Golden Awards

DeletedUser75579

Guest
Gooi een paar fakes op sardir werd er gevraagd, en nadat 5 spelers 4x 1c gebruikt hebben liep er een massa op Sardir.

Edit: Wij hebben al 2 massa's van niettedoen gekregen, met 0 dorpenverlies.

Mooi gedaan, maar dat staat los van wat op ons account gebeurt

Je mag wel eerlijk zijn ook: het waren geen 5 spelers, het is geen 4x. Ik kan makkelijk bewijzen welke spelers hebben gestuurd en wat er precies op ons wordt gegooid, dus lieg er dan ook niet over.

Eén nacht heb ik 16 treinen gesniped. Deels MI, deels patattepuree. Je weet wel, die MB van jullie die daarna geïnternd werd toen de troepen doodliepen? Daar ben ik dorpen verloren ja, niet alles was goed voorbereid en dat is onze fout. Maar om dit alles te gaan afdoen als 'een paar fakes', is een flagrante leugen. Jullie zijn beter dan dat.
 
Reactiescore
767
Jeroen is de beste leider van W65



Slechtste leider:

Jeroen van Eat Sleep Farm Repeat.
Ja, de ene Jeroen is de andere niet. Ik ben persoonlijk niet heel erg te spreken over zijn acties die hij uitvoerde als leider van Maai. Hiermee heb ik het vooral over de tegenvoorstellen die er gedaan werden bij het bespreken van de NAP die bij de afscheiding hoorde. En ook later het verbreken van de NAP, zo'n 4 dagen voordat die officieel afgelopen zou zijn. Dit was zeer impulsief gebeurd en ik denk zeker niet dat een leider zich aan zulke stabs moet wagen.


Ik ben een speler die vrij veel op de achtergrond speelt, maar Jeroen is duidelijk niet de slechtste leider. Als je echt onder jeroen zijn leiding staat, dan kan ik je zeggen dat het een toffe banaan is. Natuurlijk maakt Jeroen ook fouten? Maar doet elke leider dat wel niet? Op de manier waarop uberhaupt de huidige leiding van Maai de groep goed bij elkaar houdt vind ik goed. Zijn er problemen? Dan wordt er altijd door Jeroen naar een goede oplossing gekeken. En met al die stabs, Volgens Ima heeft Maai de nap verbroken en volgens Maai heeft ima de nap verbroken. Je kan hier wel heel lang over praten maar het is gebeurd en je kan er niks meer aan veranderen.

-

Wouter
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Stab? Dagelijkse discussies omdat iemand zich niet aan de NAP houdt, dat schiet op ;)

In mijn ogen een stab. Reden voor verbreken werd zelfs op iets anders gegooid. De actie van Sardir toen was ook zeker niet netjes en valt ook onder de categorie stab. Maar die zaken waren op te lossen, ik neem aan dat als een account 1 boertje neerhaalt je niet reageert door 100 boertjes aan de andere kant neerhaalt, zolang het probleem serieus genomen wordt :)

Jeroen is de beste leider van W65


Ik ben een speler die vrij veel op de achtergrond speelt, maar Jeroen is duidelijk niet de slechtste leider. Als je echt onder jeroen zijn leiding staat, dan kan ik je zeggen dat het een toffe banaan is. Natuurlijk maakt Jeroen ook fouten? Maar doet elke leider dat wel niet? Op de manier waarop uberhaupt de huidige leiding van Maai de groep goed bij elkaar houdt vind ik goed. Zijn er problemen? Dan wordt er altijd door Jeroen naar een goede oplossing gekeken. En met al die stabs, Volgens Ima heeft Maai de nap verbroken en volgens Maai heeft ima de nap verbroken. Je kan hier wel heel lang over praten maar het is gebeurd en je kan er niks meer aan veranderen.
Wouter

Jawel, Jeroen is gewoon een fijne kerel om mee te spelen hoor. Maar hoe een leider het intern doet, zeker op zo'n korte periode, kan ik niet vaststellen. Op gebied van Maai reputatie hoog houden tov andere stammen vind ik hem wat matiger presteren in mijn ogen, dus vandaar die nominatie ;).

En ja, aan beide kanten was er in feite een NAP gebroken. Maar er zit wel verschil in één dorpje en een complete stam. Maai had dit makkelijk aan kunnen kaarten bij Ima en een goede compensatie kunnen eisen. Het verbreken van de NAP heeft best flinke gevolgen gehad, TWL in het bijzonder, terwijl wij natuurlijk niets aan Sardir's actie konden doen ;)
 
Reactiescore
183
In mijn ogen een stab. Reden voor verbreken werd zelfs op iets anders gegooid. De actie van Sardir toen was ook zeker niet netjes en valt ook onder de categorie stab. Maar die zaken waren op te lossen, ik neem aan dat als een account 1 boertje neerhaalt je niet reageert door 100 boertjes aan de andere kant neerhaalt, zolang het probleem serieus genomen wordt :)



Jawel, Jeroen is gewoon een fijne kerel om mee te spelen hoor. Maar hoe een leider het intern doet, zeker op zo'n korte periode, kan ik niet vaststellen. Op gebied van Maai reputatie hoog houden tov andere stammen vind ik hem wat matiger presteren in mijn ogen, dus vandaar die nominatie ;).

En ja, aan beide kanten was er in feite een NAP gebroken. Maar er zit wel verschil in één dorpje en een complete stam. Maai had dit makkelijk aan kunnen kaarten bij Ima en een goede compensatie kunnen eisen. Het verbreken van de NAP heeft best flinke gevolgen gehad, TWL in het bijzonder, terwijl wij natuurlijk niets aan Sardir's actie konden doen ;)


Maar Joachim, het was al de zoveelste keer dat de NAP geschonden werd, het houd een keer op he ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Maar Joachim, het was al de zoveelste keer dat de NAP geschonden werd, het houd een keer op he ;)

Als hiermee op MB verhalen wordt gedoeld dan is dat niet terecht, aangezien Sardir en ESFR situatie vrijwel gelijk aan elkaar waren.
 
Reactiescore
767
In mijn ogen een stab. Reden voor verbreken werd zelfs op iets anders gegooid. De actie van Sardir toen was ook zeker niet netjes en valt ook onder de categorie stab. Maar die zaken waren op te lossen, ik neem aan dat als een account 1 boertje neerhaalt je niet reageert door 100 boertjes aan de andere kant neerhaalt, zolang het probleem serieus genomen wordt :)



Jawel, Jeroen is gewoon een fijne kerel om mee te spelen hoor. Maar hoe een leider het intern doet, zeker op zo'n korte periode, kan ik niet vaststellen. Op gebied van Maai reputatie hoog houden tov andere stammen vind ik hem wat matiger presteren in mijn ogen, dus vandaar die nominatie ;).

En ja, aan beide kanten was er in feite een NAP gebroken. Maar er zit wel verschil in één dorpje en een complete stam. Maai had dit makkelijk aan kunnen kaarten bij Ima en een goede compensatie kunnen eisen. Het verbreken van de NAP heeft best flinke gevolgen gehad, TWL in het bijzonder, terwijl wij natuurlijk niets aan Sardir's actie konden doen ;)

Reputatie moet je niet teveel aan hechten, ik speel gewoon deze wereld om de wereld te winnen en niet om een bepaalde reputatie hoog te houden. Willen het natuurlijk wel op een eerlijke manier natuurlijk doen, en alles voor de stam natuurlijk ;)


-

Wouter
 
Reactiescore
766
Reputatie moet je niet teveel aan hechten, ik speel gewoon deze wereld om de wereld te winnen en niet om een bepaalde reputatie hoog te houden. Willen het natuurlijk wel op een eerlijke manier natuurlijk doen, en alles voor de stam natuurlijk ;)


-

Wouter
Dat gaat zo’n beetje hand in hand met elkaar toch? :p
 

DeletedUser75579

Guest
En Sardir die ons begon aan te vallen dan? terwijl er duidelijk gezegd was dat niet te gaan doen?

juist je bedoelt toen ESFR bedacht had dat Maai Sardir mocht aanvallen, maar niet omgekeerd, omdat anders de NAP opgezegd werd voor de gehele stam :D

geen idee welke drugs jullie daar pakken, maar dat zijn geen voorwaarden voor een NAP he, dat is gewoon chantage en je weet het. Ik kan het aantonen met berichten ook als dat echt moet.
 
Reactiescore
183
Lijkt me vrij logisch dat een acc dat de nap verbreekt niet meer onder de nap valt he, Ima leiding was het hier ook mee eens overigens.
 
Reactiescore
614
Mooi gedaan, maar dat staat los van wat op ons account gebeurt

Je mag wel eerlijk zijn ook: het waren geen 5 spelers, het is geen 4x. Ik kan makkelijk bewijzen welke spelers hebben gestuurd en wat er precies op ons wordt gegooid, dus lieg er dan ook niet over.

Eén nacht heb ik 16 treinen gesniped. Deels MI, deels patattepuree. Je weet wel, die MB van jullie die daarna geïnternd werd toen de troepen doodliepen? Daar ben ik dorpen verloren ja, niet alles was goed voorbereid en dat is onze fout. Maar om dit alles te gaan afdoen als 'een paar fakes', is een flagrante leugen. Jullie zijn beter dan dat.

Je hebt nog geen massa gehad. Je hebt zeker 1c's gehad bomvol met fakes, dat doe ik namelijk iedere dag, maar een massa heb je niet gehad.
Gelukkig ben ik de beroerdste niet en komt dat vanzelf goed. Tegen die tijd ga je het verschil wel merken tussen die 'massa van 16 treinen' die lukraak werden verstuurd door stamgenoten of een échte massa ;)
 

DeletedUser75579

Guest
Er mochten geen mb's geïnternd worden als voorwaarde voor de NAP. Kijk hier:

ESFR internen Sensei vanaf 22-2

Intern ESFR.png

Sardir internen patserr en tennis vanaf 23-2

Intern Sardir 1.png
Intern Sardir 2.png

Zie je toch zwart op wit dat jullie zelf je eigen NAP voorwaarden hebt geschonden. Dus gaat Sardir ook door met internen. Dan roepen jullie dat wij de NAP geschonden hebben en vogelvrij zijn, jullie ons mogen aanvallen maar wij jullie niet. Anders vervalt NAP voor heel Ima

Vind het allemaal lachwekkend hoe de waarheid steeds maar verdraaid wordt. Het staat er gewoon, of ga je nog ontkennen?
 
Reactiescore
183
Dit is allemaal al 300x langsgekomen, echter was sensei al geen mb meer van ons toen we nog in ima zaten ;)
 

DeletedUser75579

Guest
Vandaar dat je al die dorpen pakt met zo goed als geen noemenswaardige ODA, juist

Wees toch eerlijk. Je wilde ons laten opdraaien voor een 'overtreding' in de hoop dat Ima ons liet vallen en jullie konden doorbreken als we geen steun kregen. Die NAP was bedoeld om Sardir te benadelen en kon niet anders dan overtreden worden. En dan nog zijn jullie erin geslaagd het als eerste te doen

Ik begrijp wel waarom jullie er liever niet meer over praten hoor :p
 
Reactiescore
300
Er mochten geen mb's geïnternd worden als voorwaarde voor de NAP. Kijk hier:

ESFR internen Sensei vanaf 22-2

Bekijk bijlage 14158

Sardir internen patserr en tennis vanaf 23-2

Bekijk bijlage 14159
Bekijk bijlage 14160

Zie je toch zwart op wit dat jullie zelf je eigen NAP voorwaarden hebt geschonden. Dus gaat Sardir ook door met internen. Dan roepen jullie dat wij de NAP geschonden hebben en vogelvrij zijn, jullie ons mogen aanvallen maar wij jullie niet. Anders vervalt NAP voor heel Ima

Vind het allemaal lachwekkend hoe de waarheid steeds maar verdraaid wordt. Het staat er gewoon, of ga je nog ontkennen?

Volgends mij heb jij het niet helemaal gevolgd, en speelde je nog niet op sardir, en heb jij ook geen gesprekken met de leiding van beide kanten gehad.
Zal het kort samenvatten voor je.

1, ima wilt nap met maai, maai gaat akkoord

2, sardir "internt" MB tennis007 tijdens de nap. een speler waarvan er dorpen tussen patatepuree, tegen mysterious aan en zelfs in mysterious cluster liggen.

3, maai heeft liever niet dat de nap periode word gebruikt om mb's op te edelen waardoor de nap gebruikt word om grond te winnen en/of cfs te leggen en gaat hiermee om tafel met ima leiding.

4, ima leiding gaat akkoord met de regel, geeft aan dat sardir tennis niet meer edelt zwart op wit (naast de 5 genomen dorpen already want die edels liepen al)

5, Sardir pakt tegen afspraak in, alsnog dorpen van tennis en breekt dus deze afspraak. Enkel sardir word ''vogelvrij'' verklaard. Nap met ima blijft.

6, Mysterious antwoord daar op door tennis zelf ook maar te edelen.

7, Om er uit te komen gaan sardir en MI (inclusief leider fearless) om tafel om het op te lossen.

8, word in eerste instantie een absurde dorpenruil aangeboden door sardir.

9, na enig over en weer gebabbel geggaan voor een dorpen ruil, 5 dorpen van sardir tegen 7 van patat om de fronten recht te trekken. zodat er geen gezeik over ''Cf's'' meer is.

10, patat besluit een speler die op barbaar is gegaan het barbaren dorp te edelen. (absoluut geen CF, strak naast zijn andere dorpen, maar ook naast Sardir)

11, toevallig had sardir daar ook edels op lopen, uiteraard geen probleem, want het was een barbaar en liep al,

12. patat had het dorp, sardir edel toestemming bleef haken. Onder de NAP is het dorp van patat.

13. Sardir gooit opnieuw edels, nu wel wetend dat het dorp van patat is. Schend wederom de NAP
 
Reactiescore
241
Volgens mij is de helft van Ima. slechthorend of hebben jullie een ernstige aandoening aan jullie oren en ogen.

1. Sensei was geen MB meer van ons omdat hij inactief was, dus we hadden hem gestuurd dat we hem gingen overnemen en niet meer met ons samenspeelt. (OH MY GOD = STAB!!!)
2. We edelden Sensei al voordat we Maai oprichten. We zaten nog in IMA.




en @sardir knulletje die denkt dat hij een massa kreeg vorige week met 16 treinen. Ik heb nu al medelijden met je, als je de hoeveelheid van ESFR of TWL te verwerken krijgt, dan denk ik dat het snel gedaan is met jou. Dit is echt zielig van je. TWL, je stamgenoot, kreunt onder de aanvallen en verwerkt ze zelfs goed ( dikke pluim tbh), en jij gaat janken over 16 treinen. Wauw.
Ga anders nog wat MB's internen.
 

DeletedUser75579

Guest
Dat bedoel ik dus met er niet uit geraken. Jullie hebben zo erg jullie eigen waarheid en zullen nooit de achterliggende motieven toegeven. Dus boeien

En zit me niet af te zeiken met woorden als 'janken' 'knulletje' e.d. Waarom jezelf hiertoe verlagen, terwijl je gewoon op een normale manier een discussie kan voeren? Probeer ik te beledigen dan? Nee, dat doen jullie. Datzelfde toontje komt altijd terug. Zijn jullie zo superieur dan? Ik ben geen knulletje en ik loop niet te janken. Ik maak een punt, je kan het niet aan en begint te schelden.

Volgens mij nemen jullie een heel aantal dingen toch echt veel te serieus hoor. Kom gewoon op met die massa ipv me op een forum af te dreigen
 
Reactiescore
241
Dat bedoel ik dus met er niet uit geraken. Jullie hebben zo erg jullie eigen waarheid en zullen nooit de achterliggende motieven toegeven. Dus boeien

En zit me niet af te zeiken met woorden als 'janken' 'knulletje' e.d. Waarom jezelf hiertoe verlagen, terwijl je gewoon op een normale manier een discussie kan voeren? Probeer ik te beledigen dan? Nee, dat doen jullie. Datzelfde toontje komt altijd terug. Zijn jullie zo superieur dan? Ik ben geen knulletje en ik loop niet te janken. Ik maak een punt, je kan het niet aan en begint te schelden.

Volgens mij nemen jullie een heel aantal dingen toch echt veel te serieus hoor. Kom gewoon op met die massa ipv me op een forum af te dreigen

Ja, massa komt er zo aan.
 

DeletedUser63354

Guest
-> Post hierboven worden de gebeurtenissen letterlijk genummerd op chronologische volgorde gegeven.
 
Bovenaan