Golden Awards

Reactiescore
241
Hierbij een lijstje van mij, een onbekende speler voor velen, maar alsnog i'm here.

Beste speler:
-
Schedel: deze spelers zijn gewoon tot alles in staat en het team dat op het account speelt is gewoon top. Ondanks dat er soms wat hevige discussies zijn en dat we niet altijd overeenkomen. Toch komen we er altijd uit ;)

- Emerica: Tja, hier moet niet veel over gezegd worden denk ik. Keer op keer, met of zonder de hulp van de stam hebben ze bewezen wat ze kunnen. Niet enkel defensief maar ook offensief. Topspelers, die het spelletje goed spelen en weten hoe ze hun vijand moeten bespelen.

Beste stam:
Modus: Denk dat dit logisch is. Zeker door de recente ontwikkelingen en de vroege opgave van een zwak Qua. Een terechte winnaar ook van deze wereld.

De beste stam speler:
Schedel: Doen wat het beste is voor de stam en halen daarbij ook nog eens eigen profijt eruit. Toch hebben ze altijd het groter doel voor ogen en zorgen ze ervoor dat het beste van de stam naar boven komt.

Het grootste ego:

Warre: Ja man, ik vind je nog steeds niet leuk na al die werelden. We lijken gewoon teveel op elkaar xxx

Beste leider:
Jordi: stille leider, zegt weinig, maar is er wel indien er actie ondernomen moet worden. Stille waters, diepe gronden. Dit is zeker van toepassing bij Jordi. Topper!

Slechte leider:
Qua-Leiding: Denk dat dit geen specifieke uitleg nodig heeft, maar als je na 2 gebroken accounts een 3de laat breken en je stam niet kan laten samenwerken. Dan geef je beter je plaatsje als leiding af. Een leider straalt autoriteit en gezag uit, dit zijn 2 begrippen die de leiding van Qua mistte.

Meest overschatte stam:

Qua, uiteindelijk niets bewezen... Veel woorden, weinig daden

Meest onderschatte stam:
N.v.t.

Meest overschatte speler(s):
QQEEZZ: staat mooi bovenaan te pronken op rank 1, maar is eigenlijk niets waard... al die deff en off die je had kunnen gebruiken om je stam te helpen, om een eenheid te vormen, maar je koos ervoor om liever meer dorpen te edelen en je rang veilig te stellen. Egoïsme en hebzucht zijn een ziekte in de maatschappij, maar ook binnen de TW-community als je speelt.

Rapunzel: gezellige jongens, maar ervaring hebben ze precies toch niet... hoe ze zo ver gekomen zijn in dit spel is voor mij nog steeds een raadsel. maar je ziet: het is niet omdat je ver komt, dat je het ook volhoudt.

HVH: Van hen had ik echt meer verwacht. Ze werden gezien als het sterkste account binnen Qua. Nouja, na afgelopen massa is Modus zeker dat er helemaal geen sterke accounts binnen Qua zijn.

Meest onderschatte speler(s):
The Prophecy/ Zweagels: Beide accounts zijn redelijk rustig, en hebben niet veel invloed op de wereld. Alsnog zijn het stille motoren die ervoor zorgen dat er binnen de stam altijd ruimte voor verbetering is. Een stam is net als een machine. Vele spelers uit de stam zijn de machine, maar deze machine kan niet werken als er geen elektriciteit is. The prophecy en zweagels zijn de elektriciteit van de stam. Iedereen vind het maar normaal dat ze er zijn. Maar ze zouden eens moeten wegvallen, en dan pas zouden we ze echt missen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Modus-spelers en hun MB's

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

QQEEZZ

Mooiste speler naam:
The Taste of Iron.
.RidingMyDirtyPony

Mooiste stam naam:
Fluctuat nec Mergitur (.Fluc)

Het tofste topic:
/
Het domste topic:
/
Favoriete forum poster:
/
Minst favoriete forum poster:
/
Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel:

Mathieu x <3

Meest belovende speler voor de toekomst:
The Taste of Iron. : watch out babes, het zijn niet altijd de luiste roepers die een discussie winnen. Stay low profile.

Vetus Bellator: Gaat wrss als een speer richting de top 5 en zal laten zien wat hij kan.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Modus (uiteraard)

Mooiste profiel foto van spelers:

The Guru
upload_2019-6-30_19-49-49.png

Mooiste profiel foto van stammen:
.not finished yet
upload_2019-6-30_19-50-41.png

Grootste blunder:
QQEEZZ die blijft roepen dat hij op delete gaat. Zelfs op zijn eigen profiel laat blijken dat er een datum en tijdstip is, waarop zijn account op delete gaat. Uiteindelijk blijft hij toch. En 2 weken later als een 3de account van Qua. wordt weggebashed beseft hij dat hij toch beter had moeten stoppen.

Mooiste actie van de wereld:
Aftellen en samen LIVE kijken naar de veroveringen van QUA op Emerica. Om daarna te beseffen dat QUA maar 3 dorpen winst maakt op een hele massa. Prachtig om samen af te tellen, deed me herinneren aan oudejaarsavond. Toen was ik ook dronken.


I'm out.

-Karel
 

DeletedUser77113

Guest
Ik ga ook nog een lijstje erop zetten. Kan jullie wel al de mooiste actie van de wereld meedelen.

De moment dat QUA met hun 35 clears per dorp kwam op emerica.
Op zweagels had ik alle def uit gestuurd op max 3k def na dan toch.
Kreeg ik het idee om ook nog al onze lc eruit te sturen, waarn een groot deel van de stam volgde.

Ik zat op moment van aankomst te wachten op die ovdd, maar gentle had ‘m voor mijn neus weggekaapt.


Het moment waarop ik modus onoverwinbaar achtte
 
Reactiescore
967
Laat ik voorop stellen dat ik mezelf meermaals heb zien ergeren aan lijstjes van bepaalde stamgenoten die gebaseerd zijn op laatste weken, waarbij enkele namen voorbij komen bij beste spelers of meest onderschatte spelers die helemaal niet doorslaggevend waren in mijn ogen. Dat betreur ik nogal omdat er vele spelers zijn die in het verleden ook zeker hun steentje, dan wel niet een doorslaggevende werking, hebben bijgedragen binnen Modus/Fix en nu gewoon vergeten worden. Ik wil bij voorbaat al even vermelden dat ik niemand wil doen laten geloven dat ze niet van belang waren binnen Modus. Elk account had z'n bijdrage op z'n eigen manier. Maar het ene team heeft nou eenmaal een meer doorslaggevende werking binnen een stam dan het andere account(die zich meer op de achtergrond houdt)

Beste speler:

Gentleman.
: I know, lekker typisch om je eigen account neer te zetten maar ik denk dat niemand kan ontkennen dat Gentleman ooit ook maar iets minder dan een stabiel team is geweest. Uiteraard zijn er wat akkefietjes of conflictjes onderling geweest binnen de stam en het team, maar die vinden plaats in elke stam. Het account was van groot belang als deff-voorzienend-account voor o.a. Emerica en stond naar mijn weten altijd wel klaar om eenieder van deff of een vv te voorzien. Om nog maar niet te spreken van offensieve druk die er werd uitgeoefend in de tijden van Fix.

Schedel: Ondanks de vele conflicten die er early/mid-game zijn ontstaan(wat uiteindelijk geleid heeft tot een totale stop van samenwerking voor een hele tijd(dit om ervoor te zorgen dat Gentleman. verder kon gaan i.p.v. het team erop zou quiten)), konden we hoe dan ook onze onenigheden (gelukkig) meermaals opzij zetten. Desondanks hebben jullie meermaals laten zien dat jullie het toch in jullie hadden. En toen Anton stopte(niet vanwege dit gedoe overigens), bleven we toch een enigszins vlotte samenwerking behouden die heeft geleid tot het doen breken van meerdere vijandelijke accounts. Ook jullie hebben laten zien dat jullie inzet, drijfkracht en kwaliteit bezaten. Niet altijd even gemakkelijk geweest om met jullie samen te werken, maar uiteindelijk toch blij dat die samenwerking heeft plaatsgevonden.

TheProphecy. : Een ietwat stiller team die zich voor een groot deel van de wereld zich eigenlijk vooral op de achtergrond bezighield, maar desondanks toch lekker hun ding deed, heeft laten zien dat ze wel degelijk de wilskracht, kwaliteit en motivatie hadden om een deftig account neer te zetten. Vooral de laatste maanden ben ik onder de indruk geweest van de dingen die jullie hebben gedaan binnen de stam. Geen idee of dat kwam door Dieter die zich binnen jullie team gevoegd heeft, of omdat Devin zich ging mengen binnen de leiding, maar ik ben blij dat dergelijke ontwikkelingen zich hebben plaatsgevonden want ik vond jullie erg fijne stamgenoten.

Beste stam: Modus

De beste stam speler:
The Guru
: Ondanks dat het account weken stillag tegen een defmuur vanwege een gebrek aan deftig front/buuraccounts, bleef het zich inzetten bij massa's op defensief en offensief vlak. Toen het mijn buuraccount was op W61 heb ik meermaals enkele keren mijzelf geërgerd aan de activiteit van het account The Guru daar. Echter was die inactiviteit op deze wereld helemaal niet te blijken. Zelfs tot de laatste massa op HvH, waarbij ik toch degelijk wat druk op ze legde met het moeten sturen van wat timenukes, gaven ze geen fuck. Ze hebben braaf alles gestuurd en zeker een van de redenen waarom de massa toch nog een succes wist te worden. Ik mag van geluk spreken dat ik de andere kant van The Guru ook heb mogen ervaren.

Justin - Wife is Life : door vele spelers vergeten vanwege het feit dat die stopte voor een gehele poos door privé omstandigheden, maar hij heeft zich daadwerkelijk veel ingezet voor zowel Fix en Modus en één van de redenen waarom de fusie tussen Modus/Fix zo soepel heeft weten te verlopen. Daarnaast zich ook fantastisch ingezet op gebied van vv's en dat terwijl die de taak kreeg de zuidrim op te schonen(iets wat meerdere niet zouden aanvaren vanwege demotiverende redenen) gaf die geen kik.

Tim - Emerica : Ongelovelijke mafkees betreffende activiteit. Duidelijk geen leven wat er toe leidde dat hij simpelweg in z'n eentje Emerica kon runnen voor een hele tijd. Echter werd het ook voor hem té veel op gegeven moment om het alleen te doen, vandaar dat we het nieuwe team op Emerica hebben geplaatst. Desondanks toch top werk geleverd en altijd een fijne tijd met je gehad!

Twan - Dees : Ondanks het feit dat hij als een kluizenaar boven op de zolder van een kerk woont, heeft ook deze wereld weer bewezen dat hij op gebied als adviseur, vv-er en deffleverancier een erg belangrijke rol kan uitoefenen. Toch geen slecht idee gebleken om hem op een ander account dan Gentleman te zetten.

Gentleman/Schedel : Hierboven al deels aangegeven, maar gewoon bijzonder belangrijke doorslaggevende accounts binnen Modus geweest op zowat elk vlak.

Het grootste ego:
Laurens
: Ondanks de succesvolle afgeslagen massa's op Emerica denk ik niet dat je ongelovelijke egoïstische gedrag bewezen is. Je doet blijken alsof alles een eitje voor je is geweest terwijl je zelf dondersgoed weet dat het zonder enkele spelers geen moer had uitgemaakt hoe goed je bent in dit spelletje, maar dan was je gewoon de pisang geweest. Echter de eerste wereld waar ik je als gemotiveerd deffer heb mogen meemaken, dus wellicht dat mijn mening in de toekomst nog kan veranderen al speel ik wat meer werelden met je.

Qua. : Zowat elke clown die ook maar een grote mond op het af had en net zo hard weer terug op z'n plaat ging. Erg sneue vertoning van wat jullie als stam hebben weten klaar te spelen. De handdoek in mijn ogen veelste snel in de ring gegooid terwijl er nog wel degelijks opties lagen. Ik denk dat er heel wat verliezende spelers van voorgaande werelden zijn die in jullie schoenen hadden willen staan.

Beste leider:

Devin & Jordi
: Ondanks dat jullie altijd het beste voor hadden voor Modus, was jullie lakse/trage beleid nou niet altijd aanmoedigend en heeft het op enkele punten misschien wel ons bijna de kop gekost. Desalniettemin waren jullie wél bereid om het op jullie te pakken terwijl anderen(waaronder ikzelf) dat niet wilden doen vanwege gebrek aan tijd. Daarvoor kan ik enkel respect voor hebben en uiteindelijk hebben jullie de stam de goede kant op weten te sturen waar jullie zeker trots op mogen zijn.

Justin : Enorm veel inzet getoond om de fusie tussen Modus en Fix rond te krijgen en geprobeerde alle neuzen dezelfde kant op te krijgen wat niet gemakkelijk was door enkele koppige ezels die er rondhingen, al denk ik dat er zonder jou zeker een ander resultaat was geboekt.

Slechte leider: Beleid van Qua/Nova.

Meest overschatte speler: Zowat de gehele top 5 van Qua. kan ik als onderschat neerzetten. Geen enkel account heeft maar ook enige kwaliteit laten zien. Meerdere accounts hadden een front met enorm potentie, maar hebben dat links laten liggen. De enige die wat leuke pogingen hebben weten neer te zetten waren HvH en LuckyLuQ. Echter vanwege het gebrek aan defensieve wilskracht kan ik ook jullie enkel als flop bestempelen.

Meest onderschatte speler:
The Guru
: Vanwege bovenstaande redenen(activiteit en wilskracht niet verwacht)

Abuser : Geen idee of de activiteit net zo strak was als op W62, maar daar waren jullie niet het makkelijkste account om tegen te strijden. Al zat de activiteit en kwaliteit hetzelfde als daar denk ik dat jullie met het huidige niveau van deze wereld het redelijk ver hadden kunnen schoppen. Het is spijtig om te zien dat jullie (mogelijke) potentie niet heeft kunnen waarkomen op deze wereld want die mogelijkheid had er wel geweest.

Mooiste speler naam: TheProphecy. & Beyond Godlike
Mooiste stam naam: Quarantaine.
Dikste wannabe op het forum: Mark van Pony en die clown van een André

Dikste wannabe in het spel: Team Nazeyuki en met name Wisse, man wat kraam jij veel onzin uit om de dag erna weer van de aardbodem verdwenen te zijn. Ik durf te stellen dat elke stam jou beter kwijt dat rijk is.

Mooiste profiel foto van spelers:
120996_large


Mooiste profiel foto van stammen:

121400_large


Grootste blunder:

- Anton die wel ff dacht te dubbelloggen in het belang van de stam door middel van een proxy en daarna gepakt worden en 50% van Gentle's dorpen bb liet worden.

Mooiste actie van de wereld:
Er zijn veel goede acties op deze wereld verschenen, maar ik bleef genieten van de fantastische faalmassa's op het account The Fallen Angel door gebrek aan inzicht, slagkracht, activiteit en kwaliteit van frontspelers daar. En toch bij elke inventarisatie maar blijven zeiken om een massa op oost, terwijl we keer op keer in het noord winst bleven boeken. Och wat een topbash om deze post af te sluiten.. stelletje faalhazen daar in het oosten!:eek:
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik heb nochtans credits gegeven aan diegene die ze verdienden. Ma ok
 
Reactiescore
9
Beste speler:
Team Gentleman: Daan, Maikel, Anton en een dikke +1 voor Brian. Wat een activiteit bij deze jongen, tot laat 's nachts bijven timen en er om 5u opnieuw zijn als het nodig is. Iemand waar je altijd wel op kan rekenen, zowel op offensief als defensief vlak stond hij altijd klaar voor anderen.

Team schedel: naar mijn mening de motor van Modus. Deze jongens staan er altijd, tijdens de massa op emerica zichzelf volledig leeggezet met stacks en snipes om
daarna de rest van de nacht Novalicious nog leeg te zetten. Misschien zelfs wat te leeg ;)

Team Guru: Als ik me niet vergis door een ban in het begin van de wereld opnieuw kunnen beginnen, maar nadien op snelheid toch blijven gaan, eerder een stil team maar niks op aan te merken.

Beste stam:
Modus. Logisch. Solid van begin tot eind.

De beste stam speler:
Mathieu van team schedel. Jezus Qua, hoe kon je hem ooit laten gaan? Deze jongen staat er altijd om te deffen, vv te nemen en laat altijd wel een lichtje schijnen op offensief vlak.
Bovenstaande geldt trouwens ook voor Twan van team Dees, zeker een vermelding waard.

Het grootste ego:
Nico van QQEEZZ. Je eigen frontje overstacken terwijl er al accounts op hun gat gaan en het nog niet inzien dat je eigen safe defensiever zou moeten voor het stambelang? Egoïstisch.

Beste leider:
Devin/Jordi van Modus: Eerder de stille leiders, treden niet zo vaak op de voorgrond maar deden achter de schermen wel wat nodig was lijkt me. Ze hebben een aantal maanden geleden tijdens de 'motivatiedip' van Modus een hoop gezeik van verschillende accounts over hun gekregen maar bleven er toch dagdagelijks voor gaan en dat wordt uiteindelijk beloond.

Slechte leider:
Over het hele verloop van de wereld bekeken gaat mijn keuze naar .RidingMyDirtyPony, je verkloot eerst Nova door je stam te verkopen aan Qua, helaas draait het daar niet veel beter he?
Als ik alleen rekening moet houden met de laatste periode gaat deze titel naar de Qua leiding. Ze hebben volgens mij geen besef wat er zich afspeelt op de verschillende accounts, er is geen weet van inactieve frontaccounts en wordt totaal niets gecoordineerd bij het deffen van massa's.

Meest overschatte stam:
Qua.: als er 2 accounts op rij gebroken worden en telkens 50 dorpen verliezen op de eerste dag van de massa moet je beseffen dat er iets scheelt.
Als 2 weken later daar nog een 3e account bijkomt en je gooit bijna collectief de handdoek in de ring gooit terwijl er zelfs nog een gelijke stand tussen de rang 1 en rang 2 stam kan je niet verwachten dat je nog serieus genomen wordt.

Meest onderschatte stam:
Modus. Wat een bazen spelen daar zeg!

Meest overschatte speler:
Simon van Clusterfxcks.: We hebben als buren wat afgezeverd tegen elkaar en ik schatte je wel hoog in eigelijk. Zelfs de nacht van de massa waren het nog allemaal 'easy snipes' en stonden er overal stacks naar eigen zeggen. Om 8u heb ik je niet meer kunnen spreken want je was al lang verdwenen :confused:
Korjakskaja Sopka: ik vond je al triestig toen je nog in Nova zat en je acties nadien in Qua maakte het niet beter. Mister speedkampioen. Psss...

Meest onderschatte speler:
Team Guru: zoals hierboven vermeld een mooi team die de hele wereld heeft gedaan wat nodig is, maakt me alleen maar benieuwd als ze meer richting de core zouden liggen.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Praktisch iedereen uit Modus, bijna allemaal wel leuke, gemotiveerde spelers.
Als ik iemand uit Qua zou moeten vermelden zou het The Fallen Angel zijn. Nooit iets op aan te merken gehad, al mocht er van hen uit misschien iets meer initiatief genomen worden tov hun front.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Merendeel van Qua spelers

Mooiste speler naam:
TheProphecy., Gentleman.

Mooiste stam naam:
/

Het tofste topic:
Lijstjes, eender welke en spotprentjes vind ik ook wel altijd leuk, misschien omdat de meeste vanuit Modus kwamen ^^

Het domste topic:
/

Favoriete forum poster:
Warre, no doubt. Zakje popcorn erbij en je avond is gevuld als hij weer een boek vol schrijft.

Minst favoriete forum poster:
Aan Alex Lannon kon ik me in het verleden wel wat ergeren, no offense tho ;)

Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel:
Korja. Geen fan van geweest deze wereld.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Abuser: deze jongens kunnen er ook wel wat van en hebben het ondanks hun ligging niet altijd even makkelijk gehad, maar hielden toch altijd mooi stand, vaak zelfs op eigen kracht.

Meest belovende stam voor de toekomst:
/

Mooiste profiel foto van spelers:
123856_large


Mooiste profiel foto van stammen:
/

Grootste blunder:
De ban voor Gentleman. dieptepunt voor Modus, maar gelukkig zonder veel dorpenverlies tot een goed einde kunnen brengen. Dat Qua hierbij een deal van 50 dorpen afwees kan ik ook nog altijd niet bij.
Persoonlijke blunder: edelparen inplannen, maar voor elk target een paar vergeten waardoor dus maar 2 edels per dorp liepen. Gelukkig konden andere teams het nog opvangen :D

Mooiste actie van de wereld:
De inzet van Modus tijdens de laatste massa's op Emerica. Werkelijk mooi om te zien hoeveel moeite mensen doen voor een ander.
 

DeletedUser79946

Guest
gekregen maar bleven er toch dagdagelijks voor gaan en dat wordt uiteindelijk beloond.

Slechte leider:
Over het hele verloop van de wereld bekeken gaat mijn keuze naar .RidingMyDirtyPony, je verkloot eerst Nova door je stam te verkopen aan Qua, helaas draait het daar niet veel beter he?
Als ik alleen rekening moet houden met de laatste periode gaat deze titel naar de Qua leiding. Ze hebben volgens mij geen besef wat er zich afspeelt op de verschillende accounts, er is geen weet van inactieve frontaccounts en wordt totaal niets gecoordineerd bij het deffen van massa's.

Meest overschatte stam:
Qua.: als er 2 accounts op rij gebroken worden en telkens 50 dorpen verliezen op de eerste dag van de massa moet je beseffen dat er iets scheelt.
Als 2 weken later daar nog een 3e account bijkomt en je gooit bijna collectief de handdoek in de ring gooit terwijl er zelfs nog een gelijke stand tussen de rang 1 en rang 2 stam kan je niet verwachten dat je nog serieus genomen wordt.

Meest overschatte speler:
Simon van Clusterfxcks.: We hebben als buren wat afgezeverd tegen elkaar en ik schatte je wel hoog in eigelijk. Zelfs de nacht van de massa waren het nog allemaal 'easy snipes' en stonden er overal stacks naar eigen zeggen. Om 8u heb ik je niet meer kunnen spreken want je was al lang verdwenen :confused:
Korjakskaja Sopka: ik vond je al triestig toen je nog in Nova zat en je acties nadien in Qua maakte het niet beter. Mister speedkampioen. Psss...


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Merendeel van Qua spelers

Dikste wannabe in het spel:
Korja. Geen fan van geweest deze wereld.

Daar vat je gelijk heel het probleem van Qua. bij de hoorns, egoistische spelers kunnen een hele stam naar de klote helpen, Simon zou het wel even regelen en zodra je hem ook nog maar 1x op zn punten zette kwamen al zn wannabe vriendjes het gelijk voor hem opnemen.
Er is gebleken dat hij er niks van kon, voorbereiding 0.0 , geen edels aan het front voor recaps, in wave 1 al je mobiele deff verliezen omdat je niks dodged...
De massa ervoor draaide ik toevallig zijn VV, en kreeg ik nog k*t opmerkingen achteraf omdat ik 2 dodgefoutjes gemaakt had, dat er verder 0 dorpen verloren gingen en 80% block was kon er natuurlijk niet van af.
Iedereen wist dat de winst voor Modus op West te behalen was, en dat er als stam zijnde niks aan is gedaan , onervaren spelers mochten op cruciale accounts blijven spelen zonder eventuele versterkingen van andere accounts. Dat hier fouten zijn gemaakt door de leiding ben ik het wel mee eens.

En wat de handdoek in de ring gooien betreft, onze #1 speler , die door zijn enorme account gelijkstond aan 3 accounts van jullie was al dagen negatief en probeerde iedereen te overtuigen op delete te gaan. Toen hij dit vervolgens ook deed was het voor iedereen wel een beetje klaar aangezien er zoveel safedeff en clears weg gingen vallen + een BB zee waar ook Modus gewoon in mag edelen.
Dat dit dan het resultaat is na al die massa's op Emerica op initiatief van deze speler zelf vind ik persoonlijk een beetje slap maar oke.

Dat je bij het merendeel van Qua niet in de stam wil zitten vind ik een beetje op niks gebaseerd, zijn voldoende teams die wel de inzet brachten die er van ze verwacht werd, zo hebben vooral mijn buren AyVamos altijd maximaal inzet getoond bij alle massa's , en vond ik het leuk samen spelen met ze ;)
Ik zou dan zelf weer niet graag in de stam zitten bij Casimodo of Beyond Godlike die tot voorkort 15,000,000 verslagen tegenstanders had met een top 10 account. Echt spannend hoor :oops::oops:

Hopelijk mag hij nog wat BB's clearen dan lijkt het ook nog of hij heeft meegeholpen ofzo :rolleyes:

Ik wil wel graag nog 1 iemand toevoegen aan de wannabe lijst :

Laurens , wat een vervelend mannetje ben jij zeg ! Je kan leuk TW spelen maar moet je dan zo een dik ego hebben? Zal je vast ver brengen in de echte wereld gozer :p
En Korja stond bij mij ook heel lang op 1, netjes gewerkt om hem te verdringen Laurens ;).

Al met al was het een leuke wereld voor ons account, vanuit een onhoudbare situatie toch nog best ver gekomen.

Modus, van harte gefeliciteerd met de overwinning!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik vind het altijd schrijnend dat mensen arrogantie bekijken als iets negatiefs? Volgens mij is zelfvertrouwen iets wat men in elke branche verwacht van een hoogopgeleid persoon. Ik mag dan wel ontzettend arrogant zijn via pm en ingame, ik denk dat er weinig mensen zijn die mij als negatief persoon binnen een stam ervaren.

Dat ik niet aardig ben tegen, met alle respect, noobs zoals jij en André, heeft ermee te maken dat jij aan onlinechecks doet bij mij en de andere gewoon een volslagen debiel is. "De vorige bespelers deden het zelfs beter", vervolgens staat Qua in de - tegen Emerica sinds ik er speel. Goed he?

Nou, succes verder. kusjes
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
ik denk dat er weinig mensen zijn die mij als negatief persoon binnen een stam ervaren.

En dat komt ongetwijfeld omdat jij resultaat boekt voor de stam, het zou vrij raar zijn als hun je arrogant noemen etc. waardoor jij er een hekel aan kan gaan krijgen en wellicht weggaat, ik heb op w55 of een andere wereld ook kort met je in een stam gezeten, ik negeerde het destijds want je wist wat je deed en je praatjes op de vijand waren leuk omdat we dezelfde vijand hadden, maar nu ik tegen je sta vind ik je toch echt een negatief persoon op het forum, arrogantie tot en met, je mag dan iets gepresteerd hebben maar om dan zo’n grote bek te hebben overal ben ik minder fan van..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dat is net wat mij zo fantastisch maakt. Mijn arrogantie speelt nooit een rol, je hebt het graag of niet maar ik raak elke stam easypeasy binnen.

Niet omdat ik altijd presteer, aangezien ik vaak genoeg inactief ben, maar wel omdat ik presteer als ik actief ben. Dat mensen mij arrogant vinden of het ondervinden, interesseert me werkelijk geen bal.
 

DeletedUser79946

Guest
Dat is net wat mij zo fantastisch maakt. Mijn arrogantie speelt nooit een rol, je hebt het graag of niet maar ik raak elke stam easypeasy binnen.

Niet omdat ik altijd presteer, aangezien ik vaak genoeg inactief ben, maar wel omdat ik presteer als ik actief ben. Dat mensen mij arrogant vinden of het ondervinden, interesseert me werkelijk geen bal.

Kom je weer met dat ingame gelul van je, ik zeg toch dat je het spelletje goed kan maar je sociale vaardigheden schieten nog wel tekort.
Kan je het over hoogopgeleide personen hebben en weer indirect eigenlijk zeggen wat een geweldige donder je wel niet bent, in mijn ogen ben je gewoon een ontzettend rare gozer.

Ik ken wel wat plekjes naast jou hoogopgeleide fantasieballon waar ze niet zo op dat gedrag van jou zitten te wachten :eek::eek:

En zelfs te arrogant om mn felicitaties te accepteren , he.
Het was ook meer bedoeld richting de mensen die al vanaf September aan het spelen waren op 64, als jij daar bij had gezeten was Modus allang gevallen, mensen worden gek van irritante kinderen in de stam namelijk ;)
Neem anders eens contact op met Simon, ik denk dat jullie het buitengewoon goed met elkaar kunnen vinden ;D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Noemt mij een kind maar kan niet eens goed in alinea’s typen.

‘Nuff said.
 

DeletedUser79946

Guest
Noemt mij een kind maar kan niet eens goed in alinea’s typen.

‘Nuff said.

Je bent zeker een kind, inhoudelijk reageren kan je nooit.
De wijzende vinger is wel een beetje jou houding natuurlijk, hoeveel ben jij wel niet gepest vroeger :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Nooit eigenlijk. Jouw niveau is te armoedig om op te reageren knul.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
De Laurens binnen een stam en op t AF zijn twee verschillende persoonlijkheden :D
 
Bovenaan