Golden Awards

DeletedUser77704

Guest
Nouja overgelopen, RBC kreeg ban en had al veel gezeik in de stam. Wat heeft de opbouw trouwens te maken met wat een account laat zien? Ik en Lau op Emerica hebben in 2 weken meer laten zien dan meneer QQ die 5/8mio geinternd heeft, zou namelijk niet weten wat QQ heeft laten zien als account buiten een leuk aantal rovers..

School voorbeeld hoe je moeten internen en off droppen :)
 
Reactiescore
69
Nouja overgelopen, RBC kreeg ban en had al veel gezeik in de stam. Wat heeft de opbouw trouwens te maken met wat een account laat zien? Ik en Lau op Emerica hebben in 2 weken meer laten zien dan meneer QQ die 5/8mio geinternd heeft, zou namelijk niet weten wat QQ heeft laten zien als account buiten een leuk aantal rovers..

Lekker objectief man ;) voor mij verdient het acc Emerica met verve de rang 1 deze wereld. Alleen hebben er nogal veel verschillende mensen op gespeeld en heeft het acc procentueel gezien zeker evenveel intern gehad als QQ. Eerste 3 mil punten van QQ was namelijk zo goed als internloos (vraag Mathieu maar). Denk dat QQ genoeg laten zien heeft samen met Juggrnaut tegen IHA en op SL maar ik snap dat het lastig is voor je om even objectief te gaan kijken.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Nouja overgelopen, RBC kreeg ban en had al veel gezeik in de stam. Wat heeft de opbouw trouwens te maken met wat een account laat zien? Ik en Lau op Emerica hebben in 2 weken meer laten zien dan meneer QQ die 5/8mio geinternd heeft, zou namelijk niet weten wat QQ heeft laten zien als account buiten een leuk aantal rovers..

Dat is jouw mening.

Wat ik vind van emerica is dat ze zich leuk hebben laten stacken, en snachts nolifen om her en der te snipen wat de stam niet gesniped heeft. Ik vind het jammer dat jullie zo met de eer strijken alsof jullie het gehele account gevormd en ge-carried hebben want zo komt het over bij mij.

Hiermee wil ik jullie deffwerk niet bekritiseren maar meer het “arrogante” gedrag op het AF.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Als jullie het mee vinden vallen hoe Emerica massa's heeft afgeslagen vind ik dat enkel pijnlijk aangezien jullie dan keer op keer falen een massa af te wenden. Deze HvH massa is te begrijpen, maar sowieso die andere 2 tja.
 
Reactiescore
853
Lekker objectief man ;) voor mij verdient het acc Emerica met verve de rang 1 deze wereld. Alleen hebben er nogal veel verschillende mensen op gespeeld en heeft het acc procentueel gezien zeker evenveel intern gehad als QQ. Eerste 3 mil punten van QQ was namelijk zo goed als internloos (vraag Mathieu maar). Denk dat QQ genoeg laten zien heeft samen met Juggrnaut tegen IHA en op SL maar ik snap dat het lastig is voor je om even objectief te gaan kijken.
Objectief? Ik zeg enkel dat ik het belachelijk vind dat een QQ als beste account neergezet wordt op basis van Rovers en groei terwijl 5/8mio punten intern is. Daarentegen heb je veel minder laten zien dan een Emerica. IHA stelt ook geen reet voor, spelers waren al weg voordat er aanvallen liepen dus in hoeverre mag je dan überhaupt spreken van iemand wegspelen, Nazeyuki heeft aanvallend meer laten zien met het wegspelen van Republiccity dan jij vs IHA. Heeft dan ook niets met objectief kijken te maken in dit geval, echter als je naast elkaar legt wat de accounts hebben laten zien kan je QQ niet eens in dezelfde post zetten als een Emerica.

Dat is jouw mening.
Correct, maar die onderbouw ik dan ook maar al te graag.

Wat ik vind van emerica is dat ze zich leuk hebben laten stacken, en snachts nolifen om her en der te snipen wat de stam niet gesniped heeft. Ik vind het jammer dat jullie zo met de eer strijken alsof jullie het gehele account gevormd en ge-carried hebben want zo komt het over bij mij.
Emerica heeft zich leuk vol laten stacken? Wil je er graag op wijzen dat de verdediger van H3lls even hoog al dan niet hoger was dan die van Emerica vorige week. Ik snap ook niet dat Emerica niet met de eer mag strijken? Wij als Emerica zijnde hebben wel degelijk een groot aandeel gehad in het deffen, kan je mij anders uitleggen waarom het Emerica lukte om een massa te deffen van 800 edels (met 8 dorpen verlies) en het H3lls niet lukte om een massa van 600 edels te deffen (tenzij je 50 dorpen natuurlijk als redelijk beschouwd maar dan is er iets goed mis bij je)?

Hiermee wil ik jullie deffwerk niet bekritiseren maar meer het “arrogante” gedrag op het AF.
Je bekritiseert wel degelijk ons defwerk en zegt dat het niets voorstelt gezien "Emerica zich lekker liet volstacken en heeft genolifed om te snipen". Er is letterlijk geen account in Qua dat ook maar in de buurt komt van wat Emerica heeft laten zien en iedereen die anders beweert nodig ik uit met een degelijke onderbouwing te komen.

Zal zelf van het weekend aan een lijstje werken, no offense natuurlijk maar lijsten waarin QQ en Aburd als beste accs neergezet worden kan ik niet serieus nemen.
 

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Er zijn verschillende mensen die emerica hebben gevormd tot hoe het acc er nu nog staat. ook zeker mensen buiten Lau & Jeremy of andere.
Maar zij hebben het acc wel recht gehouden op één van de aller belangrijkste momenten.

Net zoals toen ik had doorgedaan tijdens massa 1 of net zoals Justin had overgenomen tijdens massa 2 omdat ik erdoor zat of team Schedel dat heel veel vv heeft gedraaid op momenten dat er niemand te vinden was en ik zelf ook niet kon loggen. Ook Twan die veel heeft geholpen via vv. of Team Gentleman. dat ook altijd klaarstond als je ergens hulp nodig had. Waarvoor allemaal dank, zonder jullie allemaal was het nooit geluk om emerica levend te houden.

Emerica is een acc dat er nog staat door heel veel verschillende mensen wat vele niet beseffen maar Lau/Jeremy kwamen wel op een heel cruciaal moment als er een deftig team moest opkomen en het niet langer afhankelijk kon zijn van 1 speler.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77704

Guest
Er zijn verschillende mensen die emerica hebben gevormd tot hoe het acc er nu nog staat. ook zeker mensen buiten Lau & Jeremy of andere.
Maar zij hebben het acc wel recht gehouden op één van de aller belangrijkste momenten.

Net zoals toen ik had doorgedaan tijdens massa 1 of net zoals Justin had overgenomen tijdens massa 2 omdat ik erdoor zat of team Schedel dat heel veel vv heeft gedraaid op momenten dat er niemand te vinden was en ik zelf ook niet kon loggen. Ook Twan die veel heeft geholpen via vv. of Team Gentleman. dat ook altijd klaarstond als je ergens hulp nodig had. Waarvoor allemaal dank, zonder jullie allemaal was het nooit geluk om emerica levend te houden.

Emerica is een acc dat er nog staat door heel veel verschillende mensen wat vele niet beseffen maar Lau/Jeremy kwamen wel op een heel cruciaal moment als er een deftig team moest opkomen en het niet langer afhankelijk kon zijn van 1 speler.

Is teameffort geweest en Lau en Jeremy hebben het mogen afmaken en dit hebben ze top gedaan. Maar account had al 3/5x weg geweest kunnen zijn als Tim en 3 vv'ers niet toen het account hadden gered.
 

DeletedUser80051

Guest
Dikste wannabe op het forum:
Dat is voor mij Gitoboy. Komt geen gebruikelijke en zinnige zin uit zijn vingers.


Ik zei ook niet echt veel :(.
Vind jou persoonlijk niet zo positief :(
 

Deleted User - 697374

Guest
Beste speler:
Gentleman.: Dit account heeft een ban van 50% gehad maar die heeft het account goed overleeft met een minimaal aantal dorpen verlies. Daarna heeft gentleman. nog onder vuur gelegen van qua en max 2-3 dorpen verloren. Daarnaast was dit account ook altijd heel belangrijk in het verdedigen van emerica. Zonder gentleman. had emerica het een stuk zwaarder gehad of misschien wel gebroken.
Beste stam:
Modus aangezien qua de handoek in de ring lijkt te gooien en er niks anders interessants op de wereld is.
De beste stam speler:
Schedel: Dit team was misschien wel de vv slet van modus. Heeft genoeg vv gedraaid op emerica de 2de massa en later ook de 3de massa. Daarnaast ook nog een stuk meer is soms ook wel de motor van modus geweest. Ook iedere massa vanuit modus zijn steentje bijgedragen voor de stam.

Twan verdient ook een mention het is dat hij alleen was en dus niet zoveel kon doen als schedel met een team anders had jij deze nominatie gehad.
Het grootste ego: Nico van qqeezz.
Beste leider: Niet echt een bijzondere leider gezien.
Slechte leider: De leiding van qua daar is zoveel fout gegaan.
Meest overschatte stam: QUA
Meest onderschatte stam: modus
Meest overschatte speler: hvh sorry jongens had wel echt beter verwacht van jullie deze massa
Meest onderschatte speler: emerica 4 grote massa's gehad en staat nog erg goed met minimaal verlies.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: team gentleman wat een heerlijk team is dat en gito met zijn lijfspreuk:"ik ga vandaag blitzen".
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
qqeezz
Mooiste speler naam: cpt. bratwurst
Mooiste stam naam: boobs
Het tofste topic: het grote spot prenten topic
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: vetus bellator. altijd leuke prentjes
Minst favoriete forum poster: qqeezz alleen maar gezeik of excuses waarom het niet liep
Dikste wannabe op het forum: qqeezz
Dikste wannabe in het spel: qqeezz
Meest belovende speler voor de toekomst: schedel voor rang 1 :confused:
Meest belovende stam voor de toekomst: modus als we deze wereld nog verliezen weet ik het ook niet meer
Mooiste profiel foto van spelers: emerica
Mooiste profiel foto van stammen: modus
Grootste blunder: weer gaan spelen :oops:
Mooiste actie van de wereld: clusterfxcks die bijna compleet weggespeeld is.
 

DeletedUser73358

Guest
Beste spelers:
Nummer 1 is team Schedel. Warre, Ruben, Mathieu en Gert doen wat ze zeggen. Timen leuk, kunnen deffen en hebben enorm veel vv's gedraaid. Zonder dit account, of team ben ik bang dat Qua. gewonnen zou hebben.
Nummer 2 zou ik team Gentle zeggen. Daar zitten Daan, Brian, Carlo en Maikel. Super goed team en ook een sterke kracht op de voorgaande massa's en grote rol gehad bij het def-werk van Emerica.
Nummer 3 Kies ik voor team Guru.
Nummer 4 Kies ik voor team TP.
Nummer 5 Kies ik voor team Vetus

Dat zou mijn top 5 zijn, voor een groot deel omdat in het noorden ook simpelweg de resultaten geboekt zijn. Zuid en mid moest maar een beetje stand houden, waardoor die teams zichzelf minder hebben kunnen bewijzen.
Beste stam:
Modus
De beste stam speler:
Mathieu
Het grootste ego:
QQEEZ
Beste leider:
Jordi en Devin hebben het prima gedaan, regelmatig wat passief en traag met besluitvorming en acties maar wel altijd goede beslissingen en binnen de stam zijn er amper interne conflicten geweest.
Slechte leider:
Leiding Qua. voor het verneuken van de wereld door een R2W en intern policy te hanteren. Echt enorm jammer, persoonlijk had ik veel liever een eerlijke eindstrijd gezien zonder Nova spelers en Revoc spelers. Het heeft goed uitgepakt, maar het kwam met een prijs voor ons account gezien onze jump vastlag en we sindsdien defensief zijn gaan spelen in het stambelang.
Meest overschatte stam:
Nova in het algemeen en Pony en TFA in het bijzonder. Die hebben sinds de fusie in alle maanden enkel dorpen afgegeven, stonden letterlijk stil en hebben helemaal niets tegen Nova/Naze geprobeerd met edels voor jaren.
Meest onderschatte stam:
Qua. realiseert volgens mij niet dat ze Modus op verschillende momenten bijna gebroken hadden. Bijvoorbeeld toen SJ flink weggespeeld was, Emerica wat dorpjes verloor en Gentle een ban had. De moed was bij meerderen destijds vrij laag. Gelukkig is dit herpakt, maar de massa's waren vrij keurig. Enkel heel erg voorspelbaar (ook diepe uitkijktorens) waardoor het redelijk goed verdedigd kon worden.
Meest overschatte speler:
De top 3 van de wereld en vooralsnog hebben ze gewoon slecht gepresteerd.

AyVamos - Die moest het early-game van een PP boost hebben en zo'n beetje alle dorpjes die ze gepakt hebben op Emerica moesten ze ook de muur boosten naar lvl 20 binnen een paar uur om te behouden. Het front van dit account is ook gewoon zeer slecht, waarom liet je spelers zoals Captain Broek en Bratwurst daar liggen. Nutteloos account is het gebleken.

QQEEZZ - Totaal geen stamspeler, denkt dat een offensieve ratio beter is dan daadwerkelijk safe-def te creëren. Ik snap dat jullie je overmacht optimaal wouden gebruiken, maar puur egoistisch om 60/40 te spelen wat ik vermoed. Clears die 50+ uur heen lopen en dan terug zijn vrij nutteloos. Vroegtijdig publiekelijk opgeven en stambesluiten forceren omdat je zo'n groot account bent, dat voor een groot deel gebaseerd is op interns.

JuggRNaut - Zwak rim frontje, nooit een degelijke actie laten zien. Die op Guru was om te janken. Verslagen tegenstanders: 51.568.221 (13.) zeer slecht, ODS ook enorm laag terwijl maanden lang 2e grootste account van de wereld.

Meest onderschatte speler:
Team Abuser, hebben maanden lang weinig kunnen doen en gaven destijds flink wat safe op voor een rim phalanx die vooralsnog niet staat. Er was super veel activiteit tegen Rapunzel. Verder hebben ze gewoon veel vroege waves geincasseerd en vooralsnog gewoon best wel een ruk ligging, zo met alle CF's daar en PVJO.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik heb zo'n beetje iedereen binnen Modus wel als prettig ervaren.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Ik sluit weinig mensen uit, behalve Mark van Pony.

Mooiste speler naam:
Beyond Godlike

Mooiste stam naam:
Revocation.

Het tofste topic:
Spotprenten

Het domste topic:
Geen, alle activiteit op AF is top.

Favoriete forum poster:
Warre, objectief sterke posts

Minst favoriete forum poster:
QQEEZ

Dikste wannabe op het forum:
Korjakskaja Sopka

Dikste wannabe in het spel:
QQEEZ

Meest belovende speler voor de toekomst:
Wereld ziet er nu gespeeld uit, maar als de wereld zou blijven doorgaan dan was het nieuwe team op Emerica sowieso het meest belovende team. Gezien Emerica vrijwel het enigste logische target voor Qua was zouden Laurens/Jeremy en Eric zeker nog meerdere massa's afslaan met weinig verliezen. Ik denk dat het sowieso nog wel een massa of 3 nodig zou hebben voordat Emerica echt een volledig gatencluster zou zijn en zelfs dan zou het Qua enorm veel def kosten met alle cf's.

Meest belovende stam voor de toekomst:
-
Mooiste profiel foto van spelers:
XlQ2gSE.png

Mooiste profiel foto van stammen:
119491_large


Grootste blunder:
De VV limiet op SJ en de runners van het oude team. Wij konden helemaal niets daar, de 30 dagen restrictie was aanwezig. Slecht geregeld van ons wel, van te voren had het natuurlijk nooit 30 dagen onder vv mogen liggen.

Mooiste acties van de wereld:
- De 4 meest recente acties op Emerica.
1e was Block ok, 2e (400 edels) was Snipen/recappen met 3 dorpjes verlies uiteindelijk, 3e was voornamelijk snipen (800 edels) met uiteindelijk 8 dorpjes verlies en de 4e was block ok

- De laatste massa op Heaven, denk dat het de sterkste massa van Modus was. Had welliswaar beter gekund, maar prima actie waar de meeste deffers niet tegen opgewassen zijn.

- Toen Qua een deal van 50+ dorpjes afsloeg m.b.t. ban Gentle en uiteindelijk slechts 15 dorpjes wist te veroveren op een volledig gebroken account. Die CF's hebben altijd def gevraagd en vrijwel niets opgeleverd. Dat is trouwens het geval voor alle CF's van Qua. Er waren veel te veel CF's zonder echt het nut ervan in. Uiteindelijk heeft dit veel safe-def gekost, waardoor het makkelijk voor Modus was om CFx, Rapunzel en Heaven te breken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
De beste stam speler:
Schedel: Dit team was misschien wel de vv slet van modus. Heeft genoeg vv gedraaid op emerica de 2de massa en later ook de 3de massa. Daarnaast ook nog een stuk meer is soms ook wel de motor van modus geweest. Ook iedere massa vanuit modus zijn steentje bijgedragen voor de stam.

Twan verdient ook een mention het is dat hij alleen was en dus niet zoveel kon doen als schedel met een team anders had jij deze nominatie gehad.

Mooi lijstje. Even een klein puntje denk dat je de 3de en 4de massa bedoelt, kan het fout hebben hoor maar naar mijn geheugen defte Tim massa nummer 2.
 

Deleted User - 697374

Guest
Mooi lijstje. Even een klein puntje denk dat je de 3de en 4de massa bedoelt, kan het fout hebben hoor maar naar mijn geheugen defte Tim massa nummer 2.
Dan heb ik 1 massa gemist of speelde ik nog niet. Bij de 2de massa wou tim het solo doen maar trok het niet toen had justin stukje ochtend gedaan en schedel daarna 2-3 dagen vv tot het klaar was voor qua.
 
Reactiescore
1.278
Dan heb ik 1 massa gemist of speelde ik nog niet. Bij de 2de massa wou tim het solo doen maar trok het niet toen had justin stukje ochtend gedaan en schedel daarna 2-3 dagen vv tot het klaar was voor qua.

Was daarvoor nog 1 inderdaad van Nova toen der tijd. Glenn en Robin deften die toen, zonder dorpen verlies overigens.
 

DeletedUser73358

Guest
Was daarvoor nog 1 inderdaad van Nova toen der tijd. Glenn en Robin deften die toen, zonder dorpen verlies overigens.
Klopt inderdaad. Was een dikke 2+m vvd toen, SJ kreeg tegelijkertijd toen ook een flinke wave. (Voor die tijden althans)
 

DeletedUser79694

Guest
Beste speler:
Gentleman

Nummer 2 zou ik team Gentle zeggen. Daar zitten Daan, Brian en Carlo. Super goed team

Iedereen bedankt voor de nominaties, heb met viel plezier gespeeld deze wereld en zal zeker nog wel een GA lijst maken :D

verder vindt ik ook dat @kingsdorp (anton) flink wat credits verdient voor waar gentleman. staat vandaag de uren en moeite die hij erin heeft gestoken moeten ook zeker niet vergeten worden ;)
 
Bovenaan