al van w3, een wereld die een speciale plaats heeft bij mij.

Natuurlijk moet ik de stam Ima even kort in de bloemetjes zetten. Toppers één voor één. Accounts bemand met spelers die voor elkaar door het vuur zijn gegaan. Toppers als Corus, DbA, MM, FM, TWL en de Tasjes om er enkele op te noemen. Ondanks dat ze allemaal verdienen om een keer extra genoemd te worden ga ik er een paar uitpikken.
Team FM als buren was een luxe. Je kon op hen rekenen met daarbij de rust die Jeroen als leider heeft gebracht in de stam. Chapeau!
DBA was een team in de rim, later mee aan het front. Had je wat nodig, ze waren er voor je.
MM begon als tegenstander van onze stam, maar na een tijdje bleken ze gewoon lieverdjes te zijn.
Corus was een team dat niet kapot te krijgen was. Volhouders en plantrekkers in de goede zin van het woord. Respect boys!

En mijn favoriete team in de stam Ima, de TASjes. Eender wat er was, ze waren er. In mijn ogen één van de sterkste accounts die ik gezien heb in al de jaren dat ik gespeeld heb.

Laatste kransje dat nog een vernoeming verdient zijn de spelers die ervoor gezorgd hebben om NTD groot te maken. Freek, Bjossy, Treven en ook Eye of the creed een beetje. De eerste 3 als MB’s voor ons, de 4e als een soort geaddopteerde MB. Thx om uw eigen account weg te cijferen voor ons account.

Ima spelers, merci voor de leuke maanden. Nu tijd voor TW-pensioen poging 3.

PJ out

Alle, nog één lijstje dan :D

Beste speler: The american sniper wint deze award. Close gevolgd door Coruscant

Beste stam, Ima, iedere speler heeft daar een dikke bijdrage aan geleverd

De beste stam speler: Nap Time & DBA. Zowel qua VV als leveren van troepen.

Het grootste onterechte ego: Too hot for this planet

Het groorste terechte ego: Corsucant

Best leider: Jeroen van Fm

Slechtste leider: Eat sleep farm repeat

Meest overschatte stam: Maai

Meest onderschatte stam: Conq

Meest overschatte speler: Digimat

Meest onderschatte speler: Shumway

Me wie zou je graag in een stam zitten: buiten de Ima-spelers ga ik voor Shumway en Steppet. De eerste als w3 topper de tweede als enthousiaste jonge gast waar je volgens mij wel iets van kunt maken met de juiste beggeleiding.

Met wie zou je zeker niet in een stam willen zitten: ESDR, Theo Walcott, Digimat en Happyness

Mooiste speler naam: Discovered by accident

Mooiste stam naam: The Last Alliance (LA), omdat ze effectief de laatste waren.

Favoriete forum poster: Calamity.

Dikste wannabe op het forum: Too hot for this planet



giphy.gif
 
Reactiescore
2.062
@quite shaqly Ben wel benieuwd waarom je niet met mij in een stam wilt zitten.
 
Reactiescore
2.062
Heb deze tw speler nog nooit gesproken. Met de meeste ima spelers heb ik ook wel een goede band, en speel veel met ze samen op andere werelden.
 
Reactiescore
1.476
Meest onderschatte speler: Shumway

Me wie zou je graag in een stam zitten: buiten de Ima-spelers ga ik voor Shumway en Steppet. De eerste als w3 topper
Heb je nu een account als onderschat neergezet puur omdat hij op jou enige andere wereld (10 jaar geleden) een topper was?

Ik ben ook best benieuwd naar je beargumentatie voor het neerzetten van digimat als overschat. Niemand had daar namelijk hoge verwachtingen van, zeker niet aangezien de enige bespeler vanwege real life al sinds de join van oud maai weg is.
 
Bovenaan