Golden awards

DeletedUser79858

Guest
Dat is ook zeker waar, maar als er een "groot" besluit genomen moet worden zoals in deze situatie het geval was dan laat ik het toch van de leden afhangen.
Als dat mij minder geschikt maakt als leider, iedereen binnen de stam is welkom om het stokje over te nemen.

Ik speel het spel voor mijn plezier en doe hetgeen ik leuk vind om te doen en waarbij ik kan ontspannen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dat democratie niet meer is zoals t bedoelt is ben ik zeker met je eens maar je leden een mening geven die telt is nodig voor een goede stamsfeer.

Als je ze laat zien dat hun stapje extra telt zetten ze snel drie stappen extra voor je.

Daarbij is t als leider een kunst om je eigen visie ook de visie van je stamgenoten te maken, hebben ze betere ideeen of waarde dan moet je die soms respecteren.

Iemand uit je stam flikkeren omdat hij een onterecht gebande speler niet wil edelen omdat hij zich niet gan weren is dan bijv niet gepast ;)
 
Reactiescore
1.367
Het probleem dat ik heb is dat jullie jezelf al heel de wereld als de eerlijke en nette stam bestempelen en de eerste seconde dat jullie het zwaar gingen krijgen stappen jullie weg van die moralen die jullie zogezegd hadden.

Daarna gebruik je ook KaKaKa als een soort van reden om dit te doen en daardoor nogsteeds een eerlijke stam zouden moeten zijn.

Het verschil is dat KaKaKa altijd een standpunt en doel heeft gehad en Bellum zich gewoon van filosofie aanpast afhankelijk van het in hun voordeel is of niet.

Wij spelen het spel zoals wij het willen ;)
 
Reactiescore
831
Ja en daar is niets mis mee. Echter word er door de 'pros' wel als laf gezien als je je filosofie als stam veranderd om je eigen een voordeel te gunnen.

Dezelfde 'pros' die jullie ophemelde wanneer het op katas en Cfen kwam bij KaKaKa.
 
Reactiescore
1.367
En is er bewijs over met name de beschuldiging van accounts te koop zetten? Tot op heden heb ik alleen maar beweringen gezien dat Kakaka dat zou hebben gepleegd, maar is dat tot op heden nog niet onderbouwt met behulp van bewijs.

Gaat nooit bewezen kunnen worden, maar dat een account te koop word gezet en diezelfde avond een massa word gegooid en het ac

Wat is er ook mis aan clusterfucks en katapulten? Het is misschien moreel verwerpelijk en het wordt door het grootste gedeelte van 'de elite' binnen de TW community afgekeurd ja. Maar dat houdt niet in dat Kakaka dat niet zou mogen doen, want het staat nergens in de regels dat het verboden is. Ook zijn de katapulten nu eenmaal ook gewoon een onderdeel van het spel. Het is ook een tikkeltje hypocriet, omdat er binnen Bellum een aantal fervente aanhangers van clusterfucken en katapulteren spelen en er zelfs iemand leider is die op 59 weigerde te handelen naar de policy binnen de stam Vinage waar uitdrukkelijk stond dat dat verboden was en het telkens maar goed bleef keuren. Dat is dezelfde Perfection die hier nu ook aan het roer staat bij Bellum en die op 59 telkens Mr. Victorious een hand boven het hoofd hield. Dat liep daar zodanig de spuigaten uit dat wij massaal hebben/hadden besloten om Vinage te verlaten, omdat Perfection dreigde te leaven als wij Mr. Victorious zouden kicken. Wij is @Roald97 , @Single Malt , @DeathsFatal en ikzelf die toentertijd als leiding van Vinage fungeerden naast Bas van Perfection dan.

Ze moeten zelf weten wat ze doen, net als dat wij daar niet in mee gaan.
Tevens ben jij wel de minste persoon die over gedrag van anderen mag spreken.

Ja en daar is niets mis mee. Echter word er door de 'pros' wel als laf gezien als je je filosofie als stam veranderd om je eigen een voordeel te gunnen.

Dezelfde 'pros' die jullie ophemelde wanneer het op katas en Cfen kwam bij KaKaKa.

wat?
Wij kiezen simpelweg voor ons eigen spelplezier
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ja en daar is niets mis mee. Echter word er door de 'pros' wel als laf gezien als je je filosofie als stam veranderd om je eigen een voordeel te gunnen.

Dezelfde 'pros' die jullie ophemelde wanneer het op katas en Cfen kwam bij KaKaKa.

Maat Kakaka heeft zelf eergister ReQ dood gerekruut en 7 leden achter gelaten. Hoor je daar iemand over? Of over die toevallige ban van Michiel omdat zn account plots te koop stond na hij 50 edelvegen kreeg? Of over t edelen van Michiel tijden de aanvalbare ban.

Mss hoe jullie de hele wereld opstoken om katas te gebruiken maar als er katas komen meteen 1 lid op t AF hebben die huilt tot er een rivier ontstaat en de leider meteen in mn skype hangt om te vertellen hoe zielig de katas zijn die ze krijgen en dat ze wel kata afspraken willen maken met Bellum hierna?

Of hoe jullie dan claimen hele werelden te willen verzieken puur voor t plezier?

Nee maar als wij t doen, dan is t not-done :(
 
Reactiescore
831
Jezelf goed proberen te praten met nog wat persoonlijke verwijten naar mij die ik al heb ontkracht maakt het er niet beter op. Waarom bichten jullie het gewoon niet op dat je w63 hebt vergald voor velen. Dan sta je tenminste achter jullie filosofie als stam.
 
Reactiescore
1.367
Jezelf goed proberen te praten met nog wat persoonlijke verwijten naar mij die ik al heb ontkracht maakt het er niet beter op. Waarom bichten jullie het gewoon niet op dat je w63 hebt vergald voor velen. Dan sta je tenminste achter jullie filosofie als stam.

Jij en je stam hebben de wereld vergald en deden daar stoer over. Nu komt het je niet uit en ga je huilen <3
 

DeletedUser69389

Guest
Hoi Martijn,

Dit is denk ik de derde keer dat ik je aanspreek op "azijnpissen" op het forum van w63 betreffende mij en zaken uit Vinage die je in mijn ogen op een onjuiste manier neerzet.

Ik heb op deze wereld, en op wereld 59 nooit een clusterfuck gezet of catapult gegooit. Ja ik heb tijdens het gesprek met jou (ook leiding van Vinage) aangegeven dat ik het kicken van leden een te zware straf vind voor de acties op dat moment en omdat ik het niet met jou eens was ben ik blijkbaar te makkelijk. Mr. V heeft slechts eenmaal de stamregels gebroken, en dit was op verzoek van de toenmalige leiding (niet een van ons overigens) De account waar jij op doelt is Flipping Pages waarbij zijn MB's keer op keer de fout in gingen. Tevens schrijf je meerdere leden van vinage zijn fan bla bla bla. Er zijn er maar 2 vanuit w59 die in Bellum zitten en een ervan ben ikzelf. Dus het beeld dat je probeerd te schetsen klopt van geen kanten.

Terug naar wereld 63. Ik keur het gebruik van clusterfucks en catapults door kakaka zeker niet af. Het is een onderdeel van het spel, hoort erbij. Ze hebben bewust gekozen het spel op een bepaalde manier te gaan spelen en daar heb ik respect voor. Ook tegen leden van KAKAKA en mijn eigen stam heb ik meerdere keren aangegeven geen bezwaar te hebben om ons spel hier op aan te passen echter run ik geen dictatuur in de stam en ga ik mijn mening er niet doorheendrukken bij andere (iets wat jij wel heel belangrijk vind, krijg je je zin niet dan run je namelijk direct en ga je andere de schuld geven)

Het handelen van kakaka heeft de meerderheid van Bellum gemotiveerd om de manier waarop wij spelen aan te passen naar hetgeen jullie nu zien. Net zoals kakaka het spel mag spelen zoals zij dat willen, mogen de leden van Bellum dit natuurlijk ook. Dan kun je wel de geslagen hond gaan uithangen op het AF maar laten we eerlijk zijn. Kakaka heeft zaken gedaan op een bepaalde manier die niet iedereen leuk vindt, Bellum nu ook. Het is de pot verwijt de ketel hier.

Ik ga onze acties niet onderbouwen of motiveren, is ook helemaal niet nodig. Iedereen kan zien wat wij aan het doen zijn/gedaan hebben. De bal ligt nu bij jullie om hier op te gaan reageren.

Gr, Bas
Betreffende Kakaka etc verwijs ik je gaarne naar het andere topic. Betreffende 59. Wij weten allebei dat hetgeen jij hier verkondigt niet klopt en dat dit vaker is voorgekomen en dat het ook zijn voornemens was om na de vorige incidenten nogmaals te doen, maar wat die terugtrok toen sommigen zelfs dreigden met leaven wanneer hij dat deed. Iets wat uiteindelijk ook de druppel vormde voor velen en waaronder mij en wat resulteerde in de concretisering van de al langer spelende, sluimerende gedachten over een stam als Vix-V.
 
Reactiescore
2.177
Kata's gebruiken is onderdeel van het spel maar dat is recruiten ook. Voor de rest bemoei ik me er niet mee maar dat is een slecht voorbeeld.
 

DeletedUser79858

Guest
Betreffende Kakaka etc verwijs ik je gaarne naar het andere topic. Betreffende 59. Wij weten allebei dat hetgeen jij hier verkondigt niet klopt en dat dit vaker is voorgekomen en dat het ook zijn voornemens was om na de vorige incidenten nogmaals te doen, maar wat die terugtrok toen sommigen zelfs dreigden met leaven wanneer hij dat deed. Iets wat uiteindelijk ook de druppel vormde voor velen en waaronder mij en wat resulteerde in de concretisering van de al langer spelende, sluimerende gedachten over een stam als Vix-V.

Achteraf gezien was het nodig om w59 in leven te houden dat Vinage uit elkaar ging. De manier waarop en waarom daar hebben we verschillende meningen over. Geen probleem, maar laat wereld 59 in het wereld 59 forum, en kom niet op dit deel van het forum de discussie opzoeken met links naar 59.. lets agree to disagree en het er bij laten? De inhoudelijke discussie over Bellum, kakaka en wie nu wat verperst heeft voor de rest is voor de andere Af gebruikers veel interestanter dan ons gekibbel over een wereld waar de komende 9 maanden een stuk of 50 accounts het uit moeten gaan vechten
 
Reactiescore
114
Maat Kakaka heeft zelf eergister ReQ dood gerekruut en 7 leden achter gelaten. Hoor je daar iemand over? Of over die toevallige ban van Michiel omdat zn account plots te koop stond na hij 50 edelvegen kreeg? Of over t edelen van Michiel tijden de aanvalbare ban.

Mss hoe jullie de hele wereld opstoken om katas te gebruiken maar als er katas komen meteen 1 lid op t AF hebben die huilt tot er een rivier ontstaat en de leider meteen in mn skype hangt om te vertellen hoe zielig de katas zijn die ze krijgen en dat ze wel kata afspraken willen maken met Bellum hierna?

Of hoe jullie dan claimen hele werelden te willen verzieken puur voor t plezier?

Nee maar als wij t doen, dan is t not-done :(

Als KaKaKa iemand neer schiet moet jij ook iemand neer schieten? w63 is inmiddels de grootste flopwereld ooit geworden, w43 meegerekend. Ik zou deze niet eens durven benoemen bij gespeelde werelden mocht ik in bellum hebben gezeten.
 
Reactiescore
1.367
Als KaKaKa iemand neer schiet moet jij ook iemand neer schieten? w63 is inmiddels de grootste flopwereld ooit geworden, w43 meegerekend. Ik zou deze niet eens durven benoemen bij gespeelde werelden mocht ik in bellum hebben gezeten.

Je kunt moeilijk van ons verwachten dat wij ons aan passen aan spelers die doel bewust de wereld proberen te verneuken
 
Reactiescore
489
Maar jullie zijn de spelers die er voor KIEZEN om de wereld te stoppen. Dat is pas triest.

Wanneer de vijand waarmee je wel eerlijk oorlog wil spelen op delete gaat en zo Kakaka de enige grote stam is die overblijft, heeft de stam algemeen beslist om deze wereld idd zsm te sluiten. Dit was niet de keuze van de gehele stam maar dit was voor de meeste de keuze die ze wilden maken. Dat snap ik verder ergens ook, sommige willen liever een nieuwe wereld spelen waar ze niet tegen een stam willen spelen die de wereld een beetje vergald.

Btw recruiten is ook part of the game, net zoals kata's en CF's. Idd een flauwe vergelijking maar vond het wel een beetje grappig :)
 
Reactiescore
114
Wanneer de vijand waarmee je wel eerlijk oorlog wil spelen op delete gaat en zo Kakaka de enige grote stam is die overblijft, heeft de stam algemeen beslist om deze wereld idd zsm te sluiten. Dit was niet de keuze van de gehele stam maar dit was voor de meeste de keuze die ze wilden maken. Dat snap ik verder ergens ook, sommige willen liever een nieuwe wereld spelen waar ze niet tegen een stam willen spelen die de wereld een beetje vergald.

Btw recruiten is ook part of the game, net zoals kata's en CF's. Idd een flauwe vergelijking maar vond het wel een beetje grappig :)

Recruiten om de 'game' te stoppen is een heel ander verhaal natuurlijk.
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan