Golden Awards

Reactiescore
1.278
Mweh dat is niet geheel wat Jannes bedoeld, momenteel zit team nummer 25 op Sophia. Waarbij nog 1 iemand zit die tot het originele team behoord, van de teams is het huidige team het enige team dat zelfstandig probeert te deffen.. alleen door RL dingen is die activiteit lastig rond te krijgen + dat er een co is gerund. Toch ben ik blij met d'r inzet.

Over de andere teams kan ik kort zijn, er ligt een duidelijke verhouding tussen de hoogte van de incs en de activiteit daar... helaas.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
@Calamity. beter samengevat als: ziek, zwak en misselijk?

Voor een aantal spelers geldt dat wel ja. Die runnen zonder ook maar enig vorm van contact, zoals afgelopen massa in de ochtend de speler die er zou zijn, niet kwam opdagen en volgens mij ook nooit meer een reactie gaf. Enkelen houden het vol, konden om begrijpelijke redenen niet komen opdagen op bepaalde momenten. Ben blij met die spelers, dat ze er nog zijn. Ben benieuwd hoe het nu gaat, Sophia is niet bepaald het acc waar velen veel motivatie van krijgen.
 
Reactiescore
2.508
Conclusie: Als je het druk hebt in RL moet je stoppen met TW. Tenzij je tijd vrij kunt maken om je account staande te houden.
 
Reactiescore
2.508
Ik was niet van plan om terug te komen, heerlijk rustig zonder de verplichtingen. Ik heb bijna een leven gevonden :D
 
Reactiescore
1.278
Ik was niet van plan om terug te komen, heerlijk rustig zonder de verplichtingen. Ik heb bijna een leven gevonden :D

Pfoe kan je niet een handleiding schrijven. :oops:
 
Reactiescore
2.508
Stap 1: Stoppen met TW
Stap 2: Niet omkijken
Stap 3: Uit je zolderkamer lopen
Stap 4: Diep ademhalen
Stap 5: Fysiek contact zoeken met 'mensen'
 
Reactiescore
3.583
Conclusie: Als je het druk hebt in RL moet je stoppen met TW. Tenzij je tijd vrij kunt maken om je account staande te houden.

Dat zou een foute conclusie zijn. Je mag ook met erg beperkte tijd ook als je u account niet staande kan houden gewoon spelen. Zoek een team die de uren opvangt of accepteer je geëdeld kan worden.

Er is niets mis met ge edeld worden dus om daarvoor te stoppen is wat onnodig. Stoppen als je het niet naar je zin hebt zou wel een betere reden zijn. Meestal gaat dat gepaard met ge edeld worden voor velen.

Het ligt er gewoon aan waarvoor je TW speelt. Persoonlijk zou ik nooit stoppen omdat ik ge edeld word wegens dat mijn zin in het spel niet bepaald afneemt. Jammer genoeg sta ik vrij alleen die die gedachtegang.
 
Reactiescore
3.583
Bij 10 like's maak ik een overdreven lang, echt langdradig gewoon maar toch deels interessant GA lijstje waarin elke stam en zijn spelers zowel positieve als negatieve commentaren zal bevatten. (vooral uit de tijd ik speelde gebaseerd).

En dat in een geheel subjectieve kijk van mezelf. Mijn subjectieve kijk zal wel zo objectief mogelijk gebracht worden! Ik beloof bij het behalen van deze doelstelling de lijst binnen de 24 uur te posten.

Ni te snel aub want mijn goesting is kwijt en wil zo de analyse van game 6 bij het WK schaken nog kijken en van de gelegenheid gebruik maken ook een hapje bij te eten ;o
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Effe dat je het weet. Ik trek m'n like terug zodra je lijstje gepost hebt. Kut like geiler! :mad:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Voor morgennacht 1 uur bam
 

DeletedUser79867

Guest
Bij 10 like's maak ik een overdreven lang, echt langdradig gewoon maar toch deels interessant GA lijstje waarin elke stam en zijn spelers zowel positieve als negatieve commentaren zal bevatten. (vooral uit de tijd ik speelde gebaseerd).

En dat in een geheel subjectieve kijk van mezelf. Mijn subjectieve kijk zal wel zo objectief mogelijk gebracht worden! Ik beloof bij het behalen van deze doelstelling de lijst binnen de 24 uur te posten.

Ni te snel aub want mijn goesting is kwijt en wil zo de analyse van game 6 bij het WK schaken nog kijken en van de gelegenheid gebruik maken ook een hapje bij te eten ;o
Succes met maken :p
 

DeletedUser78975

Guest
Jannes wanneer hij zijn belofte breekt: ‘jongens het was een prank.... IT’S A PRANK’
 
Reactiescore
3.583
Het lijstje is in de maak. Enkel zijn het nogal teksten die ik over KDK kan schrijven :eek:
 

DeletedUser78975

Guest
Ah dat zal het zijn :D
Maar dat verandert niets aan het feit dat je een belofte hebt verbroken: ‘Ik beloof bij het behalen van deze doelstelling de lijst binnen de 24 uur te posten.’
 
Bovenaan