Golden Awards

DeletedUser79715

Guest
Beste speler:
1) Team schedel. Toch wel de trekkers binnen Modus. Timings altijd on point, proberen iedereen wat te motiveren en pakken constant vv's. Top spelers allemaal x

2) Dees (Twan). Heeft altijd goede ideeën voor massa's etc. Pakt ook regelmatig vv's voor accounts te helpen timen etc. Ook zijn wekelijkse posts met statistieken waren zeker goed voor de motivatie.

Beste stam:
Ik denk dat we het hier allemaal wel over eens zijn dat dit Modus is.

Beste stam speler:
1) Mathieu. Is belachelijk actief, staat altijd klaar voor vv's te doen en is gewoon een topkerel. Probeert ook iedereen gemotiveerd te houden.

2) Twanneman, Twan de grote man. Als speler op Nova weet ik dat Twan heel belangrijk is geweest voor verschillende massa's, zowel zijn timings als onze timings stonden soms op zijn naam. Zonder hem waren de massa's niet zo succesvol als ze nu zijn geweest.

3) Jamie. Heeft zichzelf meermaals volledig leeggezet met soms zelfs dorpenverlies bij hem zelf. Hij is ook niet vies van af en toe vv's te nemen.

Het grootste ego:
Korjakskaja Sopka

Beste leider:
Ik heb niks aan te merken op Devin en Jordi.

Slechtste leider:
Ik weet niet wie de leiding in Qua is/was maar in mijn ogen hebben ze toch fouten gemaakt. Ze hebben zeker ook goede dingen gedaan. Zo waren hun massa's zeker goed gepland en de timings waren optimaal, maar het is hun niet gelukt om door te zetten, of om de motivatie hoog te houden bij hun leden. Spijtig.


Meest overschatte speler:
H3lls, dit team werd door ons gezien als het sterkste account van Qua maar werd toch weeral weggespeeld na 1 massa.

Meest onderschatte speler:
Vetus bellator. Zij hebben misschien defensief nog niet veel kunnen laten zien maar als de wereld nog langer doorging gingen zij zoiezo shinen. Zowel Jamie, Kevin als Joachim zijn alle 3 topspelers.

Meest overschatte stam:
Spijtig genoeg Qua. Als ze nu al opgeven.

Meest onderschatte stam:
Ook Qua :p ik ben er zeker van dat als ze allemaal blijven doorspelen met motivatie dat ze nog veel kunnen betekenen. We hebben aan hun massa's gezien dat ze zeker kunnen timen. Ik was benieuwd naar meer.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Mathieu en Twan voor de motivatie, Kevin omdat het een mongool is, Jamie voor z'n chicks en Ruben en Brian omdat zij Bae zijn.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Simon, de leider die de vage praktijken van Qua goedkeurde, Korjakskaja Sopka en iedereen die nu al opgeeft.

Mooiste spelernaam:
Gentleman.

Mooiste stamnaam:
BOOBS: Best Order Of Belgian Soldiers

Meest belovende speler voor de toekomst:
Schedel

Grootste blunder:
Hier nomineer ik mezelf. Mijzelf volledig leegzetten, zowel front als safe def en Dan zelf een blitz krijgen. Ik wou wenen toen :(

Mooiste actie:
Ik vond persoonlijk de massa op H3lls heel mooi. Sterk gepland, tamelijk goed uitgevoerd en blijkbaar niet te deffen. Als het target de nacht zelf al stuurt dat het onbegonnen werk is om te deffen dan weet je dat je iets goed hebt gedaan.
 
Reactiescore
743
Beste speler:
1) Team schedel. Toch wel de trekkers binnen Modus. Timings altijd on point, proberen iedereen wat te motiveren en pakken constant vv's. Top spelers allemaal x

2) Dees (Twan). Heeft altijd goede ideeën voor massa's etc. Pakt ook regelmatig vv's voor accounts te helpen timen etc. Ook zijn wekelijkse posts met statistieken waren zeker goed voor de motivatie.

Beste stam:
Ik denk dat we het hier allemaal wel over eens zijn dat dit Modus is.

Beste stam speler:
1) Mathieu. Is belachelijk actief, staat altijd klaar voor vv's te doen en is gewoon een topkerel. Probeert ook iedereen gemotiveerd te houden.

2) Twanneman, Twan de grote man. Als speler op Nova weet ik dat Twan heel belangrijk is geweest voor verschillende massa's, zowel zijn timings als onze timings stonden soms op zijn naam. Zonder hem waren de massa's niet zo succesvol als ze nu zijn geweest.

3) Jamie. Heeft zichzelf meermaals volledig leeggezet met soms zelfs dorpenverlies bij hem zelf. Hij is ook niet vies van af en toe vv's te nemen.

Het grootste ego:
Korjakskaja Sopka

Beste leider:
Ik heb niks aan te merken op Devin en Jordi.

Slechtste leider:
Ik weet niet wie de leiding in Qua is/was maar in mijn ogen hebben ze toch fouten gemaakt. Ze hebben zeker ook goede dingen gedaan. Zo waren hun massa's zeker goed gepland en de timings waren optimaal, maar het is hun niet gelukt om door te zetten, of om de motivatie hoog te houden bij hun leden. Spijtig.


Meest overschatte speler:
H3lls, dit team werd door ons gezien als het sterkste account van Qua maar werd toch weeral weggespeeld na 1 massa.

Meest onderschatte speler:
Vetus bellator. Zij hebben misschien defensief nog niet veel kunnen laten zien maar als de wereld nog langer doorging gingen zij zoiezo shinen. Zowel Jamie, Kevin als Joachim zijn alle 3 topspelers.

Meest overschatte stam:
Spijtig genoeg Qua. Als ze nu al opgeven.

Meest onderschatte stam:
Ook Qua :p ik ben er zeker van dat als ze allemaal blijven doorspelen met motivatie dat ze nog veel kunnen betekenen. We hebben aan hun massa's gezien dat ze zeker kunnen timen. Ik was benieuwd naar meer.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Mathieu en Twan voor de motivatie, Kevin omdat het een mongool is, Jamie voor z'n chicks en Ruben en Brian omdat zij Bae zijn.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Simon, de leider die de vage praktijken van Qua goedkeurde, Korjakskaja Sopka en iedereen die nu al opgeeft.

Mooiste spelernaam:
Gentleman.

Mooiste stamnaam:
BOOBS: Best Order Of Belgian Soldiers

Meest belovende speler voor de toekomst:
Schedel

Grootste blunder:
Hier nomineer ik mezelf. Mijzelf volledig leegzetten, zowel front als safe def en Dan zelf een blitz krijgen. Ik wou wenen toen :(

Mooiste actie:
Ik vond persoonlijk de massa op H3lls heel mooi. Sterk gepland, tamelijk goed uitgevoerd en blijkbaar niet te deffen. Als het target de nacht zelf al stuurt dat het onbegonnen werk is om te deffen dan weet je dat je iets goed hebt gedaan.

Dankjewel voor de nominatie sjoe :*
Iemand moet de chicks regelen op TW he ;D
 
Reactiescore
1.278

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Geen idee waarop je dit basseert want het is hem 100%

Al was hij geen leiding naar mijn weten. Jonathan en Ben.

Oh toch wel. Ik vroeg deze wereld ook al keer bij iets of het die Simon was maar dat bleek niet zo te zijn, dus vandaar mijn uitspraak. Dus ik dacht dat het wel weer over die Simon zou gaan.
 
Reactiescore
983
Allereerst bedankt voor de nominaties voor mij of schedel, op naar die top 3 nu, waar we thuishoren :rolleyes:

Beste speler:

1) Schedel". Jaja ik weet het: "Hoe cocky is het om jezelf op rang 1 te zetten." Als ik kijk naar het verloop van de wereld heeft schedel in het begin al een erg belangrijke rol gespeeld. Sinds ik er ben gaan spelen mag ik misschien bevooroordeeld zijn maar ik ben enorm blij dat ik hier bij de toppers Gert, Warre & Ruben ben terecht gekomen. Schedel had zo'n beetje alles: Sterke activiteit, sterk spel en een goede motivatie. Enige wat kwalijk te nemen is is dat we niet vaak onze defensieve kant hebben laten zien (op eigen account toch) maar dat hadden we misschien toch graag anders gezien! De laatste maanden waren we erg belangrijk voor Modus op verschillende vlakken: vv, motivatie & ook aanvallend deden we enorm ons best en boekten we mooie resultaten.
2) Gentleman. Dat emerica er nog ligt is een stam effort maar toch vooral Gentle heeft er in de soep zitten roeren door verschillende massa's op emerica te snipen en zich praktisch volledig leeg te zetten.Meerdere accounts deden dit maar elke massa op emerica zat Brian om 1 uur 's nachts nog steeds op zijn pc te snipen terwijl hij de dag erna moest gaan werken. Ook wanneer het er even slechter uit zag voor hun (met de ban) kwamen zij er (met wat hulp van de schedeltjes hehe) toch terug bovenop en dat is zeer sterk!
3) Guru: Een Modus-account uit het zuiden (verrassend genoeg :eek:) dat defensief niet veel moest doen behalven enkele blitz pogingen & poging tot een massa maar verwerkten dit toch altijd prima terwijl ze niet op zo veel stamdef konden rekenen vanwege aanvallen bij andere accounts. Ook offensief deed het team altijd hun best voor de stam met het leveren van clears & indien nodig ook altijd perfect timen er van om zo toch de planner zijn moeite te respecteren.

Beste stam:
Modus
De beste stam speler:
Twan. Iemand die zéér belangrijk is geweest voor Modus zowel op het vlak van vv'en voor aanvallen te sturen of te deffen maar ook als iemand met een enorm sterk offensief & tactisch inzicht.
Ik heb altijd genoten van de leuke statistieken die op het forum kwamen door jou en dit zorgde voor een motivatie waar ze bij Qua jaloers op zouden zijn!
Het grootste ego:
Laurens: Hij kan het wel, alleen zegt ie zo graag dat hij het kan :D
Nico: Mijn oude co'tje: Ik heb je graag maar hier kan jij niet ontbreken :engel:

Beste leider:
Jordi deed het in mijn ogen zeer goed alleen mochten sommige beslissingen/mededelingen er iets sneller komen naar mijn mening.
Hij was ook meer een "stille" leider maar ik heb nooit problemen met hem gehad, integendeel!
Slechte leider:
Leiding Qua. Ik zou niet meer weten wie het de laatste maanden allemaal waren (SatJ sowieso) maar mijn afkeur van hoe Qua sommige dingen heeft afgehandeld en wat voor spel ze speelden zal nooit verdwijnen. Toen ik daar zat had ik al geen echt stamgevoel en zat de sfeer al niet goed.
Langs de andere kant ben ik ze wel dankbaar dat ze mij naar de Modus-kant hebben geduwd, anders was ik niet terecht gekomen bij deze geweldige groep :)
Meest overschatte stam:
Qua. Ook door mijzelf zwaar overschat: Daar waar ik een spannende eindstrijd had verwacht verliep dat een pak eenzijdiger op het einde dan verwacht.
Meest onderschatte stam:
Ik denk dat velen verwacht hadden dat Qua het zou gaan halen van Modus dus hier zal ik Modus zetten
Meest overschatte speler:
1) AyVamos: Al toen ik nog met hen samenspeelde wist ik al dat dit team na een tijdje zou vastlopen op een muur en creativiteit en aanpak mist om een account als emerica weg te werken.
Een miljoen pp er tegen aan gooien voor de muur als ze een dorpje pakken is helaas het meeste wat ze mij laten zien hebben
2) QQEEZZ: Als rang 1 account met zo'n aanzienlijke voorsprong (die ik nog zelf heb mee opgebouwd ook) zou je toch wat meer moeten kunnen in het verloop van de wereld. Al is het maar je gehele safe omzetten naar def voor de stam en front je meeste offensief zetten zodat je clears niet altijd 40-60u moeten lopen naar het front. Hoge ODA score wat bewijst dat je veel clears had en veel gebasht hebt. Lage ODS score die een pak hoger kan, tenzij natuurlijk alles (zoals jullie zelf zeiden) in stacks stonden aan het front waar niet aangevallen werd maar dan zijn dat in mijn ogen zeer waardeloze stacks en doe je daar al iets verkeerd.
Pony: Een account waar ik in het begin van de wereld veel verwachtingen van had maar dat eigenlijk letterlijk niets bewezen heeft. Geniepige dealtjes sluiten voor bepaalde spelers dat gaat wel maar doorbreken (of zelfs maar aanvallen) op een front waar je al maanden ligt lag niet tot de mogelijkheden. Aanvallen op emerica van dit account waren nooit zonder fout en maar zeer zwak uitgevoerd.
Meest onderschatte speler:
emerica. Denk dat dit toch wel duidelijk is dat Qua deze speler (of dit account aangezien er al verschillende spelers op hebben gezeten) serieus hadden onderschat. Meerdere pogingen leverden uiteindelijk enkel cf's op die Qua dan weer moest gaan volstacken waardoor er elders def te kort was. Er is op dit account prima werk geleverd door verschillende spelers & vv's.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Basicly iedereen van Modus maar in het bijzonder toch eens een s/o naar de toppers in Modus:
Twan, Brian, Daan , Warre & Ruben <3
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mark (pony). Op 57 zat ik er mee in de stam maar na deze wereld ben ik 100& zeker dat ik dat nooit meer wil.
ook Andre (korja) lijkt me niet zo'n aangename speler om mee in de stam te zitten aangezien hij dat hier al niet was om de strijd mee aan te gaan.
Mooiste speler naam:
Wife is Life
Mooiste stam naam:
Best Order Of Belgian Soldiers (BOOBS)
Het tofste topic:
Allemaal
Het domste topic:
Geen
Favoriete forum poster:
Warre vanwege zijn sterke posts met goede argumentaties
Minst favoriete forum poster:
Kan niet meteen op iemand komen
Dikste wannabe op het forum:
Same
Dikste wannabe in het spel:
Brian van Gentle :cool:
Meest belovende speler voor de toekomst:
mocht het momenteel nog een spannende einstrijd zijn had ik hier emerica neergezet.
Het account heeft nu met Eric, Tim, Laurens & Jeremy een zeer sterk team en ik denk dat ze qua nog serieus hadden doen zweten!
Meest belovende stam voor de toekomst:
Modus
Mooiste profiel foto van spelers:
121108_large

Mooiste profiel foto van stammen:
119491_large

Grootste blunder:
Qua om mij te laten gaan :cool:
Ruben die een account volledig leegzet voor massa op emerica en dat account dat dan een blitz moet gaan verdedigen met bijl & lc :confused:
Mooiste actie van de wereld:
Zowat elke verdedigende & aanvallende actie van Modus (die niet op de 1 of andere manier bij Qua terecht kwamen hihi)
 

DeletedUser79715

Guest
Ruben die een account volledig leegzet voor massa op emerica en dat account dat dan een blitz moet gaan verdedigen met bijl & lc

Alsof ik nog lc had :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
743
Beste speler:
Accounts Schedel en Gentle hebben enorm veel geholpen, ondanks alle tegenslagen etc hebben zij enorm veel laten zien!

Beste stam:
Jammer genoeg bestaat .Revoc/Fix niet meer, maar zonder enige twijfel is de fusie het beste geweest voor deze wereld en staat Modus nu verdient aan kop!

Beste stam speler:
1) Mathieu. Niet vies van VVen en iedereen een handje willen helpen.

2) Twan, Altijd goede ideeën en helpt ook iedereen enorm graag, nacht of dag

Het grootste ego:
Korjakskaja Sopka => André, vooral het laatste voorval.
Rapunzel => Rickyrick. Denkend at hij HET is terwijl ze grandioos gefaald hebben.

Beste leider:
Jordi en Devin hebben het alsnog super gedaan.

Slechtste leider:
Koen van HVH en Jonathan van Satj, altijd als er dingen fout liepen vanuit qua, deed dit hun niks en moesten ze altijd zwakke argumenten gebruiken om toch hun gelijk te krijgen. De grootste fout van hun was het van tafel vegen van de afspraken omtrent gentle zijn ban.

Meest overschatte speler:
Ik wil hier eenerzijds HVH neerzetten, maar aangezien ze zelf zeggen niet veel hulp gehad te hebben van de stam zet ik hier Rapunzel neer. Gemakkelijk doorgebroken en daarna nog eens een groot ego.

Meest onderschatte speler:
Vetus bellator. Zij hebben misschien defensief nog niet veel kunnen laten zien maar als de wereld nog langer doorging gingen zij zoiezo shinen. Zowel Jamie, Kevin als Joachim zijn alle 3 topspelers.

Meest overschatte stam:
Spijtig genoeg Qua. Als ze nu al opgeven.

Meest onderschatte stam:
denk niet dat er een stam onderschat woed momenteel?

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Iedereen van Modus, in bijzonder Jonas van Nova, Brian van Gentle, Mathieu van schedel, Twan van dees, Team proph en Team Guru.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Simon, rickyrick en de leiding qua

Mooiste spelernaam:
Rage Parrot heb ik altijd leuk gevonden.

Mooiste stamnaam:
BOOBS: Best Order Of Belgian Soldiers

Meest belovende speler voor de toekomst:
Schedel, Theprophecy en Gentleman.

Grootste blunder:
Grote praat hebben en de dag erna gaan runnen, He Simon?

Mooiste actie:
Het volstacken van Nova door Vetus (ik) nadat hij zich leeg gezet had om zo alsnog de blitz te blocken.

Beste quote:
Gito: elke keer voor er een massa plaatsvind wilt die eerst blitzen. dit condigde die altijd aan: IK GA BLITZEN en is binnen modus een grote meme geworden!
 
Laatst bewerkt:

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Je bent gewoon een mongool, je denkt dat je DÉ tw speler bent, met je speedwinnaar blah blah, maar deze wereld was je een enorme trol die dan nog open toegeeft bewust lekker te wille cfen. Dat soort spelers, daar wil ik niks mee te maken hebben.

Ben jij niet ook alweer de plaatjesdief?

Deze wereld was ik zeker een trol, ik heb je overigens geen één keer gesproken oftewel je beoordeelt een boek nu op de kaft?

Yep CF’en moet kunnen vind in als jouw leider zegt dat er geen CF regels zijn wanneer het jullie handig uitkomt.

upload_2019-6-30_10-55-11.jpeg
 

Bijlagen

  • upload_2019-6-30_10-55-11.png
    upload_2019-6-30_10-55-11.png
    911,8 KB · Weergaven: 4

Deleted User - 24028

Guest
Jah wat was dat allemaal joh... Er zijn geen afspraken en zelfs binnen de afspraken die jullie dachten dat er waren was die actie van wife gewoon legaal :eek: En nog dacht Qua even er iets uit te komen halen (rofl)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Jullie zijn pissed over een dorp wat Modus van een BG heeft gepakt welke geeneens een CF was in jullie cluster - wat is daar in hemelsnaam fout aan ook - en dan reageren jullie met de laagste soort van CFen.

Blijf vooral zo krom denken en redeneren. Je kan nog beter zeggen, deze normen een waarden boeien ons niks dus wij doen dit en dat, dan dat je bij deze actie verschuilt achter een actie die Modus heeft uitgevoerd en waar jullie een waanzinsidee aan hangen.
 
Reactiescore
743
Ben jij niet ook alweer de plaatjesdief?

Bekijk bijlage 14978

Hierover hoeg jij niet te spreken aangezien het meermaals door voormalig eigenaar bewezen is dat het betaald is aan degene waarvan hij het kocht. Dat jullie daar zo zuur over blijven doen tegen mij is totaal niet eerlijk aangezien ik toen nieteens speelde, ik ben er enkele dagen na pas gekomen.

Daarnaast ga ik hier gewoon niet meer op in aangezien dit gewoon bullshit is ;)
 
Bovenaan