Golden Awards

Reactiescore
141
Laten we maar weer beginnen :)

Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider: .
Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste speler naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:

Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Grootste blunder:
Mooiste actie van de wereld:




Beste speler: Lastig om er nu al een te kiezen, echter ga ik hier voor Seduced by Lies. Het account groeit lekker mee op een mooie 5e plek en heeft mooie ODA stats. Qua ODD nog niet veel tegenstand gekregen maar zoals ik de heren ken gaat dit geen probleem zijn.

Verder wil ik ook .RidingMyDirtyPony benoemen. Toch stevig aan kop en zowel een mooie ODA als ODS. Ken de spelers opzich nog niet erg goed maar het oogt prima.

Beste stam: Ik kies hier toch voor Nova. Mooie ligging en een paar aardige accounts ertussen. Samen met Fix. & Modus toch wel de betere stammen op dit moment en dé stam die ik in een eindstrijd verwacht.

De beste stam speler: Hierin kan ik enkel beoordelen over spelers van Fix, maar ga er geen benoemen tot 'beste' stam speler. Wat ik ervaar is dat ze stuk voor stuk toppers zijn. Verder laat ik deze dus open.

Het grootste ego: Scheelt dat Danny er nu niet is (@Rise Against ) maar ik heb zelf ook best een groot ego :oops:

Beste leider:
Kan hier nog niet een duidelijke beslissing over maken, gezien ik nog niet een bepaalde actie van een leider heb gezien die enorm opvalt.

Slechte leider:
In de beginfase zou ik hier de leiding van Modus nomineren, echter denk ik dat die leiding zich aardig herpakt heeft. Kan me op dit moment niet een slechte leider bedenken.

Meest overschatte stam:
Buiten een goede ligging heeft Modus in mijn optiek nog niet veel laten zien. Ze hebben grote accounts en veel dorpjes, maar nog niet heel veel tegenstand gehad (op de beginfase na). Ben benieuwd hoe ze zich er vanaf gaan maken als er straks front ontstaat met de andere stammen.

Meest onderschatte stam:
Qua. Relatief kleine stam met toch behoorlijke spelers die de nodige skills bevatten. Mooie ligging in de RIM en hebben laten zien dat ze mooi opgezette aanvallen kunnen leveren.

Meest overschatte speler: Hier ga ik voor gostraider. Account stond een tijdje mooi mee te draaien in de top (vraag me niet hoe) maar blijkt na één massa niet in staat om ook maar iets te deffen en verliest in 1 klap 7 dorpen.

Meest onderschatte speler: Weet niet of het account echt onderschat wordt, maar ik zet hier Robinnibor neer. Hoor toch van menig spelers dat ze niet veel potentie zien in dit account, maar ik denk dat we nog veel van hun gaan horen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Hier zijn wel een paar namen op te noemen, Macnate, Tijd, The Prophecy, RidingMyDirtyPony en natuurlijk mijn stammies van Fix

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Gostraider, naabje :s

Mooiste speler naam:
Zo'n mooie namen zijn er niet echt deze wereld :oops:
Als ik dan echt moet kiezen ga ik voor ItHappensAgain, want ook ik ben alweer een wereld gestart...

Mooiste stam naam: Ik blijf Fix and Finish grappig blijven

Het tofste topic: Golden Awards / Rate de speler (die er nog niet is). Verder vind ik stabtopics altijd wel grappig om te lezen.

Het domste topic: Al die topics over farmen of roven, kies gewoon zelf ipv elke keer die domme discussie op te brengen.

Favoriete forum poster:
@rageparrot, ik geniet telkens weer opnieuw van zijn filmpjes

Minst favoriete forum poster: Heb er wel een paar, maar denk dat ze zelf wel weten wie ik bedoel :)

Dikste wannabe op het forum:
-

Dikste wannabe in het spel: -

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk hier Shakedown8 te nomineren. Mooie ligging richting core en toch veel safe. Denk dat we hier nog veel van gaan horen

Meest belovende stam voor de toekomst: Als ze het kunnen volhouden heeft Qua kans om nog ver te komen.

Mooiste profiel foto van spelers: The Prophecy

Mooiste profiel foto van stammen:
Modus heeft toch wel een mooi plaatje

Grootste blunder: Mobiel proberen te csnipen naast de snelweg en alsnog missen

Mooiste actie van de wereld:
Blijf terug komen op de beginfase waar TijmenV2 een paar modus gastjes wegspeelde door een kata op de AH waar nu nog te veel op teruggekeken word
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
141
Is dit het 'golden awards topic' of het 'steek zoveel mogelijk stamgenoten veren in de reet' topic? :p

Ik beredeneer vanuit mijn positie, kan niet alles van de wereld mee krijgen he ;)
 

DeletedUser79946

Guest
Laten we maar weer beginnen :)

Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider: .
Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste speler naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:

Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Grootste blunder:
Mooiste actie van de wereld:




Beste speler: Lastig om er nu al een te kiezen, echter ga ik hier voor Seduced by Lies. Het account groeit lekker mee op een mooie 5e plek en heeft mooie ODA stats. Qua ODD nog niet veel tegenstand gekregen maar zoals ik de heren ken gaat dit geen probleem zijn.

Verder wil ik ook .RidingMyDirtyPony benoemen. Toch stevig aan kop en zowel een mooie ODA als ODS. Ken de spelers opzich nog niet erg goed maar het oogt prima.

Beste stam: Ik kies hier toch voor Nova. Mooie ligging en een paar aardige accounts ertussen. Samen met Fix. & Modus toch wel de betere stammen op dit moment en dé stam die ik in een eindstrijd verwacht.

De beste stam speler: Hierin kan ik enkel beoordelen over spelers van Fix, maar ga er geen benoemen tot 'beste' stam speler. Wat ik ervaar is dat ze stuk voor stuk toppers zijn. Verder laat ik deze dus open.

Het grootste ego: Scheelt dat Danny er nu niet is (@Rise Against ) maar ik heb zelf ook best een groot ego :oops:

Beste leider:
Kan hier nog niet een duidelijke beslissing over maken, gezien ik nog niet een bepaalde actie van een leider heb gezien die enorm opvalt.

Slechte leider:
In de beginfase zou ik hier de leiding van Modus nomineren, echter denk ik dat die leiding zich aardig herpakt heeft. Kan me op dit moment niet een slechte leider bedenken.

Meest overschatte stam:
Buiten een goede ligging heeft Modus in mijn optiek nog niet veel laten zien. Ze hebben grote accounts en veel dorpjes, maar nog niet heel veel tegenstand gehad (op de beginfase na). Ben benieuwd hoe ze zich er vanaf gaan maken als er straks front ontstaat met de andere stammen.

Meest onderschatte stam:
Qua. Relatief kleine stam met toch behoorlijke spelers die de nodige skills bevatten. Mooie ligging in de RIM en hebben laten zien dat ze mooi opgezette aanvallen kunnen leveren.

Meest overschatte speler: Hier ga ik voor gostraider. Account stond een tijdje mooi mee te draaien in de top (vraag me niet hoe) maar blijkt na één massa niet in staat om ook maar iets te deffen en verliest in 1 klap 7 dorpen.

Meest onderschatte speler: Weet niet of het account echt onderschat wordt, maar ik zet hier Robinnibor neer. Hoor toch van menig spelers dat ze niet veel potentie zien in dit account, maar ik denk dat we nog veel van hun gaan horen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Hier zijn wel een paar namen op te noemen, Macnate, Tijd, The Prophecy, RidingMyDirtyPony en natuurlijk mijn stammies van Fix

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Gostraider, naabje :s

Mooiste speler naam:
Zo'n mooie namen zijn er niet echt deze wereld :oops:
Als ik dan echt moet kiezen ga ik voor ItHappensAgain, want ook ik ben alweer een wereld gestart...

Mooiste stam naam: Ik blijf Fix and Finish grappig blijven

Het tofste topic: Golden Awards / Rate de speler (die er nog niet is). Verder vind ik stabtopics altijd wel grappig om te lezen.

Het domste topic: Al die topics over farmen of roven, kies gewoon zelf ipv elke keer die domme discussie op te brengen.

Favoriete forum poster:
@rageparrot, ik geniet telkens weer opnieuw van zijn filmpjes

Minst favoriete forum poster: Heb er wel een paar, maar denk dat ze zelf wel weten wie ik bedoel :)

Dikste wannabe op het forum:
-

Dikste wannabe in het spel: -

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk hier Shakedown8 te nomineren. Mooie ligging richting core en toch veel safe. Denk dat we hier nog veel van gaan horen

Meest belovende stam voor de toekomst: Als ze het kunnen volhouden heeft Qua kans om nog ver te komen.

Mooiste profiel foto van spelers: The Prophecy

Mooiste profiel foto van stammen:
Modus heeft toch wel een mooi plaatje

Grootste blunder: Mobiel proberen te csnipen naast de snelweg en alsnog missen

Mooiste actie van de wereld:
Blijf terug komen op de beginfase waar TijmenV2 een paar modus gastjes wegspeelde door een kata op de AH waar nu nog te veel op teruggekeken word

Leuk topic! Vind de toevoeging naabje alleen niet nodig, beetje makkelijk scoren.
 

DeletedUser54520

Guest
Beste speler: Na een zware tegenslag na een "al dan niet terechte" ban vind ik dat The Rainbowchicks hun terug mooi hebben bewezen uit een dal te kruipen en er terug sterker te staan dan ooit te voren.
Beste stam: Nova ;) Alles verloopt er blijkbaar vlekkeloos en weten zich dan ook steeds terug op plek 1 te werken.
De beste stam speler: /
Het grootste ego:
xDeRikkert Deze verdient hij meer dan ooit. Zelf in fout gaan en dan nog naar anderen beweren dat iedereen deze acties zou doen. Manmanman.....
Beste leider: . Hierin durft ik Mark van .RidingMyDirtyPony aan te duiden, Ik ken hem nu al een paar werelden en vind hem een topperT in deze taak.
Slechte leider: Momenteel ken ik persoonlijk geen andere leiders dus spreek ik me hier niet over uit.
Meest overschatte stam: Ik denk dat dat zoals hierboven beschreven staat Modus een mooie rol in kan vertolken. Buiten wat van hun oud mb's rekruteren en uit een veilige hoek te spelen hebben ze naar mijn inzien nog niet veel gedaan op deze wereld. Misschien komen ze nog in echte actie?
Meest onderschatte stam: Ik denk na acties van begin deze week hier Fix. wel een mooie naam kan met maken? Ze hebben zich hier al kunnen bewijzen met 1 actie, hopelijk zetten ze deze koers verder.
Meest overschatte speler: The Guru, hij lijkt een mooie toppert te zijn maar buiten rim dorpjes en interns is er daar nog niet meer gebeurd.
Meest onderschatte speler: Ik zou mezelf hierbij kunnen nomineren maar ik denk dat hier wel een paar andere namen meer recht toe hebben maar de wereld zal zich hier wat verder moeten ontwikkelen hier verderop in te gaan :p.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Seduced by Lies en Shakedown8. Na wat pm's gedeeld te hebben lijken dit aardige kerels/dames
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Sir-John en Resistance is Futile. Ik denk niet dat het een klik zal zijn met deze luitjes :p Het botst meer dan goed is ;)
Mooiste speler naam: Seduced by Lies, geef nu zelf toe? Prachtige accountnaam niet?
Mooiste stam naam: Raar maar waar maar deze vind ik toch dat Modus deze verdient.
Het tofste topic: Golden Awards / Rate de speler
Het domste topic: Farmen of roven? Hier heb je toch niks aan?
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum:
Dit mag zeker uitgaan naar xDeRikkert
Dikste wannabe in het spel: Dit mag zeker uitgaan naar xDeRikkert
Meest belovende speler voor de toekomst: ItHappendsAgain.. Lijkt zich mooi naar de top op gewerkt te hebben. Blijven ze hier?
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik denk dat hier Qua. zich zeker nog zal voor bewijzen. Strake ligging tov de wereld. Nu nog wat acties gooien en het word top.
Mooiste profiel foto van spelers: Resistance is Futile strak plaatje jongens ;) Niet te veel niet te weinig. Gewoon STRAK
Mooiste profiel foto van stammen: Nova hun plaatje vind ik hierbij het beste passen.
Grootste blunder: LS die hun frontman xDeRikkert niet hielp bij een inkomende massa. Of werd er gewoon geen hulp gevraagd of lag de prioriteit elders?
Mooiste actie van de wereld: Momenteel vind ik hierbij de massa op xDeRikkert van Nova hierbij passen. Een mooie actie die de nodige vruchten heeft afgeworpen.
 

DeletedUser54520

Guest
Dat zou misschien wel kunnen ja.
Was dat verboden dan
Misschien heeft dit mijn mening iets beïnvloed maar een nova mening is ook een mening
 

DeletedUser77704

Guest
Moet kunnen, lijstjes zijn toch iemands mening ^^ Niemand heeft in principe objectieve mening die op een wereld speelt
 

DeletedUser76018

Guest
Dat zou misschien wel kunnen ja.
Was dat verboden dan
Misschien heeft dit mijn mening iets beïnvloed maar een nova mening is ook een mening
Zeg ik niet. Ik vind het super om een lijstje te lezen maar het viel me gewoon op :)
 

DeletedUser47575

Guest
Beste speler: TheProphecy. Heeft van de huidige top hoogste OD en lijkt het meest voor zijn dorpen gedaan te hebben.
Beste stam: Qua. Slimme recruits, eerder een prima actie op Fix.
De beste stam speler: Shakedown8. Lijkt me een echte teamplayer.
Het grootste ego:
Beste leider:
JustinWebs. Reageert adequaat op problemen naar buiten. SatJ voor het samenstellen van een prima stam.
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: Modus. Van de topstammen hebben zij het minste laten zien mijns inziens. Van wat ik meekrijg profiteren zij vooral van acties met/tegen kleinere spelers en stammen.
Meest onderschatte stam: Geen enkele.
Meest overschatte speler: Trippey Mouse. Verliest al meerdere keren dorpen met een (klein) offensief.
Meest onderschatte speler: ItHappensAgain.. redelijk stil, maar veelbelovend.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Wiki
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: .TheGuru als ik de verhalen mag geloven is de hoofdspeler een enorme zeikerd.
Mooiste speler naam: ThatsWhatSheSaid. That's what she said..
Mooiste stam naam: Ik vind de namen weinig bijzonder.
Het tofste topic: Hopelijk toekomstige wartopics met deftige verslagen.
Het domste topic: Farmen of roven?
Favoriete forum poster: Op dit forum ben ik er nog niet uit.
Minst favoriete forum poster: Burgermeester snorhaar. Ik ben van mening dat zijn post weinig onderbouwt zijn en gericht zijn op sensatie.
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: xDeRikkert, Lage actie eerder in het spel op een banned account, terwijl er gesprekken liepen?
Meest belovende speler voor de toekomst: ItHappensAgain.. mooie ligging en prima cluster.
Meest belovende stam voor de toekomst: Qua en Nova.
Mooiste profiel foto van spelers:
119248_large

Mooiste profiel foto van stammen:
119491_large

Grootste blunder: Ik heb ergens gelezen dat Nazeyuki na het vooredelen van een kleine speler wilde recappen op The Fallen Angel. Alleen werd de recap verkeerd getimed, waardoor deze eerder kwam dan de edels van The Fallen Angel en Nazeyuki een cleartje verloor. (Kan iemand dit bevestigen? :p)
Mooiste actie van de wereld: Vetus Bellator. Sterke verdedigende actie.
 
Reactiescore
1.468
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Sir-John en Resistance is Futile. Ik denk niet dat het een klik zal zijn met deze luitjes :p Het botst meer dan goed is
Ken ik jou?
Volgens mij heb ik jou ingame nog nooit gekend? Een wat bijzondere uitspraak aangezien dit letterlijk je eerste post is die ik lees in m'n TW carrière :p


Wellicht dat ik morgen ook met een lijstje kom.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79512

Guest
''Meest overschatte speler: The Guru, hij lijkt een mooie toppert te zijn maar buiten rim dorpjes en interns is er daar nog niet meer gebeurd.''

Rim dorpjes mogen nooit overschat worden, daar heb je namelijk last van moraal en moraal kan een flinke bitch zijn in combinatie met geluk.
Daarnaast denk ik dat ik een flink mooi ding heb gedaan hier, door die ***** bann aan het begin toch de draad opgepakt en sta er nu flink goed voor. En Zoveel interns heb ik niet gehad hoor, heb maar 1 intern gehad dus weet niet waar je derest op baseert?

En indd, ik heb nog weinig hoeven te bewijzen, maar laat maar weten waar ik een massa op moet gooien, kijken of dat je mening veranderd :p
 

DeletedUser76932

Guest
Beste speler: ItHappensAgain.. Heeft toch even 2 spelers van voormalig UA1 onder de loop genomen :)
Beste stam: Nova - "ja" ik zit in nova, maar ik denk dat mijn stammetje het nog altijd goed doet.
De beste stam speler: Pff.... hier ga ik niet op in want ik denk dat ik geen namen boven andere kan zetten hier aangezien er veel accounts altijd ready zijn voor donaties van clears/deff en ook niet vies zijn van een vv te draaien en over andere stammen weet ik nog niet zo veel.
Het grootste ego: xRikkert Doet zich groot voor maar was snel weg.
Beste leider: Mezelf (hihi) Maar over andere stammen kan ik niets zeggen op het moment, dan ga ik voor mijn medeleider Mark (Pony)
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: Qua niet omdat ze niets kunnen, maar op het moment is het nog een verzameling van spelers waar mensen tegen op kijken alleen hebben ze nog niets bewezen als stam.
Meest onderschatte stam: Modus Ze hebben een leuk leden aantal door het rekruteren, maar daar in tegen hebben ze toch wel een leuk gebied en mooi front kunnen te maken.
Meest overschatte speler: QQEEZZ misschien maar dat komt omdat iedereen er zo goed over praat alleen ook hun hebben in mijn opzicht nog niet iets spectaculairs gedaan.
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: macnate, mijn huidige stammies, Justin/Tycho/Thom (van fix).
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: xRikkert en iedereen die mee deed met zijn bullsh*t.
Mooiste speler naam: Er is imo niet veel bijzonders, al vind ik Thats What She Said. wel een leuke
Mooiste stam naam: Fix and Finish zeker met het leuke textje
Het tofste topic: Golden awards
Het domste topic: De rest van het AF
Favoriete forum poster: Rageparrot de filmpjes zijn geweldig!
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum:-
Dikste wannabe in het spel: Pony hij is de grootste wannabe, geen twijfel over mogelijk :p
Meest belovende speler voor de toekomst: QQEEZZ ze staan bij mij als meest overschat, maar ik denk ook wel dat ze belovend zijn voor de toekomst.
Meest belovende stam voor de toekomst: Ja ik kan er niets aan doen dames/heren maar dan toch Nova

Mooiste profiel foto van spelers: -
Mooiste profiel foto van stammen: -
Grootste blunder: Rainbowchick proberen weg te spelen tijdens de ban en nog falen
Mooiste actie van de wereld: Het kei hard wegspelen van xRikkert nadat de ban weg was.


Met vriendelijke groetjes,

Sherwin
 
Bovenaan