Golden Awards

DeletedUser75579

Guest
Volgens mij is de helft van Ima. slechthorend of hebben jullie een ernstige aandoening aan jullie oren en ogen.

1. Sensei was geen MB meer van ons omdat hij inactief was, dus we hadden hem gestuurd dat we hem gingen overnemen en niet meer met ons samenspeelt. (OH MY GOD = STAB!!!)


Tennis was ook onze mb niet meer, net als ESFR die claimt dat Sensei niet meer de zijne was. Als we dan toch op de letter gaan kijken.

Tennis is eveneens inactief geworden (zonder nog kans op contact om te vragen over te nemen, was gewoon opeens weg) en die dorpen heeft Sardir dus gewoon moeten clearen net als eender welke andere speler. ODA increase kan worden nagekeken. Was dus niet eens een intern en dus strikt genomen niet tegen de afspraak.

Tennis inactief.jpg
geel bolleke meteen na laatste overname. Kan ik ook aantonen adhv Skype gesprekken binnen het team

Hier gaan jullie allemaal natuurlijk keihard over struikelen :D

Doet er ook allemaal geen hol meer toe, maar het was fijn geweest als mensen eens zouden toegeven dat ze ook in de fout zijn gegaan. Stop met in die slachtofferrol te kruipen, het siert je niet. En waarom altijd zo nijdig reageren? Je zou bijna denken dat jullie echt pissig zijn op de spelers van Sardir. Het is maar een spelletje he gasten
 
Reactiescore
1.476
Tennis was ook onze mb niet meer, net als ESFR die claimt dat Sensei niet meer de zijne was. Als we dan toch op de letter gaan kijken.

Tennis is eveneens inactief geworden (zonder nog kans op contact om te vragen over te nemen, was gewoon opeens weg) en die dorpen heeft Sardir dus gewoon moeten clearen net als eender welke andere speler. ODA increase kan worden nagekeken. Was dus niet eens een intern en dus strikt genomen niet tegen de afspraak.

Bekijk bijlage 14163
geel bolleke meteen na laatste overname. Kan ik ook aantonen adhv Skype gesprekken binnen het team

Hier gaan jullie allemaal natuurlijk keihard over struikelen :D

Doet er ook allemaal geen hol meer toe, maar het was fijn geweest als mensen eens zouden toegeven dat ze ook in de fout zijn gegaan. Stop met in die slachtofferrol te kruipen, het siert je niet. En waarom altijd zo nijdig reageren? Je zou bijna denken dat jullie echt pissig zijn op de spelers van Sardir. Het is maar een spelletje he gasten
Maar stel het was een onafhankelijke speler, stel. Was het dan netjes om cfs te maken aan de hand van de afspraken. Niet legaal, maar netjes. Een pm sturen om de dorpen te verdelen was beter geweest, toch?
 

DeletedUser75579

Guest
Daar kan ik me wel in vinden. Communicatie is meestal de betere optie. Van beide kanten weliswaar
 

DeletedUser79415

Guest
ik zal niet zomaar iedereen neermaaien hier maar er wordt toch een partijtje geknipt ....

esfr is zijn Dodge button kwijt geloof ik.... ZzzZzz
 
Reactiescore
2.062
Waarom zo over je tegenstander haten naar het AF? Iedereen maakt wel eens wat meer dodge fouten. Hebben ook genoeg leuke rapportjes van Ima hoor :). Als wij jullie aanvallen gaan wij toch ook niet meteen haten.
Lekker veel respect weer
 

DeletedUser75579

Guest
Fair enough, we hebben gisteren ook een dodgeke gemist weer
 

DeletedUser80134

Guest
Beste speler: Shumway. ik heb het genoegen gehad om met deze speler te mogen samenwerken vanaf het begin van de wereld. ik heb meedere malen gezien dat zijn timings on point waren. ( 5 tot 10 treinen aan laten komen op de zelfde seconde ).
Beste stam: Ima. heeft meerdere malen laten zien dat ze kwalitatief de sterkste stam zijn
De beste stam speler: Johnny English
Het grootste ego: Mark van Coruscant
Beste leider: .You got Sniped
Slechte leider: x
Meest overschatte stam: volgens mij word er geen stam meer overschat.
Meest onderschatte stam: Maai. ze kunnen nog redelijk wat betekenen tegen ima. als ze goed samen gaan werken.
Meest overschatte speler: NIETTEDOEN.
Meest onderschatte speler: Happyniss
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: .Fearless man. Johnny english. Axfire. Chicago blackhawks., Checkmate. en nog wel paar andere :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Too hot for this planet. Coruscant. discovered by accident. the white lotus.
Mooiste speler naam: Mysterious Individual
Mooiste stam naam: Imagination
Het tofste topic: x
Het domste topic: x
Favoriete forum poster: x
Minst favoriete forum poster: x
Dikste wannabe op het forum: Too hot for this planet
Dikste wannabe in het spel: Coruscant
Meest belovende speler voor de toekomst: Happyniss
Meest belovende stam voor de toekomst: Maai. ze kunnen nog iets doen tegen ima. (hopelijk)
Mooiste profiel foto van spelers: Eat sleep farm repeat
Mooiste profiel foto van stammen: Ima
Grootste blunder: x
Mooiste actie van de wereld: x
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Beste speler: Shumway. ik heb het genoegen gehad om met deze speler te mogen samenwerken vanaf het begin van de wereld. ik heb meedere malen gezien dat zijn timings on point waren. ( 5 tot 10 treinen aan laten komen op de zelfde seconde ).
Beste stam: Ima. heeft meerdere malen laten zien dat ze kwalitatief de sterkste stam zijn
De beste stam speler: Johnny English
Het grootste ego: Mark van Coruscant
Beste leider: .You got Sniped
Slechte leider: x
Meest overschatte stam: volgens mij word er geen stam meer overschat.
Meest onderschatte stam: Maai. ze kunnen nog redelijk wat betekenen tegen ima. als ze goed samen gaan werken.
Meest overschatte speler: NIETTEDOEN.
Meest onderschatte speler: Happyniss
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: .Fearless man. Johnny english. Axfire. Chicago blackhawks., Checkmate. en nog wel paar andere :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Too hot for this planet. Coruscant. discovered by accident. the white lotus.
Mooiste speler naam: Mysterious Individual
Mooiste stam naam: Imagination
Het tofste topic: x
Het domste topic: x
Favoriete forum poster: x
Minst favoriete forum poster: x
Dikste wannabe op het forum: Too hot for this planet
Dikste wannabe in het spel: Coruscant
Meest belovende speler voor de toekomst: Happyniss
Meest belovende stam voor de toekomst: Maai. ze kunnen nog iets doen tegen ima. (hopelijk)
Mooiste profiel foto van spelers: Eat sleep farm repeat
Mooiste profiel foto van stammen: Ima
Grootste blunder: x
Mooiste actie van de wereld: x

En jij speelt op Happyniss?
 
Bovenaan