Golden Awards.

DeletedUser79785

Guest
Ik verwachtte ook veel van deze topper maar het is nog stil. Laten we hopen dat het stilte voor de storm is.

Deze topper overtreft de verwachtingen nog met regelmaat hoor, alleen is er op dit moment op casual 6 gewoon een wereldwijde winterslaap gaande, waaruit men langzaam aan het ontwaken is, toch?
 

DeletedUser79332

Guest
Shit, dan heb ik de winterslaap gemist... Dan neem ik straks wel een voorjaarsslaapje.
 
Reactiescore
142

DeletedUser79541

Guest
Waar hebben jullie het over? ik heb nog geen nacht geslapen sinds ik op casual 6 speel.. zoveel te doen hier..o_O
 
Reactiescore
142
Mmmmh, vreemd. Zeker dat je Casual 6 bedoelt? o_O
 
Reactiescore
112
Is tribal wars niet gewoon de AM laten draaien? Ik had geen idee dat je nog meer moest doen :eek:
 

DeletedUser79332

Guest
Het word maar weer eens tijd voor een lijstje. Na de winterslaap van de meeste en voor mijn voorjaarsslaapje moeten we maar eens kijken of dit fora wat actiever kan worden.


Beste speler(s): Ik ga hiervoor Fierce. Denk dat als er straks meerdere spelers in range komen we de echte slagkracht gaan zien.
Beste stam: Ik denk dat het voor nu duidelijk is dat maar één stam hier aanspraak op maakt. Imo is dat dan ook KOH. Duidelijk de bovenliggende partij in de oorlog. Verdiend het om hier genoemd te worden! Aan de rest om hier wat tegen te doen.
Beste stam speler: Binnen mijn eigen stam is deze weggelegd voor Rotte Banaan. Draait vv's, actief betrokken en een fijne buurman! Toch wil ik hier ook een benoeming geven aan Jand. Draait ook veel vv's, actief en altijd bereid om te helpen. Echt een aanwinst als je hulp nodig hebt!
Grootste ego: Ik heb hier niet echt een gegadigde voor. Een beetje ego kan geen kwaad. Imo is er niemand die er echt overdreven uitspringt. Een beetje lof over jezelf is nooit verkeerd.
Beste leider: Ik benoem hier de leiding van KOH. Ze weten de oorlogsmachine draaiende te houden en, wat ze in iedergeval naar buiten laten zien, zijn er geen strubbelingen intern. Dat is gewoon prima werk. Zeker als je iedereen tevreden wilt houden!
Slechtste leider: Ik kan niet echt iemand verzinnendie ik deze award kan gunnen..
Meest overschatte stam: Ik moet gewoon eerlijk zeggen dat deze award voor dit moment echt voor mijn eigen stam UD is. Op dit moment zijn wij niet bij machten om de oorlogsmachine van KOH te stoppen. Tuurlijk heeft dit ook te maken met wat interne problemen maar dit moeten wij als leiding oppakken. Dit is geen excuus voor de resultaten, we moeten op dit moment gewoon onze meerdere kennen in KOH. Aan ons om te laten zien dat we er bovenop kunnen komen en dat we de strijd waardig aan kunnen gaan!
Meest onderschatte stam: Ook hier wil ik eens een andere stam benoemen. Ik ben benieuwd wat Order. kan gaan brengen. Niet zozeer onderschat maar het zou zo maar eens kunnen zijn dat ze gaan verrassen.
Meest overschatte speler: Er is niemand die bij mij als eerste opkomt als ik mezelf deze vraag stel.
Meest onderschatte speler: Worden er nu nog spelers onderschat dan? Ik denk het niet. Vandaar dat deze ook open blijft.
Met wie zou je zeker graag in de stam zitten: Met mijn huidige stam, alle spelers van Famke, master counting, wimpies, en JKY. Maar dit zo dan wel echt een massa stam worden... Ik hou het dus maar bij mijn eigen stam en BG.
Met wie zou je niet in de stam willen zitten: Stabbers, cheaters, mensen die vuil/smerig spelen.
Mooiste spelersnaam: Tsja, dit blijft Phuture Noize. Ben gewoon verliefd op die naam denk ik.. :D
Mooiste stamnaam: Om nou te zeggen dat er ééntje uitspringt.. Nee,dat doet het niet. Dus deze award blijft dus op de plank liggen.
Het tofste topic: Oorlogstopics, GA, rate de speler.
Het domste topic: Praathoeken. Erg onnodig aangezien er overal al slap gelult wordt!
Favoriete forumposter: Iedereen die bijdraagt aan een actief wereldfora!
Minst favoriete forumposter: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel pic speler: Verrassend als ik zeg dat ik bij deze ook bij Phutere Noize blijf? Nee he. ;)
Mooiste pic stammen: Er is er nu op dit moment geen waarvan ik zeg WAUW.
Mooiste actie van de wereld: De eerste rangeverbreding. Voor ons niet gunstig verlopen maar het komt de activiteit van de wereld wel ten goede!

No hate pls!
 

DeletedUser78605

Guest
Ben allang blij dat je niet meer zo veel van ons verwacht :p
Anders moest ik je teleurstellen
 

DeletedUser79332

Guest
Ben allang blij dat je niet meer zo veel van ons verwacht :p
Anders moest ik je teleurstellen

Ik verwacht nog steeds veel van jou ;) Elke dag hoop ik weer dat je de wereld eens op zijn kop gooit. Helaas wordt ik tot nu toe nog elke dag teleurgesteld:(
 
Bovenaan