Golden Awards.

Deleted User - 2167192

Guest
Het verkrijgen van informatie van een desbetreffend persoon van een geplande aanval, valt dit onder spion zijn? Gewoon als beeld vorming dit.
 
Reactiescore
324
Denk je echt dat ik al mijn troeven op tafel ga leggen? Feit is dat er info wordt doorgegeven aan KOH, of de hele stam ervanaf weet weet ik niet, maar info doorgeven = spioneren.

Maar jullie vroegen om een lijstje, die heb je gekregen. Ga maar vooral verder zielig spelen, maar op zo'n manier heb ik er geen zin in :D
 
Reactiescore
73
Wat een gezeik toch. Zonder bewijzen te hebben zeggen jullie dat wij info hebben gekregen van een UD-speler. Dit is simpelweg een actie om ons in een slechte daglicht te brengen als ik het eerlijk moet zeggen. Had zoiets van ervaren spelers van famke niet verwacht tbh.
 

Deleted User - 2167192

Guest
Dacht dat ik juist geschreven had dat het moddergooien in het zomeroorlog topic was, nu dat verkast naar hier pas ik het lijstje even aan. :p
 
Reactiescore
142
Denk je echt dat ik al mijn troeven op tafel ga leggen? Feit is dat er info wordt doorgegeven aan KOH, of de hele stam ervanaf weet weet ik niet, maar info doorgeven = spioneren.

Maar jullie vroegen om een lijstje, die heb je gekregen. Ga maar vooral verder zielig spelen, maar op zo'n manier heb ik er geen zin in :D

Klinkt vooral als iemand die iets opblaast. Of eens een sappig verhaal wilt vertellen. Behalve als je nu echt concreet gaat worden, en op een hoger niveau je standpunten gaat uiteenzetten.

En misschien is spionage overroepen? Omdat je nu nog steeds geen uitleg geeft aan ons, snapt niemand echt vanwaar je het haalt. En of je redenen om spionage te roepen gegrond zijn.
 
Reactiescore
142
Een gedachte die bij mij spookt (ontstaan uit de lakse uitleg vanuit Jimmy)

Ik geloof dat er een misverstand is. Zou het kunnen dat een speler van onze stam een pm stuurt naar een speler van -U-D-. Misschien heeft deze speler banden met een speler van -U-D- door voorgaande werelden. Deze pm begint niets beduidend van waarde. Hiermee bedoel ik dan het elkaar begroeten en wederzien. Misschien hebben beide elkaar lang niet tegengekomen op een wereld, en nemen ze terug contact op. Het verhaal gaat verder. In de volgende pm's staan gewoon simpele dingen. Vragen zou ik het heten (= spionage voor Jimmy?). Hierop komt antwoord. Er wordt gelachen (-> geen idee, want er is geen enkel bewijs van een pm). Er worden enkele stukken informatie gedeeld. Zoals vrienden dat wel eens doen op café.
Einde verhaal.

Of misschien gaat het over de spijtige en toevallig overdracht van gegevens?
 

DeletedUser79553

Guest
Denk je echt dat ik al mijn troeven op tafel ga leggen? Feit is dat er info wordt doorgegeven aan KOH, of de hele stam ervanaf weet weet ik niet, maar info doorgeven = spioneren.

Maar jullie vroegen om een lijstje, die heb je gekregen. Ga maar vooral verder zielig spelen, maar op zo'n manier heb ik er geen zin in :D

Een lijstje ?
Vertel me meer :)
 

DeletedUser47003

Guest
Oké ik weet niet waar St. Jimmy eventueel met een lijstje of iets dergelijks vandaan kan komen, ik kan alleen zeggen wat ik tegen de rest van de UD leiding en Famke heb verteld.

Ik was een paar weken geleden in gesprek met iemand van KOH, en na een tijdje van wat moddergooien en de typische grap kreeg ik een screen binnen van hem waarin een -U-D- lid zijn beklag doet: https://prnt.sc/lf8c3e
Nu ik heb toen een mededeling gestuurd naar de leiding van -U-D- en Famke waarin ik deze screen heb toegevoegd.
Ik heb dan meteen vermeld dat ik erachter wilde komen wie het was e.d. want ja zoiets wil je liever niet laten aanslepen. Sindsdien heb ik weliswaar geen bewijzen van directe spionage of iets dergelijks meer gevonden.
Vanuit mijn hoek, en ik denk ook -U-D- is er verder geen info meer binnengekomen van wie deze persoon zou zijn. Ik heb wel vanaf het begin gezegd dat hij aanleunt bij KOH, niet dat hij spioneert aangezien ik daar geen bewijs van heb.
Dat is bij mijn weten op het moment de stand van zaken bij -U-D-, tenzij dat er nog dingen besproken zijn in pm waar ik niets vanaf weet.

Ik hoop wat licht te hebben kunnen werpen op dit hele gedoe.
 
Reactiescore
73
Oké ik weet niet waar St. Jimmy eventueel met een lijstje of iets dergelijks vandaan kan komen, ik kan alleen zeggen wat ik tegen de rest van de UD leiding en Famke heb verteld.

Ik was een paar weken geleden in gesprek met iemand van KOH, en na een tijdje van wat moddergooien en de typische grap kreeg ik een screen binnen van hem waarin een -U-D- lid zijn beklag doet: https://prnt.sc/lf8c3e
Nu ik heb toen een mededeling gestuurd naar de leiding van -U-D- en Famke waarin ik deze screen heb toegevoegd.
Ik heb dan meteen vermeld dat ik erachter wilde komen wie het was e.d. want ja zoiets wil je liever niet laten aanslepen. Sindsdien heb ik weliswaar geen bewijzen van directe spionage of iets dergelijks meer gevonden.
Vanuit mijn hoek, en ik denk ook -U-D- is er verder geen info meer binnengekomen van wie deze persoon zou zijn. Ik heb wel vanaf het begin gezegd dat hij aanleunt bij KOH, niet dat hij spioneert aangezien ik daar geen bewijs van heb.
Dat is bij mijn weten op het moment de stand van zaken bij -U-D-, tenzij dat er nog dingen besproken zijn in pm waar ik niets vanaf weet.

Ik hoop wat licht te hebben kunnen werpen op dit hele gedoe.

@St. Jimmy en @Hunterzzz is dit voldoende?;)
 

DeletedUser70435

Guest
Sowieso is het heel zielig om altijd maar informatie te vissen bij de vijand, evenals proberen onrust te stoken. Meneertje @Master Roshi. is hier de beste in.
 
Reactiescore
73
Sowieso is het heel zielig om altijd maar informatie te vissen bij de vijand, evenals proberen onrust te stoken. Meneertje @Master Roshi. is hier de beste in.

Info vissen? Ik praat af en toe met speler(s) binnen UD en Famke ja, maar letterlijk info vragen met serieuze bedoelingen heb ik niet gedaan.
Btw, wat vind je van de leugen dat wij een spion hebben bij UD ? Zelfs @superfan ontkent dato_O
 
Reactiescore
29
Weet niet waar jullie mee bezig zijn, maar dit is gewoon weer een grote aanfluiting en wederom een hoop gezemel van mensen die schijnen te vergeten dat met normaal denken en combineren van feiten je ook een heel eind kunt komen. Waarom zouden wij überhaupt willen spioneren. Ik zie niet in welke informatie er zo belangrijk is, en die ook nog eens op een andere wijze vergaart kunnen worden, alleen al door observatie en combineren van voorhanden liggende info en feiten, die op elke hoek verkregen kunnen worden, om daar voor te moeten spioneren, het idee alleen al o_O Is weer een hoop gezemel, moddergooien en nu ook nog eens valse beschuldigingen? :confused: Echt te belachelijk voor woorden dit :mad:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
142
Ik vroeg enkel wat Asteek 2 (sorry ben je echte naam in de afgelopen jaren vergeten, my bad) onder het begrip spion verstond maar leuk dat je er mij zo bij betrekt. Bedankt voor de tag.

Spionage is het op heimelijke en soms illegale (clandestiene) wijze verzamelen van inlichtingen op vertrouwelijk niveau. Inlichtingen worden verzamelt door een persoon binnen de stam die ofwel daar geplaatst is door de stam voor inlichtingen, of de persoon is gerekruteerd als spion toen hij al in de desbetreffende stam zat.

-> In de case waarover we het nu hebben, vind ik persoonlijk spionage overroepen.
 

DeletedUser47003

Guest
Info vissen? Ik praat af en toe met speler(s) binnen UD en Famke ja, maar letterlijk info vragen met serieuze bedoelingen heb ik niet gedaan.
Btw, wat vind je van de leugen dat wij een spion hebben bij UD ? Zelfs @superfan ontkent dato_O

Ik ontken niets hé, ik zeg dat ik er tot nu toe geen concreet bewijs van heb.
Je weet soms dingen die pas besproken zijn maar ik weet niet of dit via een bericht tussen de stamleiding plaatsvind of op een andere manier.

On another note:
Angst zaaien bij andere stammen is ook niet nodig, verziekt de sfeer gewoon (ookal insinueer je maar zoiets als 'ik zou oppassen wie je nog vertrouwt' of iets dergelijks). Dus als iemand zich hier schuldig aan maakt, gewoon mee kappen.
Uiteindelijk is niemand erbij gebaat en verziek je wat uiteindelijk een spel is, we zijn hier allemaal om plezier te maken. Laten we daar dan ook voor gaan en voor een eerlijke oorlog gaan.
 
Bovenaan