Golden Awards

Reactiescore
1.075
beste acc van w62 is toch de onze!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ah mooizo. Kunnen die GK ff rekken? Alvast bedankt.
 

DeletedUser79168

Guest
Beste speler: Ik zal beginnen met het beste account te benoemen. Het beste account op w62 is zonder enige twijfel het huidige Savior team. Als je met Fabian, Inge , Daniël en Paul op een account speelt dan weet je dat je een account hebt dat 24/7 draait, het nodige spelinzicht heeft en genoeg doorzettingsvermogen toont om een stam te helpen en te leiden. Het beste team in Mp vind ik team Runner. Ze toonden hun skills meer dan 1 keer op Sick en deze aanvallen waren altijd mooi , strak en goed georganiseerd. De beste speler die toch wel een verschil maakt op deze wereld is Mike van het account Sick, heel actieve jongen met veel spelinzicht en heel veel motivatie.
Beste stam: Beide stammen zijn nog steeds aan elkaar gewaagd en ik vind niet dat er een beste stam is op dit moment.
De beste stam speler: De beste stamspeler in gods is zonder enige twijfel Aaron van chuchu, is enorm actief en draait vv's wanneer mogelijk. Er zijn veel goede stamspelers maar Aaron steekt er toch wel bovenuit vind ik.
Het grootste ego: Dat moet toch wel Pim zijn , stoefen met je defwerk terwijl 1/2 van de incs op stack ok staan en de andere worden door de buren gesniped, zo kan iedereen deffen.
Beste leider: De beste leider is zonder enige twijfel Fabian, ongelooflijk wat die allemaal kan
Slechtste leider: Joachim is sws een slechte leider maar ik denk niet dat het de slechtste leider was op deze wereld daarom ga ik deze openlaten.
Meest overschatte stam: Er wordt op dit ogenblik geen enkele stam overschat
Meest onderschatte stam: Ik zou graag eens weten wat de LDE stam kan. We zien ze enkel stacken en soms wat vv's draaien. Misschien zitten hier ook wel verborgen toppers in?
Meest overschatte speler: het meest overschatte account is toch wel *Get High*. Kwalitatief zeer goede spelers, het lijkt er gewoon op dat ze de activiteit niet hebben om het account 24/7 te laten draaien. Als ze deffen is het meer dan degelijk defwerk echter zijn ze redelijk vaak offline en zo kan gods redelijk makkelijk dorpen nemen. Dit kan natuurlijk ook te wijten zijn aan te weinig vv mogelijkheden in de stam.
Meest onderschatte speler: Ik twijfel tussen sick of a lone wolf, ik ga toch wel sick nemen. Mp dacht dit acc lang geleden weg te spelen echter draait dit acc nog altijd prima en is het daar een goed opgaande strijd in het noorden.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met het hele team gods gewoon terug een wereldje starten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:Pim en Joachim
Mooiste spelers naam:
SaveTheWhaleMarryAnObese
Mooiste stam naam:Last Ditch Effort.
Het tofste topic: GA
Het domste topic: vind alles wel aangenaam om te lezen
Favoriete forum poster: dat blijft toch david van Leaving behind.
Minst favoriete forum poster: Pimsie
Dikste wannabe op het forum: Jeremy heeft wel een dikke nek
Dikste wannabe in het spel: Dat moet toch wel Doske geweest zijn
Mooiste profiel foto van spelers:/
Mooiste profiel foto van stammen:/
Mooiste actie van de wereld:Het wegspelen van Doske nadat hij gerekruteerd werd door Mp om als buffer tegen savior te liggen

Meest belovende speler voor de toekomst: Hier zal ik de jongens van always maar eens neerzetten. Ze verdienden de plaats van beste speler en stam speler even hard maar vind deze nog iets beter passend. Heel goede spelers die ongelooflijk actief zijn , dit account komt de top 3 binnen en verwacht ook dat ze daar zullen blijven.
Ik verwacht ook veel van de accounts : repel en chuchu, ze hebben beide nieuwe co's gekregen waar ik wel veel van verwacht :)
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik hoop dat beide stammen nog vol voor de strijd gaan zodat er nog veel spanning komt daarom laat ik dit open.
Grootste blunder: effe 180mil gs verspillen tijdens een vlaggenbooster :/
Voor wie heb je nu echt respect: Inge , deze meid heeft zoveel motivatie en blijft doorgaan ook al komen er soms co's snachts niet overnemen <3
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:Alle mensen in gods die veel voor de stam doen. Specifiek: Het team waarin ik speel: Savior, Aaron van chu en toch wel Jesse van repel iemand die blijft doorspelen ondanks de tegenslagen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Beste speler: Ik zal beginnen met het beste account te benoemen. Het beste account op w62 is zonder enige twijfel het huidige Savior team. Als je met Fabian, Inge , Daniël en Paul op een account speelt dan weet je dat je een account hebt dat 24/7 draait, het nodige spelinzicht heeft en genoeg doorzettingsvermogen toont om een stam te helpen en te leiden. Het beste team in Mp vind ik team Runner. Ze toonden hun skills meer dan 1 keer op Sick en deze aanvallen waren altijd mooi , strak en goed georganiseerd. De beste speler die toch wel een verschil maakt op deze wereld is Mike van het account Sick, heel actieve jongen met veel spelinzicht en heel veel motivatie.
Beste stam: Beide stammen zijn nog steeds aan elkaar gewaagd en ik vind niet dat er een beste stam is op dit moment.
De beste stam speler: De beste stamspeler in gods is zonder enige twijfel Aaron van chuchu, is enorm actief en draait vv's wanneer mogelijk. Er zijn veel goede stamspelers maar Aaron steekt er toch wel bovenuit vind ik.
Het grootste ego: Dat moet toch wel Pim zijn , stoefen met je defwerk terwijl 1/2 van de incs op stack ok staan en de andere worden door de buren gesniped, zo kan iedereen deffen.
Beste leider: De beste leider is zonder enige twijfel Fabian, ongelooflijk wat die allemaal kan
Slechtste leider: Joachim is sws een slechte leider maar ik denk niet dat het de slechtste leider was op deze wereld daarom ga ik deze openlaten.
Meest overschatte stam: Er wordt op dit ogenblik geen enkele stam overschat
Meest onderschatte stam: Ik zou graag eens weten wat de LDE stam kan. We zien ze enkel stacken en soms wat vv's draaien. Misschien zitten hier ook wel verborgen toppers in?
Meest overschatte speler: het meest overschatte account is toch wel *Get High*. Kwalitatief zeer goede spelers, het lijkt er gewoon op dat ze de activiteit niet hebben om het account 24/7 te laten draaien. Als ze deffen is het meer dan degelijk defwerk echter zijn ze redelijk vaak offline en zo kan gods redelijk makkelijk dorpen nemen. Dit kan natuurlijk ook te wijten zijn aan te weinig vv mogelijkheden in de stam.
Meest onderschatte speler: Ik twijfel tussen sick of a lone wolf, ik ga toch wel sick nemen. Mp dacht dit acc lang geleden weg te spelen echter draait dit acc nog altijd prima en is het daar een goed opgaande strijd in het noorden.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met het hele team gods gewoon terug een wereldje starten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:Pim en Joachim
Mooiste spelers naam:
SaveTheWhaleMarryAnObese
Mooiste stam naam:Last Ditch Effort.
Het tofste topic: GA
Het domste topic: vind alles wel aangenaam om te lezen
Favoriete forum poster: dat blijft toch david van Leaving behind.
Minst favoriete forum poster: Pimsie
Dikste wannabe op het forum: Jeremy heeft wel een dikke nek
Dikste wannabe in het spel: Dat moet toch wel Doske geweest zijn
Mooiste profiel foto van spelers:/
Mooiste profiel foto van stammen:/
Mooiste actie van de wereld:
Het wegspelen van Doske nadat hij gerekruteerd werd door Mp om als buffer tegen savior te liggen

Meest belovende speler voor de toekomst: Hier zal ik de jongens van always maar eens neerzetten. Ze verdienden de plaats van beste speler en stam speler even hard maar vind deze nog iets beter passend. Heel goede spelers die ongelooflijk actief zijn , dit account komt de top 3 binnen en verwacht ook dat ze daar zullen blijven.
Ik verwacht ook veel van de accounts : repel en chuchu, ze hebben beide nieuwe co's gekregen waar ik wel veel van verwacht :)
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik hoop dat beide stammen nog vol voor de strijd gaan zodat er nog veel spanning komt daarom laat ik dit open.
Grootste blunder: effe 180mil gs verspillen tijdens een vlaggenbooster :/
Voor wie heb je nu echt respect: Inge , deze meid heeft zoveel motivatie en blijft doorgaan ook al komen er soms co's snachts niet overnemen <3
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:Alle mensen in gods die veel voor de stam doen. Specifiek: Het team waarin ik speel: Savior, Aaron van chu en toch wel Jesse van repel iemand die blijft doorspelen ondanks de tegenslagen.

Mag ik vragen wie jij bent, gewoon omdat ik dat graag wil weten.
 
Reactiescore
3.452
Ahja rofl. Vandaar de haat dus haha. Zoekt MP nog spelers?
17:42:43] Kutnoob: Je bent ook dik noob
[17:42:51] Kutnoob: Pim 12:53Jij komt claimen dat er iets te halen valtMag ik je toch wel even uit je droom helpen zeker
[17:42:59] Kutnoob: Weet ik veel hoelang ik al speelWeet alleen dat jij een incapabele kut noob bent, die denkt dat hij er iets van kan12:59Ik heb gelukkig op meerdere topwerelden gepresteerden weet zelf wel betermaar interesseert me nietPim 12:59Laat maar eens zien dan
[18:34:16] Pim Janssen: Haha kalmeer je orgames
[18:34:20] Pim Janssen: Ik speel er niet eens
[18:38:03] Kutnoob: dus je bent gerunned?
[18:38:06] Kutnoob: dit weekend speelde je er nog wel
[18:38:22] Kutnoob: als er dorpen worden verloren, ben je opeens gestopt
[18:38:39] Kutnoob: jij speelde erop dit weekend nog, JOU verantwoording
[18:43:55] Pim Janssen: Nee ik speelde er dit weekend niet meer op
[18:43:59] Pim Janssen: (rofl)
[18:44:15] Pim Janssen: Maatje ik care echt niet he hahaha
[18:44:36] Kutnoob: naja
[18:44:41] Kutnoob: jij hebt t keurig gedaan
[18:44:49] Kutnoob: beetje jammer dat gods repel nu zo snel laat vallen..
[18:44:59] Pim Janssen: Oke
[18:45:04] Kutnoob: repel krijgt echt 0 def op de dorpjes
[18:45:05] Pim Janssen: Ben je klaar?
[18:45:08] Kutnoob: slaat nergens op
[18:45:35] Kutnoob: maar al jou beledigingen naar mij heb ik wel even ontkracht ^^
[18:45:59] Pim Janssen: Nee dat heb je niet
[18:46:06] Pim Janssen: Maar ik vind het goed als jij dat gelooft
[18:46:11] Pim Janssen: Geniet er van
[18:46:11] Kutnoob: ik heb jou account gepakt
[18:46:14] Pim Janssen: (rofl)
[18:46:20] Kutnoob: vorige week ook al
[18:46:25] Kutnoob: ik pak elke week wel meerdere dorpjes
[18:46:37] Kutnoob: jij kent mij alleen van deze wereld, normaal hebben we nog nooit samen gespeeld
[18:46:47] Pim Janssen: Geloof er vooral in
[18:46:53] Kutnoob: en sidns ik speel op calli, pakken we anders alleen maar dorpjes en verliezen we niks ;)
[18:47:00] Pim Janssen: Hhshahahahahah
[18:47:05] Pim Janssen: Oh wat ben jij een noob
[18:47:09] Pim Janssen: Klaar met janken nu?
[18:47:10] Kutnoob: ach pim
[18:47:16] Kutnoob: jij kent mij niet, nooit met ej samen gespeeld
[18:47:26] Kutnoob: ook niet die ene wereld dat je beweerde dat ik speelde
[18:47:29] Kutnoob: dit is de eerste wereld
[18:47:33] Kutnoob: en ik heb je gewoon geownt
[18:47:36] Kutnoob: veel succes verder
[18:47:42] Pim Janssen: Hahaha
[18:47:50] Pim Janssen: Joejoe
[18:47:50] Kutnoob: jij hebt alleen maar een grote mond maar maakt niet waar, toen je het goed deed op whale was je opeens heel actief ook op het AF
[18:47:59] Pim Janssen: (rofl)(rofl)
[18:48:05] Kutnoob: nu verliest repel dorpjes en doe je nog stoer, maar niet meer op het AF of iets en leaved gelijk wereld chat
[18:48:11] Kutnoob: je bent gewoon gerunned als een jankend meisje
[18:48:12] Pim Janssen: Je was klaar toch?
[18:48:13] Kutnoob: mazzel
 

DeletedUser78434

Guest
Jou niet ;-)
Hoeven niet nog sneller van de afgrond geduwd te worden ofso :p

Het is jammer hoe het met Pim gelopen is, oprecht. Een fijne speler om in je stam te hebben als het om aanvallend opzicht gaat

Hij zal nog 99% vd mp spelers iets kunnen leren;)
 
Reactiescore
2.062
Het is jammer hoe het met Pim gelopen is, oprecht. Een fijne speler om in je stam te hebben als het om aanvallend opzicht gaat

Hij zal nog 99% vd mp spelers iets kunnen leren;)

zeker mee eens, Pim is een keurige speler
 
Reactiescore
967
Pim, zoek je een account? Geloof dat Anton nog een bff zocht om de koude winterdagen door te komen..
 
Reactiescore
1.278

DeletedUser73358

Guest
Ja compenseert het bedroevende gemiddelde IQ en uiterlijk weer lichtelijk.
Kan ik helemaal mee inkomen, kom maar bij ons in de stam Pim.

Precies, daarom ben jij ook welkom om het gemiddelde weer op een gezond bedroefd peil te houden. Met uitschieters zoals Pim hoort natuurlijk ook een zwaar tegengewicht zoals jou.

Yum yum, koekje van eigen deeg, ya ****
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan