Golden awards

Reactiescore
376
Bellum is gewoon facking triest dat ze de uitdaging niet eens aangaan. Ja, ik noem dit een uitdaging en geen schending van bepaalde normen en waarden, waar bepaalde pizza-etende Bellumspelers het wel op steken. Het is onmogelijk dat KaKaKa niet de stam met de meeste capaciteiten (speltechnisch en mentaal) is. Deze actie van Bellum is een schande voor TW.

KaKaKa heeft geen regels gebroken, dat is een vaststaand feit. Wat echter iets veel meer discutabel is, is het feit dat Bellum deze wereld vroegtijdig eindigt dmv een actie die meer tegen de meeste normen en waarden is (vijand recruiten) dan alle praktijke van KaKaKa. Het gegeven argument hiervoor is nog zwakker dan de TW-capaciteiten van lord-michiel: "we willen geen oorlog met kata's, dat is tegen de normen en waarden van TW". Uhm neen? De kata's die bepaalde (lees: niet allemaal dus!) accounts uit KaKaKa gebruikten, geven juist een andere dimensie aan deze wereld en de aankomende oorlog. Wat is het nut van werelden die 40x na elkaar op hetzelfde uitkomen omdat alles gelimiteerd is door de normen en waarden die enkele randdebielen opgesteld hebben? Neen. Kweek eens gewoon een fucking ruggengraat.
Moddervette danny
Doei
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zegt genoeg over het niveau op het forum hier als heel de classic in paniek raakt als 1 iemand van KaKaKa post dat we op classic gaan spelen. Wij gaan ons echt niet tot dat niveau verlagen, maar je maar geen zorgen :p

Mwa het had me niet verbaasd als het waar was, kijkende naar de redelijk trollerige houding van veel leden op het forum hier.

Maar hey als dat gewoon een joke was dan geef ik ook toe dat ik fout zat.
 

DeletedUser73162

Guest
Mwa het had me niet verbaasd als het waar was, kijkende naar de redelijk trollerige houding van veel leden op het forum hier.

Maar hey als dat gewoon een joke was dan geef ik ook toe dat ik fout zat.

KaKaKa heeft gewoon nog eigenwaarde, sommige grenzen (zoals classic fucken) hoor je gewoon niet te overschrijden.
 
Reactiescore
65
Ik speel dit spelletje al vanaf de Duitse servers. Tribalwars.nl bestond toen nog niet.
Daar werd gewoon gebruik gemaakt van alle mogelijkheden binnen het spel die Innogames gaf. Kata's, cf, behoren nog steeds daartoe. Als men deze mogelijkheden gebruikt wordt geen enkele regel van het spelletje zoals het ooit bedoeld is overtreden.

Ik raad jullie aan eens te gaan spelen op https://www.tribalwars.com.br/. Daar wordt nog steeds gebruikt gemaakt van alle mogelijkheden die het spelletje biedt. Daar zijn de werelden nog leuk, daar worden andere tactieken bedacht door de spelers om elkaar te verslaan. Daar zijn de werelden met verschillende winnaars. Daar winnen niet iedere keer dezelfden omdat zij denken het spel te kunnen bepalen met eigen regels.

Helaas is Tribalwars.nl afgegleden naar een speeltje van een aantal pizza vretende nerds die hier denken dat zij de Tribal Wars god zijn en alles kunnen bepalen. Doordat zij anderen de regels opleggen met hun grote bek, komen er geen nieuwe spelers meer bij. Alles wat buiten de top 50 valt heeft er geen zin meer in omdat zij zich niet behoorlijk kunnen verdedigen tegen pp gebruikende spelers die niet aangevallen willen worden door kata's omdat dat te lastig is voor hen. Dan gaan namelijk skills mede bepalen wie wint en niet hun zelf bedachte regels bepalen dat dan nog.

Als we Tribalwars.nl weer terug willen hebben naar het animo van de eerste werelden zullen we moeten veranderen en toe moeten staan dat er mensen anders spelen dan dat de grote bekken willen. En dat kan door gebruik te maken van de mogelijkheden die Innogames nog steeds biedt.
 
Reactiescore
3.452
Ik speel dit spelletje al vanaf de Duitse servers. Tribalwars.nl bestond toen nog niet.
Daar werd gewoon gebruik gemaakt van alle mogelijkheden binnen het spel die Innogames gaf. Kata's, cf, behoren nog steeds daartoe. Als men deze mogelijkheden gebruikt wordt geen enkele regel van het spelletje zoals het ooit bedoeld is overtreden.

Ik raad jullie aan eens te gaan spelen op https://www.tribalwars.com.br/. Daar wordt nog steeds gebruikt gemaakt van alle mogelijkheden die het spelletje biedt. Daar zijn de werelden nog leuk, daar worden andere tactieken bedacht door de spelers om elkaar te verslaan. Daar zijn de werelden met verschillende winnaars. Daar winnen niet iedere keer dezelfden omdat zij denken het spel te kunnen bepalen met eigen regels.

Helaas is Tribalwars.nl afgegleden naar een speeltje van een aantal pizza vretende nerds die hier denken dat zij de Tribal Wars god zijn en alles kunnen bepalen. Doordat zij anderen de regels opleggen met hun grote bek, komen er geen nieuwe spelers meer bij. Alles wat buiten de top 50 valt heeft er geen zin meer in omdat zij zich niet behoorlijk kunnen verdedigen tegen pp gebruikende spelers die niet aangevallen willen worden door kata's omdat dat te lastig is voor hen. Dan gaan namelijk skills mede bepalen wie wint en niet hun zelf bedachte regels bepalen dat dan nog.

Als we Tribalwars.nl weer terug willen hebben naar het animo van de eerste werelden zullen we moeten veranderen en toe moeten staan dat er mensen anders spelen dan dat de grote bekken willen. En dat kan door gebruik te maken van de mogelijkheden die Innogames nog steeds biedt.
En nog zo'n achterlijke imbeciel die het gebruik van kata's toejuicht. Wat een kutmentaliteit hebben die noobs van tegenwoordig toch.

Ook bij spelletjes zijn er regels. Iedere noob weet dat het gebruik van kata's not done is. Of is dat voor belgen te ingewikkeld?

Huh?
 
Reactiescore
3.452
Ik geef toe dat ik het toen fout zag ja. Dat was in de tijd dat ik mij ook liet leiden door de grote bekken hier.
Maar zoals ik al zei: Ik heb op de Braziliaanse werelden wel geleerd dat het spelletje veel leuker kan zijn dan dat het nu is.
Kaka goes Brazil dus:eek:
Kakagobra
 
Reactiescore
163
Ik dacht laten we het dit forum nog niet helemaal laten afsterven voor de Kerstperiode al dus bij deze

Beste speler: Red Sky at Morning. Denk dat de spelers hiervan en aan de mooie groei doorheen de hele wereld hier wel op zijn plaats staan.

Beste stam: Nou uhm, ik kan zeggen dat Bellum het meeste dorpen heeft en daarmee is alles gezegd denk ik.

De beste stam speler: Red Sky at Morning: Was de speler die er altijd stond als iemand is nodig had en dit ook altijd massaal uitzette en er zelf achter vroeg zelfs! Topper.

Beste leider: Hier moet ik Deathstroke. vermelden, wat er ook over hen gedacht wordt, ze hebben het toch mooi weten te leiden.

Slechte leider: Je zou hier Perfection kunnen zetten door de R2W maar ga ik niet doen aangezien het een democratische stemming was en further no blame.

Meest overschatte stam: Bellum. Geen idee of ze overschat worden en ze gaan heel waarschijnlijk wel winnen maar tzal niet door grootste prestaties zijn op deze wereld. Jaja Kakaka maar als je 3x groter bent zie ik het probleem niet ookal haat je hun speelstijl als de pest.

Meest onderschatte stam: ReQuiem! Hier zitten echt nog wel spelers in die beter kunnen tw'en dan velen zouden denken!

Meest overschatte speler: Dieu, geen haat tegen de spelers maar deze wereld hebben jullie het jullie wel enorm makkelijk gemaakt door de vele interns, MBs en DUs.

Meest onderschatte speler: Jelle van Duce. Is echt een goede en zeer actieve speler als je hem wat beter kent.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: RsaM, Duce, Bas en nog wel wat andere rekels :p

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Nicolas.

Mooiste speler naam: The Architect. (Sorry :p)

Mooiste stam naam: Hoc est Bellum

Het tofste topic: Niet van toepassing op deze wereld :)

Het domste topic: Tribal Wars -> Forum -> Wereld 63

Minst favoriete forum poster: The Pianist.

Voor wie heb je nu echt respect:
Dries Van Langenhove

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Al mijn stamleden.

Mooiste actie van de wereld: Iedereen die begint te janken over settings maar het eigenlijk de spelers zijn die de wereld verpesten en niet de settings :)

Dus please @Bellum maak waar wat zovelen van jullie zeiden: wij willen een eindstrijd maar gunnen het Kakaka niet. Awel, Kakaka is nu helemaal op delete gegaan en verdwenen: verdeel de kansen en maak een eindstrijd.
 

DeletedUser80251

Guest
@TranquilloPorFavor jullie zijn weggespeeld door The Alcoholic Dream of RSAM?
Kan me nog herrineren dat jullie met dat mooie compacte cluster in de core lagen.
 
Reactiescore
376
Ik mis het kopje 'De beste na-apers en grootste fanboys van de acties van kakaka wanneer het hun eigen beter uitkomt'

joe
 
Bovenaan