Golden awards

Reactiescore
786
Zal dan ook maar eens een lijstje plaatsen, aangezien dit altijd mijn favoriete bezigheid is geweest op het Algemeen forum.
En speel hier ondertussen al een tijdje waardoor ik meeste van de lijst toch al goed kan invullen naar mijn eigen aanvoelen.

Beste speler:
Christa89: Toppertjes eerste klas, de ranglijst mag dit dan wel tegenspreken maar voor mij zijn Christa & Detlef topspelers die zichzelf altijd in belang van de stam plaatsen. Niks is voor hen teveel en zijn dan ook een enorme aanwinst voor eender welke stam ze deel van zouden uitmaken. Daarnaast zijn het ook prachtige mensen waarmee je altijd een leuk gesprek kan voeren.

Perfection: Voor ik aan deze wereld begon, had ik nog nooit van hem gehoord al kan dit ook omdat Tribalwars de laatste jaren heeft stilgelegen voor mij. Maar Justin in het bijzonder heeft mij positief verrast door een aangename gesprekspartner te zijn en de weinige keren dat we elkaar al tegenkwamen ingame was het steeds een uitdagend om een dorpje van hem te pakken (via vv weliswaar).

A Lesson in PP Abusing: De hele situatie laat ik aan mij voorbij gaan en ga ik mij verder dus ook niet over uitspreken maar in mijn ogen een zeer bekwame speler en een verlies voor de wereld.

Beste stam:
S.A.& Oega: Stuk voor stuk fantastische gasten die elkaar helpen waar nodig maar ook het belangrijkste van Tribalwars niet vergeten, namelijk dat het maar een spelletje is. Plezier staat voorop waardoor het altijd gezellig is op forums en chats.

De beste stam speler:
Marky-Mark: Altijd klaar om de stam te helpen en bij te sturen waar nodig. Geen vraag is hen teveel en zullen er altijd zijn als je hen nodig hebt.

Christa89: Zoals daarnet al aangegeven, ze zouden zichzelf wegcijferen voor de stam als ze daardoor de stam beter kunnen maken. Mochten ze meer aan zichzelf hebben gedacht stonden ze veel hoger in de ranglijst.

Beste leider:
FakeTrain: Wat zouden we moeten doen zonder jou, Emiel? Behalve dan de wereld al gewonnen hebben.

Slechte leider:
Binnen de stam waar ik actief ben, is er in mijn ogen geen slechte leiding en bij de stammen waar ik geen deel van uit maak, ga ik mij niet uitspreken aangezien ik niet weet hoe het reilen en zeilen daar gaat.

Meest overschatte stam:
Denk dat er momenteel geen stam is die niet naar waarde geschat word. Zowel S.A., Oega, Wonkru, Death. & Ground lijken mij degelijke stammen die zullen vechten tot het einde.

Meest onderschatte stam:

/

Meest overschatte speler:
Finit Hic Deo.: Niet zozeer omdat het account slecht is, maar de meeste werelden waar ik heb gespeeld was er enorm veel respect voor de nummer 1 omdat daarop steengoede spelers speelden en omdat het ook een zeer actief account was. Het kan goed zijn dat het account goed bemand is en de nodige skills heeft maar het lijkt voor mij niet de onbetwiste nummer 1. Er zijn nog spelers die zeker rang 1 zouden verdienen met hun account. Aan de bespelers van Finit Hic Deo. om mij gedurende deze wereld dus het tegendeel te bewijzen.

Meest onderschatte speler:
Rise Against: Vroeger nog samen gespeeld met Danny in een ver ver verleden als ik het me nog goed kan herinneren en heb er ook nog tegen gespeeld. De eindeloze reacties naar hem waarin hij steeds maar weer beledigd wordt, zijn in mijn ogen onterecht. Het is een goeie jongen waar ik gewoon leuke babbels mee kon hebben en eens goed kon mee lachen. Ook had hij zeker de skills om zichzelf, zijn account en zijn stamgenoten te helpen.

Red Sky at Morning: Topspeler die nog meer kan dat dan hij al heeft (kunnen) laten zien. Benieuwd hoe hij verder zal evolueren op deze wereld en verdiend het zeker om nog wat verder te staan.

Loessoee: Zowel Elias als Stijn zijn topspelers die zich van het begin inzetten voor het account en de stam. Mijn respect en dankbaarheid voor deze twee heren stijgt elke dag voor de bergen werk die ze verzetten ondanks hun al drukke leventje.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Perfection
Mr Victorious
A Lesson in PP Abusing.
Rise Against
Daarnaast alle spelers waar ik nu al in mee in de stam zitten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
-2HARD- Zeeuw: Geen idee hoe het komt maar iets aan hen spreekt mij niet aan :p Bewijs het tegendeel door eens een gezellig praatje te maken, zou ik zeggen.
Mooiste speler naam:
Finit Hic Deo.: Zeer mooie naam met een prachtig profielplaatje
Mooiste stam naam:
Semper Anticus
Het tofste topic:
Golden Awards: altijd benieuwd hoe andere mensen over de wereld denken en wie voor hen de topspelers etc zijn.
Het domste topic:
Niet specifiek een topic maar gewoon die topics waar er constant op elkaar wordt gevit en modder gegooid.
Favoriete forum poster:
Diegene die met mooie onderbouwde posts komen en/of ludieke opmerkingen.
Minst favoriete forum poster:
De eeuwige zwartkijkers en klagers die op alles commentaar hebben en denken dat hun mening en visie de juiste is. Waardoor ze niet openstaan voor anderen.
Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel:
/
Voor wie heb je nu echt respect:
Detlef|Christa89: Dat hij me heeft teruggehaald op dit verdomde spel en omdat het na al die jaren dat ik hem al ken nog steeds een topkerel is ;)
Stijn|Loessoee: Ik heb hem teruggehaald uit zijn Tribalwars pensioen en heb hem altijd gewaardeerd als speler en als mens.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
De volledige stam kan het beste in mij naar boven halen want ik zal altijd mijn uiterste best doen om hen te helpen. Maar als ik dan toch namen moet noemen zijn dit Detlef, Stijn & Elias.
Mooiste actie van de wereld:
I'm back! Toch voor zeker nog deze wereld en daarna kruip ik hoogstwaarschijnlijk weer onder mijn steen en geniet ik van het Tribalwarsloos leventje waar ik zo aan gehecht was, ja dit mag je persoonlijk nemen Detlef
 
Reactiescore
1.367
@melish waar hebben we elkaar ook al weer getroffen? 22? 37? 42?

Bedankt voor de lieve woorden trouwens :)
 
Reactiescore
239
Mooi lijstje, bedankt voor de complimenten.

Volgende week mogen jullie eentje van mij verwachten, indien niet hebben jullie pech.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Onder lichte dwang begin ik ook eens aan mijn lijstje.

Als background informatie, ik ben deze wereld begonnen op diego101 en heb een tijdje samengespeeld met toenmalige #1 stam Onix. Na de recruit van Dealorian naar Bellum en een kleine stint als moraalbreker van Dealorian ben ik daar gestopt. Eind januari werd ik gevraagd voor het acc Loessoee wat toen nog een safe account was met nog wat edelwerk naar de rim toe en in de cluster zelf. Dat is ondertussen uitgegroeid naar een front acc met een mooi front.

Beste speler:
Hier kan je heel wat accounts opnoemen.
Eentje uit de beginfase is voor mij Nudjialz (Warfare with a gun na naamsveranderingen). Ik speelde al enkele werelden samen met deze spelers en heb heel veel van hun bijgeleerd, ook spelen ze altijd mee aan de top wanneer ze hun tijd erin kunnen steken en dat was op deze wereld niet anders.

Volgende is FakeTrain, het acc is dan wel gebouwd op 90% intern toch is Emiel een van de chillste en meest gedreven spelers waarmee ik al samengespeeld heb. Je moet daar natuurlijk wel emiel zijn avondjes uit erbij nemen waarbij de vv regelmatig hier lag. Tijdens de 1ste massa op mij heeft hij het acc toch wel gered door 's ochtends de vv te willen nemen om te deffen. (Ook een shout out naar Jack en Jelle daarvoor). Emiel is ook gewoon de lijm die de GA bij elkaar hield toen we het lastig kregen tov Bellum.

Als ik een account uit het vijandige kamp moet geven is dat toch wel Perfection. Door het kleine front hebben we nog niet veel van elkaar skills kunnen zien maar Bas lijkt me een prima kerel die zijn acc onder controle had. Daar is nu Justin bijgekomen die hopelijk ook wat tw kan spelen maar is bij ons zeker al opgevallen met het correct afhandelen van verschillende gebeurtenissen die bij andere leiders gemakkelijk tot erger konden lijden.

Verdere mentions zijn Red Sky In the Morning, Christa89 en Marky-Mark en mijn beide co's

Beste stam:
Ik kan niet anders dan de GA opgeven hier, het is gewoon een leuke groep spelers waarbij ik zowel ingame als op de discord al heel wat mee afgelachen heb (Meestal lachen ze wel om mij :()
Die sfeer is ook de reden waardoor de GA nog bestaat en meedoet voor eindwinst.

De beste stam speler:
Christa89 en dan in het bijzonder Detlef. Zonder Detlef was MM zwaar gevallen en had Bellum waarschijnlijk de wereld al gewonnen. Hij staat altijd klaar om mensen te helpen met VV's, OS of zever op de discord.

Ook Floris van Marky-Mark verdient hier wel een vermelding net zoals vele andere accounts binnen de GA maar ik hier moeilijk iedereen zetten :)

Jelle, al speel je nu helaas aan de andere zijde. Jelle was heel actief binnen de GA en deed heel wat vv's wat ik nog altijd apprecieer.

Beste leider: Zonder twijfel ons leidingsteam (Emiel,Floris&Jack) samen met Sammy (Mijn lieftallige co) die er pas bijgekomen is.

Slechte leider: Agent Bough (MM) en René Jacques (Onix). Beide waren incompetente leiders (niets over hun tw skills) die hun stam naar de knoppen geholpen hebben.

Meest overschatte stam: Bellum, tja met zo'n R2W beleid had de winst eigenlijk binnen moeten zijn na de delete van Kakaka maar dat is niet gebeurd waardoor de stam vierkant begon te lopen met de situatie nu als gevolg.

Meest onderschatte stam: Niet echt relevant meer in deze fase van het spel volgens mij

Meest overschatte speler:
Mr Victorious, weeral niets tegen de spelers want het is altijd leuk een praatje te maken met hun maar op TW komen ze tekort. De enkele winsten die gehaald werden na het wegedelen van Inactieve of slechtstaande accounts zoals Royco en Spatuk, zijn enkele nachtblitzes. Het is natuurlijk mijn taak om m'n acc daarvoor beter voor te bereiden maar ahja. Mr Vic heeft 2 maal onder vuur gelegen vanuit de GA (door blitzes) en heeft telkens een aantal dorpen moeten prijsgeven omdat er niemand actief was of er een puinhoop aan het maken was. Ik ben benieuwd wat het acc kan onder een grote massa en dan hoop ik dat ze niet zomaar vv weggeven.

Agent Bough, defensief hebben ze zich nog redelijk gered maar ze hadden altijd veel praatjes met weinig daden.

Meest onderschatte speler: Ik kan niet direct op iemand komen die nu nog onderschat wordt.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: de GA, maar als ik echt namen moet noemen dan Detlef,Floris,Emiel en mijn huidige co's (Sammy en Stijn)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: WolfGuard (KH). Een echte dictator als leider die graag z'n stamleden voorloog over de GA waardoor zij minder de noodzaak voelden om de GA te helpen.

Mooiste speler naam: Red Sky In the Morning & Cloudy Sunset

Mooiste stam naam: SA (Semper Anticus) Welke idioot heeft Oega ook bedacht :D

Het tofste topic: Golden Awards, Top & Flopstammen

Het domste topic: Nutteloze spamtopics waarbij iedereen op elkaar zit te haten

Favoriete forum poster: Niet perse een voorkeur maar mensen die hun posts goed onderbouwen en een mooi verhaaltje kunnen vertellen :)

Minst favoriete forum poster: /

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: Onze god Finit Hic Deo & MeisterShizzle

Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die zich inzetten voor hun stam

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Detlef & Emiel en natuurlijk mijn co's Stijn en Sammy

Mooiste actie van de wereld: Stijn en Sammy die mijn account van de ondergang komen redden. Ik kan hun alleen maar dankbaar zijn voor de tijd die ze er al ingestoken hebben en het feit dat ze uit hun tw-pensioen gekomen zijn.
 

DeletedUser76750

Guest
Beste speler: Momenteel springt er nog niemand naar voren voor dit.
Beste stam: SA laat momenteel mooie dingen zien. Ze strijden sterk en lijken te vechten vanuit eenzelfde strategie voor en na overmacht.
De beste stam speler:
Ben van .Zero heeft de tijd dat hij op deze wereld speelden mooie dingen laten zien en was altijd bereid om in de stam te helpen waar nodig.
Detlefst van Christa89 lijkt me ook een goeie stamspeler als ik zie hoe zijn stamgenoten over hem praten. En ik nu zelf ook contact heb met deze speler lijkt het mij wel een speler die veel over heeft voor zijn stam met VV's ect.

Het grootste ego: Red Sky At Morning, speler wilt graag over komen dat hij alles beter weet en als het hem niet aan staat doet het niks. verder niks tegen deze speler(s), maar moet hier iemand invullen :p.
Beste leider: Ik heb gehoord dat Death. wel een goeie leider heeft xD.
Slechte leider: Vind dat er geen slechte leiders zijn, voor zover ik weet probeert elke leider het beste in zijn stam naar boven te brengen. Dit lukt soms niet door activiteit maar maakt het geen slechte leider. Mocht ik hier iemand neer zetten zou het de leiding van KaKaKa zijn destijds. Dit, omdat ze mensen dwongen dingen te doen.
Meest overschatte stam: Er zijn in mijn ogen geen stammen die overschat worden.
Meest onderschatte stam: -
Meest overschatte speler: -
Meest onderschatte speler: Rise Against, dit account gaat nog zeker mensen laten verbazen waartoe ze in staat zijn.
Mr xSkull, account laat niet veel naar de buitenwereld los, maar spelen volgensmij goede spelers op!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
.Da Vinci, ikzelf vond het prima kerels om mee samen te spelen ondanks alles :p.
Christa89, ook prima kerels en veel actief.
Pavo, grappige kerel
Cloudy Sunset, nu spelen er ventjes op die sociaal zijn.
Perfection, Bas en Justin goeie ventjes en komen erg professioneel over.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste speler naam: Red Sky At Morning & Loessoe, want we gaan allemaal loessoe :p
Mooiste stam naam: -
Het tofste topic: Golden Awards want die word teminste serieus genomen tegenover al die troll topics.
Het domste topic: Alle haat die naar elkaar gaat over RL.
Favoriete forum poster: -
Mooiste profiel foto van spelers: Fake Train
Mooiste profiel foto van stammen: S.A.
 

DeletedUser79704

Guest
Thx voor de lieve woordjes xxx

Beste speler:
Marky-mark hebben imo wel al vaak laten zien dat ze zowel aanvallend als verdedigend (via vv weliswaar) hun mannetje kunnen staan.

Faketrain. Als hij gemotiveerd is of zin heeft is emiel echt wel een topper, alleen jammer van zn lelijk hoofd xx



Beste stam: De GA.
Ondanks dat we 8maand lang nederlaag na nederlaag kregen, vertoonde onze groep geen barsten. We hielden het hoofd koel en staan er nog steeds.
De beste stam speler:
Jelle van dieu, dd en nu rise against. Ookal was hij soms een lastig persoon om mee te communiceren, hij stond er wel steeds voor zn stam en deed telkens het nodige. Hij heeft het vallen van meerdere accounts binnen de GA lang kunnen uitstellen door zn vele vv’s waarvoor onze dank :)

Bjorn/pavo. Hij heeft dragon dancer op verschillende momenten op z’n eentje door massa’s/blitzen gesleurd door zn hele account leeg te zetten en zn eigen groei stop te zetten om meer defensief te gaan spelen en zo onze noordelijke deffbunker te worden.

Loessoee. Elias heeft veel gedaan voor het zuidelijke deel van de GA, door het vv’en of leegzetten van eigen account(ondanks zijn kutfront vol met cf’s) om zo anderen te helpen op cruciale momenten. Ook zowel sammy en stijn hebben voor de nodige frisse wind gezorgd binnen het account en de GA en hebben in hun korte periode dat ze er nog maar zijn aangetoond dat ze echte stamspelers zijn.

Bram/meryath. Medelijden met zijn enterknop maar zn deff staat nooit langer of 10u thuis als het teruggestuurd word. Staat steeds klaar voor eruit te gooien
Het grootste ego: jelle. Hoeft niet bepaald een negatiece betekenis te hebben maar jelle vind zichzelf wel beter dan 99% van w63.
Beste leider: emiel/floris/jack. Deze 3 ziin de lijm die de GA hebben samengehouden in moeilijkere tijden. Hebben steeds vooruit gedacht en bij ieder probleem vondenze even snel een oplossing
Slechte leider: Bas van perfection. Een r2w beleid voeren en steeds afspraken buigen in bellum hun voorbeeld. De ww lag binnen handbereik voor bellum, enigste wat hij moest doen was de stam samenhouden. Mss volgende wereld de leiding aan ern ander overlaten?
Meest overschatte stam: bellum. Zonder de grote overmacht die ze hadden bleef er weinig over van die stam. Mensen kozen de makkelijke manier en bleven samen in een stam die vierkant draaide omdat het de veiligst keuze was.
Meest onderschatte stam: de GA werd lang onderschat door bellum maar we hebben toch 2 accounts volledig weggespeeld en 1 acc buitenspel gezet(zero) vooraleer wij verliezen maakten
Meest overschatte speler: mr victorious. Wat een teleurstelling. Neem hun geliefde pp puntjes af en er schiet weinig over van dat account. Werd ook 2x geblitst van onze kant en 1e keer gaven ze vv af en 2e keer hebben ze amper gedefft. Behalve wat nachtblitsjes heeft dat account dan ook nog niets getoond.
Meest onderschatte speler: Onpopulaire mening wrs maar finit.iedereen praat negatief over het account maar hij staat er wel nog, ondanks de zware overmacht tegenover hem bijt hij zelfs van sich af. Zal een moeilijk te breken account zijn en verlang al om hem eens te testen. Minguel is ook een schatje xx
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
De hele GA natuurlijk.
Zowel finit sls justin(perfection) beide aangename en naar mijn inziens leuke en aangename mensen die het spelletje snappen
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: 2hard. Zeer lastoge speler qua communicatie en brak tot 2x toe een NAP
Mooiste speler naam: /
Mooiste stam naam: /
Het tofste topic: golden awards omdat ik zoveel liefde krijg. Goed voor m’n ego
Het domste topic: Alle haat die naar elkaar gaat over RL.
Favoriete forum poster: justinwebs. Steeds goed onderbouwd
Mooiste profiel foto van spele: Loessoee


Mooiste profiel foto van stammen:/
 
Reactiescore
239
Na ongeveer 10 maanden op deze wereld te spelen is het tijd voor een lijstje. Bij het opstellen van dit lijstje heb ik geprobeerd over de 10 maanden heen te kijken.

Beste speler: Prinses Emily / FakeTrain. Zowel offensief als defensief heeft hij zijn vrouwtje gestaan. Zowel op zijn eigen account als via vv. Daarnaast heeft hij all-round eigenschappen die ervoor zorgen dat ze in elke stam een meerwaarde is.

Beste stam: GA, De GA heeft een lang geschiedenis achter de rug. Bleef tot nu toe onder alle omstandigheden recht. Staat nu paar straten voor op de vijand, we zullen zien hoe ze daarmee omgaan in de toekomst.

Beste stamspeler: Daarbij kijk ik naar de spelers die telkens hun account wegcijferen voor de stam als het nodig is. Hier nomineer ik Pavo en Christa89, voor zowel vv’s als hun offensieve en defensieve bijdrages.

Beste leider: Daan en Emily. Ze zijn de belangrijkste pionnen bij het oprichten van de GA. Staken/steken er veel tijd veel tijd en moeite in, maar ondertussen tot iets moois geworden. Van een grote losliggende troep hebben ze één stam gemaakt die nu voor elkaar door het vuur gaat. Ondertussen zorgt Sammy voor een nieuwe wind en nieuwe inzichten. Dus chapeau voor de GA leiding.

Slechtste leider: René Jacques/Fetus, Wolfguard.

Meest overschatte stam: Bellum, nu ze gevallen zijn lijkt het me wel duidelijk

Meest onderschatte stam: Alle kleine stammen die samen tot de GA zijn gekomen en getoond hebben dat kleine spelers ook weldegelijk samen kunnen werken

Meest overschatte speler: Mr Victorious. Daarbij baseer ik me op het overvloedig PP gebruik bij het uppen van muren. De optie is er en ze maken er goed gebruik van.

Meest onderschatte speler: Loessoee, heeft altijd zijn mannetje gestaan en sinds kort kwaliteit erbij gekregen (denk ik XD). TMP is lelijke naam.

Met wie zou je graag in de stam zitten: Natuurlijk de hele GA, maar als ik naar de tegenstander kijk kan ik Justin wel appreciëren.

Mooiste spelers naam: Raging Rabbits

Mooiste stam naam: Semper Anticus

Tofste topic: Spotprenten, dankzij de vele leuke spotprenten. Sarcasme

Domste topic: Zijn er genoeg

Favoriete forum poster: Geen voorkeur

Minst favoriete forum poster: Rene Jacques/Fetus.

Voor wie heb je nou echt respect: De spelers die ondanks het hopeloze uitzicht toch bleven hun best doen op Zero.

Welke spelers kunnen het beste in jezelf naar boven halen: Daan, kennen elkaar al een tijdje op TW en hebben al veel aan elkaar gehad.

Mooiste actie in deze wereld: Het verdwijnen van Rene Jacques/Fetus.
 
Reactiescore
1.367
Leuk lijstje, enkel jammer dat ik niet benoemd ben :(
 
Reactiescore
1.367
Deze stabber staat wel in veel lijstjes en dat is niet alleen omdat ik ze €€ gegeven heb!

Jaja houd maar op, viezerik.. Steeds onder de tafels kruipen..
 
Reactiescore
1.367
Maak zelf eentje ? :)

Vooruit dan maar

Beste speler: Finit hic deo, zitten paar goede spelers op en is het meest consistente account sinds ik het ken.
Beste stam: Naar mijn mening is er geen beste stam.
De beste stam speler: Lastige, want ik ben al tijdje inactief, maar spelers van da vinci deden wel eens vv, net als kanpeki en finit. Verder zijn de spelers die in de rim lagen als def bunkers, zonder front, toppers dat ze PP blijven gebruiken voor een wereld waar hen eigen account helemaal niets konden.
De beste aanvaller: Voor zover ik weet heeft iedereen op deze wereld als een trashpanda aangevallen, enige die ik leuk vind aanvallen is rainmaker.
De beste verdediger:
De spelers die .Zero. in leven gehouden hebben, genoeg mee gezegd
Jelle, zonder hem was rise al tijdje weg

Het grootste ego: Da vinci, Red sky. Deze 2 accounts hebben beide spelers die maar al te trots doen over wat ze doen.
Beste leider: /
Slechtste leider: Leiding van Bellum. Deze bestond uit Bas, die het al lang niet meer wilde doen. Het zou onterecht zijn om hem hier te benoemen, maar bij gebrek aan beter doe ik het toch.
Meest overschatte stam: Bellum, bijna iedereen in bellum dacht dat de winst binnen was nadat kak op delete ging. Niets bleek minder waar.
Meest onderschatte stam: SA (en de voorganger, in het zuiden) Dat is de enige stam waarvan ik gehoord heb dat die zonder problemen weggevaagd zouden worden.
Meest overschatte speler: Da vinci, toen die bellum verliet deden spelers hiervan nogal stoer, maar heb ze 0,0 zien presteren.
Mr vic & Kanpeki beiden hebben ze zich finaal overschat in capaciteiten, ze zouden samen wel even geheel C54 overnemen, waardoor de spelers die er al lagen niet konden helpen met uitbreiden en uiteindelijk 3 dubbel front hadden en we geen veilige rim hadden terwijl dit waarschijnlijk wel gelukt was. Als ze gevraagd hadden om stam massa daar was dat zonder meer van bellum geweest.
Meest onderschatte speler: Finit hic deo, Da vinci had maar een al te grote bek over dat ze hen wel zouden weg spelen, maar tot nu toe staat finit voor.
Dealorian. Ieder dorpje 20k def als prestack.........
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Bijna heel de huidige wereld wel. Spelers die nu nog spelen of komen spelen zijn volhouders (zowel aan de GA kant als de Death kant en ground kant)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Fortis platinum, Red sky at morning. Dit zijn de enige spelers die bij ieder klein ding direct schelden en verwijten gooien.
Verder zou ik da vinci ook niet graag in mijn stam zien zitten, gewoon om het feit dat die hier heeft lopen naaien.
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: Heel kaka
Mooiste actie van de wereld: De R2W van bellum die er voor zorgde dat kaka op delete ging. Zero die massa na massa afsloeg terwijl het hele account gewoon verneukt was. GA die niet wisten van ophouden.
Meest belovende speler voor de toekomst: /
Meest belovende stam voor de toekomst: /
Grootste blunder: Dat bellum niet direct na het verslaan van kaka uit elkaar is gegaan. Er waren zoveel verschillende spelers en teams die elkaar eigenlijk niet lief vonden en had het ongeveer 6/7 redelijke gelijke stammen (kwa grootte) kunnen opleveren.
upload_2019-7-2_2-3-53.png
Verder is het een blunder dat Bellum zero niet als bliksem afleider heeft gebruikt om phalanxen te leggen
eyJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJpbWciOiJfYTk0MmRlZWZjYjEwYzE4YjgyOGMzODM2ZmJlMDc2NTAifQ.OvvnrrwuX65bSK9CFtWhjfZ5FqCPDSKGVYIwxG4dDJg-png.jpg

Voor wie heb je nu echt respect: /
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2019-01-23 at 17.38.15.jpeg
    WhatsApp Image 2019-01-23 at 17.38.15.jpeg
    301,3 KB · Weergaven: 8
Reactiescore
786
Vooruit dan maar

Mooiste actie van de wereld: De R2W van bellum die er voor zorgde dat kaka op delete ging. Zero die massa na massa afsloeg terwijl het hele account gewoon verneukt was. GA die niet wisten van ophouden.
Mooi lijstje, zeker omdat ik de Bellum zijde van deze wereld niet zo goed ken en me dit toch een kijk heeft op het grote onbekende.

Verder lijkt me het eerste bij de mooiste actie toch wel dubieus om dit als mooiste actie te gaan opsommen. Maar die hele geschiedenis heb ik gemist en zal ik verder niet over oordelen en gewoon aanvaarden. Het blijft tenslotte allemaal gebaseerd op eigen mening :).
 

DeletedUser79858

Guest
Quote: Slechtste leider: Leiding van Bellum. Deze bestond uit Bas, die het al lang niet meer wilde doen. Het zou onterecht zijn om hem hier te benoemen, maar bij gebrek aan beter doe ik het toch.

Deze doet wel een beetje zeer. De besluiten in Bellum zijn altijd democratisch genomen. Ik zelf was het o.a. niet eens met de R2W van de noorkant en heb voordat jij bij de stam kwam 2x tegen gestemt op de sollicitatie van Red sky omdat het de balans van de wereld verstoorde.
Toch heb ik de stempel gekregen de leiding te zijn (wat ik duidelijk niet wilde zijn) en krijg ik keer op keer de slechtste leider award omdat er eigenlijk niemand echt leider was bij Bellum.

Tot op heden nooit commetaar op gemaakt aangezien de rest van de wereld niet beter wist, en ik als oprichter van de stam de uitnodigingen rondstuurde en de rol oppakte als het echt moest, maar nooit omdat ik dit wilde zijn, altijd omdat niemand anders het deed.

Aan de andere kant ben ik blij dat Perfection/Kanpeki benoemd als een van de accounts die VV draait voor andere en indirect bedankt wordt voor het in leven houden van o.a. .Zero. Nooit aan de grote klok gehangen zoals sommige andere, maar samen met de spelers van Da Vinci en een aantal andere zijn er dagen VV gedraait daar om de hooftspelers te ondersteunen met deffen/goedzetten van het account. Absoluut een teameffort van een aantal stamleden en zo ver ik weet ook een van de redenen waarom Da vinci is vertrokken. Bellum was gewoon een inactief zooitje met veel accounts die helemaal geen front aankonden zonder om te vallen.
 
Reactiescore
786
Er zal altijd iemand als leider worden bestempeld inderdaad. En stam met niemand die het voortouw neemt lijkt me ook gewoon niet haalbaar. Er zal binnen een stam altijd wel iemand zijn die eerder de leiderrol opzich neemt, al is dat maar door de motivator te zijn of als een van de steunpilaren van de stam te zijn.

Ik denk dat het een utopische gedachte is om van een 100% democratie te spreken omdat dit gewoon niet bestaat naar mijn mening. Al wil ik daarbij niet de hele schuld alsnog bij jou leggen want dit is zeker niet de bedoeling. Als er gestemd worden en dergelijke zijn er altijd meerdere partijen schuldig aan het besluit.
 
Bovenaan