Golden Awards

Reactiescore
2.064
Beste speler: Op dit moment kies ik voor het account Savior. Op savior zit een sterk team, steken kwa puntenaantal met kop en schouders boven de rest uit en hebben samen met de stam weer een mooie aanval opgezet op doske. Ben wel van mening, dat ze het nu wat lastiger gaan krijgen, met een front tegen get high en whale. Persoonlijk kijk ik heel erg uit naar het gevecht tussen hun.

Beste stam: Gods is op dit moment de favoriet. Ze hebben veel meer actieve spelers rondlopen dan MP, hebben een groter puntenaantal en bevatten goede kwalitatieve spelers die je graag in een stam wilt zien. MP heeft op dit moment gewoon een achterstand op Gods.

De beste stam speler: In gods weet ik, dat laurens (DS3) een erg fijne stamspeler is om mee te spelen, hij is niet vies van een VV en is echt een topdeffer. Team gele kanarie, is in MP een geweldig team, ze doen hartstikke veel voor de stam en zijn gezellige gasten. Ik ben ook erg tevreden over Jordy van Get High, hij zet zich voor 130% in voor MP en houdt het goed bij elkaar.

Het grootste ego: Er zijn aardig wat ego's op deze wereld, maar de grootste ego is met afstand Pim. Vooral opmerking zoals:'' zolang ik hier speel verliest repel geen dorp'', maken hem knap vervelend.

Beste leider: De leiding van Gods komt elke keer met goed verzorgde massa's, en hebben een mooie actieve stam neergezet op w62. Naar mijn gevoel is alles zeker goed geregeld in Gods, en lijkt het me een fijne stam om in te spelen. Wel ben ik het op sommige punten oneens met het beleid van de leiding, maar aangezien ik in de stam van de vijand zit, kijk ik door een andere bril heen.

Slechtste leider: -

Meest overschatte stam:
Gods wordt erg veel geprezen op deze wereld, naar mijn mening soms teveel. Voor sommige mensen is w62 zelfs al gewonnen door gods, en dit is volledig onterecht.

Meest onderschatte stam: Door de zelfde reden als hierboven, zet ik hier MP neer. Mp is een stam waar veel potentie inzit, ik ben benieuwd hoever MP het gaat schoppen.

Meest overschatte speler: Chuchu heeft afgelopen weekend een paar rare dingen laten zien en ik ben benieuwd wat dit gaat brengen. Naar mijn gevoel is daar zwaar ondermaats gedeft. Idem voor sophia, alleen dan de afgelopen weken en niet dit weekend.

Meest onderschatte speler: ALW is een hele stille maar sterke kracht aan de kant van Gods, ben erg positief over dit account. Mooi jump clustertje en was dik block ok met de vorige aanvallen op hem. Snoept ook elke week zijn dorpjes mee. Ruben van repelsteeltje is ook een baasje, met heerlijke timing

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Team savior bij MP had leuk geweest, echt een top account om er bij te hebben.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik lig totaal niet met Pim, en zou nooit met hem samen kunnen werken.

Mooiste spelers naam: A Paroxysm of Guilt klinkt leuk

Mooiste stam naam: Last Ditch Effort.

Het tofste topic: Oorlogstopic tussen MP en gods.

Het domste topic: -

Favoriete forum poster:
Calamity komt erg neutraal en goed over op het AF. Zelfde geld voor serenity.

Minst favoriete forum poster: Pimsie.

Mooiste actie van de wereld: Pim die stoer deed met repel dat die niks zou verliezen, en daarna 10-15 CF's tegen zich kreeg. Hij zei dat die het niet meende dat die niks zou verliezen, maar ik geloof er niks van. Alle edels waren sniped met 3k lc of 1k zc, ook de gene die doorkwamen. Dit was ongeveer een uur later nadat hij had gezegd dat die niks zou verliezen. De massa van Gods op doske was ook een hele mooie actie.

Meest belovende speler voor de toekomst: Runner 5 ziet er erg sterk uit, zelfde geld voor ALW.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Mp.

Voor wie heb je nu echt respect:
De stamleiding van MP, die iedereen probeert te motiveren om dit goed af te sluiten. Het gaat de laatste weken steeds beter met MP.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Elke actieve speler in Mp.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.575
Wat een prut lijst. Dat komt.vooral door de gebrekkige tijd die er is ingestoken en wat tot uitdrukking komt in de niet aanwezige opmaak. Daardoor is het één grote onleesbare bende.

Martijn ik had echt gehoopt je zou leren uit de wijze raad die ik je ooit eens gegeven had in een soortgelijke situatie. Ik zal mezelf nog eens in herhaling brengen speciaal voor jouw.

Jaar terug was er eens een super vriendelijke nieuwe TW speler die via het AF een account zocht. De opbouw was zoals dit GA lijstje van Harmen nu. Jij ging hem vervolgens helemaal afbreken gelijkaardig zoals nu.

De vraag is wat je daarmee probeert te bereiken? Er zijn andere manieren om je standpunt duidelijk te maken, andere en vooral veel betere manieren. Moest het nu zijn hij totaal uit de hoogte deed tot zelfs arrogantie mag je van mij iemand zo van een antwoord dienen. Maar als iemand niets ethisch fout doet verdiend hij het niet om zo'n reactie te krijgen. Doe het dan op een vriendelijke kritiek onderbouwende post. Hij poste zelfs nog dat we er niet te veel van moesten verwachten.

Dat gezegd zijnde ben ik het wel eens met wat je zei, niet met de manier waarop.

Het grootste ego: Waarom is dit eigenlijk een vraag want wat boeit het nou wie het grootste ego heeft.

Het boeit niets wie het grootste ego heeft, het boeit ons wel iets om te zien wie de persoon die het GA lijstje maakt ziet als het grootste ego.

Meest overschatte speler:Sophia Palaiologina.
Hier heb ik op gewacht.
Weg gespeeld worden aan het begin van de wereld door het account waar ik speelde.
Weer omhoog abusen nadat je gewoon geklaard bent.
Snipen voor een ander cause you mad bruv.
En nu weer als een noob verdedigen lees ik op het AF?
Volgens mij hebben jullie het kunstje opnieuw beginnen ook al uitgevoerd op W51 en ook gewonnen maar wat hoop ik dat al zou MP. de wereld winnen jullie al mooi weggespeeld zijn.


Op w51 wonnen ze inderdaad nog maar het verhaal daarachter is wel vrij triest te noemen. Net zoals op deze wereld namen ze een goeie pp start. Werden ze bij 1 of 2 dorpen al ge edeld. Begonnen ze opnieuw in de rim ook net zoals op deze wereld. Werden ze door mijn stam volledig van de mat gespeeld en ge edeld, iets waar het hier ook naar begint uit te zien geloof ik.

Toen hun miljoenen account nog maar 100k was en volledig gebroken besloten we dat account als MB account te gaan gebruiken, waarmee ze instemde. We lieten hun massa edels weer inzetten en in no time was het weer een groot account. Toen besloten ze zonder enig overleg naar de vijand te gaan om tegen mijn stam te gaan spelen.

Het is maar hoe je tw wilt spelen en winnen. En dan heb je nog altijd van die flapdrollen die veel waarde hechten aan wereldwinsten. Heb je voorbeelden als Sophia, 2x kansloos weggespeeld, een 3de kans krijgen als MB, volledig kunnen opbouwen om dan naar de vijand te gaan en tegen je te gaan spelen.

Wel wil ik tegenspreken ze KDK gesniped hebben omdat ze mad waren. Ik bood hun die kans aan en niet omgekeerd en zeg eens eerlijk, wie zou dat geweigerd hebben ^^

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ondanks dat Jannes (@jokersbrain) ons heeft weggespeeld zou ik wel eens bij hem in een stam willen zitten.
Dan mag van mij Hamid (@Jus soli) daar wel bij haha ik zou wel eens willen zien of Jannes en Hamid ook samen kunnen spelen.

Ik kan met iedereen samenwerken indien nodig. Er blijft wel nog altijd een verschil tussen kunnen en willen. Daarom zal dit nooit een optie zijn.

Minst favoriete forum poster:Sorry @Jus soli en @jokersbrain maar wat haat ik jullie lange berichten.

GIJ VUILE LEUGENAAR. En als we in COD call zitten ben je zo enthousiast als een 10 jarige die een lolly krijgt bij het lezen van onze post's en zeg je telkens, o wat geniet ik toch als jullie tegen elkaar posten.

LEUGENAAR!!!!!!!!!!!!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ik geef toe ben niet een extreem goeie speler maar een speler die mij dingen bij leert en het op een chille manier over brengt op mij haalt het beste in mij naar boven.

Martijn wilt je vast wel dingen bijleren maar ik vrees dat het niet op een chille manier zal zijn. Om maar te eindigen waarmee ik begonnen ben ^^

Mooiste spelers naam: A Paroxysm of Guilt klinkt leuk

Thanks! :D Ik merk dat we hier best veel voor genoemd worden. Ik pak de veren mee en ga ze in mijn en Beccie haar kont steken alvast ^^

Mooiste actie van de wereld: Pim die stoer deed met repel dat die niks zou verliezen, en daarna 10-15 CF's tegen zich kreeg. Hij zei dat die het niet meende dat die niks zou verliezen, maar ik geloof er niks van. Alle edels waren sniped met 3k lc of 1k zc, ook de gene die doorkwamen. Dit was ongeveer een uur later nadat hij had gezegd dat die niks zou verliezen. De massa van Gods op doske was ook een hele mooie actie.

LMAO xD
 
Reactiescore
3.457
Mooiste actie van de wereld: Pim die stoer deed met repel dat die niks zou verliezen, en daarna 10-15 CF's tegen zich kreeg. Hij zei dat die het niet meende dat die niks zou verliezen, maar ik geloof er niks van. Alle edels waren sniped met 3k lc of 1k zc, ook de gene die doorkwamen. Dit was ongeveer een uur later nadat hij had gezegd dat die niks zou verliezen. De massa van Gods op doske was ook een hele mooie actie.
Oei duidelijk gevalletje van Coulrofobie :O

Wat is er mis met lc snipes als je tig incommings krijgt en veel edels?
 
Reactiescore
2.506
Meest onderschatte speler: ALW is een hele stille maar sterke kracht aan de kant van Gods, ben erg positief over dit account. Mooi jump clustertje en was dik block ok met de vorige aanvallen op hem. Snoept ook elke week zijn dorpjes mee. Ruben van repelsteeltje is ook een baasje, met heerlijke timing

ALWFORPRESIDENT
 
Reactiescore
428
GIJ VUILE LEUGENAAR. En als we in COD call zitten ben je zo enthousiast als een 10 jarige die een lolly krijgt bij het lezen van onze post's en zeg je telkens, o wat geniet ik toch als jullie tegen elkaar posten.

LEUGENAAR!!!!!!!!!!!!

Kan wel van van jullie gezeik tegen elkaar genieten alleen de lengte van de posts maakt het soms wel eens wat vervelend
 

DeletedUser7072

Guest
Lees is een boek voorever, dat zijn pas echt lange teksten! Wat een triest niveau weer.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Zou eerder zeggen dat Jannes te kinderlijk post :redface:

Citaat dat Harmen aanhaalde was een mooie :biggrin:
 
Reactiescore
428
Lees is een boek voorever, dat zijn pas echt lange teksten! Wat een triest niveau weer.

Ik weet het ik ben van een triest niveau.
Thx dat je dat even aanhaalt voor me was het bijna vergeten.
Maar even serieus zitten er zo veel mensen op het AF die een tekstje al moeilijk kunnen lezen omdat er geen leestekens instaan want dan gaat er niet alleen wat bij mij mis hoor maar ook gwn bij jullie.
 

DeletedUser61134

Guest
Dat is mijn humor :( Ik verwacht niet dat mensen dat snel zullen begrijpen :eek:

Jouw humor?
Je neemt gewoon mij over!
Ik ontken gewoon het bestaan van alles wat me niet zint :cool:

Lees is een boek voorever, dat zijn pas echt lange teksten! Wat een triest niveau weer.

Valt allemaal wel mee Dirk, Stuur eens een mailtje naar een groot bedrijf in de randstad, krijg je dezelfde soort teksten met 100x zoveel fouten.
 
Reactiescore
1.278
Bovenaan