Golden Awards.

DeletedUser78605

Guest
Ik verwacht nog steeds veel van jou ;) Elke dag hoop ik weer dat je de wereld eens op zijn kop gooit. Helaas wordt ik tot nu toe nog elke dag teleurgesteld:(
Sorry, maar dan kan je nog een poosje wachten :(
Ik hou er niet van om mensen teleur te stellen, maar het moet maar even..
 

DeletedUser78605

Guest
Kom niet meer in slaap.. Ga eens even kijken hoeveel edeltjes we al weer hebben :)
 
Reactiescore
142
Beste stam: Ik denk dat het voor nu duidelijk is dat maar één stam hier aanspraak op maakt. Imo is dat dan ook KOH. Duidelijk de bovenliggende partij in de oorlog. Verdiend het om hier genoemd te worden! Aan de rest om hier wat tegen te doen.

Ook moet vermeld worden dat -U-D- het ons zeker niet makkelijk maakt. Een waardige tegenstander te zijn en met respect deze oorlog speelt.
 
Reactiescore
142
Naarmate de range vergroot, zal dat lijstje al eens veranderd kunnen worden
 

DeletedUser79541

Guest
Aangezien niemand het aandurft een lijstje te posten doe ik het wel, heb namelijk toch niks beters te doen..

Beste account:

Eigenlijk zou ik hier CB/JKY neerzetten want dat is voor mij de logische keuze, maar dan ben ik weer zo lekker standaard bovendien zijn het mijn stamgenoten... dus als ik die nou even niet meereken kom ik toch terrecht bij Glassface of Fierce. GF heeft een mooie dichte cluster kunnen neerzetten waar Fierce dat wat minder heeft. En aangezien ik fan ben van dichte clusters noteer ik hier Glassface.

Beste stam:

Ik zet hier de top 3 neer. Famke/KOH/Hymne, en ja ik weet het hymne staat 4e maar order heeft dekoster en die reken ik niet mee (Sorry not sorry).
Ooit zal ik hier ongetwijveld concreter in zijn maar de wereld gaat nu langzaam van start dus we zullen wel zien.

De beste stamspeler:
Jky, CB.. En mijn oude vrienden die wegens hun hele drukke levens niet lang op casual 6 hebben kunnen spelen. en ja vincent "hunterzzz" ik weet dat jij er nog wel bent..

Het grootste ego:
Ik kan hier een aantal namen invullen waar ik echt de meest onodige/onnozele discussies mee heb gehad, waar ik de stempel "ego" wel kan neerbeuken. Maar ik ben hier niet om mensen zwart te maken dus namen noemen doe ik lekker niet. Denk dat iedereen wel eens verkeerde dingen uitkraamt ach, en uiteindelijk zijn we allemaal lief voor elkaar op het AF.

Beste leider:
Famke/Hymne, Dit is mijn mening als we het hebben puur over leiding.

Slechtste leider:
N.v.t.

Meest overschatte stam:
*Cough* C.B.T.

Meest onderschatte stam:
In mijn beleving KOH, mix van goede en minder goede spelers. Wel een goede uitgangs positie waar mogelijkheden liggen we zullen in de toekomst gaan meemaken waar ze van gemaakt zijn. Ik ben benieuwd in elk geval.

Meest overschatte speler:

Early wat een k*t noob is dat zeg.

Meest onderschatte speler:
dexter 1001 denk niet dat iemand hier hem echt kent. maar hij was een aardige poos mijn metgezel in west, hadden grote plannen en hadden een goede positie destijds het had er hier in west heel anders uitgezien was hij niet gestopt. maar goed drukke levens nemen over en heb ik dus ongeveer de helft van zijn dorpjes kunnen overnemen en daar moesten we het bij laten. Maar zeker een goede speler die ik wel een beetje mis.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Hunterzzz, dexter 1001, al mijn oud sagra stamgenoten en overige tribalwars vrienden/vriendinnen die het dus te druk hebben in het echte leven. En jand, al heb ik altijd je intenties doorgehad voor dat je uberhaupt in onze stam kwam en wist ik dus dat je tzt weer zou vertrekken voordat je het mij verteld had. hebben wij als stam(AoL) destijds mede dankzij jou een goede start kunnen maken aangezien wij echt veel later begonnen dan iedereen die richting de core ligt. echter zoals je weet is de stam nooit uit de veren gekomen zoals het had gemoeten. Maar puur omdat je een echte teamspeler bent zou ik ooit wel een keer een wereldje met je willen starten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
opa frans, dekoster over het algemeen boeit het me niet met wie ik in de stam zit omdat ik van iedereen dingen wil leren die ik niet weet en vice versa iedereen wel wil leren wat ik weet.. Maar voor deze wereld heb ik toch uitzonderingen.

Mooiste spelers naam (namen):
The Famous Lapzwans, Early, Phuture Noize.

Mooiste stam naam:
Hymne, als ik hier iets anders neer zet heb ik een probleem ik heb namelijk de biergodin gewoon nodig, tevens vind ik dit gewoon de mooiste naam.

Favoriete forum poster:

Niemand ik word echt zo verdrietig van die inhoudloze onzin die jullie posten op het AF voordat ik een melding aanklik weet ik al dat het gaat over winterslaap, vreten, bier ofzo.. nou ben ik voor dat laatste zelf ook schuldig als je dit bericht leest..

Minst favoriete forum poster:
Iedereen op het AF. Omdat ik na het lezen van berichten op het AF me nog dommer voel dan dat ik al ben.

Dikste wannabe op het forum:
N.v.t.

Dikste wannabe in het spel:
N.v.t.

Mooiste profiel foto van spelers:
Early. Handsdown is mijn foto gewoon de beste als je dat niet kan inzien tja, dan moet je echt je ogen schoonmaken :rolleyes:

Mooiste profiel foto van stammen:
N.v.t.

Mooiste actie van de wereld:

Dat Reunited/AoL werd opgericht. maar goed er zijn maar een paar man overgebleven die allemaal een andere kant op zijn gegaan net als ik. en vrijwel iedereen is gestopt door drukte in het echte leven, waren wij allemaal nog bij elkaar geweest en was iedereen van af het begin vol actief geweest ZoAlS VrRoEgAh.. Dan had dit wereldje er nu een beetje anders uitgezien.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Niemand dikke sh*t show hier op casual 6... Maar zonder gekkigheid we zullen wel zien wie het verschil gaat maken in de toekomst voor nu zie ik geen spelers die de wereld op de kop gaan zetten.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Geen idee we zullen zien hoe de wereld gaat lopen

Grootste blunder:
Early

Voor wie heb je nu echt respect:
Early.. omdat ik nu moet dealen met crazybertje.. maar gelukkig staat Jky me bij in deze moeilijke taak..

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn stam want jemig wat praten ze veel ik heb in elk geval geen wekker meer nodig :)
 
Reactiescore
142
hebben wij als stam(AoL) destijds mede dankzij jou een goede start kunnen maken aangezien wij echt veel later begonnen dan iedereen die richting de core ligt. echter zoals je weet is de stam nooit uit de veren gekomen zoals het had gemoeten.

Dat Reunited/AoL werd opgericht.

Dat AoL even op Casual6 verscheen, was inderdaad een mooi moment. En de stam had op C2 veel meer in zijn marge. Soms lopen dingen niet zoals verwacht
 

Deleted User - 2167192

Guest
De beste stamspeler:
Jky, CB.. En mijn oude vrienden die wegens hun hele drukke levens niet lang op casual 6 hebben kunnen spelen. en ja vincent "hunterzzz" ik weet dat jij er nog wel bent..


Er staat duidelijk “de beste stamspeler”, ik denk dat je mij in het verkeerde kopje hebt geplaatst :eek:.
 

DeletedUser79541

Guest
De beste stamspeler:
Jky, CB.. En mijn oude vrienden die wegens hun hele drukke levens niet lang op casual 6 hebben kunnen spelen. en ja vincent "hunterzzz" ik weet dat jij er nog wel bent..


Er staat duidelijk “de beste stamspeler”, ik denk dat je mij in het verkeerde kopje hebt geplaatst :eek:.

Ik zag het meer als de beste stamspelers die ik heb gehad op c6 :D
 

DeletedUser78605

Guest
Wat doe ik dan voor de stam, behalve inactief zijn en pas 2 weken later reageren nadat ik ergens genoemd ben in een chat :p
 
Bovenaan