We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Beste speler:
1) Team schedel. Toch wel de trekkers binnen Modus. Timings altijd on point, proberen iedereen wat te motiveren en pakken constant vv's. Top spelers allemaal x
2) Dees (Twan). Heeft altijd goede ideeën voor massa's etc. Pakt ook regelmatig vv's voor accounts te helpen timen etc. Ook zijn wekelijkse posts met statistieken waren zeker goed voor de motivatie.
Beste stam:
Ik denk dat we het hier allemaal wel over eens zijn dat dit Modus is.
Beste stam speler:
1) Mathieu. Is belachelijk actief, staat altijd klaar voor vv's te doen en is gewoon een topkerel. Probeert ook iedereen gemotiveerd te houden.
2) Twanneman, Twan de grote man. Als speler op Nova weet ik dat Twan heel belangrijk is geweest voor verschillende massa's, zowel zijn timings als onze timings stonden soms op zijn naam. Zonder hem waren de massa's niet zo succesvol als ze nu zijn geweest.
3) Jamie. Heeft zichzelf meermaals volledig leeggezet met soms zelfs dorpenverlies bij hem zelf. Hij is ook niet vies van af en toe vv's te nemen.
Het grootste ego:
Korjakskaja Sopka
Beste leider:
Ik heb niks aan te merken op Devin en Jordi.
Slechtste leider:
Ik weet niet wie de leiding in Qua is/was maar in mijn ogen hebben ze toch fouten gemaakt. Ze hebben zeker ook goede dingen gedaan. Zo waren hun massa's zeker goed gepland en de timings waren optimaal, maar het is hun niet gelukt om door te zetten, of om de motivatie hoog te houden bij hun leden. Spijtig.
Meest overschatte speler:
H3lls, dit team werd door ons gezien als het sterkste account van Qua maar werd toch weeral weggespeeld na 1 massa.
Meest onderschatte speler:
Vetus bellator. Zij hebben misschien defensief nog niet veel kunnen laten zien maar als de wereld nog langer doorging gingen zij zoiezo shinen. Zowel Jamie, Kevin als Joachim zijn alle 3 topspelers.
Meest overschatte stam:
Spijtig genoeg Qua. Als ze nu al opgeven.
Meest onderschatte stam:
Ook Quaik ben er zeker van dat als ze allemaal blijven doorspelen met motivatie dat ze nog veel kunnen betekenen. We hebben aan hun massa's gezien dat ze zeker kunnen timen. Ik was benieuwd naar meer.
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Mathieu en Twan voor de motivatie, Kevin omdat het een mongool is, Jamie voor z'n chicks en Ruben en Brian omdat zij Bae zijn.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Simon, de leider die de vage praktijken van Qua goedkeurde, Korjakskaja Sopka en iedereen die nu al opgeeft.
Mooiste spelernaam:
Gentleman.
Mooiste stamnaam:
BOOBS: Best Order Of Belgian Soldiers
Meest belovende speler voor de toekomst:
Schedel
Grootste blunder:
Hier nomineer ik mezelf. Mijzelf volledig leegzetten, zowel front als safe def en Dan zelf een blitz krijgen. Ik wou wenen toen
Mooiste actie:
Ik vond persoonlijk de massa op H3lls heel mooi. Sterk gepland, tamelijk goed uitgevoerd en blijkbaar niet te deffen. Als het target de nacht zelf al stuurt dat het onbegonnen werk is om te deffen dan weet je dat je iets goed hebt gedaan.
Is dat triple logger Simon van w62?Simon, de leider die de vage praktijken van Qua goedkeurde,
sorryGrootste blunder:
Hier nomineer ik mezelf. Mijzelf volledig leegzetten, zowel front als safe def en Dan zelf een blitz krijgen. Ik wou wenen toen
.
Nope volgens mij niet![]()
Geen idee waarop je dit basseert want het is hem 100%
Al was hij geen leiding naar mijn weten. Jonathan en Ben.
Ruben die een account volledig leegzet voor massa op emerica en dat account dat dan een blitz moet gaan verdedigen met bijl & lc
Ja thanksMeest onderschatte speler:
Vetus bellator.
was beetje enthousiast met ods voor je account sprokkelenAlsof ik nog lc had![]()
Korjakskaja Sopka => André, vooral het laatste voorval.
Je bent gewoon een mongool, je denkt dat je DÉ tw speler bent, met je speedwinnaar blah blah, maar deze wereld was je een enorme trol die dan nog open toegeeft bewust lekker te wille cfen. Dat soort spelers, daar wil ik niks mee te maken hebben.Laatste voorval? (think) je kent mij niet eens![]()
Je bent gewoon een mongool, je denkt dat je DÉ tw speler bent, met je speedwinnaar blah blah, maar deze wereld was je een enorme trol die dan nog open toegeeft bewust lekker te wille cfen. Dat soort spelers, daar wil ik niks mee te maken hebben.