Golden Awards

DeletedUser79415

Guest
Vanuit buiten af leek DBA gewoon een doorsnee type speler. Nu ik veel goede reacties over dit account lees uit Ima, ben ik best benieuwd wat er achter dit account zat. Ik laat me graag verrassen.

Lijkt me leuk eens samen te spelen!

Jonah is heel aardig <3

Ik loefff jouuuu <3

Team DBA is niet vies van een vv draaien. Heb het zelf deze wereld niet langdurig nodig gehad (als het al voorgekomen is) maar als ik op whatsapp en skype zag hoe vaak dba reageerde op aanvragen.. petje af.

Jonah sucks balls op fortnite. Fijn dat je een klein beetje tw kan spelen!

Fn niet het beste indd maar was wel altijd goud ! Gaat je goed en wie weet tot een volgende kusssieee!
 
Reactiescore
1.283
Paultjeee, lekker lijstje om te lezen kerel!
Met een paar veren kom ik er niet he, ik wil me minstens kunnen onderscheiden als pauw tussen alle haantjes die tw kent.

Zoals de meeste addicted spelers hier, mij zie je niet meer terug oftewijl tot de volgende!

Thanx voor de nomi’s ❤️
 
Reactiescore
177
Paultjeee, lekker lijstje om te lezen kerel!
Met een paar veren kom ik er niet he, ik wil me minstens kunnen onderscheiden als pauw tussen alle haantjes die tw kent.

Zoals de meeste addicted spelers hier, mij zie je niet meer terug oftewijl tot de volgende!

Thanx voor de nomi’s ❤️

Ook jij bent een NOOB weet niet wie dit is zal het Rick of Wes zijn. Of toch iemand anders...

xXx
 
Reactiescore
1.476
Beste speler: 1. Mijn co Mike @Kaisa op Happyniss, enorm actief en gemotiveerd, nachtte elke nacht en ondanks dat wij op een gegeven moment exclusief onder vuur lagen namen we toch nog vv'tjes aan.
2. Coruscant. Hét belangrijkste account van w65, wat maai maar niet ten onder kon krijgen.
3. Donstef. Early game heeft deze speler de stam Friends zo lang bezig gehouden, verdiend toch een plekje hier. Ik twijfelde hier met ChopChop.

Beste stam: Ima. Hele wereld door een steady performance. Welverdiende winst.

De beste stam speler: Vanuit maai deed iedereen zijn taak wel, we hadden naar mijn beleving net iets minder spelers, net iets minder kwaliteit, en net iets minder motivatie.
In de stammen waarin ik heb gezeten wil ik graag Betawolf (gemotiveerd, als hij doorgaat met oefenen komt hij er wel), Ricoverhoefuh (Moet alleen iets meer TWen en iets minder feestten :p), Mennormu (Enige in ANW die ooit vv voor ons heeft gedaan. :() en Firecore. (Actief en gemotiveerd, en de skills+ervaring zijn ook aanwezig. Helaas had hij als solospeler geen sterk account kunnen neerzetten.) @TGP.22 , beter laat dan nooit Fabien! ;)

Het grootste ego: Niettedoen vond zichzelf wel heel tof. En Mark @Coruscant natuurlijk.

Beste leider: @The Accountant. , ik had als buitenstaander niet veel van het beleid meegekregen, maar de meeste mensen die ik sprak waren erg tevreden, en hij reageerde voortreffelijk op ons gezeur over de cf's. Verder hadden stammen zoals ANB en GAME niet echt een leiding, dus daar valt niks te nomineren.

Slechte leider: Ik vind het jammer hoe het met Bonken is afgelopen. Eerst fuseren met Shine en dan word iedereen weggespeeld.
Meest overschatte stam: Bonken, shine en inf.
Meest onderschatte stam: Sint :D

Meest overschatte speler: Kusm, Eminori, Alma tot op zekere hoogte. Bijkertje, weet niet of dat account destijds onder vv stond, maar toen ik daartegen frontte op Trommeldoos was hun offensief om van te huilen. Niettedoen vond ik lategame ook nog niet veel neerzetten. Liftte mee met clears van stamgenoten, pp'de bij elk nieuw dorp de muur, en maakte meerdere keren clusterfucks om maar 'winst' te kunnen maken. Op het moment dat onze safebuffer shumway bb werd kregen we direct een berichtje; "Deze bb's zullen niet als clusterfucks worden gezien, al worden ze aan de andere kant gemaakt."
Meest onderschatte speler: Firecore, ChopChop

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Mijn co Mike, Jamie van @Vetus Bellator. die mij een paar keer geholpen heeft <3, @TGP.22 die ons vanuit het niets bijstond op Denissen, Jeboy1850, Betawolf, Rico verhoefuh. Stan van Trommeldoos.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Bottleofwine, sorry maar ik heb me echt een paar keer aan je geërgerd.:( Niettedoen. En alle runners, vooral als ze van tevoren een grote mond hebben. +Originele 2 bespelers van Reduce.

Mooiste speler naam: Hallo ik ben jelco, Trommeldoos, Niettedoen
Mooiste stam naam: De grasmaaiers natuurlijk.
Het tofste topic: Spot je prent natuurlijk.
Het domste topic: Imagination: De onsportieve winnaar van W65

Favoriete forum poster: @Timtim589, @Calamity. @Theo Walcott. @Coruscant omdat Mark altijd drama meebrengt. :oops: En nog een heleboel andere die ik nu vergeet.
Minst favoriete forum poster: @Too Hot For This Planet , zoveel kabaal voor zo weinig prestatie. Triest.

Dikste wannabe op het forum: @Kechvin natuurlijk, al speelt die al een tijd niet meer geloof ik. :(
Dikste wannabe in het spel: Niettedoen, @Too Hot For This Planet
Meest belovende speler voor de toekomst: /
Meest belovende stam voor de toekomst: /

Mooiste profiel foto van spelers:
TW TAS.gif
TW PYRO.gif
Mooiste profiel foto van stammen: Ima.
Grootste blunder:
5 verschillende accs joinen deze wereld. Wat een tijdverspilling! :eek:
Mooiste actie van de wereld: Diezelfde 5 accs joinen, ik was erg tevreden over de wereldinstellingen, met name speed 2 en geen os buiten de stam.

Verder vond ik alle frontjes op Ischacool, Trommeldoos en Happyniss erg leuk. Vooral Ischacool waar ik op een gegeven moment vrijwel alle def tegen Eminori (Shine) had ingezet en we de dag daarna door Shumway en Reduce werden aangevallen.
 
Reactiescore
2.062
Eerst even kort wel een shoutout naar maai, waar het altijd gezellig was en om het spelplezier ging. Bedankt team ESFR

Beste speler:
Team Coruscant, het belangrijkste account in de oorlog tussen Res (maai) en Ima. Coruscant hield goed stand tegen meerdere aanvallen. Coruscant was de muur van Ima, en boekte zelfs winst ipv verlies.

Beste stam: Met afstand Ima.

De beste stam speler: Binnen maai viel me dit allemaal heel erg tegen. Ben erg teleurgesteld hoe dit is gelopen, en ik voelde totaal geen stamgevoel binnen de stam ( het was alleen maar lachen met elkaar om onzin) . Als ik toch iemand moet noemen is het Axfire, tijdens de Res tijd. Lorenzo zette zich vol in voor de stam. Het account had enorme stootkracht met enorm veel offensief.

Het grootste ego: Mike van happy, die een sneer naar YJGS probeerde uittedelen toen wij er mee stopte. Blijkbaar faalde mijn account al weken tegen coruscant en draaide we veel verlies. Ik weet niet wat die gozer gesnoven had, maar YJGS was juist het enige account dat stand hield op het Ima front die tijd. Lekker fightjes met team corus gehad, en nu speel ik nog samen met Mark ook.

Mark van corus en Kevin van NTD vechten om plek 2. Ik ga geen winnaar kiezen.

Beste leider: Leiding van Ima.

Slechte leider: Alle andere stammen hebben gefaald, niemand kon weerstand bieden. Dus leiding van alle andere stammen.(inclusief mezelf)

Meest overschatte stam: Maai, het was een groot zooitje wat gedoemd was te mislukken. Gelukkig waren er nog een paar accounts die wat terug konden doen, maar dit waren er te weinig.

Meest onderschatte stam: -

Meest overschatte speler:
Sardir, zeker geen rank 1 waardige speler. Erg zonde dat die misschien 1e wordt.

Meest onderschatte speler: Coruscant, ik zie hem weinig hier in de golden awards, voor mij de nummer 1 van de wereld.
Ik ga me eigen account er ook bij zetten, Youjustgotsniped maar dan vooral Sharon. Echt top wat ze allemaal voor de stam en account heeft gedaan.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
@potje
Toffe speler, zette zich altijd vol in. Voorderest zou ik met veel leden van Ima nog een keer willen spelen. Echt top gasten stuk voor stuk.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -

Dikste wannabe op het forum: Themanwithnoname en Welikehotchicks, wat hadden ze een grote mond allebei. Niks waargemaakt.

Dikste wannabe in het spel: Themanwithnoname en Welikehotchicks

Meest belovende speler voor de toekomst: @potje die gaat nog een mooie tw toekomst pakken. Als die blijft spelen dan.

Grootste blunder: Heel de stam begon te schelden op mij, dat ik ESFR niet ondersteunde. Ik kreeg zelf toen ook 1k incs, maar dat was volgens de stam allemaal fake, maar ik vertrouwde het zelf niet. Toen mezelf laten dwingen en toch OS gestuurd tegen me zin. Uiteindelijk was ik toch echte target en kreeg ik ongeveer 10-15 CF's tegen me van corus. Hele mooie massa btw, ik zat helemaal zonder mobiele def (alleen frontdef 1e linie, dit was een stambeslissing). Erge was nog dat rare gasten zoals die mike van happyniss hierna mij gingen blamen, en zeggen dat ik een faalnoobje was brrr....

Mooiste actie van de wereld: De banwave
 
Reactiescore
1.476
Thanks voor de noms, maar ik denk niet dat ik ooit een verdiende wereldwinst ga pakken. Teveel fases per wereld zijn niet interessant genoeg voor mij.

En Mike liet zich even gaan idd, ik snapte ook niet wat hij daar aan het doen was. Hij wilde graag een keer winst op zijn eigen account. :(
 
Reactiescore
634
@Theo Walcott.

Bedankt buurman,
Het is sws fijn om te lezen dat accounts buiten de stam met andere inzicht en front tegen Coruscant hebben gehad, Coruscant nomineren :)
 
Reactiescore
1.476
Niet iedereen is het eens met je gedrag en persoonlijkheid, maar coruscant hebben jullie goed aangepakt, dat moet gezegd worden. :)
 
Reactiescore
634
Heb je helemaal gelijk in @potje
Ben zeer zeker geen makkelijke persoon als het over TW gaat.

Gelukkig bestaat Coruscant niet alleen uit Mark en dat wordt vaak vergeten.
Stef - Rik - Serah en Carlo hebben allen ervoor gezorgd dat Team Coruscant W65 er nu nog steeds staat.

Vind het persoonlijk ook jammer dat Rik en Carlo bv niet worden benoemd.
Terwijl zij zeer vaak VV hebben gedraaid en dit terwijl Coruscant inc had.
(Dus 2 accounts bespeeld).

Latere fase zodra wereld rustiger werd en de liggingen stabieler.
Is VV draaien vanuit de Safe accounts niet echt iets abnormaals.

Buiten Team DBA.
Zij hebben VV gedraaid en naar front gejumped.

Ook lees ik helaas negatieve berichten over Team Sardir.
Zolang er niet geboost gaat worden, is iedereen vrij om voor een Rang te strijden.
Eigenlijk iedereen van Ima verdient Rang 1.

Niet te vergeten, Ima is als een kleine groepje (7 accounts) begonnen met W65 te spelen en later uit gegroeit tot 1 grote familie :)
 
Bovenaan