Golden Awards

DeletedUser79906

Guest
Meest overschatte speler: The Guru, hij lijkt een mooie toppert te zijn maar buiten rim dorpjes en interns is er daar nog niet meer gebeurd.

Sure als je nu eenmaal in de rim ligt duurt het wat langer om jezelf te bewijzen. aangezien je eerst de rim op moet ruimen om zo def/safe voor je stam te creëren. Als jij dat niet begrijpt dan nomineer ik jou nu meteen voor speler met het minste spelinzicht.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Mooiste profiel foto van spelers:
119248_large
Als ex-NITS speler, die niets te maken heeft met die plaatje, kan ik dit toch enorm waarderen :rolleyes2:
 

DeletedUser80168

Guest
Beste speler: Seduced by Lies, sterke en stabiele groei met een mooi clustertje
Beste stam: Dat moet nog blijken.
De beste stam speler: Hiervoor nomineer ik dan Pizza Hawaii en Shakedown8 . puur gekeken naar odo.
Het grootste ego: Moet nog blijken, ben niet mee met de rikkert verhalen
Beste leider: Nog te vroeg om dit te bepalen
Slechte leider: idem dito
Meest overschatte stam: Modus, ik zie weinig acties die lukken van deze stam. profiteren vooral van acties op kleinere spelers.
Meest onderschatte stam: Fix, hier op het AF word er veel geflamed op deze stam maar ze houden het wel erg goed vol.
Meest overschatte speler: TheProphecy. Nadat hun hun eerste grote massa gedaan hebben (die me bekend is) op Vetus Bellator. met mooie timings alsnog niks hebben kunnen pakken vind ik het een jammer iets.
Meest onderschatte speler: Vetus Bellator. dit account heeft laten zien dat ze niet zomaar weg te spelen zijn en hebben een sterk staaltje deffen getoont.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: emerica, Vetus Bellator., Seduced by Lies en .RidingMyDirtyPony
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: TheProphecy.
Mooiste speler naam: Sjaak Trekhaaak vind deze GEWELDIG
Mooiste stam naam: Noobs
Het tofste topic: dit topic
Het domste topic: farmen of roven?
Favoriete forum poster: rage parrot, grote fan van de filmpjes
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Meest belovende speler voor de toekomst: Vetus Bellator.
en Nowhere in the sun
Meest belovende stam voor de toekomst: Fix?

Mooiste profiel foto van spelers:/
Mooiste profiel foto van stammen:/
Grootste blunder:
Mooiste actie van de wereld: Het deffen van Vetus Bellator.
PS,
ik ben zowel geen lid/bg van de top 4
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79357

Guest
Wat een leuk topicje :) hopelijk snel meer leuke berichtjes en lijstjes :D
 
Reactiescore
983
Meest overschatte speler: QQEEZZ misschien maar dat komt omdat iedereen er zo goed over praat alleen ook hun hebben in mijn opzicht nog niet iets spectaculairs gedaan.

Meest belovende speler voor de toekomst: QQEEZZ ze staan bij mij als meest overschat, maar ik denk ook wel dat ze belovend zijn voor de toekomst.

Nu moet jij mij eens uitleggen hoe jij iemand die je overschat vind ook de meest belovende speler voor de toekomst vind Sherwin :p
 

DeletedUser54520

Guest
Ken ik jou?
Volgens mij heb ik jou ingame nog nooit gekend? Een wat bijzondere uitspraak aangezien dit letterlijk je eerste post is die ik lees in m'n TW carrière :p


Wellicht dat ik morgen ook met een lijstje kom.
Moet je toch eens vaker het forum lezen.
Je hoeft me niet verder te kennen hoor.

En ik kan haast niet wachten op je lijstje ;)
 

DeletedUser79076

Guest
Nu moet jij mij eens uitleggen hoe jij iemand die je overschat vind ook de meest belovende speler voor de toekomst vind Sherwin :p

Hier ben ik het een beetje mee eens Sherwin:p Maar wel bedankt voor het vernoemen in je lijst. Ik zal morgen ook eens een lijstje maken;)

Ruben
Team QQ
 
Reactiescore
141
Wel tof dat er ineens zoveel lijstjes gemaakt worden :)
 
Reactiescore
760
QQEEZZ misschien maar dat komt omdat iedereen er zo goed over praat alleen ook hun hebben in mijn opzicht nog niet iets spectaculairs gedaan.

D
eze spelers hebben volgens mij op w57 genoeg laten zien :)

@Ruffy Olivier you'r back:eek:
 
Reactiescore
1.468
Beste speler: Schedel. Heeft zich al behoorlijk bewezen op deze wereld, maar ook op andere werelden. Kan ondanks dat hij niet in een top stam zit uitstekend deffen wat heel wat zegt.
Beste stam: Moeilijk te zeggen nog. Zelf zit ik Modus, en vind ik dat we een toffe groep hebben met een leuke mix van ervaren en minder ervaren spelers. NOVA vind ik echter ook een hele goede stam qua spelers.
De beste stam speler: nazeyuki. Niet vies van het draaien van een VV, zowel overdag als in de nacht.
Het grootste ego:
Beste leider:
Moeilijk te zeggen aangezien ik alleen de leiding van Modus goed ken.
Slechte leider: André. Richt een stam op om vervolgens geen tijd te hebben om te leiden :eek: :p
Meest overschatte stam: ik denk niet dat 1 stam echt word overschat, maar als ik hier iets moet invullen is het Fix, maar dat is puur op gevoel.
Meest onderschatte stam: Qua. Hebben hier en daar leuke dingen laten zien en zitten een paar leuke spelers in. Kan zomaar de underdog zijn van deze wereld!
Meest overschatte speler: Ik denk dat deze naar Vetus gaat. Heeft op die defactie na zich nog niet echt laten zien, en als die defactie plaats vond op basis van info die ze al.hadden is er helemaal niets bijzonders aan.
Meest onderschatte speler: ik denk mijn buur, Republiccity . Actieve spelers die het spelletje snappen. Gaan wij nog een harde kluif aan hebben verwacht ik zo.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: M'n huidige stammies.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Justin. Alleen al niet om de reputatie.
Mooiste speler naam: RidingMyDirtyPony
Mooiste stam naam: ADHD
Het tofste topic: Top/Flop stammen
Het domste topic: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/einde-wereld-awards.201378/
Favoriete forum poster:
-
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: 100% ik.
Dikste wannabe in het spel: @Korjakskaja Sopka
Meest belovende speler voor de toekomst: Schedel.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Ik hoop Modus, maar ik weet het nog niet :p
Mooiste profiel foto van spelers: Mijn eigen: https://nl64.tribalwars.nl/guest.php?screen=info_player&id=2030898#491;540
Met dank aan @Victorious.
Mooiste profiel foto van stammen: https://nl64.tribalwars.nl/guest.php?screen=info_ally&id=272
Grootste blunder: Deze post :D
Mooiste actie van de wereld: nog niets for so far.
 

DeletedUser69785

Guest

Grootste blunder:
Ik heb ergens gelezen dat Nazeyuki na het vooredelen van een kleine speler wilde recappen op The Fallen Angel. Alleen werd de recap verkeerd getimed, waardoor deze eerder kwam dan de edels van The Fallen Angel en Nazeyuki een cleartje verloor. (Kan iemand dit bevestigen? :p)
Dit is niet hoe het gegaan is. Ik heb die "kleine speler" niet voorge-edeld maar ik geloof dat het toen fout gegaan is met de recap omdat de speler in kwestie de foute uren doorgaf. Ik herinner me enkel dat mijn edelclear om 23:59:400 ofzo aankwam. TFA zijn edel om 23:59:440. Ben er eigenlijk nooit achter gekomen wat daar fout ging en of het gewoon toeval was met die 40ms... Al dan niet kan je dit onmogelijk mijn fout noemen als ik niet de juiste uren doorkrijgt. Groetjes.
 

DeletedUser77704

Guest
Beste speler: Schedel. Heeft zich al behoorlijk bewezen op deze wereld, maar ook op andere werelden. Kan ondanks dat hij niet in een top stam zit uitstekend deffen wat heel wat zegt.
Beste stam: Moeilijk te zeggen nog. Zelf zit ik Modus, en vind ik dat we een toffe groep hebben met een leuke mix van ervaren en minder ervaren spelers. NOVA vind ik echter ook een hele goede stam qua spelers.
De beste stam speler: nazeyuki. Niet vies van het draaien van een VV, zowel overdag als in de nacht.
Het grootste ego:
Beste leider:
Moeilijk te zeggen aangezien ik alleen de leiding van Modus goed ken.
Slechte leider: André. Richt een stam op om vervolgens geen tijd te hebben om te leiden :eek: :p
Meest overschatte stam: ik denk niet dat 1 stam echt word overschat, maar als ik hier iets moet invullen is het Fix, maar dat is puur op gevoel.
Meest onderschatte stam: Qua. Hebben hier en daar leuke dingen laten zien en zitten een paar leuke spelers in. Kan zomaar de underdog zijn van deze wereld!
Meest overschatte speler: Ik denk dat deze naar Vetus gaat. Heeft op die defactie na zich nog niet echt laten zien, en als die defactie plaats vond op basis van info die ze al.hadden is er helemaal niets bijzonders aan.
Meest onderschatte speler: ik denk mijn buur, Republiccity . Actieve spelers die het spelletje snappen. Gaan wij nog een harde kluif aan hebben verwacht ik zo.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: M'n huidige stammies.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Justin. Alleen al niet om de reputatie.
Mooiste speler naam: RidingMyDirtyPony
Mooiste stam naam: ADHD
Het tofste topic: Top/Flop stammen
Het domste topic: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/einde-wereld-awards.201378/
Favoriete forum poster:
-
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: 100% ik.
Dikste wannabe in het spel: @Korjakskaja Sopka
Meest belovende speler voor de toekomst: Schedel.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Ik hoop Modus, maar ik weet het nog niet :p
Mooiste profiel foto van spelers: Mijn eigen: https://nl64.tribalwars.nl/guest.php?screen=info_player&id=2030898#491;540
Met dank aan @Victorious.
Mooiste profiel foto van stammen: https://nl64.tribalwars.nl/guest.php?screen=info_ally&id=272
Grootste blunder: Deze post :D
Mooiste actie van de wereld: nog niets for so far.

Was geen voorkennis, doe je spelers Vetus te kort mee.
 
Reactiescore
173
Beste speler: Ik vind dit een hele moeilijke, ik kan er zelf dan ook niet uitkomen. Ik vind gewoon best veel spelers goed :p.
Beste stam: Hier zou ik voor Qua. gaan, goede ligging tegen de noordelijke rim aan. Laatst een goede aanval op Fix. weten te gooien waardoor er al een speler heb moeten stoppen aan hun kant.
De beste stam speler: Ik kan dit alleen bekijken vanuit eigen ervaring en zou dan ook voor SatJ kiezen. Heeft alles voor zijn stam over en stambelang gaat bij hem zeker boven eigenbelang.
Het grootste ego: Dragonite, heb een beetje het idee dat zijn instelling is "Mijn idee is het beste en als je het er niet mee eens bent ben je achterlijk."
Beste leider: Ongetwijfeld heeft de hele top 4 een goede leiding, maar de beste vind ik dan toch SatJ. Lees bovenstaand maar terug ;).
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: Modus, het loopt misschien nog niet helemaal op rolletjes voor ze maar ik denk wel dat ze goed terug gaan pakken.
Meest overschatte speler: Wuttie324, na 1 massa van Qua. de handdoek in de ring gooien. Daarbij waren de defskills ook niet echt on point.
Meest onderschatte speler: Trippey Mouse, al wat dorpen kwijt geraakt door een aantal aanvallen, maar ik denk dat dit muisje nog goed pijnlijk kan bijten.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: -
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Dragonite en Wife is Life.
Mooiste speler naam: Korjakskaja Sopka, alleen al omdat je die naam niet eens uit ken spreken.
Mooiste stam naam: Fix and Finish, erg leuk en origineel verzonnen. Ik had het niet na kennen doen :p.
Het tofste topic: Dit topic.
Het domste topic: Farmen of roven?
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: Mag ik hier de meeste Fix. leden voor nomineren :p? Altijd als er maar iets wordt gezegd over Fix. staan alle co's van Fix. op hun toetsenbord te rammen.
Dikste wannabe in het spel: Pony is wel beetje wannabe.
Meest belovende speler voor de toekomst: Thats What She Said., ik denk van hem nog veel te horen in de toekomst :p.
Meest belovende stam voor de toekomst: Nova
Mooiste profiel foto van spelers:
119574_large

Mooiste profiel foto van stammen:
119272_large

Grootste blunder:
-
Mooiste actie van de wereld: -
 

DeletedUser18987

Guest
Ik beredeneer vanuit mijn positie, kan niet alles van de wereld mee krijgen he ;)

Haha, oke oke, daar heb je gelijk in ;)

Ik zou zeggen maak een betere;)

Haha, zal mijn best eens doen :p

Beste speler: Inmiddels is de wereld lang genoeg bezig om te zeggen dat de beste speler in de boven regionen van de ranglijst moet staan. De complete top 4 maakt op mij een goede indruk, blijven hun groei steady vasthouden. Ik heb niet het idee dat 1 van de 4 spelers al serieus getest is maar dat horen deze spelers ook wel aan te kunnen. Ik nomineer daarom .RidingMyDirtyPony. Al de gehele wereld aan de leiding en nog altijd een mooie punten 70k aan punten voorsprong. Top 10 bij zowel ODA als OD als ondersteuning ziet er goed uit.
Beste stam: Ook voor deze award zie ik 4 serieuze kanshebbers. Ik zou hier toch wel Nova nomineren, ik was in het begin van de wereld kritisch op hun recruiteringsbeleid maar dat hebben ze verbeterd en ze staan nog altijd bovenaan met een mooi aantal spelers. Fix en Modus lijken me ook kwalitatief sterke stammen maar qua ligging heeft Nova toch wel een voordeel. Qua houd zich voorlopig wat op de achtergrond heb ik het idee maar missen toch ook wel wat absolute topspelers denk ik.
De beste stam speler: Hiervoor ligt het voor een objectieve nominatie waarschijnlijk het meest voor de hand om naar de ranglijst van OD als ondersteuning te kijken. Het meest opvallende is dat een relatief kleine speler daar bijna aan de leiding staat, daarom nonimeer ik Pizza Hawaii. Meer dan 400k eenheden gedood als ondersteuner terwijl het account zelf niet in de top 50 staat en maar 200k eenheden gedood heeft als aanvaller, chapeau!
Het grootste ego: Ik ga hier puur af op de forumreacties van @jevari, ik ken hem namelijk verder niet. Nadat hij voor het eerst wat dorpen verloor, had hij hier allerlei excuses voor en garandeerde hij dat dit niet nog eens zou gebeuren. Inmiddels weten we wel beter. Daarnaast was hij 100% zeker dat Fix. geen katapulten had gebruikt, totdat er onomstotelijke bewijzen werden geleverd dat ze die toch hadden gebruikt. Komt allemaal nogal arrogant over, daarom Trippey Mouse.
Beste leider: Een lastige nominatie omdat het voor mij lastig is om bij de topstammen binnen te kijken. Globaal bekeken maakt TheProphecy. echter een goede indruk als leider. Bemoeit zich enkel waar nodig met zaken en opereert als een leider ingame. Het recruiteringsbeleid van Modus ziet er ook goed uit vind ik.
Slechte leider: Het is misschien raar om een beste leider en een slechte leider van dezelfde stam te nemen maar ik wil hier toch The Guru voor nomineren. Het geeft geen goede indruk als je als leider van een absolute topstam maar 16k OD als ondersteuning hebt. Daarnaast heb ik het idee dat TheProphecy bijna alles regelt binnen Modus maar dat kan achter de schermen anders zijn uiteraard.
Meest overschatte stam: Dit is weer eens een hele makkelijke voor de verandering. Een grote mond maar toch te makkelijk weggespeeld voor een dergelijk grote stam. Hadden zeker in staat moeten zijn om meer tegenstand te bieden indien er meer skills aanwezig waren, LS dus.
Meest onderschatte stam: Ondanks dat ik denk dat ze wat absolute topspelers missen, is deze nominatie zeker en vast verdiend voor Qua. Wordenniet in de dezelfde adem genoemd met de andere 3 topstammen maar staan er wel netjes tussen en hun ligging is ook zeker niet nadelig ten opzichte van de andere topstammen.
Meest overschatte speler: Van eigenlijk alle top 10 spelers kun je toch wel zeggen dat het knap is dat ze nu in de top 10 staan. Daar heb ik echter mijn twijfels bij betreffende het account Combined Strenght. Het account heeft namelijk enorm weinig ODA, ODD en OD als ondersteuning voor een account dat in de top 10 staat. Dan zou je enorme farminkomsten verwachten maar het is ook alweer meer dan 3 weken geleden dat het account nog eens zijn persoonlijk record aan farminkomsten heeft verbeterd.
Meest onderschatte speler: Hiervoor wil ik een speler nomineren die in het begin van de wereld veel gezeik over zich heen heeft gehad en ook veel vijanden gemaakt. TijmenV2 had namelijk katapulten op de boerderij van iemand gericht en schijnbaar hebben de grote wereldleiders in de conventie van Geneve opgenomen dat dat ten strengste verboden is. Ondanks dit gezeik en vijanden, staat het account nog altijd op een sterke elfde positie met een indrukwekkende OD, onder andere top 3 ODA.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De spelers van Resistance is Futile zijn frequent aanwezig maar komen symphatiek over. Daarnaast heb ik nog niemand een kwaad woord over het account horen spreken dus lijkt me een terechte nominatie.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik hecht waarde aan mijn farminkomsten dus het lijkt me niet verstandig om Tijd in de buurt te hebben liggen en daardoor in mijn stam. Dan zijn de barbarendorpen in mijn wijde omgeving de hele dag leeg en daar heb ik geen trek in.
Mooiste speler naam: Hiervoor nomineer ik één van mijn favoriete uitspraken. Thats What She Said., is op zoveel opmerkingen te gebruiken.
Mooiste stam naam: Nomineer hiervoor niet direct de mooiste stamafkorting maar de mooiste combinatie tussen stamafkorting en stamnaam. De vondst van Accept Defeat Hit Delete op ADHD vind ik erg goed bedacht.
Het tofste topic: Dat is zonder twijfel Top & Flop stammen. Daar is de meeste activiteit van de wereld te vinden en is ook de meeste drama bij tijd en wijlen. Dat heeft een wereld af en toe ook nodig om los te komen, wat het inmiddels toch wel aardig is.
Het domste topic: Hiervoor wil ik het meest nutteloze topic nomineren. Ik zal deze vragen zo ook wel even beantwoorden in dit golden awards lijstje maar eigenlijk boeit het helemaal niks of stammen en spelers mooie plaatjes hebben op een spel als Tribal Wars. Ik lig er in ieder geval niet wakker van wie het mooiste profiel- of stamplaatje heeft.
Favoriete forum poster: Er zijn wel redelijk wat spelers die veel posten op het wereld 64 forum maar de meeste hebben af en toe ook wat posts die ietwat twijfelachtig zijn. Vind de posts van @Jo Han over het algemeen wel wat toevoegen en komen ook redelijk vaak overeen met mijn gedachten. Het zal ook wel helpen dat het een bekende naam voor mij is, wat er op zich redelijk weinig zijn door mijn stop van enkele jaren.
Minst favoriete forum poster: Het zou makkelijk zijn om hier ook @jevari te nomineren maar ik vind zijn posts wel wat toevoegen ondanks dat ze arrogant zijn en niet overeenkomen met mijn mening. Daarom nomineer ik @Saesee tiin. Spamt alleen maar en gaat vaak lang door op off-topic dingen gerelateerd aan andere werelden.
Dikste wannabe op het forum: Ben bang dat ik hier objectief gezien toch @Dragonite voor moet nomineren. Een forummoderator die zich zo graag wil misdragen, dat zie je niet vaak. Kan overigens gewoon gebeuren, we zijn allemaal mensen. Klasse dat hij hierop terug is gekomen en zijn excuses heeft aangeboden.
Dikste wannabe in het spel: Hier moet ik Gentleman. voor nomineren. Je kunt wel een wannabe Gentleman willen zijn maar daar is een spel als Tribal Wars natuurlijk niet geschikt voor. Je gaat nu eenmaal mensen boos maken als je dorpen overneemt. Als je echt een Gentleman wil zijn, moet je alleen barbarendorpen edelen.
Meest belovende speler voor de toekomst: Hiervoor nomineer ik graag een speler met een mooie ligging in de rim en een mooie groei. Ik heb wel hoge verwachtingen van JuggRNaut, ben benieuwd of het account ze waar kan maken.
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik ben er niet zeker van dat de winnende stam al bestaat, ik sluit niet uit dat er uiteindelijk een stam ontstaat met spelers uit verschillende topstammen die de wereld wint.
Mooiste profiel foto van spelers: Ik vind het plaatje van emerica wel grappig. Maar dat kan er ook aan liggen dat ik iets meer achtergrondinformatie heb betreffende dat plaatje dan de bedoeling is voor de gemiddelde persoon...
Mooiste profiel foto van stammen: Het plaatje van LS vind ik dan wel weer erg mooi, wat dat betreft jammer dat ze niet daadwerkelijk de Lone Survivors gaan zijn.
Grootste blunder: Dat moet toch wel door de beroemde quote komen: ''We zien trouwens graag voor vanmiddag 5 uur 700PP bijgeschreven op ons account. En anders zal je helaas vanaf morgen ergens anders opnieuw moeten beginnen, maar ook dan zullen we je blijven pesten.''. The Guru werd door deze quote geband maar houd daar wel deze terechte nominatie aan over, proficiat!
Mooiste actie van de wereld: Dat is zonder twijfel het wegspelen van gostraider en xDeRikkert. Maakten beide niet een erg sympathieke indruk, arrogant is nog zachtjes uitgedrukt waarschijnlijk.
 
Reactiescore
141
Ik ga hier puur af op de forumreacties van @jevari, ik ken hem namelijk verder niet. Nadat hij voor het eerst wat dorpen verloor, had hij hier allerlei excuses voor en garandeerde hij dat dit niet nog eens zou gebeuren. Inmiddels weten we wel beter. Daarnaast was hij 100% zeker dat Fix. geen katapulten had gebruikt, totdat er onomstotelijke bewijzen werden geleverd dat ze die toch hadden gebruikt. Komt allemaal nogal arrogant over, daarom Trippey Mouse.

Dorpen verloren, ja, kunnen we weer beginnen, maar moet de complimenten aan modus/spqr geven voor de laatste actie. Niet echt op gerekend :p


Als jij ergens kan laten zien dat TTP ooit met katas gegooid heeft vind ik t knap. Nog nooit gebeurd

Katas heb ik vermeld dat TTP geen katas gebruikt had, niet dat Fix geen katas gebruikt had ;)
 
Bovenaan