Golden Awards.

DeletedUser79332

Guest
Ben is benieuwd naar de meningen.

Ik zal hem dan ook maar aftrappen.

Beste speler: Tsja, nu nog lastig te zeggen maar als ik naar de ranking, stats en mijn voorgevoel kijk denk ik Crazybertje en Fierce. wel eens voor deze award kunnen gaan.

Beste stam: Puur op stats zou ik nu zeggen KOH. Rang 1, in de oorlog tegen de nummer 2 stam voor in de stats.
Op dit moment verdienen ze het om hier te staan.

De beste stam speler: Tsja, lastige aangezien ik niet in andere stammen kan kijken. Als ik in mijn eigen stam kijk, Rebels, denk ik dat deze naar Skocz kan. Staat altijd klaar voor anderen. Ze moeten alleen werken aan hun communicatieve vaardigheden.

Het grootste ego: Tsja, ook lastig. Laat ik open.

Beste leider: Op dit moment de leiding van KOH. Zelfde reden als bij beste stam. Echter denk ik dat het bij de rest op dit moment ook nog wel snor zit.

Slechte leider: Geen flauw idee.

Meest overschatte stam: Lastig. Ik overschat nu nog niks.

Meest onderschatte stam: ik denk hier toch ook KOH. Ze doen het goed tegen Famke en ik ben van mening dat de meeste dit niet verwacht hadden/hebben.

Meest overschatte speler: Geen idee.

Meest onderschatte speler: Skocz. Actief team. Denk dat hun nog wel wat gaan laten zien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Iedereen waarvan ik wat kan leren en bereid is me het te leren m.b.t. TW.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen zonder respect, stabbers, eigenheimers.

Mooiste speler naam: Phuture Noize.

Mooiste stam naam: We love Boobs

Het tofste topic: Oorlogstopics en topics met lijstjes.

Het domste topic: -

Favoriete forum poster: Iedereen tot nu toe. Heb niet echt een hekel aan iemand hier. LOVE YOU ALL!!

Minst favoriete forum poster:-

Dikste wannabe op het forum:-

Dikste wannabe in het spel:-

Mooiste profiel foto van spelers: Ook Phuture. Ze is Nice.

Mooiste profiel foto van stammen: De rover.

Mooiste actie van de wereld: Mijn start.
 
Reactiescore
73
Zal ik ook maar even posten he:p

Beste speler: Zal Bram maar hier even zetten. Niet dat hij 'de beste' is, maar zijn OD is wel goed ten opzichte van zijn rang(42e als speler en 6e bij OD)

Beste stam: KOH,duh

De beste stam speler: Wim, wat hij tot nu toe heeft gedaan is gewoon ongelooflijk. En Mark ook(@Mr Blue Note. ), zonder hem waren wij niet zover gekomen, duimpie

Het grootste ego: @jand? geen idee ik noem maar iets:p

Beste leider: Mark,Arne,Lennert, met deze 3 jongens zorgen wij 4 samen voor een gezellige sfeer en hebben ook alles onder controle:D

Slechte leider: Moeilijk om nu iets te zeggen, deze laat ik open.

Meest overschatte stam: Famke, die gasten hebben misschien C3 gewonnen, maar sommigen beschouwen hen als dé stam van C6, moet zeggen dat ze ook weer niet zo perfect en onoverwinnelijk zijn.

Meest onderschatte stam: Ja wij, KOH dus. Ik denk dat de meesten en zelfs Famke niet had verwacht dat we zo zouden zijn.

Meest overschatte speler: Ik zou hier best Muramasa plaatsen. Het is niet dat hij 'veel' punten heeft dat hij ook goed is, heb van veel mensen gehoord dat hij bij 1 massa weg is. Er zijn nu wel geruchten dat er her en der nieuwe co's erbij komen. Dus wie weet komt er hier ook een co bij en is Mura dan toch een goede acc?

Meest onderschatte speler: @Glassface , petje af voor hem, ookal vinden velen dat hij alleen maar bb dorpen kan edelen.Wanneer range wegvalt horen we hen nog wel;)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Lenaco, Wendy is een topspeler, respect

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die echt te achterdochtig zijn, mensen die snel vv droppen als ze wat incs krijgen :mad:

Mooiste speler naam: @Lazy Programmers , ze maken hun naam ook waar:p

Mooiste stam naam: Divide et impera, verdeel en heers, mooi tactiek toch?

Het tofste topic: Denk dat dit het tofste topic gaat worden

Het domste topic: Zomeroorlog die vol gespammed is

Favoriete forum poster: @Asteek 2

Minst favoriete forum poster: /

Dikste wannabe op het forum:/

Dikste wannabe in het spel:/

Mooiste profiel foto van spelers: Die van Carla

Mooiste profiel foto van stammen: DEI

Mooiste actie van de wereld: Ontstaan van KOH:p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79332

Guest
Ik snap alleen niks van al die voornamen.
Nu heb ik nog steeds geen idee wie je bedoeld:p
 

DeletedUser78605

Guest
De uitleg bij de lijstjes is zeer uitgebreid en netjes beschreven. De serieusheid ook, netjes.

Nog veel te vroeg voor dit. Na de eerste range vergroting kijken we wel verder :p
 

DeletedUser76198

Guest
Met meer leden,tja, niemand heeft tegen famke gezegd dat ze geen leden moeten/mogen recruiten toch?

Dus wat? Is de grootste stam met meeste leden niet theoretisch gezien de stam met de meeste kans? Heb je me per ongeluk gequote, zie geen echte reactie op wat ik zeg :confused:
 
Reactiescore
73
Dus wat? Is de grootste stam met meeste leden niet theoretisch gezien de stam met de meeste kans? Heb je me per ongeluk gequote, zie geen echte reactie op wat ik zeg :confused:

Meeste kans??Dat hangt van veel dingen af; of er ervaren mensen spelen, of de dorpen gelovig zijn of niet(tja anders kan je gelijk kappen), off/deff verdeling enz.
 

DeletedUser76198

Guest
Meeste kans??Dat hangt van veel dingen af; of er ervaren mensen spelen, of de dorpen gelovig zijn of niet(tja anders kan je gelijk kappen), off/deff verdeling enz.

Nu snap ik precies wat je bedoelt, omdat Famke minder leden rekruteert is KOH kwalitatief minder?
 

DeletedUser76198

Guest
De beste stam speler: Tsja, lastige aangezien ik niet in andere stammen kan kijken. Als ik in mijn eigen stam kijk, Rebels, denk ik dat deze naar Skocz kan. Staat altijd klaar voor anderen. Ze moeten alleen werken aan hun communicatieve vaardigheden.

Is skocz de originele speler van het account?
 

DeletedUser78605

Guest
Beste account:
Fierce., & PN wil ik hier dan toch neerzetten. Ken beide spelers niet echt, kort mee samen gezeten maar beide account's zijn stabiel en komen zo ook over.
Verder noem ik toch ook mijn eigen accountje, ik weet hoe het account er voor staat, de spelers die erop spelen. Vind dat wij wel bij de top 3 horen :p
Beste stam:
Famke wel. Laten nog niet heel veel spectaculairs zien, alles een beetje half werk. Massa op Dekoster, niet afgemaakt. Massa op Koh, ook niet echt schokkend. Maar toch is het een stam die verder denkt. Diplomatisch het spelletje echt wel doorheeft en ook de nieuwe leden die ze hebben aangetrokken, iets minder niveau imo, maar slim als je kijkt naar de wereld.
De beste stamspeler:
Zet hier gewoon lekker egoistisch mijzelf neer, ga mij niet helemaal ophelderen, anders kan ik ook bij de award hier onder.
Het grootste ego:
Gaat voor mij nog steeds naar Bram, Victorious. De "ruzie" die wij in het begin hadden ging nergens over. Mijn mening over jou is ook niet heel makkelijk meer te veranderen. Plus het feit dat je tegen mij kon liggen en ook weer weg bent gegaan, tja.
Beste leider:
Famke en Hymne denk ik dan toch wel. Famke heb ik eigenlijk al uitgelegd en onze leiders kies ik dan door de manier van dingen aanpakken. Heel open zijn en ook echt mensen helpen en opleiden als het ware. Een vrij rustige en fijne manier van leiding geven.
Slechtste leider:
Echt een slechte wil ik nog niet noemen, ben wel benieuwd welke leiders echt door de mand zullen vallen.
Meest overschatte stam:
DR, die zet ik hier neer, puur omdat ik hoop dat die iets gaan doen op deze wereld. Dus als jullie dit lezen, iets meer actie en iets minder schuilen achter vriendjes :p
Meest onderschatte stam:
Koh denk ik dan. Een stam die je niet makkelijk kan meten en er zitten een hoop noobjes in. Maar stiekem zitten er ook wel wat spelers in de het spelletje wel kennen. Als ze elkaar goed kunnen helpen, kan het nog een leuke stam worden.
Meest overschatte speler:
Bucep, ik heb je zelf naar Famke gehaald, waar ik toen je er in zat al spijt van had. Je bent een aardige gast, maar het ontbrak er toen ng enorm aan. Hoop dat je al weer wat bij bent gepraat en verder ontwikkeld :)
Meest onderschatte speler:
m.v.d.t. Onlangs een gesprek mee gehad en ben benieuwd welke kant dat ze gaan kiezen. Zitten leuke spelers op!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Hoe heette die noob ook al weer van Royalpsycho (Roel)
En Dimitri natuurlijk, speel geen wereld meer zonder die man. Iemand moet je auto kunnen keuren!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Bijna iedereen is wel welkom. Of je het spel nu snapt of niet. Zolang je leergierig bent, ben je welkom (dit is een uitnodiging :D)
Mooiste spelers naam:
The Famous Lapzwans, leuke naam!
Mooiste stam naam:
Hymne, lekker standaard voor je eigen naam gaan. Waarom heb je hem anders bedacht als je hem niet de mooiste vindt!
Favoriete forum poster:
Als Loyalpsycho eens post, kan ik er wel om lachen, verder is het hier dood, dus ben je al snel een favoriet.
Minst favoriete forum poster:
Mensen die niet tegen een stootje kunnen.
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:

PN, ik hou van vrouwen. Zeker wanneer het een plaatje is en niet kan praten :p
Virtues, lekker eenvoudig, TW thema erin verwerkt. Vind ik ook wel mooi!
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:

Bram die een aanval opende op een afwezige Jky en nog steeds dorpen verloor.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Jky
Meest belovende stam voor de toekomst:
Koh, ik verwacht veel van die kant!
Grootste blunder:
In de stam gaan met Dimitri.. Want ik heb helemaal geen auto.
Voor wie heb je nu echt respect:
Mijzelf, als je geen respect hebt voor jezelf, kom je er ook niet :)
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Wil graag een SO doen naar Early, naar Bas, Ewold en klein beetje naar Dimi. Dikke SO naar Willem en mijn co. En een bedankje naar alle mensen die mij irriteren op deze wereld. Door jullie blijf ik scherp!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan