Golden Awards

Reactiescore
967
Justin is gewoon gestopt als speler. Niet doordat Lick niet zou lopen.

Dat is dus precies de reden waarom hij gestopt is met leiding geven. Lick liep niet en blijkbaar kon Justin het niet op de rails houden/krijgen.

Geef hem groot gelijk als ik de verhalen van dergelijke Lick spelers mag geloven.
 

DeletedUser20001

Guest
Dat is dus precies de reden waarom hij gestopt is met leiding geven. Lick liep niet en blijkbaar kon Justin het niet op de rails houden/krijgen.

Geef hem groot gelijk als ik de verhalen van dergelijke Lick spelers mag geloven.

Hij is gestopt omdat raad spelers hem stonden uit te schelden.
 
Reactiescore
967
Dat is wel heel triest lol.

Als de vijand je uitmaakt voor noob o.i.d. zou je juist gemotiveerd moeten raken om ze weg te edelen. Althans dat zou ik hebben, maar had sws al het gevoel dat strijdlust en motivatie ver te zoeken was binnen Lick. Laat staan je handen voor elkaar in het vuur steken.

Ook heeft jouw reden voor stoppen van Justin niets te maken met het leidinggeven zelf waar ik het over had.

Tevens is Justin op elke wereld waar die speelde zo goed als gestopt dus het zal heus niet enkel aan de vieze woorden liggen.
 

DeletedUser20001

Guest
Dat is wel heel triest lol.

Als de vijand je uitmaakt voor noob o.i.d. zou je juist gemotiveerd moeten raken om ze weg te edelen. Althans dat zou ik hebben, maar had sws al het gevoel dat strijdlust en motivatie ver te zoeken was binnen Lick. Laat staan je handen voor elkaar in het vuur steken.

Ook heeft jouw reden voor stoppen van Justin niets te maken met het leidinggeven zelf waar ik het over had.

Tevens is Justin op elke wereld waar die speelde zo goed als gestopt dus het zal heus niet enkel aan de vieze woorden liggen.

Agh was het maar bij noob gebleven. Justin is met TW pensioen. Maar het account leeft voort. Come and get us, noob!
 

DeletedUser75017

Guest
Raad vs lick

Leuke battle. Raad iets groter met lid minder. Zou dat de doorslag geven?

Of lick dat het de wilskracht heeft?
 
Reactiescore
1.278
Of het een leuke battle gaat worden moet .Lick nog eerst bewijzen, momenteel zijn alle (geslaagde) acties nog vanuit raad gekomen :wink:. Punten zeggen in dit geval niet zo heel veel.
 

DeletedUser73657

Guest
Raad vs lick

Leuke battle. Raad iets groter met lid minder. Zou dat de doorslag geven?

Of lick dat het de wilskracht heeft?

Lick heeft overal nog wel verborgen slaafjes en bg's. Denk dat ze qua punten voor staan als je die mee telt.

Verder vind ik niet dat lick heeft laten zien dat ze wilskracht hebben. Realext is zo snel gevallen, oke de spelers runnen maar dan kan je alsnog vv doen. Het acc heeft vanaf dag 1 van de aanval al steken laten vallen en dat werd met de dag erger. Als je als stam voor de wereldwinst wilt gaan moet je via vv zo een puinhoop kunnen opruimen. Toen valheru in puin lag door prive omstandigheden hebben wij daar ook vv gepakt zonder dat er ook maar 1 inc juist getagd was. Het vuile werk doen en dat soort situaties recht zetten toont wilskracht. Random mensen recruiten in de rim toont geen wilskracht, dat toont enkel dat lick weet dat raad 3x beter. Winnen op kwaliteit zit er niet in dus proberen ze het via kwantiteit.
 
Reactiescore
967
Agh was het maar bij noob gebleven. Justin is met TW pensioen. Maar het account leeft voort. Come and get us, noob!

Sorry moet eerst door 3 rekruuts heen voordat ik bij jouw lelijke cluster ben.. of Valheru moet zo lief zijn z'n vv af te staan dan blits ik je met liefde weg:D
 
Reactiescore
1.278
Lijkt me leuk om een lijstje van beide stamleiders te zien. :rolleyes2:
 

Deleted User - 487834254

Guest
George heeft niets te maken met jumpcluster , laat hem lekker xxx
 

DeletedUser73162

Guest
Bij deze mijn lijstje, misschien iets later dan verwacht. Ik heb geprobeerd zo objectief mogelijk te zijn, echter lijkt dat misschien niet overal zo, dit komt vooral omdat ik enkele account in Lick te weinig ken, en over die accounts dus geen duidelijke uitspraak kan doen.

Beste speler:
Voor deze award zal ik onderscheid maken tussen de beste verdediger, aanvaller, en het beste all round account. Gewoonweg omdat er voor mij niet één speler is die er overal bovenuit steekt.

Beste aanvaller: Team Coruscant
Voor deze award was het voor mij een moeilijke keuze tussen de heren van Corus en Kazuya. Beide accounts rammen al lange tijd succesvol door veel spelers heen, echter heeft naar mijn idee Coruscant meer tegenstanders weggespeeld uit grotere stammen. Hieraan wil ik toevoegen dat ik van geen enkele speler het offensieve niveau heb gezien dat echt top is, dit vooral omdat er verdedigend vaak voor de makkelijke oplossing wordt gekozen en er aanvallend hierdoor weinig nodig is geweest om een account te breken.

Beste verdediger: Team Pittige Pit
Dit team heeft meerdere keren laten zien via VV dat het goed met verdedigende situaties om kan gaan, en van een mindere situatie redelijk gemakkelijk iets positiefs te maken. De heren van dit team zijn kwalitatief goed en weten wat ze doen, hetgeen ik bij weinig andere accounts echt heb gezien. Verder wil ik Valar Morghulis hier nog kort vermelden, omdat dit een team is met veel uithoudingsvermogen en daarnaast ruim voldoende verdedigende kwaliteit.

Beste all round: Team Smashingone
Dit team is beschikt de kwaliteiten die in de huidige werelden van TW nodig zijn. Ze weten hoe er effectief met PP omgegaan kan worden, en beschikken ernaast over een goede dosis ervaring, activiteit en skills. Het was niet voor niets dat ik in mijn eerdere lijstje dit account als veelbelovend benoemde, en naar mijn mening hebben ze mijn verwachtingen waargemaakt.

Beste stam: Raad.

Ik denk dat ik weinig mensen verbaas als ik hier Raad. neer zet. De huidige spelers zijn al samen sinds 1 mei (!) en sindsdien zijn er velen successen geboekt. Stammen als ~XB~, Force, Run en ook Lick hebben verliezen geleden tegen Raad. Op basis van de prestaties die er tot nu toe in deze wereld zijn gehaald zet ik (met trots) hier mijn stam neer.

De beste stam speler:
Pittige Pit

Zoals hierboven ook al vermeld zijn dit spelers die zich maximaal inzetten voor de stam. Niet alleen in verdedigend punt zijn ze actief, ze zetten zich ook offensief zeer goed in, waarvoor complimenten!

Beste leider: Magic (Raad.)

Misschien niet helemaal netjes om mezelf te nomineren hiervoor, maar toch ben ik trots op de prestaties die we als leidingsteam voor elkaar hebben gekregen. Het tijdig samenstellen van de stam en edelrichtingen gecombineerd met diplomatiek heeft er mede voor gezorgd dat Raad nu staat waar het staat.

Slechte leider: Huidige leiding .Lick

De leiding van Force staat niet meer (wat in mijn ogen geen wonder is), dus bij gebrek aan slechter moet ik hier de leiding van Lick nomineren. De recente recruits hebben mij niet overtuigd dat deze leiding weet waar ze mee bezig zijn, en swiebertje is de stam al verlaten. Crodie heeft (imo) weinig kwaliteit laten zien, en aap of niet blokkeert de helft van jullie leden.

Meest overschatte stam: Force

Ik had van zo'n core stam niet veel verwacht, maar zulk laag niveau vond ik zelfs opvallend. Verder wil ik er weinig worden aan vuil maken.

Meest onderschatte stam: UC

Ik denk dat weinig mensen doorhebben wat voor invloed UC op de wereld heeft. Deze stam weet wat het doet, en de spelers hebben ondanks hun punten ruim voldoende kwaliteit en inzicht. Door de samenwerking met Raad. hoeven ze zich niet op een grote stam te focussen, waardoor ze voornamelijk tegen gelijkwaardige spelers en stammen strijden.

Meest overschatte speler: crodie

Was bij incs van ~XB~ degene die het hardst schreeuwde, maar ook het hardst rende. Na incs van Lick naar diezelfde stam lopen omdat het lef en durf ontbreekt. Over de kwaliteit maak ik geen woorden vuil, want die is er niet.

Meest onderschatte speler: Kazuya Mishima.

Topspelers die nog niet tegen topspelers hebben mogen fronten, ik verwacht nog meer van ze dan ze hebben laten zien.

Voor wie heb je nu echt respect: Valheru

Spelers die het moeilijk IRL hebben, en alsnog voor hun de maximale input geven, geven mij meer motivatie om door te gaan. Respect!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Gemotiveerde stamgenoten.

Mooiste actie van de wereld: Wegvagen van marter, wat voor mijn account een grote overwinning was (die we niet direct hadden verwacht). Verder moet ik altijd wel lachen om dunfan zn deftreinen.
 

DeletedUser75017

Guest
Maar jullie hebben vv tegen lick gedaan door te vven op crodie?

D8, dat lick en raad niet tegen elkaar gingen vven.
 

DeletedUser73657

Guest
Lick is niet meer ingegaan op ons verzoek om afspraken te maken dus eigenlijk zijn er geen afspraken :)

Verder mooi lijstje hidde.
 
Bovenaan