Golden Awards

DeletedUser78975

Guest
'Overbodig pleonasme' is bijna eerder een paradox. Het lijkt een pleonasme, maar deze woordcombinatie hoeft niet foutief te zijn. Als een pleonasme als grap of ter ondersteuning van een statement gebruikt wordt in een tekst, dan is deze dus niet overbodig.
Sorry, maar je zit er naast hoor. Je zou eerder kunnen stellen dat het ‘lijkt op een paradox’. Het is echter een pleonasme. Een paradox als stijlfiguur gebruiken, betekent dat je speels een schijnbare tegenstelling in je zin/tekst verwerkt. Maar een overbodige pleonasme is niet schijnbaar tegenstrijdig maar gewoon feitelijk dubbelop. Zoals gezegd: overbodigheid is immers een inherente ofwel onlosmakelijk verbonden eigenschap van een pleonasme. Witte sneeuw is ook geen paradox, maar gewoon een pleonasme hè, of stel jij anders?

Ik vind dat als jij je als een betweter profileert, ik ook groen licht heb om me zo te gedragen
Alleen jij faalt. :redface:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67275

Guest
Sorry, maar je zit er naast hoor. Je zou eerder kunnen stellen dat het ‘lijkt op een paradox’. Het is echter een pleonasme. Een paradox als stijlfiguur gebruiken, betekent dat je speels een schijnbare tegenstelling in je zin/tekst verwerkt. Maar een overbodige pleonasme is niet schijnbaar tegenstrijdig maar gewoon feitelijk dubbelop. Zoals gezegd: overbodigheid is immers een inherente ofwel onlosmakelijk verbonden eigenschap van een pleonasme. Witte sneeuw is ook geen paradox, maar gewoon een pleonasme hè, of stel jij anders?


Alleen jij faalt. :redface:

Joh hou lekker op met dit domme gepraat van je. Het voegt niks toe, en je komt alleen maar irritant over (op mij iig dan). Je speelt niet eens meer op deze wereld, dus hou lekker je mond dan. Wens je verder nog een fijne avond toe hoor, dat dan weer wel! :p
 
Reactiescore
853
Beste speler:
De beste speler in vorm van het beste account hoeven we denk ik geen discussie over te voeren, Savior of the North. Toch een special shout out naar Fab aangezien dat toch echt de voorman is(/lijkt) van team SotN

Ik wil echter ook twee spelers benoemen als individu. Ik ga van beide kampen hier een persoon nomineren;

Bij Gods is dit Pim (@Pimsie. ) , Pim is op Beil de touwtrekker en degene die vrijwel alles in goede banen leidt. Hiernaast is hij ook binnen Gods degene die veel werk verzet, vandaar dat ik dan ook denk dat hij deze nominatie wel verdient.

Bij MP wil ik Dorine benoemen omdat ik weet dat het echt een kanjer is om in de stam te hebben. Dit is een vrouw die er niet vies van is een ander te helpen en ze zal altijd haar volle 100% geven, iets wat zeker gerespecteerd mag worden (helemaal als we kijken naar het merendeel van de spelers dat nog op TW rondloopt).

Beste stam:

Gods , in mijn ogen is het vrij duidelijk dat Gods de bovenliggende partij is t.o.v. MP. Gods heeft momenteel de kwantitatieve voorsprong (punten) en in mijn ogen ook de kwalitatieve voorsprong als ik naar de spelers kijk. Er zullen vast goede spelers in MP lopen ook die wellicht de stam in de goede banen kunnen leiden, echter zie ik dit momenteel niet zo gebeuren.

De beste stam speler:

Gods:
Fabian & Pim, hoofdfiguren binnen Gods op het moment, steken behoorlijk wat tijd in Gods en dat wordt dan ook zeker gewaardeerd.

MP:
Geen idee in hoeverre deze speler op dit moment wat voor de stam betekent, maar ik weet wel wat deze speler voor de stam zou kunnen betekenen. Deze nominatie is dus vooral op ervaring met deze speler. Ruben (@.game )

Het grootste ego:

Niet interessant, iedereen zonder een ego is gewoon niet goed genoeg.

Beste leider:

Fabbiieeee, heeft gewoon geen concurrentie op deze wereld.

Slechtste leider:

MP, geen idee welk figuur er precies leiding is. Persoonlijk vind ik de gang van zaken (in de zin van hoe de leiding handelt) ronduit triest. Ik zal hier verder niet over in detail treden gezien het MP toch niet uit schijnt te maken.

Meest overschatte stam:

MP

Meest onderschatte stam:

Gods, MP denkt dat ze nog een kans maken :D, cute

Meest overschatte speler:

Repelsteeltje, had ik persoonlijk iets meer van verwacht.

Meest onderschatte speler:

Voorheen Sick Minds, echter denk ik dat MP nu ook in ziet dat dit toch wel een top-5 waardig account is

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Niet Gele Kanarie

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Gele Kanarie


Favoriete forum poster:

@dragonshield3 @Pimsie. Niet op hun mond gevallen, me like it

Minst favoriete forum poster:
De boys van Gele Kanarie + Jus Soli

Mooiste actie van de wereld:

Callen met Fab en genieten het zusje van zijn vriendin

Meest belovende speler voor de toekomst:
Sick Minds, zitten leuke spelers op, zeker potentie voor een mooie sprint naar de top.

Meest belovende stam voor de toekomst:

We gaan het zien

Voor wie heb je nu echt respect:

Fabian, snap niet hoe die jongen zo gemotiveerd is.
Dorine, in een stam met Gele Kanarie

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Spelers die me niet irriteren
 

DeletedUser78975

Guest
Joh hou lekker op met dit domme gepraat van je. Het voegt niks toe, en je komt alleen maar irritant over (op mij iig dan). Je speelt niet eens meer op deze wereld, dus hou lekker je mond dan. Wens je verder nog een fijne avond toe hoor, dat dan weer wel! :p
Bedankt voor je feedback, het is zeker niet mijn bedoeling om je te irriteren. Ik reageerde enkel op het bericht welke geadresseerd was aan mij, niks vreemds aan lijkt mij... toch? Btw, ik mag toch wel reageren op dit forum? Het spelen op de wereld is geen voorwaarden om op dit forum te mogen reageren.

Bedankt en jij ook nog een fijne avond. ;)
 

DeletedUser78975

Guest
Beste speler:
De beste speler in vorm van het beste account hoeven we denk ik geen discussie over te voeren, Savior of the North. Toch een special shout out naar Fab aangezien dat toch echt de voorman is(/lijkt) van team SotN

Ik wil echter ook twee spelers benoemen als individu. Ik ga van beide kampen hier een persoon nomineren;

Bij Gods is dit Pim (@Pimsie. ) , Pim is op Beil de touwtrekker en degene die vrijwel alles in goede banen leidt. Hiernaast is hij ook binnen Gods degene die veel werk verzet, vandaar dat ik dan ook denk dat hij deze nominatie wel verdient.

Bij MP wil ik Dorine benoemen omdat ik weet dat het echt een kanjer is om in de stam te hebben. Dit is een vrouw die er niet vies van is een ander te helpen en ze zal altijd haar volle 100% geven, iets wat zeker gerespecteerd mag worden (helemaal als we kijken naar het merendeel van de spelers dat nog op TW rondloopt).

Beste stam:
Gods , in mijn ogen is het vrij duidelijk dat Gods de bovenliggende partij is t.o.v. MP. Gods heeft momenteel de kwantitatieve voorsprong (punten) en in mijn ogen ook de kwalitatieve voorsprong als ik naar de spelers kijk. Er zullen vast goede spelers in MP lopen ook die wellicht de stam in de goede banen kunnen leiden, echter zie ik dit momenteel niet zo gebeuren.

De beste stam speler:
Gods:
Fabian & Pim, hoofdfiguren binnen Gods op het moment, steken behoorlijk wat tijd in Gods en dat wordt dan ook zeker gewaardeerd.

MP:
Geen idee in hoeverre deze speler op dit moment wat voor de stam betekent, maar ik weet wel wat deze speler voor de stam zou kunnen betekenen. Deze nominatie is dus vooral op ervaring met deze speler. Ruben (@.game )

Het grootste ego:
Niet interessant, iedereen zonder een ego is gewoon niet goed genoeg.

Beste leider:
Fabbiieeee, heeft gewoon geen concurrentie op deze wereld.

Slechtste leider:
MP, geen idee welk figuur er precies leiding is. Persoonlijk vind ik de gang van zaken (in de zin van hoe de leiding handelt) ronduit triest. Ik zal hier verder niet over in detail treden gezien het MP toch niet uit schijnt te maken.

Meest overschatte stam:
MP

Meest onderschatte stam:
Gods, MP denkt dat ze nog een kans maken :D, cute

Meest overschatte speler:
Repelsteeltje, had ik persoonlijk iets meer van verwacht.

Meest onderschatte speler:
Voorheen Sick Minds, echter denk ik dat MP nu ook in ziet dat dit toch wel een top-5 waardig account is

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Niet Gele Kanarie

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Gele Kanarie


Favoriete forum poster:
@dragonshield3 @Pimsie. Niet op hun mond gevallen, me like it

Minst favoriete forum poster:
De boys van Gele Kanarie + Jus Soli

Mooiste actie van de wereld:
Callen met Fab en genieten het zusje van zijn vriendin

Meest belovende speler voor de toekomst:
Sick Minds, zitten leuke spelers op, zeker potentie voor een mooie sprint naar de top.

Meest belovende stam voor de toekomst:
We gaan het zien

Voor wie heb je nu echt respect:
Fabian, snap niet hoe die jongen zo gemotiveerd is.
Dorine, in een stam met Gele Kanarie

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Spelers die me niet irriteren
Kan me in de meeste punten wel vinden. Alleen vroeg ik me het volgende af: Beil (voorheen ABOR) was toen ik nog op deze wereld speelde zeer gewaagd aan Savior en had minstens een even sterk team. Hoe komt het dat je nu Savior als onbetwiste beste speler hebt staan (jou voorgangers hebben Savior overigens ook op nr. 1 staan).
Waarop baseer je die nominatie? Is het enkel op kwantitatief gebied of is het team van Savior ook kwalitatief veel sterker dat het team van Beil?

O ja, nog bedankt voor je nominatie. Ik zal er maar niet inhoudelijk op ingaan aangezien dit puur jouw mening is :oops:
 
Reactiescore
853
Kan me in de meeste punten wel vinden. Alleen vroeg ik me het volgende af: Beil (voorheen ABOR) was toen ik nog op deze wereld speelde zeer gewaagd aan Savior en had minstens een even sterk team. Hoe komt het dat je nu Savior als onbetwiste beste speler hebt staan (jou voorgangers hebben Savior overigens ook op nr. 1 staan).
Waarop baseer je die nominatie? Is het enkel op kwantitatief gebied of is het team van Savior ook kwalitatief veel sterker dat het team van Beil?
De originele spelers van ABOR zijn gestopt, die spelers hadden een grotere drive dan de spelers die er nu op zitten.Er is zeker niets mis met Beil op dit moment, echter was het oude team gewoon beter waardoor er een gat is geslagen door Savior.

O ja, nog bedankt voor je nominatie. Ik zal er maar niet inhoudelijk op ingaan aangezien dit puur jouw mening is :oops:
Benoemingen over favoriete poster zal ik niet gauw onderbouwen, sommige stijlen liggen je, andere niet.
 
Reactiescore
1.278
@Felicitys

"
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Gele Kanarie"

Komt goed uit dat het geheel wederzijds is. Bedankt voor de nominaties in ieder geval. Hoe meer de vijand je hekelt hoe beter je op weg bent, dat zoetsappige TW knuffel gedoe is niks voor mij/ons.
 

DeletedUser78975

Guest
De originele spelers van ABOR zijn gestopt, die spelers hadden een grotere drive dan de spelers die er nu op zitten.Er is zeker niets mis met Beil op dit moment, echter was het oude team gewoon beter waardoor er een gat is geslagen door Savior.


Benoemingen over favoriete poster zal ik niet gauw onderbouwen, sommige stijlen liggen je, andere niet.
Top, bedankt voor de opheldering!

No hard feelings, zoals je zegt ieder zijn stijl ;)
 
Reactiescore
735
Een dergelijk gat is inderdaad te wijten aan hoofdzakelijk motivatie. Jezelf maar blijven zetten tot feuten werk. Pim vroeg mij laatst hoe het toch kwam dat Savior altijd midgame uitloopt en we kwamen samen tot de conclusie dat het wel die motivatie moet zijn die constanter is. Kwalitatief valt er niet zo heel veel te zeggen over zo'n gat, al is een constante motivatie natuurlijk ook zeker een vorm van kwaliteit.

Mooiste actie van de wereld:
Callen met Fab en genieten het zusje van zijn vriendin

Hahaha rotjong
 
Reactiescore
967
Het is natuurlijk wel gemakkelijk om iedereen die de tijd neemt om tegen je te posten en een andere mening deelt over bepaalde zaken als minst favoriete forumposter neer te zetten. Overigens leuke sneer naar ons beleid, maar totaal onnodig. Verder prima lijst.
 
Reactiescore
853
Het is natuurlijk wel gemakkelijk om iedereen die de tijd neemt om tegen je te posten en een andere mening deelt over bepaalde zaken als minst favoriete forumposter neer te zetten.
Ik ben niet iemand die gelijk mensen die tegen me posten die award geeft hoor, deze heb je gewoon verdient in mijn ogen ;)

Overigens leuke sneer naar ons beleid, maar totaal onnodig.
Dat is juist de bedoeling van zo'n lijst, jullie beleid is een weerspiegeling van jullie leiding.
 

DeletedUser74846

Guest
Beste speler: Savior

Uit eerdere ervaring en ook gezien het actieve spel op deze wereld gaat de keus naar Savior. Sterk team en alles easy weg weten te werken. Benieuwd wat de weerstand gaat zijn die ze tegen MP. krijgen maar schat dit team toch een stukje hoger in dan de fronters waar ze mee te maken hebben/krijgen.

Slechtste speler: Sophia

Continu af laten weten weten bij incommings. Huidige spelers die er zitten lijken wel te verbeteren maar in een eerder stadium heeft dit team al veel te veel laten liggen. Afwezigheid, Communicatie/Tactisch denken met MBs en voorbereiding op massa's gebeuren niet en dan krijg je een cluster waarbij de gaten die er ontstaan onhoudbaar zijn.

Beste stam: Gods

Valt denk ik weinig anders te zegen dan dat gods zijn zaakjes prima op orde heeft. Activiteit is aanwezig, benodigde ervaring en daarnaast denk ik dat de weerstand die er ontstaat makkelijk weg te werken is. Kwestie van tijd voordat dit wereld winst op gaat leveren.

Slechtste stam: MP.

Waar een beste tam is moet er ook een slechtste stam zijn en aangezien er maar 2 stammen over zijn blijft MP als slechtste stam over. De kwaliteiten zijn er op meerdere accounts wel degelijk alleen als je puur naar inzet en activiteit kijkt hebben een aantal accounts niks te zoeken op deze wereld.

Meest overschatte speler: Repel

In eerste instantie overkomend als een heel degelijk en goed account alleen lijkt toch als 1 van de weinige accounts binnen Gods niet geheel goed te draaien.

Meest onderschatte speler: SM

SM moet je nooit onderschatte. Kan er veel last van hebben na een lange tijd en dat zie je ook op TW. Helaas voor MP een speler die wel zijn front stabiel houd en ten koste van Sophia en runner stukje bij beetje terrein weet te winnen. Klasse bezig.

Verder kan ik de rest van de punten wel allemaal gaan toelichten maar ik denk dat gods in elk opzicht een stuk verder is dan dat dit bij MP intern het geval is. Enkele positieve dingen bij MP zijn dat er enkele accounts wel actief zijn en de boel draaiende proberen te houden maar dit zal enkel een kwestie van tijd zijn voor dat dit ook klaar is. Indien Gods geen inzinking krijgt en zo door blijft gaan dan zal de wereld winst vlot gedaan. Toch hoop ik voor de wereld dat MP nog is 1 keer wat extra inzet toont en Gods een tik kan uitdelen om de spanning wat terug te brengen.

Grtzz Natcho
 
Reactiescore
362
Je hebt denk ik heel hard moeten nadenken over dit lijstjeo_O

Zou wel leuk zijn als eens iemand uit Mp. met een lijstje zou komen.
 
Reactiescore
1.278
Idd bedankt namens MP voor de benoemingen
 
Reactiescore
3.576
Best vreemd eigenlijk dat Sophia het altijd zo laat afweten. W51 werden ze ook telkens rap ge edeld eens er eens inc's kwamen en dat lijkt deze wereld identiek hetzelfde.

Het rare is dat ze naar het beeld ik heb wel skils bezitten wat ze op zowel w51 als deze wereld al wel hebben laten zien. Skils als in timen, snipen, CS, BT enzoverder. Ook waren ze destijds tot laat in de nacht online en overactief.

Ik vraag mij dan ook af hoe het komt dat een team met deze middelen er nog in slaagt om het dan zo af te laten weten telkens. Is dat een gebrek aan tactisch inzicht? Begin positionering om je account klaar te hebben staan voor een te verwachten aanval/massa, het niet goed kunnen inschatten hoeveel mobiele def je moet vrij hebben staan en wat je wanneer en waar kan inzetten?

Of is het puur een gebrek aan inzet op deze moeilijkere fases en kunnen ze hun bedrevenheid en skils enkel inzetten in de wat makkelijkere situaties?

Misschien kan team Sophia hierop een antwoord geven, ben best benieuwd :p
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
De ene speler is te druk met school, de andere speler stabt, de volgende runt als het lastig wordt en weer de ander heeft een gelaserd oog en kan met die zicht niet deffen en ga zo maar door :eek:.
 
Bovenaan