Golden awards

DeletedUser77743

Guest
Aangezien hier nog geen topic voor was: tijd voor lijstjes!

Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
 

DeletedUser72496

Guest
Beste speler: Het is meteen een moeilijke maar ik geef die aan
Horse Whisperer. In mijn ogen de meest complete speler aan de top en een zeer gezellige persoon om ermee in de stam te zitten. Ik ben benieuwd wat hij nog gaat presteren met de verwijdering van de aanvalsblokkade.

Beste stam: Zonder enige twijfel, Rebels. Na een succesvolle fusie TBL (waar de samenwerking vlekkeloos verliep) en met het binnenhalen van de topleden van Légion (die enkele stamleden van Rebel goed hebben geholpen met os tijdens massa's) kunnen we ervan uitgaan dat Rebels gewoon de beste stam is van Casual 4. We zijn één team geworden en de sfeer binnen de stam is buitengewoon top.

De beste stam speler: Horse Whisperer.

Het grootste ego: Daarvoor nomineer ik 2 spelers: weet nie & Jungle Storm
Weet nie zingt ondertussen al een toontje lager sinds hij TBL en Rebels op zijn dak en van de kaart werd geveegd. Nu gaan we hem definitief van de kaart afvegen. Altijd maar opscheppen over zijn prestaties op W12 (op zijn profieltekst, die hij nu verwijderd heeft.

Jungle Storm, ook zo één dat opschept over zijn ervaring. Speelt nu overigens full def en speelt ook graag het slachtoffer uit in pm's (bang voor de oorlog die hij zwaar verliest met zijn stam).

Beste leider: Horse Whisperer., investeert zeer veel tijd aan communicatie, de goede sfeer bij te houden in de stam, etc. In mijn ogen, vervult hij zijn taak zeer goed, ik kan hier niets slechts over zeggen.

Slechtste leider: Leiding SEDU, ze kwamen hun afspraken niet na met Dragon en leider Lenaco. De deal was dat de leden van SEDU naar Dragon gingen en niet andersom. En dat Jungle Storm een promotie kreeg om (mede-)leider te worden van de stam. Fusie draaide uit op een fiasco.

Meest overschatte stam:
TYGER, de stam van Jungle Storm. Na het oprichten van de stam dacht ik eindelijk een leuke tegenstander om de wereldwinst uit te vechten. Tot nu toe heb ik niets gezien van deze stam. 1/3 van de overnames zijn verlies. Gisteren (27 maart) namen we 146 dorpen van TYGER over en zij 0 van ons.

Meest onderschatte stam: /

Meest overschatte speler: Jungle Storm

Meest onderschatte speler:
Saphira, blijft onder de radar maar doet eigenlijk veel clearwerk voor anderen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Saphira

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Weet nie en Jungle Storm

Mooiste spelers naam: Smoke-Some-Haize

Mooiste stam naam: Specified Elite Doom Union

Het tofste topic:
Ik kan niet kiezen, alle oorlog gerelateerde topics :D

Het domste topic: /

Favoriete forum poster:
Ruben van HW, echt een creatieve schrijver om oorlogsverklaringen te maken

Minst favoriete forum poster: /

Dikste wannabe op het forum: /

Dikste wannabe in het spel: /

Mooiste profiel foto van spelers:
96796_large.png

Mooiste profiel foto van stammen:
96652_large.png

Mooiste actie van de wereld:
De massa van TBL en Rebels op Dragon, waardoor de mede-leider aarde en hun belangrijkste speler Weet nie zijn gaan vluchten omdat beide de verliezen niet meer aankonden

Meest belovende speler voor de toekomst: /

Meest belovende stam voor de toekomst: /

Grootste blunder:
fusie tussen SEDU en Dragon die totaal verkeerd misliep met de afspraken die niet nagekomen zijn.

Voor wie heb je nu echt respect: /

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: /
 
Reactiescore
693
Veel tijd ingestoken. Heel mooi werk. Chapeau.
Alles wat je zegt klopt.

Fusie Dragon, SEDU draaide mis.
Slechte leiding in SEDU, nog altijd :)
Ik had al geen zin meer in casual 4 vele dagen voor de fusie. Nu zit ik in TYGERS en ben ik straks ook weg. Ik doe geen moeite tegen pretends, nooit gedaan buiten 1 avond dat ik me verveelde. Daar zijn al 30 van de 146 dorpen tegen 0 :).
Grootste ego? Daar zwijg ik over :)
 

DeletedUser72496

Guest
Veel tijd ingestoken. Heel mooi werk. Chapeau.
Alles wat je zegt klopt.

Fusie Dragon, SEDU draaide mis.
Slechte leiding in SEDU, nog altijd :)
Ik had al geen zin meer in casual 4 vele dagen voor de fusie. Nu zit ik in TYGERS en ben ik straks ook weg. Ik doe geen moeite tegen pretends, nooit gedaan buiten 1 avond dat ik me verveelde. Daar zijn al 30 van de 146 dorpen tegen 0 :).
Grootste ego? Daar zwijg ik over :)

Het kon nog een mooie hoofdstuk zijn op Casual 4 mocht de fusie succesvol zijn (zonder al die niet nagekomen afspraken).

Ik ben al aan het uitbollen op Casual 4 maar ik heb nog ruim 150 edels die ik nog ga gebruiken.

De wereld zal nog maximum 3 maanden duren volgens mij. Op 4 dagen tijd hebben we (al) meer dan 3% aan dominantie bijgekregen.
 
Reactiescore
693
jungle storm voorspeld dat de wereld juist sneller gaat gedaan zijn. Dat geloof ik ook. Misschien slechts een maand als jullie zo doorgaan
 

DeletedUser78608

Guest
Beste speler: Als je naar de ranglijst kijk zie je meteen dat er eentje uitspringt he, Horse Whisperer is met een serieuze voorsprong de sterkste speler op het moment.

Beste stam: Denk dat deze wel voor zich spreekt..

De beste stam speler: Boesboes is voor mij een echte stamspeler. Altijd staat hij klaar voor diegene die Defence & Offence nodig hebben.

Het grootste ego: /

Beste leider: Ben heel tevreden over de leiding van Rebels, bestaande uit meerdere personen. Ze verdienen stuk voor stuk wat krediet!

Slechtste leider: Leiding van SEDU. Afspraken niet nakomen en slechte communicatie hebben de doodsteek gegeven.

Meest overschatte stam: SEDU, Ze hadden het potentieel om de Casual 4 wereld nog een mooie strijd te geven maar zijn door interne problemen compleet geïmplodeerd. Zonde..

Meest onderschatte stam: /
Meest overschatte speler: /
Meest onderschatte speler: /
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik zie hier al een topteam bij Rebels dus zou in volgende werelden graag dit winning-team terug samen zien spelen!

Mooiste spelers naam: Fear the dwarf

Mooiste stam naam: Specified Elite Doom Union

Het tofste topic: /

Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Turor de eerste met zijn droge humor!

Minst favoriete forum poster: /

Mooiste profiel foto van spelers: /
Mooiste profiel foto van stammen: Foto van de stam Para.

Mooiste actie van de wereld:
Mooi geplande massa's door Rebels. Voorbeeldje ervan is de massa op Donlee. Er werd op voorhand via PM gecommuniceerd door hem dat hij schatte een 3-5 dorpjes te verliezen. Dit getal werd in de werkelijkheid snel tot de 100+ gedrukt. Topwerk!

Meest belovende speler voor de toekomst: /
Meest belovende stam voor de toekomst: Lang duurt deze wereld niet meer in mijn ogen.

Grootste blunder: Het uiteen vallen van SEDU. Ze hadden op een gegeven moment de touwtjes in handen om eens wat druk te zetten. Maar ze waren te druk bezig met onderlinge discussies en afspraken..

Voor wie heb je nu echt respect: Rebels in het algemeen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Lord Corax!
 
Reactiescore
15
jungle storm is nooit medeleider geweest
sterker nog hij was de enige die nog getracht heeft weerstand t bieden en meerdrme stammen bij elkaar te brengen
t zijn de leiders van sedu geweest die hem dwars zaten.
tevens hebben een aantal dwars gelegen omdat ze een egoïstische domme houding hadden.
deze spelers hebben nu opgegeven.

jungle storm is weer netals op w6 tegen alle verhouding in nmr 1. in t verslagen van tegenstanders.
een dikke voorsprong en niet meer in te halen.
tevens heeft hij veel respect voor de winnende stam.
al eerder dan iedereen zag hij rebels winnen.
hij heeft al vele weken geleden rebels oprecht met de winst gefeliciteerd.

helaas is bij een aantal t respect niet wederzijds.
 

DeletedUser72496

Guest
jungle storm is nooit medeleider geweest
sterker nog hij was de enige die nog getracht heeft weerstand t bieden en meerdrme stammen bij elkaar te brengen
t zijn de leiders van sedu geweest die hem dwars zaten.
tevens hebben een aantal dwars gelegen omdat ze een egoïstische domme houding hadden.
deze spelers hebben nu opgegeven.

jungle storm is weer netals op w6 tegen alle verhouding in nmr 1. in t verslagen van tegenstanders.
een dikke voorsprong en niet meer in te halen.
tevens heeft hij veel respect voor de winnende stam.
al eerder dan iedereen zag hij rebels winnen.
hij heeft al vele weken geleden rebels oprecht met de winst gefeliciteerd.

helaas is bij een aantal t respect niet wederzijds.

Mazal is Jungle Storm... :oops::rolleyes:
 

DeletedUser78608

Guest
Vreemd om zo in de 3e persoon te praten idd..
We weten ondertussen wel dat Mazal je originele naam is van op W6.

Natuurlijk appreciëren we dat je ons al feliciteerde met de overwinning.
Vanwaar denk je dat er geen wederzijds respect zou zijn?
Denk niet dat we iets onrespectvol gedaan hebben buiten misschien een grapje hier en daar?
 
Reactiescore
15
beetje vies wel dat lijstje met valse info

over overschatte spelers enzv
behoorlijk kinderachtig en verkeerde informatie
waarom namen besmeuren?

vindt t prima
klopt dat rebels de beste was
klopt dat horsewisper verweg de beste leider en speler was
prima als je spelers complimenten geeft
en als er zelfs nu nog verkeerde informatie gegeven wordt onbegrijpelijk

er is allang toegegeven dat jullie gewonnen hebben en ook nog gefeliciteerd
ook aan individuele spelers per pm is dat al weken geleden gedaan
evenals zelfs nog positieve bewoordingen en ander persoonlijke mededelingen met goede communicatie.
allemaal goed bedoeld.

ik heb ook van jullie geleerd.
niemand is volmaakt en zeker ik niet.

ik wens jullie een goede gezondheid
en weer veel spelvreugde in in een andere wereld.

wie weet tot ziens.

groeten van Marcel
 
Bovenaan