Golden Awards

DeletedUser77704

Guest
Beste speler: TheProphecy.
Ik vind dit team als sinds begin van de wereld bij de top horen, één van de enige teams die niet verzaakt heeft de gehele wereld. Hebben veel voor de stam gedoneerd en toch elke vijand op hun pad uiteindelijk gesloopt. De combinatie van leiding, straks de #1 van de wereld zijn en hoge OD maakt hen voor mij de beste speler deze wereld. En ze lopen tenminste niet naast hun schoenen ermee.

Beste stam: Modus

Aangezien alle andere stammen er niet meer toe doen en de vijand met kwaliteit verslagen is, namelijk door goed aanvalswerk en goed verdedigingswerk de terechte winnaar. De stam heeft zich uit de underdogpositie naar de top gevochten zonder de eigen principes te laten varen. Absoluut de beste stam.

De beste stam speler: Vetus Bellator.

Mijn maatje Jamie. Ik speel al zolang met hen samen en heb altijd op hen kunnen bouwen. Ze hebben massa's VV gedraaid, def gestuurd naar buren ook al lagen ze zelf onder vuur en zich altijd vol ingezet om de stam op de been te houden. Ben blij met ze gevochten te hebben en zal altijd een wereld weer met hem willen spelen.

Het grootste ego: @Rickyrick

Ben totaal niet van deze award, maar als ik kijk hoe hij hier op het AF een hele grote mond kwam hebben en dan zo keihard afgaan, dan denk je dat je heel wat bent.

Beste leider: Jordi (The Guru)
De stille leider die op de achtergrond zorgde dat alles door bleef lopen, ondanks tegenslagen, wegvallen van andere leiders bleef hij doorgaan en geloven in deze uitdaging. Ook de onderhandelingen en één van de hoofdverantwoordelijken voor een fusie tussen Modus en Revoc maken hem de beste leider van deze wereld.

Slechte leider: .RidingMyDirtyPony

Dit account heeft als leiding van Nova echt heel hard gefaald, stamsplitsingen, liegen tegen BG's en vuil spel maken hen by far de slechtse leiders van deze wereld. Ging dit account enkel om er zelf beter van te worden ipv de hele stam. Als we dan ook kijken hoe hypocriet er over zaken werd gepraat (zoals met de wereldafspraken) dan verdient deze leider 100% deze nominatie.

Meest overschatte stam: Qua.

Ze hadden al zo'n enorme voorsprong, kwamen hier pochen over de winsten die ze boekte en gaven van een air blijk alsof alles al gespeeld was. Ook als we kijken naar een aantal individu'en werd er extreem uit de hoogte gedaan. Is daarom mooi dat deze stam zo door de mand is gezakt.

Meest onderschatte stam: Not!

Deze onderscheiding verdienen zij voor mij vanuit het Revoc. tijdperk. Deze stam is altijd loyaal gebleven tot op de dag van deze. Zij hebben altijd even hard proberen mee te vechten en sommige stammen hebben niet hen op waarde geschat qua belangrijkheid voor ons toen.

Meest overschatte speler: Clusterfxcks.

Elke speler op dit account van begin tot einde gaf van een enorme air blijk. Welk team we het ook hebben gehad. Vonden zichzelf heel wat (nog leuke discord gesprekken van) en toen ze runde kwam het nieuwe team met veel bombarie, zij zouden het wel ff oplossen. Enkel overschatte zij zichzelf zo extreem dat account nu weg is.

Meest onderschatte speler: Abuser

Ben echt van deze gasten gaan houden, in de Revoc tijd dacht Qua dit account snel te kunnen oprollen doordat het omsingeld was door vijanden. Maar wat heeft dit account zich kranig geweerd en goed terug geknokt. Ben blij hen aan mijn zijde te hebben gehad voor een hele lange tijd.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Geheel Modus

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Korja & Clusterfucks

Mooiste speler naam: Wife is Life

Mooiste stam naam: Fluctuat nec Mergitur

Het tofste topic: Golden Awards

Het domste topic: Het grote stab beschuldigings en zeur topic

Favoriete forum poster: @Vetus Bellator. & @slizz

Minst favoriete forum poster: @Korjakskaja Sopka

Dikste wannabe op het forum: @Gitoboy

Dikste wannabe in het spel: @Gitoboy

Meest belovende speler voor de toekomst: Alles is ter einde dus onzin deze in te vullen

Meest belovende stam voor de toekomst: Alles is ter einde dus onzin deze in te vullen


Mooiste profiel foto van spelers:
121108_large


Mooiste profiel foto van stammen:
125514_large


Grootste blunder: Op Emerica massa's blijven doen terwijl alle andere stamleden stil staan

Snap tot op de dag van vandaag niet waarom hiervoor is gekozen, een ezel stoot zich niet 3 maal tegen dezelfde steen maar Qua wel 5 keer? Er waren genoeg fronten waar de stam zeker in begin een veel betere positie hadden en veel meer schade hadden kunnen uitrichten als ze goed geanticipeerd hadden op bepaalde interns/gebeurtenissen. Enkel werd hier hopeloos in geval en leefde ze kenbaar teveel in hun Emerica-Quarantaine.

Mooiste actie van de wereld: Fusie tussen Modus en Revoc.

Al met al is dit de curciale stap geweest waardoor de wereld zo is geëindigd. Zonder deze opoffering van heel veel mensen had Qua met gemak deze wereld gewonnen. Ondanks de klappen die Modus hierdoor in begin kreeg als gevolg van die fusie is het uiteindelijk het verschil geweest tussen winst en verlies.
 

Deleted User - 24028

Guest
Daar vat je gelijk heel het probleem van Qua. bij de hoorns, egoistische spelers kunnen een hele stam naar de klote helpen, Simon zou het wel even regelen en zodra je hem ook nog maar 1x op zn punten zette kwamen al zn wannabe vriendjes het gelijk voor hem opnemen.
Er is gebleken dat hij er niks van kon, voorbereiding 0.0 , geen edels aan het front voor recaps, in wave 1 al je mobiele deff verliezen omdat je niks dodged...
De massa ervoor draaide ik toevallig zijn VV, en kreeg ik nog k*t opmerkingen achteraf omdat ik 2 dodgefoutjes gemaakt had, dat er verder 0 dorpen verloren gingen en 80% block was kon er natuurlijk niet van af.
Iedereen wist dat de winst voor Modus op West te behalen was, en dat er als stam zijnde niks aan is gedaan , onervaren spelers mochten op cruciale accounts blijven spelen zonder eventuele versterkingen van andere accounts. Dat hier fouten zijn gemaakt door de leiding ben ik het wel mee eens.

En wat de handdoek in de ring gooien betreft, onze #1 speler , die door zijn enorme account gelijkstond aan 3 accounts van jullie was al dagen negatief en probeerde iedereen te overtuigen op delete te gaan. Toen hij dit vervolgens ook deed was het voor iedereen wel een beetje klaar aangezien er zoveel safedeff en clears weg gingen vallen + een BB zee waar ook Modus gewoon in mag edelen.
Dat dit dan het resultaat is na al die massa's op Emerica op initiatief van deze speler zelf vind ik persoonlijk een beetje slap maar oke.
Lekker bashen op je (ex) stamgenoten en leiding seg... Maar als puntje bij paaltje komt ben jij toch even goed schuldig aan al die zaken waar je anderen voor veroordeelt ? Jij hebt ook gewoon toegekeken hoe accounts in het westen (noorden) slecht bemand bleven en jij hebt er ook niet alles aan gedaan wat je kon om die problemen te vermijden. Het af schuiven op een paar personen is altijd makkelijk natuurlijk, de problemen zelf helpen oplossen is een stuk moeilijker hoor.

Als bepaalde spelers in Modus op die manier hadden geredeneerd had Emerica (en andere accounts) al lang weg geweest. Meer zelfs, toen Emerica een grote massa kreeg en de oude speler er nog op zat deed die exact hetzelfde als wat Simon deed, zeggen dat die alles wel zou fixen en wel effe 36 uur online ging zijn en geen hulp nodig had etc etc. Maar in plaats van dat iedereen in Modus domweg denkt "okee komt wel goed kunnen rustig gaan slapen" gaan we in overleg met een aantal en stellen we vast dat we schrik hebben dat het niet goed gaat komen waarop een paar mensen die avond later opblijven en anderen sochtends vroeg wekkeren gewoon voor het geval dat er een VV nodig is. Midden in de nacht heeft die speler opgegeven en is die gewoon uitgelogd met nog een hoop onafgewerkte edels op de teller. Zonder dat anticiperen en de bereidslust van een aantal om te wekkeren was Emerica toen al weg geweest.

Het verschil tussen Qua en Modus is gewoon dat Modus bereid is te vechten voor elkaar en functioneerde als 1 stam waar iedereen zich inzette. Kwam het meeste steeds van bepaalde spelers / teams, zeker. Maar dat waren wel veel teams om het werk te verdelen zodat het vol te houden viel. Het enige waar je gelijk in hebt is dat een stam bouwen op egoistische spelers niet gaat, maar waren het in Qua een paar egoistische spelers of gewoon allemaal egoistische spelers ? Want een paar kunnen een stam echt niet laten vallen hoor.

Dat je bij het merendeel van Qua niet in de stam wil zitten vind ik een beetje op niks gebaseerd, zijn voldoende teams die wel de inzet brachten die er van ze verwacht werd, zo hebben vooral mijn buren AyVamos altijd maximaal inzet getoond bij alle massa's , en vond ik het leuk samen spelen met ze ;)
Ik zou dan zelf weer niet graag in de stam zitten bij Casimodo of Beyond Godlike die tot voorkort 15,000,000 verslagen tegenstanders had met een top 10 account. Echt spannend hoor :oops::oops:

Hopelijk mag hij nog wat BB's clearen dan lijkt het ook nog of hij heeft meegeholpen ofzo :rolleyes:
Als er voldoende teams met de nodige inzet waren geweest had je nooit zo van de kaart geveegd geweest he... Er zullen vast een aantal teams zijn maar dat zal eerder beperkt zijn en kunnen wij van buitenaf niet echt weten. Dus het is realistischer om te zeggen dat je met het merendeel niet in de stam wilt zitten. Of misschien vind de poster wel gewoon dat jullie allemaal samen gekozen hebben om belachelijke lage acties te doen en zonder enige vorm van waarden te spelen en wilt die daarom niet met jullie in een stam zitten... Het is zijn mening en jij snapt niet waarop die gebaseerd is, daarom is die nog niet op niks gebaseerd ;)

Toegegeven, die 2 accies hebben niet zo veel betekent in Modus als anderen, maar dat kan ik van jou ook zeggen... Want wat heb jij gedaan hier dan ? Defensief je nooit moeten bewijzen. offensief beetje aanvallen op emerica maar niks speciaal. Je stamgenoten aan hun lot overgelaten. Met een grote mond grote posts komen schrijven hier op het AF en denken dat je de discussie gewonnen hebt terwijl je er gewoon over gelezen hebt dat ik je al lang de grond in gedrukt had. Spionage accepteren en beweren dat je onder voorwaarden wel wil zeggen wie die spion is om vervolgens wanneer de voorwaarden voldaan zijn je woord niet na te komen en zelfs te gaan liegen en beweren dat het een vertrouweling in Modus is om ruzie te stoken, ......

Die 2 jongens van Modus zouden niet men eerste keuze zijn om mee in de stam te zitten toekomstige werelden, maar ik zou ze zeker en vast verkiezen boven mensen zoals jij! Dus kruip nu maar snel terug in de grond want je kan het niet halen van Modus, niet hier op het AF en niet ingame.

Ik wil wel graag nog 1 iemand toevoegen aan de wannabe lijst :

Laurens , wat een vervelend mannetje ben jij zeg ! Je kan leuk TW spelen maar moet je dan zo een dik ego hebben? Zal je vast ver brengen in de echte wereld gozer :p
En Korja stond bij mij ook heel lang op 1, netjes gewerkt om hem te verdringen Laurens ;).

Al met al was het een leuke wereld voor ons account, vanuit een onhoudbare situatie toch nog best ver gekomen.

Modus, van harte gefeliciteerd met de overwinning!

En dat komt ongetwijfeld omdat jij resultaat boekt voor de stam, het zou vrij raar zijn als hun je arrogant noemen etc. waardoor jij er een hekel aan kan gaan krijgen en wellicht weggaat, ik heb op w55 of een andere wereld ook kort met je in een stam gezeten, ik negeerde het destijds want je wist wat je deed en je praatjes op de vijand waren leuk omdat we dezelfde vijand hadden, maar nu ik tegen je sta vind ik je toch echt een negatief persoon op het forum, arrogantie tot en met, je mag dan iets gepresteerd hebben maar om dan zo’n grote bek te hebben overal ben ik minder fan van..

Wat hebben mensen toch altijd tegen ego's... Zo goed als iedere echt goede TW speler heeft op een of andere manier wel een ego. Met een ego hebben is niks mis, een ego hebben en het ingame niet kunnen waar maken, dat soort mensen zijn irritant. Laurens mag van mij hier posten met een grote mond wat die wilt zonder commentaar te krijgen, als die vervolgens ingemaakt wordt ingame dan pas is het nuttig om hem hier de grond in te boren voor zijn grote mond :D Maar dat komt helaas niet (veel) voor :(

Hij is ingame ook een heel stuk anders dan op het AF, en voor een deel is wat hij doet op het AF zelf tactisch voor een stam. Onwetend gaan mensen die zich hier irriteren aan iemand ingame voten om die speler aan te vallen, en modus had niet liever dan dat jullie weer op Emerica gingen waar een deftig actief team zat en stamdef stond, liever daar dan ergens anders. Heerlijk om te zien hoe die truc nog altijd werkt, ik deed niet anders vroeger op W21 lol
 

DeletedUser73358

Guest
Denk ook wel dat het meespeelt dat om grootschalige massa's zoals bijvoorbeeld die op Emerica en op Heaven niet optimaal verdedigd kunnen worden door iedereen. Het vereist zeer goede coordinatie met je buren, een enorm goed inzicht om het goed aan te pakken en simpelweg snel zijn met het afwerken.

Een snipe of recap kan bijna iedereen wel versturen en een willekeurig def-lijstje aanvragen ook. Daarmee ga je 600+ edels echter toch niet kunnen afwerken, want je kunt niet alles stacken en recappen is het begin van het einde. Het sneeuwbal effect is aanzienlijk bij zulke edel-aantallen. Op zulke momenten is het kwaliteit dat boven alles uitstijgt en zulke momenten heb je in verhouding met de totale uren in het spelletje heel erg weinig nodig, maar zonder val je dus als een baksteen. Ik heb aanzienlijk veel snipes en recaps gezien bij Heaven en als het een minder complexe en kleinere massa was, dan ben ik overtuigd dat het zonder veel verlies verdedigd zou gaan worden. Het feit dat Qua. geen grote massa heeft kunnen incasseren zegt mij dat het vooral op dat punt ontbrak.

In veel werelden komt het tegenwoordig niet eens meer voor, of speel je helemaal niet tot dat moment. Heel weinig spelers komen uberhaupt in aanmerking met zulke grote massa's, dus dan denk je al snel ''ik handel het zelf wel ff af, komt helemaal in orde''.

Frank zei:
Moraal van het verhaal, goeie deffers bepalen over wereldwinst, je mag nog zo offensief spelen, want dat deed Qua wel en bovendien waren hun massa’s beter getimed dan de onze.
Maar zij hadden geen topdeffers, wij wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan