Golden Awards

Reactiescore
510
Nou zeg Elko :eek:
 
Reactiescore
510
Haha het is weekend.
Ben zuipen man.
Morgen komt het, ik beloof het.
 
Reactiescore
461
Beste speler: 2 Beers in a Barrel
Beste stam: 1150
De beste stam speler: Ga ik toch voor Corne, ziek actief deze dude, draait vv waar nodig etc @De Gelukzaligen
Het grootste ego: Lars xd
Beste leider: Van wat ik al heb gezien in de vorige classics zet ik hier zonder twijfel Andries neer. Als we samenspelen klikt het heel goed tussen ons, maar als we vijanden zijn helemaal niet :p
Slechtste leider: Nog niet van toepassing denk ik, aangezien nog geen van de 'grotere' stammen al iets heeft laten zien.
Meest overschatte stam: TT2TM, denk dat ze na 1 deftige massa al grotendeels weggespeeld zijn.
Meest onderschatte stam: Stam, ondanks dat de spelers van Crusaders. vorige cl zo zwaar gefaald hebben zit er wel meer in dan dat ze toen hebben laten zien. Ook heb ik met een paar spelers van PicturePerfect. vorige cl gefront en hebben toen prima gespeeld.
Moet hier ook wel het resterende infinity neerzetten. Zeker onderschat omdat hun vorige leden zo snel weggespeeld zijn, wat bij de huidige leden zeker niet het geval gaat zijn
Meest overschatte speler: Adrestia, op basis van wat ik van hun al heb gezien en wat ik van hun al heb gehoord deze classic. De tijd zal het uitwijzen.
Meest onderschatte speler: little.L
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Lennart
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Martijn
Mooiste spelers naam: Phuture Noize
Mooiste stam naam: Belgische Bieren - 1150
Het tofste topic: Golden awards
Het domste topic: De praathoek atm
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: Adrestia
Dikste wannabe op het forum: Adrestia
Dikste wannabe in het spel: Lars xd
Mooiste profiel foto van spelers:
The Time Wizard
116502_large


PicturePerfect.
117006_large

Mooiste profiel foto van stammen:
Stam
117197_large

Mooiste actie van de wereld: /
Meest belovende speler voor de toekomst: little.L
Meest belovende stam voor de toekomst: Facts
Grootste blunder: Er is nog niets gebeurt
Voor wie heb je nu echt respect: Idem
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Stamgenoten sws
 
Reactiescore
376
Op gelukzaligen speelt trouwens Corne aka stabberino aka pierke pierlala aka 1 vd 2 mongolen van vorige CL die hun familieruzie op het AF verder zetten. :redface:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Minst favoriete forum poster: Adrestia
Dikste wannabe op het forum: Adrestia
Nou nou, makkelijk op je paard te krijgen he? Kzal mijn zero effort banter dan maar terug wegsteken :(

Op gelukzaligen speelt trouwens Corne aka stabberino aka pierke pierlala aka 1 vd 2 mongolen van vorige CL die hun familieruzie op het AF verder zetten. :redface:

Ik leef nog steeds met u me Pierre :(
 
Reactiescore
1.019
Beste speler: 2 Beers in a Barrel
Beste stam: 1150
De beste stam speler: Ga ik toch voor Corne, ziek actief deze dude, draait vv waar nodig etc @De Gelukzaligen
Het grootste ego: Lars xd
Beste leider: Van wat ik al heb gezien in de vorige classics zet ik hier zonder twijfel Andries neer. Als we samenspelen klikt het heel goed tussen ons, maar als we vijanden zijn helemaal niet :p
Slechtste leider: Nog niet van toepassing denk ik, aangezien nog geen van de 'grotere' stammen al iets heeft laten zien.
Meest overschatte stam: TT2TM, denk dat ze na 1 deftige massa al grotendeels weggespeeld zijn.
Meest onderschatte stam: Stam, ondanks dat de spelers van Crusaders. vorige cl zo zwaar gefaald hebben zit er wel meer in dan dat ze toen hebben laten zien. Ook heb ik met een paar spelers van PicturePerfect. vorige cl gefront en hebben toen prima gespeeld.
Moet hier ook wel het resterende infinity neerzetten. Zeker onderschat omdat hun vorige leden zo snel weggespeeld zijn, wat bij de huidige leden zeker niet het geval gaat zijn
Meest overschatte speler: Adrestia, op basis van wat ik van hun al heb gezien en wat ik van hun al heb gehoord deze classic. De tijd zal het uitwijzen.
Meest onderschatte speler: little.L
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Lennart
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Martijn
Mooiste spelers naam: Phuture Noize
Mooiste stam naam: Belgische Bieren - 1150
Het tofste topic: Golden awards
Het domste topic: De praathoek atm
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: Adrestia
Dikste wannabe op het forum: Adrestia
Dikste wannabe in het spel: Lars xd
Mooiste profiel foto van spelers:
The Time Wizard
116502_large


PicturePerfect.
117006_large

Mooiste profiel foto van stammen:
Stam
117197_large

Mooiste actie van de wereld: /
Meest belovende speler voor de toekomst: little.L
Meest belovende stam voor de toekomst: Facts
Grootste blunder: Er is nog niets gebeurt
Voor wie heb je nu echt respect: Idem
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Stamgenoten sws
Waarom is 2 beers volgens jou de beste speler? En waarom is volgens jou 1150 de beste stam? Wel bedankt hoor, maar wat beredenatie zou leuk zijn :)
 
Reactiescore
461
Op gelukzaligen speelt trouwens Corne aka stabberino aka pierke pierlala aka 1 vd 2 mongolen van vorige CL die hun familieruzie op het AF verder zetten. :redface:
Ik oordeel over wat ik deze cl van hem heb gezien, je moet roeien met de riemen die je hebt en als hier ook zoiets voorvalt quitt ik gewoon.
Ben jij niet die mongool die met rust gelaten werd door Lars omdat je zijn vriend bent en die nu voor THOT als DU gaat spelen ?

Waarom is 2 beers volgens jou de beste speler? En waarom is volgens jou 1150 de beste stam? Wel bedankt hoor, maar wat beredenatie zou leuk zijn :)
2 Beers en Leone hebben gewoon het meeste ervaring als je ze vergelijkt met de andere teams deze classic. Bormsie al goede dingen over gehoord, maar valt af te wachten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ben jij niet die mongool die met rust gelaten werd door Lars omdat je zijn vriend bent en die nu voor THOT als DU gaat spelen ?
.
Heb ik een DU en ik wist van niks? Of is Facts weer zen eigen waarheden aan het verzinnen? Volgende keer meer, in Not so Factual facts s01e07
 
Reactiescore
376
Ik oordeel over wat ik deze cl van hem heb gezien, je moet roeien met de riemen die je hebt en als hier ook zoiets voorvalt quitt ik gewoon.
Ben jij niet die mongool die met rust gelaten werd door Lars omdat je zijn vriend bent en die nu voor THOT als DU gaat spelen ?


2 Beers en Leone hebben gewoon het meeste ervaring als je ze vergelijkt met de andere teams deze classic. Bormsie al goede dingen over gehoord, maar valt af te wachten.
Purple fag, volgens mij heb ik jou hierover (nog) niet gesproken? Wil je dan aub ook geen uitspraken erover doen? :D
 
Reactiescore
461
Heb ik een DU en ik wist van niks? Of is Facts weer zen eigen waarheden aan het verzinnen? Volgende keer meer, in Not so Factual facts s01e07
En dan vind je het raar dat ik je bij minst favoriete forumposter zet

Purple fag, volgens mij heb ik jou hierover (nog) niet gesproken? Wil je dan aub ook geen uitspraken erover doen? :D
https://gyazo.com/d34228046931d8022aeae04535cffc80
https://gyazo.com/5d377c9eeadacb92c6ca6075e148b6e8
En dit lelijk groene dorpje ben jij in het cluster van thot.
 
Reactiescore
510
Ik oordeel over wat ik deze cl van hem heb gezien, je moet roeien met de riemen die je hebt en als hier ook zoiets voorvalt quitt ik gewoon.
Ben jij niet die mongool die met rust gelaten werd door Lars omdat je zijn vriend bent en die nu voor THOT als DU gaat spelen ?


2 Beers en Leone hebben gewoon het meeste ervaring als je ze vergelijkt met de andere teams deze classic. Bormsie al goede dingen over gehoord, maar valt af te wachten.

Meeste classic ervaring heeft mijn teampje denk ik hoor haha. AL hoewel ze dan wel allemaal moeten loggen whaha.
Bedankt voor de nominaties iig.
 
Reactiescore
510
Beste speler:
2 Beers in a Barrel, geen idee meer wie er precies allemaal op spelen, maar denk dat dit toch wel een van de completere teams is die er op de classic rondloopt. Met Bas ongeveer 24/7 gesprekken gehouden over de snelste start, die keuze HQ 25 die je gooide waarmee je me inhaalde was uiteindelijk toch beter. Andries een sterke leider en diplomaat.

Dan verder BoRmSie, bekend accountje van vroeger, maar de meesten van hier zullen het acc waarschijnlijk niet kennen. Eventjes met Milan in de stam gezeten op W24, hier ook weer het contact opgebouwd. Lekkere speler in de omgang die je zeker niet tegen je wil hebben.

Beste stam:
Eigenlijk vind ik dat geen enkele stam nog iets heeft laten zien. Er zijn nog geen massa's van kwaliteit voorbij gekomen en iedereen heeft tot nu toe eigenlijk nog voor de makkelijke targets gekozen.
Denk dat kwalitatief 1150 het sterkste is, maar die zullen het ook eerst nog maar waar moeten maken. In een paar weken kan er veel veranderen op een classic.

De beste stam speler:
Ik kan dit puur baseren op eigen ervaring van deze classic. Gezien de ik maak 3 stamleden heb zal ik ook een van hen kiezen. Hier wil ik graag Andrestia neerzetten. Had wat negatieve verhalen gehoord over deze spelers van voorgaande classics, maar ik moet zeggen dat ik me geen beter stamgenoot kan wensen op het moment.
Na onze hack tegenslagje stelden ze al hun clears voor ons ter beschikking, zijn defensief paraat te helpen. Ze zouden bij wijze van hun acc voor me leeg zetten, iets wat we vroeger in de oude classic stammen ook voor elkaar deden. Deze mentaliteit is er blijkbaar dus nog steeds! Ze staan gewoon altijd voor je klaar!

Het grootste ego:
Geen idee eigenlijk, misschien stiekem ikzelf wel?

Beste leider:
Nog niks bijzonders op leidinggevend vlak gezien, als ik puur ga op leidingspotentie zou ik Andries hier neerzetten.

Slechtste leider:
Ook een lastige. Heb genoeg acties al gezien die ik persoonlijk zou afkeuren als ik zou leiden zie zijn goedgekeurd. Ga daarom hier niemand neerzetten.

Meest overschatte stam:

Misschien tegenstrijdig, maar ik zet hier ook 1150 neer. Hoewel ik ze kwalitatief het sterkste vind, denk ik dat ze alsnog wel te verslaan zijn. Wordt enkel wel erg lastig met hun ontzettend lekkere ligging.

Meest onderschatte stam:

Facts, ik denk dat deze stam ons nog aardig kan gaan verassen, denk dat ze zich niet zo snel gewonnen gaan geven.

Meest overschatte speler:

Werkelijk geen idee.
Meest onderschatte speler:
Phuture Noize, speler met een rimligging, lastig straks met zijn front tegen facts zonder echt goede back up daar verder. Denk dat hij het wel gaat redden eigenlijk. Heeft in mijn ogen al vaker bewezen een toppertje te zijn, ben benieuwd of de rest dan ook gezien heeft.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Denk dat de mensen met wie dat is het al wel weten. Verder zou ik Lukas nog wel keertje de kans willen geven.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
De leden van Facts en FarmAlarm. Die actie die jullie wilden uitvoeren met z'n allen. Bah. Walg ervan.

Mooiste spelers naam:
The Time Wizard, ja sorry. Yu Gi Oh is gewoon top haha.

Mooiste stam naam:
Vind ze allemaal lelijk eigenlijk.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Mijn eigen account misschien wel. Account dat het meeste in de core ligt van alles spelers deze wereld. Erg belangrijke ligging dus.

Il Leone, relatief onervaren classic team dat toch redelijk snel stappen vooruit maakt.

Meest belovende stam voor de toekomst:
1150, top ligging, goede spelers, kwantitatieve voorsprong. Ze hebben op het moment veruit de beste papieren.

Grootste blunder:

Gehackt worden.

Voor wie heb je nu echt respect:
Andries, top dat je werelden gescheidden houdt en dingen uit het verleden kan laten rusten!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn co's, mits ze wat actiever worden. Als z me kunnen blijven motiveren, wil niemand naast me liggen denk ik :engel:
 
Reactiescore
1.019
Mooi lijstje, ik maak er volgende week zaterdag een, dan begint mijn vakantie :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
@Purple Swag dat dorpje dat je toonde ligt nieteens in mijn cluster? Stop met die put voor jezelf dieper te graven

De beste stam speler:
Ik kan dit puur baseren op eigen ervaring van deze classic. Gezien de ik maak 3 stamleden heb zal ik ook een van hen kiezen. Hier wil ik graag Andrestia neerzetten. Had wat negatieve verhalen gehoord over deze spelers van voorgaande classics, maar ik moet zeggen dat ik me geen beter stamgenoot kan wensen op het moment.
Na onze hack tegenslagje stelden ze al hun clears voor ons ter beschikking, zijn defensief paraat te helpen. Ze zouden bij wijze van hun acc voor me leeg zetten, iets wat we vroeger in de oude classic stammen ook voor elkaar deden. Deze mentaliteit is er blijkbaar dus nog steeds! Ze staan gewoon altijd voor je klaar!

Lieve Lennart x
 
Bovenaan