Golden Awards

Reactiescore
3.576
0-2 voorkomen, 5-2 verliezen en uit de Nationsleaque liggen op basis van doelsaldo is niet bevorderlijk voor mijn humeur. Alvast daar mijn excuses voor.

Hier dan mijn te langdradig subjectief lijstje zoals gezegd. Waar ik persoonlijk zelf al geen fan van ben maar wil toch mijn ei nog kwijt. Zeggen ze die uitspraak ook in NL?

Beste speler:
Bij afstand is dit Savior. Het is gewoon zo'n compleet team. Het begon in de start waar ze zoals iedereen ofc wat geboost hebben in dorpen, farms en pp. Al ontkennen ze dat wel geloof ik deels. In ieder geval, weinig concurrentie in de prille startfase dus meteen een goeie opbouw kunnen maken, maar daarna botsen ze toch al vrij snel tegen wat rim, semi-rim stammen die al snel doorhadden dat die Saviors hier alles gaan kapot spelen dus besluiten ze de handen in elkaar te slaan om dit toekomst bedreigende account een halt proberen toe te roepen. Gevolgd door massa's/blitz/beide (wie weet na vandaag nog wat een massa inhoud?). Wat zeker niet onderschat moet worden in een toch nog altijd vroege fase waarin zen ongetwijfeld redelijk OFF speelde. Ze hebben goed werk geleverd met behulp van andere accounts natuurlijk maar ik neem aan ze het def werk en de nachtjes door, de ochtenden (het moeilijkste gedeelte) wel voor hun rekening hebben genomen en dit hebben ze uitstekend gedaan. Aanvallen met succes afgeslagen wat toch mag gezien worden als de eerste battle van w62 waar ik weet van had. Na het afslagen ook met de tijd deze stammen 1 voor 1 opgepeuzeld. Savior voor mij toch 1 van de heel weinig accounts die al vroeg getest zijn geweest en het ook met succes overleefd hebben. Alvast daarvoor een streepje voor op andere kandidaten.

Maar het is natuurlijk allemaal nog meer dan dit alleen, een sterk team houdt niet enkel in hoeveel en hoe goede skilvolle ervaren tw'rs je op je account hebt. Het draait ook om teamwork, doorzettingsvermogen om toch altijd maar het maximale eruit te halen. Die drive om te blijven gaan voor het allerhoogste. Dat is persoonlijk iets wat ik richting lategame wat verlies, daarom des te meer ik het in waarde schat. Ze staan ook bij afstand eerste en zie dat enkel maar groter worden in de toekomst. Heel compatibele persoonlijkheden daarop dus. Ik durf zeker te stellen dat elk team in Gods vervangbaar is, maar zet een ander team op Savior en het zal rap als een kaarthuis in elkaar zakken. In mijn ogen zeker de touwtrekkers die iedereen pushen en daarbij dus onmisbaar zijn.

En elke wereld staan ze er toch maar weer bovenaan, ga er maar eens tegenaan staan (GG, WP zeggen we dan). Mijn complimenten :eek:

Beste stam: Gods al van bij het begin eigenlijk de te kloppen stam. Cube is altijd de kleinere geweest, Dejavu tja,... komt nog aan bod later. MP doet het boven mijn verwachtingen in beter als ik gedacht had maar is vrij nieuw dus valt nog af te wachten hoe ze enkele tegenslagen gaan verwerken. Dan heeft Gods al een veel langer traject afgelegd. Traag in opbouw gegroeid, wat ook mijn voorkeur geniet ipv rap 15 spelers bij elkaar te zetten (Dejavu). Meer woorden ga ik hier niet aan vuilmaken.

De beste stam speler:
Moeilijk te zeggen voor mij wegens ik in geen van beide stammen zit en de wereld ook niet meer echt serieus volg. Maar met de info ik her en der lees of krijg ga ik toch enkele namen vernoemen.

GK, heeft zich blijkbaar wel goed ingezet voor zijn stam en word zowel van mensen uit MP als mensen uit Gods daarvoor wel geloofd.

Ik heb begrepen dat Pimsie op een ander account is gaan spelen om daar de kar wat te gaan trekken op een moeilijk account neem ik aan. Zelf ook paar keer van account op een voorgaande wereld gewisseld voor dezelfde redenen en dat is toch altijd een wat vervelende situatie vind ik zo zelf. Dus dat is wel mooi naar je stam toe.

Als ik andere mensen te kort toe, mijn excuses, je had er zeker in gestaan als ik er weet van had ^^

Het grootste ego:
Ik heb mij deze hele wereld al enorm gestoord aan de houding die Abor/beil (ik blijf het even Abor noemen) zitten storen. Abor heeft de aller makkelijkste start gehad in de geschiedenis van alle tribalwars servers en konden op bepaalde momenten niet meer uit aan hun eigen onzin die ze hebben zitten te vertellen.

Ik neem kort (zal wel lang worden) de start van Abor en het vervolg daarop nog eens door. Abor start in c55. Daar zitten wel geteld 4,5 accounts van niveau in. Het bij afstand laagste aantal op deze wereld. Je had Apog en KDK die volle focus op elkaar hadden al van toen ze amper een dorp of 1-2 hadden en dus enorme vertragingen hebben zitten oplopen wat resulteerde in veel troepenverlies, minder offensieve start wat dan weer allemaal resulteerde in enorme farmverlies inkomsten. Dan had je nog ALW, maar dat was al heel vroeg (onofficieel de buddy van Abor). En dan Roy zijn account waarvan ik de naam al ben vergeten, die wil ik nog meetellen als een halfje. De enigste bedreiging was nog Savior vanuit het toen nog verre noorden maar iedereen weet hoe dat is afgelopen (dankuwel Dejvau nogmaals). Maar dus 0,0 zorgen voor Abor betreft serieuze bedreigingen. Maar als dat nog niet genoeg meezat was er iets verderop een grote PP abuser met een aantal dorpen die alles was doodgelopen op een andere speler. Abor maakte gebruik van de al erg mooie grote en vooral lege dorpen om deze simpel te pakken. Ineens Abor los aan kop op de ranglijst zonder nog maar een vinger uit te steken. En terwijl maar iedereen uitleggen dat ze niet snappen waarom ze zo weinig farmen en zo achterlopen. Ja hallo,.... als ik moet sprinten tegen usain bolt en onderweg een audi tegenkom en hem los voorbij ga moet ik dan ook gaan roepen dat usain er niet veel van kan.

Jannes wilt een stam opstarten (Cube) en gaat verhaal halen bij Abor. Start skype gesprek met mezelf en hun team en post er een plan, een plan waar ik 300 000x in vermeld dat ALLES, ALLES bespreekbaar is. Pim zegt iets van, nee ik vind dit en dit niet goed 'Pim heeft de chat verlaten'.

Ik ga naar Nicolas (mijn co) en zeg zo van: Die Pim is ni helemaal 100% in de bovenkamer en heeft volgens mij wat stukken in de opvoeding geskipt. Wat snapt die niet aan 'alles is bespreekbaar'. Toonde dus totaal geen interesse nog fatsoen. Wat ik ook gezegd heb tegen Rens (co op Abor). Rens die wel rustig kwam antwoorden en de dingen bekeek. Het antwoord luide toen (we gaan er eens even overna denken). Nicolas zei tegen mij dat hij eens een poging zal wagen bij Pim en kwam al snel prive bij mij: Jep, valt idd niet mee te praten (het ligt dus niet alleen aan mij^^). Abor wijst iets daarna ons voorstel af onder het motto 'we willen nog enkele weken zolang het kan solo spelen'.

'''1''' dag later 'Abor joined Gods'. Ik faceplam mezelf 87x en zeg tegen mezelf wat is dit nu voor geklungel.

Ondertussen nemen ze onofficiële napjes met al hun geburen (ik sprak ze allemaal) op telkens eentje na die ze dan edelen en zo schuiven ze dat op tot iedereen weg was, te beginnen bij Roy zijn acc en stam die ze samen met Savior opgerold hebben (easy). Dan was er nog de stam WAR (ofzo) waar ALW inzat die al 10 000 jaar voor christus besloten had naar Gods te gaan en WAR niet hielp tegen Abor en wss subtiel her en der wel wat stuurde zodat Abor er niet slechter van werd. Dat laatste is een insinuatie van mij. Ik geloof best ALW geen spion was maar subtiel tussen de lijntjes door zal wel het nodige duidelijk gemaakt zijn. ALW ging naar Gods nadat zijn interns gefixed waren in WAR en niet veel later viel Abor, WAR binnen en edelde de boel. WAR was maar een noob stammetje dus niet ik daar zo zwaar aan til, wil meer de nadruk leggen opdat Abor tot nog toe 0,0 moeite heeft gekend.

Abor had toen enkel nog maar front tegen Vibrazor uit die core stam, dat acc lag tussen Abor en Zlaten (Cube toen nog). Abor lag ook nog naast PJVO en nog een speler die ik even als 'M' benoem wegens naam vergeten. Deze 2 laatste spelers waren de scheiding tussen Apog en Abor.

Zlatan: vibezor heeft ons al eens aangevallen. omdat hij ons niet mocht. toen op een gegeven moment rens op vibezor kwam hebben we een nap afgesproken. Vibezor ging als mbr verder voor kurt. wij zouden de helft mogen edelen. toen heeft Eric al de andere spelers gekickt en ging alleen verder. toch stond de afspraak om de dorpen te edelen nog vast. dag later kregen we aanvallen en heeft hij de vv aan lonewolf gegeven en gezegd dat hij het ons lastig moest maken.

Citaat van Zlatan. Ik heb dat goed gevolgd toen en alle PM's destijds gelezen. Vibrazor zei zwart op wit dat hij Zlatan niet zou gaan aanvallen en de NAP die hij nooit gewild had maar toch werkelijkheid was zou accepteren. We geloofden niet wat hij zei want hij kwam erg labiel over. En effectief in die nacht is hij gaan zitten aanvallen op Zlatan wat een regelrechte stab was. De VV werd bij ALW gedropped want die eigenaar ging ermee stoppen en deed het nog als laatste wraak actie. Zlatan counter die aanval en probeert de dorpen die hij zou krijgen te edelen, maar alle edels worden sniped door ALW (wellicht). Zlatan spreekt Abor aan en legt de situatie uit en toont dat Vibrazor gestabbed heeft. Abor toont begrip voor de situatie in eerste instantie en zegt niets te zullen doen met het account. Wat later reageerde Singe malt (Bonaya) dat het geen stab was want de eigenaar heeft die NAP niet gemaakt. Opeens loopt Zlatan allemaal edels dood. Sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Dit was voor mij de zoveelste negatieve ervaring met Abor.

Dat was een moment ik dacht, hier kan ik Abor wel hard mee aanpakken (maar was tegelijkertijd ook de periode ik zat na te denken om te stoppen). Vervolgens word alle def dus aan de kant tegen Zlatan gezet en edeld Abor (weeral) effe super easy een hoop free dorpen.

Blijven spelers PJVO en 'M' nog over voor het front met Cube compleet is. Wij van Apog besloten een aanval op PJVO te doen want die zat mee te snoepen van onze KDK winsten. Al onze clears die liepen werden op een bepaald moment hard geblokked. Was duidelijk dat PJVO os had gekregen van iemand. Met name Abor wat voor ons weer bevestigde hij wel zijn relaties onderhield met zijn buren/samenwerkt.

Wij gaan verhaal halen bij Abor wat hiervan de bedoeling was. krijgen vervolgens van Bonaya was het geloof ik een hele uitleg met dingen die ze Apog kwalijk namen. Dat we os stuurde naar kleine spelers in hun cluster waar ze slecht moraal op hadden bla bla bla sloeg echt helemaal nergens op. Zelfs accnamen waarvan ik het bestaan nog niet eens wist.

Ikzelf was naar zee en TW loos, dus liet Nicolas die miserie maar oplossen. Was weeral geval nummer zoveel waarbij ik dacht, wtf voor mensen speler er op dat account. Conclusies trekken en communicatie een dikke buis. Bonaya gaf later wel zijn excuses voor dit geval waarvoor dank!

Maar wij zaten daar wel met onze dode cleas en PJVO werd toch al maar weer mooi free ge edeld door jawel Abor. Hij beloofde een dorp of 5 die niet in zijn lijn lagen 'om het goed te maken' als we in ruil samen speler 'M' zouden aanvallen. De laatste speler die Abor nog restte wou hij weeral effe easy edelen door onze hulp te vragen. Wij gaan in op dit voorstel.

We edelen al enkele bb's vlak over die paar dorpen we volgens de deal zouden krijgen. Speler 'M' zijn broer was 1 van die accounts in het cluster van Abor lagen met een heel irri moraal. Die broer (M) hielp daar dan nog met def. Abor wou dus 'M' weg krijgen zodat ze hun cluster konden opruimen.

Er waren nog altijd spanningen tussen Cube en Abor door eerdere aanvaringen doordat Morgan weedman wel vaker 'M' stackte zodat Abor die niet zou kunnen edelen. Maar Abor had dus een deal met ons gesloten dat we op het einde van de week een aanval op 'M' zouden doen en dan kregen wij enkele dorpen van PJVO.

Echter begon Abor zonder 1 woord te vertellen midden in de week 'M' al aan te vallen en dus niet volgens afspraak samen met ons in het einde van de week. Wat ik enorm apart vond want waarom vroeg hij anders om een samenwerking? Ik redeneerde hij ervan uit ging doordat wij een deal hadden Morgan weedman zijn def daar weg zou zetten (wat ook zo gebeurde). Ze dan het account zelf konden edelen om dan de afspraak met Apog (mij) te kunnen verbreken en die dorpen van PJVO niet te moeten afstaan.

Ik rook onraad wat vrij logisch is als je de geschiedenis weet tussen onze accounts.

1: We willen nog weken lang solo gaan, 1 dag later zitten ze in gods, Pim die super asociaal doet.
2: Situatie met WAR en ALW en onofficiële NAPjes, zeggen dat ze met niemand samenwerken terwijl ze dat met ons o.a wel deden.
3: Niet gaan deffen op stabber Virbrazor maar daar dan zonder iets van te zeggen toch op terugkomen onder het motto 'de eigenaar wou geen NAP dus is geen stab'
4: Abor die ons beschuldigd van alles en nog wat gebaseerd op lucht. (waar nogmaals Bonaya later zijn excuses wel voor gaf).

En dan zitten we nu aan situatie 5 waar ze (weeral) zonder iets te zeggen op eigen initiatief midden de week solo gaan aanvallen terwijl we duidelijk hadden afgesproken dit pas op het einde van de week te gaan doen.

Ik moet er geen tekeningetje bij maken dat ik weinig vertrouwen had dat Abor zich nog aan onze afspraak zou gaan houden als hij de dorpen solo al zou pakken. Morgan weedman kwam vragen of ze de aanvallen van Abor mochten blokken en deze toestemming hebben ze van mij dan ook gekregen. (was nogmaals in een periode ik al niet meer al te actief was).

Vervolgens vind Abor dat wij de afspraak niet nakomen terwijl wij nog altijd op het einde van de week samen wouden gaan aanvallen zoals afgesproken dus wij hebben helemaal geen afspraak geschonden. Abor nam gebruik van de situatie om die PJVO dorpen die wij zouden krijgen te edelen. Maar wij hadden daar al wat over ge edeld. Ik stelde vast Abor 1: zich niet aan de afspraak hielt door veel vroeger te gaan aanvallen als afgesproken en 2 hij CF's maakt (omdat wij er al over hadden ge edeld).

Gelukkig voor Abor ben ik toen ergens gestopt want zijn cluster had er bb lozer uitgezien de dag van vandaag want no way ik het daarbij zou hebben gelaten. Kregen we soort van Apog vs KDK topic waarin ik Abor de oorlog verklaarde en wie weet hoe de wereld er nu had uitgezien dan :D

Maar dus, easy start, misplaatst ego, veel discutabele acties, vandaar deze nominatie :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.576
Beste leider: Laat ik deze nominatie veranderen in beste beleid. Dan krijgt Gods deze ook, draaien al van bij het begin stabiel mee aan de top en vertonen geen verzwakkingen. Intern lijkt alles prima te verlopen. Op basis van deze criteria springen ze er al bovenuit.

Slechtste leider: Ik twijfelde even tussen mezelf en Dejavu.

Mezelf omdat ik gewoon slecht werk geleverd heb op deze wereld als leider. Cube is jammerlijk om te zeggen toch wel een grote teleurstelling geweest voor mezelf. Ik begon deze wereld al met de doelstelling absoluut geen leider te willen zijn. Maar door KDK dus wel een stam moeten maken onder het motto dat anders iedereen naar het enige alternatief Fralo zou gaan waar ik niet in wou.

Zlatan was sleutelfiguur hierin. Hij zat in Fralo en als ik geen stam zou maken had hij nooit onze kant gekozen wegens hij wel zekerheden wou hebben. Scheelde echt niks of hij koos voor Fralo of voor Cube. uiteindelijk na heel veel inpraten en wat P&P op het AF (geloof het of niet maar het AF werkt gewoon goed). Ik heb zovaak de nadruk gelegd op hoe slecht Fralo was, echt overdreven veel zelfs, heb je vanzelf mensen die in hun GA lijstjes niet echt weten wat ze moeten nemen en dan maar iets zetten wat ze veel lezen. Fralo kreeg al snel de naam van een stam die niet ver zou raken. Zlaten zei letterlijk dat de negatieve commentaren en twijfels over Fralo door iedereen op het AF hem deed beslissen om mee in ons project te stappen wat alsnog een moedige keuze was want hij lag voor 90% in Fralo. Hij kreeg de belofte we hem zouden helpen bij inc's en had al eerder gezien KDK paar gefailde pogingen had gedaan op Apog en er dus wel kansen lagen. Maar daar hing het dus vanaf. Kwam zlatan niet, konden ik en ChuChu nooit de strijd winnen tegen KDK en Fralo. Niet omdat we Zlatan in de aanval nodig hadden maar vooral niet mee op ons dak wouden krijgen. Zlatan sloot KDK wat af van Fralo dus tactisch kwam dat allemaal erg voordelig uit. KDK werd opgerold, Fralo brak uit elkaar na een gefaalde massa op Zlatan die we goed helpen deffen hebben, mezelf, Zlatan zelf, Stan eens een keertje en zelfs Fabian van Savior ben ik daar dankbaar voor. Cube was van start toen en ik wou voor de verandering eens een stam hebben waar we in groep beslissen omdat ik geen leider wou zijn nog daar tijd voor had dat goed uit te voeren.

Al snel bleek dat op Jason (ChuChu) na iedereen inspiratieloos was en ik al meer enkel met hem ging overleggen en dan zelf een besluit nam. Kort gezegd, het in groep beslissen werkte van geen kanten. Daar moet je blijkbaar ook de juiste personen voor hebben.

Ik begon dus alles zelf te doen maar had daar eigenlijk geen zin in nog tijd voor dus ik schoof veel dingen op de lange baan en kwam soms zelfs dagen de stamchat niet lezen ect,... kwam onvrede (begrijpelijk wel) door mensen die allemaal eerder evenveel inspraak hadden maar er niets mee deden wat redelijk tegenstrijdig is. Ik had toen 2 opties: Wel zet ik de klagers die geen poot uitsteken buiten zoals ik het in mijn voorgaande stammen altijd zou doen of wel stop ik gewoon wegens geen tijd, geen fun en nog een 3de reden die ik voor mezelf houdt. Ook op acc Apog liep het niet zo lekker intern. Jason de enige waar ik het erg goed mee kon vinden dacht er ook al enige tijd over na om te stoppen. De klagers kicken en dan stoppen vond ik nogal sneu omdat je dan de overige nogal achterlaat. Dus ik besloot te stoppen en dat de klagers dan maar tonen wat ze in hun mars hebben en hopelijk maken ze er nog wat van dan. Morgen weedman en sirtano werden al snel ge edeld, nivall... ging op del, ChuChu deed solli naar Gods, GK ging met nog enkele naar MP en sommige waren inactief. Cube viel als een kaarthuis uit elkaar. In mijn opinie viel er echt wel wat uit te halen maar niemand ook ik was niet instaat het voortouw te nemen.

Toch geef ik deze nominatie aan Dejavu. Alles dood recruiten in de beginfase al en alsnog zo rap failen intern. Doet pijn aan iedereen zijn ogen. Ik failde omdat ik mij niet kon inzetten voor de stam, Dejavu failde door onkunde. Dat vind ik toch nog slechter :p


Meest overschatte stam:
Uiteindelijk gezien is Cube wel overschat geweest door menig w62 speler. We zijn erg vaak als onderschatte stam benoemd wat zeker terecht was als we ons potentieel hadden waargemaakt. Dit is er echter nooit uitgekomen.

Meest onderschatte stam:
MP: Ik denk dat MP wel onderschat word door menig God speler nu, ondanks soms wel pijnlijke verliezen. Dit baseer ik opdat veel van deze spelers mijn vijand waren op w51 waar ze ook geregeld slaag kregen, desondanks zijn ze altijd ervoor blijven gaan wat ik ook wel bewonderenswaardig vind en uiteindelijk toch nog met de overwinning gaan lopen ondanks ze wel kwalitatief de mindere waren. Denk dat deze wereld nog wel even zal duren. Al kan het soms heel snel gaan, wie zal het zeggen.

Meest overschatte speler:
Tijdens Cube vond ik Zlaten wel een overschat account. Sterker nog het stelde mij redelijk teleur als ik ze bezig zag soms. Harry is wel een goeie en een top gozer :p

Meest onderschatte speler:
Als Get High even bedreven als op w51 speelt (geen idee of dat team hetzelfde is) gaan ze toch nog een vervelend account zijn/worden.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Jason van ChuChu was wel mijn maatje op deze wereld, kwam ik erg goed mee overeen en spelen nog wel regelmatig COD met elkaar en spreken elkaar nog regelmatig op skype ook. Ons gevecht tegen KDK was ook echt top teamwork (highfive).

GK vond ik ook erg leuke aangename spelers intern, was ik erg tevreden over. Echt goed hebben we elkaar niet leren kennen want toen ze erin kwamen ben ik gestopt maar hadden daarvoor al wel een weekje contact.

Savior mag ik hier ook niet vergeten natuurlijk, jammer dat de wereld is uitgedraaid hoe deze is uitgedraaid ^^

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Pimsie, wegens onbeschoft. Jus soli wegens enorme hypocriet zijn, Laurens DS wegens ik slecht tegen mensen kan wiens ego nog groter is als het mijne!

Ik vergat Hansie Pansie nog. Die zogezegd speelde voor een uitdaging, toen naar Dejavu ging. Vervolgens bleef volhouden hij voor een uitdaging speelde maar zijn MB's of dergelijke op triestige manieren begon te edelen ect ect. Sneu persoon waar ik het ooit wel goed mee kon vinden.

Mooiste spelers naam:
A Paroxysm of Guilt blijft toch wel echt een pareltje niet? Mede dankzij die erg lieve Rebecca!
Mooiste stam naam: Cube dan toch bij afstand wegens ik derest zelfs echt lelijk vind eigenlijk xD Ik zeg altijd, de spelers maken de stam!
Het tofste topic: Ik vond mijn Apog vs KDK topic toch wel echt iets wat we te weinig zien op de fora's. Doel dan vooral op de beginpost en niet op de eindeloos lange discussies omdat Jus soli maar niet wilt toegeven die hypocriet is :s En het heeft mij toch een like of 70 opgeleverd dus mogen wel stellen de mensen het konden smaken.
Het domste topic: Had Martijn UT eens niet zo'n topic gemaakt waarin die iemand alles verweet wat uiteindelijk allemaal niet bleek te kloppen? Dat was wel even een pijnlijk overbodig momentje.

Favoriete forum poster: In het begin van de wereld vond ik Serratus Anterior erg leuk uit de hoek komen met goede post's maar deze zien we alweer enkele maanden niet meer. Verder geen idee wie die persoon is.

Mijn keuze gaat daarom naar een recenter iemand namelijk Slizz. Ook niet echt een idee wie dat is buiten dat die geloof ik op GK speelt. Maar hij springt er wel echt enorm uit met zijn rustige manier van posten, altijd inhoudelijk en leuk. Daar mogen meer mensen inclusief mezelf wel een voorbeeld aan nemen. Een verrijking voor het AF.

Single Malt (Bonaya) vind ik ook altijd wel sterk posten, redelijk in de stijl van Slizz.

Minst favoriete forum poster: Ik zou hier Jus soli willen zeggen maar op een bepaalde manier post die wel sterk alleen jammer het allemaal onzin is. Maar hij brengt de onzin wel op een sterke manier! Dus laat ik gaan voor mmmm ..... mmmm ..... deze laat ik open.

Dikste wannabe op het forum:
Pimsie, voor een wereld zonder uitkijktoren vind ik hem toch te vaak van de toren blazen. Graag als je een reactie geeft op deze post een score op deze slechte joke geven ../10 let me know!
Dikste wannabe in het spel: Morgen Weedman had veel praatjes en eisen maar heeft het toch laten afweten. Interne strubelingen wel op het account. Sommige erop waren wel chill.

Mooiste profiel foto van spelers:

Niet echt eentje die er bovenuit sprong maargoed.

942488bde1933489f2832d40172c3ec4.png

Mooiste profiel foto van stammen:

5aa76da6f4af7981952f8e533bf503dd.png

Mooiste actie van de wereld:

Toen we dit berichtje kregen in de vroege start van de wereld. REKT!

692230ef965c6eb723f21dd4b3c7d2d3.png


Meest belovende speler voor de toekomst:
Als Gods wint Savior en als MP wint Get High.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Ik twijfel maar kies dan toch voor de goden.

Grootste blunder:
KDK die erin geslaagd zijn het te laten afweten IG met hun enorm goeie ingangspositie en dat ze de pech hadden van alle TW spelers ze net eentje tegenkomen die veel te langdradige topics maakt op het AF en hun manier van spelen aan het licht bracht. Anders hadden ze nu nog een goeie naam gehad en wie weet hoever ze het geschopt hadden.

Voor wie heb je nu echt respect:
Voor de loyaliteit van Jason, ChuChu.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: 'i'emand zal altijd op mijn hulp kunnen rekenen en ik zou dan uiteraard mijn uiterste best doen.


En ja DL niet gehaald maar er toch niet ver naast. Volgende keer maar minder snel like'n.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.576
Ik wist wel dat je het door zou hebben! Al had ik lichte twijfel want je blijft een blondie :s
 

DeletedUser78975

Guest
Het tofste topic: Ik vond mijn Apog vs KDK topic toch wel echt iets wat we te weinig zien op de fora's. Doel dan vooral op de beginpost en niet op de eindeloos lange discussies omdat Jus soli maar niet wilt toegeven die hypocriet is :s En het heeft mij toch een like of 70 opgeleverd dus mogen wel stellen de mensen het konden smaken.
Mijn god, dit is op zijn zachts gezegd een schrijnend stuk tekst. Ben je serieus zo onzeker dat jij digitale validatie in de vorm van likes (van forumgangers, waarvan je sommige niet eens kent) als graadmeter gaat nemen voor hoe goed iets is en dat als een soort van erkenning van jouw goedheid ziet? Ik weet dat het naar erkenning zoeken iets mens' eigen is, maar qua intellect had ik je wel hoger geschat dan een op likes geilende puber. Maar goed dan is dat voor mij nu ook helder.

Btw, je beginpost had inderdaad een goede inleiding verder was het een knap staaltje P&P (uiteraard was daar hulp van heimelijke compagnons voor nodig, wat ik persoonlijk een teken van zwakte vind). Verder bevatte het feitenverdraaiingen, gebruik van bewijs op een dusdanig manier dat er uit gesprekken geknipt en geplakt is zodat het idealiter in jouw griezelverhaal past. En als kers op de taart: elk vorm van tegenbewijs werd weggewuifd als niet authentiek zijnde, tot dat jullie de mond werd gesnoerd door een onpartijdige derde toegang tot het account te verschaffen.

Maar zullen we die discussie laten rusten, of anders privé voortzetten, want denk dat er niemand hier nog zit te wachten op een heropening wegens de volledige irrelavantie (zowel jij als ik spelen niet meer op deze wereld). Btw, privé zal ik wel elk bericht die je verstuurd waarin we elkaar kunnen vinden liken (mocht het medium dat we daarvoor gebruiken de optie daartoe bieden). Zo kom je dan toch nog aan je dagelijkse likes :p
 
Reactiescore
3.576
Mijn god, dit is op zijn zachts gezegd een schrijnend stuk tekst. Ben je serieus zo onzeker dat jij digitale validatie in de vorm van likes (van forumgangers, waarvan je sommige niet eens kent) als graadmeter gaat nemen voor hoe goed iets is en dat als een soort van erkenning van jouw goedheid ziet? Ik weet dat het naar erkenning zoeken iets mens' eigen is, maar qua intellect had ik je wel hoger geschat dan een op likes geilende puber. Maar goed dan is dat voor mij nu ook helder.

Ik like nooit een post als ik het geen goede post vind en neem aan de meerderheid zo werkt. Likes zijn geen 100% waardemeter of iets goed was maar het zegt wel iets. Er zijn verschillende partijen geweest die in het topic zelf of op skype, via pm's en noem maar op, mensen waar ik niets mee heb mij komen melden zijn hoe leuk lezen het topic was. Als jij daaruit wederom de verkeerde conclusies wilt trekken, doe je tenminste iets waar je wel goed in bent, dus daarvoor alvast een pluim van mij!

Btw, je beginpost had inderdaad een goede inleiding verder was het een knap staaltje P&P (uiteraard was daar hulp van heimelijke compagnons voor nodig, wat ik persoonlijk een teken van zwakte vind). Verder bevatte het feitenverdraaiingen, gebruik van bewijs op een dusdanig manier dat er uit gesprekken geknipt en geplakt is zodat het idealiter in jouw griezelverhaal past. En als kers op de taart: elk vorm van tegenbewijs werd weggewuifd als niet authentiek zijnde, tot dat jullie de mond werd gesnoerd door een onpartijdige derde toegang tot het account te verschaffen.

Nooit hulp van iemand gevraagd. Al eens overwogen na te denken dat ik veel meer steun kreeg omdat de mensen zich beter konden vinden in wat ik neergezet heb dan met de dingen waarmee jij afkwam? Wellicht niet, probeer eens! :)

Die onpartijdige derde ging over 1 iets wat al helemaal niets ontkrachte aan het geheel. Er is ook niets weggewuifd. Ook is er geen knip en plak werk aan te pas gekomen. Ik doe aan P&P door dingen te overdrijven, nooit door te liegen of dingen te verzinnen, elk woord ik neerzet sta ik met volle bewustzijn achter en is in mijn ogen pure werkelijkheid.

Wat Swordrage deed (het stabben zelf) was erger dan wat jij deed (het toelaten te stabben). Swordrage heeft mij nooit geïnteresseerd wegens, had maar 1 dorp, was super klein, onbekend, zit niet op het AF. Ik win er helemaal niets bij hem helemaal voor paal te zetten met zijn acties omdat ik hem toch easy aankon omdat de verhoudingen tussen onze accounts geheel kansloos waren.

KDK daarin tegen had veel meer te verliezen, stond aan de top van de wereld, zaten op het AF, gingen een grote toekomst te gemoed. Is gewoon voordelig als ik zo'n account een slechte naam kan bezorgen zodat spelers als Zlatan jullie de rug zouden toekeren. Al ben ik van mening jullie daarvoor gekozen hebben, ik heb enkel jullie daden naar buiten gebracht.

Als iemand mij neersteekt, boeit het niemand op mijn naasten na, als Tump hetzelfde overkomt is het wereldnieuws. Het verschil tussen Sword en KDK. Mijn punt lijkt me duidelijk. Nogmaals, elk woord uit mijn mond komt betreft dergelijke beschuldigingen is gegrond.

Jij daarin tegen hebt jezelf zo vaak tegengesproken dat niemand je nog serieus kan nemen. Voorbeeld? Ik sprak een NAP af met Sword, eerst was het volgens jouw geen stab omdat bij de NAP geen opzegtermijn was afgesproken terwijl ChuChu jouw wel stabte want hij koos mijn kant, terwijl jullie ook geen opzeg of zelfs überhaupt iets hadden afgesproken over een BG/PBG. Dat noemen ze hypocriet zijn. Later wijzigde je u uitleg dat het geen NAP was omdat een NAP niet ingaat wanneer het word aangeboden ipv wanneer de tegenpartij deze aanvaard en zo kan ik een enorme lange waslijst (zie oorlogstopic) opnoemen met voorbeelden zoals deze. Als jij dat wilt afdoen als alles 'ontkracht', oke fijn leven verder.

Ik weet niet hoe jij redeneert in je hoofd maar we zijn niet allemaal zo achterlijk als jij denkt dat we zijn. Dat jij je allerbest deed om je eruit te lullen was wel zo duidelijk als 1 + 1 = 2.

Maar zullen we die discussie laten rusten, of anders privé voortzetten, want denk dat er niemand hier nog zit te wachten op een heropening wegens de volledige irrelavantie (zowel jij als ik spelen niet meer op deze wereld). Btw, privé zal ik wel elk bericht die je verstuurd waarin we elkaar kunnen vinden liken (mocht het medium dat we daarvoor gebruiken de optie daartoe bieden). Zo kom je dan toch nog aan je dagelijkse likes :p

Ik liet de discussie rusten en was erg, erg mild voor KDK in mijn lijstje. Jij besloot dit te reageren en komt dan af met 'laten rusten'. Als je het wou laten rusten dan was je er nu niet op ingegaan en al zeker niet op deze gefrustreerde manier.

Stellen ik niet speel op de wereld zou ook je zoveelste foutieve uitspraak zijn in deze post alleen al. En ik hoef geen dagelijkse like's, nog zit ik dagelijks op het AF. Als je iets goed vind, vind je het goed en mag je dat ook tonen.

Ik zou nog willen meedelen (en ik val weer in enorme herhaling) maar hopelijk knoop je het eens goed in je oren. Dat jij Jus soli, totaal gezichtsverlies hebt geleden, daarvoor moet je enkel ons oorlogstopic doorlezen en iedereen zal tot die conclusie komen.

Niet enkel op het AF ben je afgegaan als een gieter maar ook IG. Ik snap werkelijk waar niet wat je nog probeert te bereiken mij te provoceren. Accepteer jij de verliezer bent en ik de winnaar op alle gebied, is geen schande, ik verlies ook heus ooit wel eens? :D

Voor de mensen zonder humor, dat laatste was een joke. Thats me, always joking! En als het onderstreepte toch niet zou lukken dan ben ik zeker niet de beroerdste om bij jouw tips te komen vragen. Oeps i did it again :eek:



Verder mag je mij best zo aanspreken, al ben ik met Jannes al meer dan tevreden.
 
Reactiescore
3.576
Tyf een keer op met jullie gejank jezus

Jus soli reageert op het GA lijstje gevolgd door een discussie over het GA lijstje.

Als sympathieke Pimsie daar een probleem mee heeft raad ik aan om het GA topic te sluiten of om het niet te lezen.

Ik kan veel voorbeelden geven van discussies waar jij ook over blijft posten. Het is dus al 1 hypocriet om daarover te klagen en 2 is het hypocriet om een jank post te schrijven over andere die janken.

Ik probeer mij even in jou gedachtegang te plaatsten. 'Laat ik een super onvriendelijke post schrijven gericht aan jus soli en jokersbrain die mij erg mogen, hun gaan dan zeker luisteren'.

Of 'laat ik een onvriendelijk post schrijven gericht aan hun omdat ik uit ben op sensatie'.

Je poogt het 1 ste te doen overkomen terwijl het overduidelijk dat 2de is. In ieder geval heb je niets bereikt met je post, sterker nog je hebt voor meer gejank gezorgd.

Je bent dus geslaagd in het bereiken van meer sensatie!

Dat gezegd zijnde wens ik iedereen nog een fijn werk of school dag.
 
Reactiescore
3.576

Per jankpost je nu maakt (dit is je 2de al) maakt je een grotere hypocriet.

En het maakt mijn gelijk dat je enkel uit bent op sensatie alleen maar groter.

Goed bezig, ga zo verder. Mss eens een voorbeeld nemen aan Jus soli. Die jankt maar blijft wel ontopic :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik vind het trouwens best vreemd dat een acc dat zeker top 5 is op deze wereld, bij grootste ego staat.

Schrijnend voor het niveau van het lijstje.
 

DeletedUser7072

Guest
Tyf een keer op met jullie gejank jezus


Het jammere van dit soort reacties is dat ze populair zijn, ze hebben de disc factor in zich, ze laten derden denken van 'Zozo die Pim heeft Jannes even goed weten te pakken', zonder dat ze op wat voor manier dan ook inhoudelijk antwoord geven op de gegeven kritiek. En Jannes die hier dan met veel meer moeite op reageert met een tekst waar elke 'alinea' ook nog 1 regel lang is(wss wegens reactie via mobiel) komt over als de loser die met een lange tekst reageert op een korte one liner. Zo zie je maar dat het, net als in de politiek, ook hier niet gaat om de kwaliteit en juistheid van de argumenten, maar de mate waarin iemand een ander sociaal lijkt te domineren.
 
Reactiescore
3.576
Ik vind het trouwens best vreemd dat een acc dat zeker top 5 is op deze wereld, bij grootste ego staat.

Schrijnend voor het niveau van het lijstje.

Leg eens uit waarom jij vind dat dit vreemd is alvorens ik je gedachtegang als foutief zal uitleggen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
De man met de plaat voor zijn kop zal mijn gedachtegang als foutief bestempelen. Het moet niet gekker worden.
 
Reactiescore
3.576
Oke, leg het dan niet uit. Jammer dat het merendeel hier niet ontopic kan posten.

Jankers.
 
Bovenaan