Golden awards

DeletedUser77658

Guest
Heeft iemand nog wat leuke reportjes, acties of eervolle vermeldingen die je met ons wil delen? Ik kan persoonlijk best genieten van o.a. de battle tussen kakaka en reor over en weer.

iejqlr.png

Meer hoef je niet te weten
 

DeletedUser69389

Guest
Het is haast jammer dat de spelers individueel prima in staat zijn om hun edels te gebruiken en de stam nog niets anders heeft kunnen laten zien als een goed recrutebeleid.

Ik vraag me ook wel een beetje af hoe onze eerste grote massa er uit gaat zien. Er is gewoon geen noodzaak om er eentje te organiseren op dit moment, behalve mogelijk om op het AF te kunnen patsen. En hoewel dat zeker leuk is, win je er in het spel zelf niet heel veel mee.

Heeft iemand nog wat leuke reportjes, acties of eervolle vermeldingen die je met ons wil delen? Ik kan persoonlijk best genieten van o.a. de battle tussen kakaka en reor over en weer.
De ironie nu dat jullie stam het tichaal erger aanpakt dan dat jullie Kakaka altijd hebben verweten.
 
Reactiescore
1.367
De ironie nu dat jullie stam het tichaal erger aanpakt dan dat jullie Kakaka altijd hebben verweten.


En dat beslis jij?
Als kak nu normaal speelde, zonder stabs, katas, cfs en accounts te koop zetten was dit nooit gebeurd.
Aangezien wij denken dat ze dit ook tegen ons gaan doen proberen we maar asap te enden
 

DeletedUser69389

Guest
En dat beslis jij?
Als kak nu normaal speelde, zonder stabs, katas, cfs en accounts te koop zetten was dit nooit gebeurd.
Aangezien wij denken dat ze dit ook tegen ons gaan doen proberen we maar asap te enden
En is er bewijs over met name de beschuldiging van accounts te koop zetten? Tot op heden heb ik alleen maar beweringen gezien dat Kakaka dat zou hebben gepleegd, maar is dat tot op heden nog niet onderbouwt met behulp van bewijs.

Wat is er ook mis aan clusterfucks en katapulten? Het is misschien moreel verwerpelijk en het wordt door het grootste gedeelte van 'de elite' binnen de TW community afgekeurd ja. Maar dat houdt niet in dat Kakaka dat niet zou mogen doen, want het staat nergens in de regels dat het verboden is. Ook zijn de katapulten nu eenmaal ook gewoon een onderdeel van het spel. Het is ook een tikkeltje hypocriet, omdat er binnen Bellum een aantal fervente aanhangers van clusterfucken en katapulteren spelen en er zelfs iemand leider is die op 59 weigerde te handelen naar de policy binnen de stam Vinage waar uitdrukkelijk stond dat dat verboden was en het telkens maar goed bleef keuren. Dat is dezelfde Perfection die hier nu ook aan het roer staat bij Bellum en die op 59 telkens Mr. Victorious een hand boven het hoofd hield. Dat liep daar zodanig de spuigaten uit dat wij massaal hebben/hadden besloten om Vinage te verlaten, omdat Perfection dreigde te leaven als wij Mr. Victorious zouden kicken. Wij is @Roald97 , @Single Malt , @DeathsFatal en ikzelf die toentertijd als leiding van Vinage fungeerden naast Bas van Perfection dan.

Al bij al een zwak excuus voor het handelen.
 

DeletedUser69389

Guest
Begrijp mij goed, want ik ben er ook geen voorstander van, maar het afdoen als een godszonde gaat ook weer te ver. Het is niet dat ze iets doen wat verboden is en ze mogen het dan ook doen. Om zulke acties als argument te gebruiken om zelf ook laagwaardige praktijken te hanteren is betwistbaar. Vooral als je mensen aan het roer hebt die er zelf ook een voorstander van zijn.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Begrijp mij goed, want ik ben er ook geen voorstander van, maar het afdoen als een godszonde gaat ook weer te ver. Het is niet dat ze iets doen wat verboden is en ze mogen het dan ook doen. Om zulke acties als argument te gebruiken om zelf ook laagwaardige praktijken te hanteren is betwistbaar. Vooral als je mensen aan het roer hebt die er zelf ook een voorstander van zijn.

Gaat om de manier waarop Martijn. De gesprekken om katas gingen positief tussen reor en bellum. Kakaka dwatsboomde puur om t dwars zitten. Ze lachen er om en willen gewoon de wereld kutten.

Zodra ze daarom zelf katas kregen kreeg ik heel snel een berichtje dat ze wel afspraken wouden maken over katas met ons Bellum.

T gaat er om dat kakaka de wereld wil terroriseren net als ze op de classic wouden doen, nu krijgen ze die kans niet meer en dat gunnen we ze niet.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Daarom nog een x mijn punt, je oordeelt op wat je nog maar hebt gehoord en ziet, je kent de wereld niet en komt weer eens lekker dom je bemoeien met iets waar je niet thuis hoort...

Ga lekker w59 winnen, daar ven ik bijv gestopt omdat ik de wereld oa zat was. Ook daar heb jij drie leden achtergelaten omdat ze oa katas zouden gooien ;).
 

DeletedUser79858

Guest
Wat is er ook mis aan clusterfucks en katapulten? Het is misschien moreel verwerpelijk en het wordt door het grootste gedeelte van 'de elite' binnen de TW community afgekeurd ja. Maar dat houdt niet in dat Kakaka dat niet zou mogen doen, want het staat nergens in de regels dat het verboden is. Ook zijn de katapulten nu eenmaal ook gewoon een onderdeel van het spel. Het is ook een tikkeltje hypocriet, omdat er binnen Bellum een aantal fervente aanhangers van clusterfucken en katapulteren spelen en er zelfs iemand leider is die op 59 weigerde te handelen naar de policy binnen de stam Vinage waar uitdrukkelijk stond dat dat verboden was en het telkens maar goed bleef keuren. Dat is dezelfde Perfection die hier nu ook aan het roer staat bij Bellum en die op 59 telkens Mr. Victorious een hand boven het hoofd hield. Dat liep daar zodanig de spuigaten uit dat wij massaal hebben/hadden besloten om Vinage te verlaten, omdat Perfection dreigde te leaven als wij Mr. Victorious zouden kicken. Wij is @Roald97 , @Single Malt , @DeathsFatal en ikzelf die toentertijd als leiding van Vinage fungeerden naast Bas van Perfection dan.

Al bij al een zwak excuus voor het handelen.

Hoi Martijn,

Dit is denk ik de derde keer dat ik je aanspreek op "azijnpissen" op het forum van w63 betreffende mij en zaken uit Vinage die je in mijn ogen op een onjuiste manier neerzet.

Ik heb op deze wereld, en op wereld 59 nooit een clusterfuck gezet of catapult gegooit. Ja ik heb tijdens het gesprek met jou (ook leiding van Vinage) aangegeven dat ik het kicken van leden een te zware straf vind voor de acties op dat moment en omdat ik het niet met jou eens was ben ik blijkbaar te makkelijk. Mr. V heeft slechts eenmaal de stamregels gebroken, en dit was op verzoek van de toenmalige leiding (niet een van ons overigens) De account waar jij op doelt is Flipping Pages waarbij zijn MB's keer op keer de fout in gingen. Tevens schrijf je meerdere leden van vinage zijn fan bla bla bla. Er zijn er maar 2 vanuit w59 die in Bellum zitten en een ervan ben ikzelf. Dus het beeld dat je probeerd te schetsen klopt van geen kanten.

Terug naar wereld 63. Ik keur het gebruik van clusterfucks en catapults door kakaka zeker niet af. Het is een onderdeel van het spel, hoort erbij. Ze hebben bewust gekozen het spel op een bepaalde manier te gaan spelen en daar heb ik respect voor. Ook tegen leden van KAKAKA en mijn eigen stam heb ik meerdere keren aangegeven geen bezwaar te hebben om ons spel hier op aan te passen echter run ik geen dictatuur in de stam en ga ik mijn mening er niet doorheendrukken bij andere (iets wat jij wel heel belangrijk vind, krijg je je zin niet dan run je namelijk direct en ga je andere de schuld geven)

Het handelen van kakaka heeft de meerderheid van Bellum gemotiveerd om de manier waarop wij spelen aan te passen naar hetgeen jullie nu zien. Net zoals kakaka het spel mag spelen zoals zij dat willen, mogen de leden van Bellum dit natuurlijk ook. Dan kun je wel de geslagen hond gaan uithangen op het AF maar laten we eerlijk zijn. Kakaka heeft zaken gedaan op een bepaalde manier die niet iedereen leuk vindt, Bellum nu ook. Het is de pot verwijt de ketel hier.

Ik ga onze acties niet onderbouwen of motiveren, is ook helemaal niet nodig. Iedereen kan zien wat wij aan het doen zijn/gedaan hebben. De bal ligt nu bij jullie om hier op te gaan reageren.

Gr, Bas
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Als je als stamleider geen dictatuur bent of kan zijn, ben je gewoon een dikke noob en niet geschikt
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Mag gerust een democratisch beslissing zijn om een stamleider te verkiezen, maar eens er een leiding is, moet iedereen maar gewoon doen wat ze zeggen, of stoppen, of nadenken over een nieuwe leiding als iedereen tegen verschillende beslissingen zijn. Wat is het nut van een leiding die telkens gewoon elke speler laat beslissen? Denk je dat dat in het echte leven ook zo werkt?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Mag gerust een democratisch beslissing zijn om een stamleider te verkiezen, maar eens er een leiding is, moet iedereen maar gewoon doen wat ze zeggen, of stoppen, of nadenken over een nieuwe leiding als iedereen tegen verschillende beslissingen zijn. Wat is het nut van een leiding die telkens gewoon elke speler laat beslissen? Denk je dat dat in het echte leven ook zo werkt?

Das toch een heeeel verschil met dictatuur en democratie?
 
Reactiescore
831
Het probleem dat ik heb is dat jullie jezelf al heel de wereld als de eerlijke en nette stam bestempelen en de eerste seconde dat jullie het zwaar gingen krijgen stappen jullie weg van die moralen die jullie zogezegd hadden.

Daarna gebruik je ook KaKaKa als een soort van reden om dit te doen en daardoor nogsteeds een eerlijke stam zouden moeten zijn.

Het verschil is dat KaKaKa altijd een standpunt en doel heeft gehad en Bellum zich gewoon van filosofie aanpast afhankelijk van het in hun voordeel is of niet.
 

DeletedUser79858

Guest
Mag gerust een democratisch beslissing zijn om een stamleider te verkiezen, maar eens er een leiding is, moet iedereen maar gewoon doen wat ze zeggen, of stoppen, of nadenken over een nieuwe leiding als iedereen tegen verschillende beslissingen zijn. Wat is het nut van een leiding die telkens gewoon elke speler laat beslissen? Denk je dat dat in het echte leven ook zo werkt?

Hoeveel leden zijn er uit onvreden vertrokken uit KAKAKA? Want bij ons gaat er tot op heden niemand in een andere stam spelen. Bellum is een levenstijl bla bla bla
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Hoeveel leden zijn er uit onvreden vertrokken uit KAKAKA? Want bij ons gaat er tot op heden niemand in een andere stam spelen.
Slecht voorbeeld, beaamd mijn argument exact. Tuurlijk gaat er niemand in een andere stam spelen als iedereen mee mag beslissen in alles en nog wat. Iedereen mag gewoon mee leider spelen? Dat houdt misschien wel een grote hoeveelheid van je stam tevreden, maar dan kan je beter geen leiding hebben. Vandaar dus
Als je als stamleider geen dictatuur bent of kan zijn, ben je gewoon een dikke noob en niet geschikt
.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Das toch een heeeel verschil met dictatuur en democratie?

Pure democratie bestaat zo goed als niet meer. In het echte leven kiezen we ook een keiding die de absolute macht in handen neemt. Das met een stamleiding precies hetzelfde. Als de stamleiding dat niet doet heb je ook geen stamleiding nodig en kan je het met onderling overleg ook spelen.
 
Bovenaan