Golden Awards

DeletedUser77704

Guest
Waar noem ik ze zusterstammen?

Jij niet, anderen hebben dit in het verleden zo genoemd, zoals ik al paar keer aangeef.

Gebruik jouw post enkel om die uitspraak uit te bannen, zal volgende keer iets duidelijker formuleren ;)
 

DeletedUser58424

Guest
Complimenten voor het lijstje, altijd leuk om perspectieven van andere spelers te horen. Echter ben ik het met veel argumentaties niet eens.



Oke, Tijd staat momenteel bijna aan de top van de ranglijsten, en moeten dus zeker het spelletje wel snappen, maar sinds wanneer maakt internen een speler goed? Je beweerd dat door het internen Tijd veel clears achter de hand heeft, maar deze duren niet een paar maanden om op te bouwen, dus waar worden die clears dan voor gebruikt? Niet voor de stam, niet voor zichzelf? Is dit dan wel zo goed? Naar mijn mening zitten er vele spelers in de top die hebben bewezen hoe ze troepen moeten gebruiken, en naar mijn mening is Tijd daar niet 1 van.

Er staat los van de intern, dus dat vind ik net minder, dat er veel groei is door interns. Maar los van die intern is hij best veel gestegen zo, zonder al teveel verslagen tegenstanders, dus vrij goedkoop sterk gegroeid. Dat hij z'n clears niet aanwend om stamgenoten te helpen is een andere zaak, maar moet eerlijk zeggen dat ik zijn ligging niet bekeken heb.


Ga eens even na hoeveel MB's raad heeft, en hoeveel Lick er heeft. Alleen voor Psychedelic Nurse zitten er al 11 MB's samen in een stam. Het kan dan ook nooit zo zijn dat er in Lick en Raad een groot verschil zit in aantal MB's/DU's. Daarnaast heb je bij Force 4 samenwerkende zusterstammen en bij XB ook een samenwerkende zuster/MB stam. Als je dus puur op aantal kijkt (wat je doet) dan is je redenering onjuist.

LN (Lekker Nidallen) telt 15 leden... Lijkt me anders ook vrij duidelijk wat die hun rol is? .:VD:. telt er 13, idem dito. Dan heb je nog FAKA, UC, Fact., NGNG, en ga zo maar door...
Of het veel verschil is met Lick. weet ik niet, maar met ons in ieder geval wel.
1 zusterstam voor de gehele stam vs 1 moraalbrekersstam per speler zo ongeveer??



Betreft UC, ze verliezen krediet omdat ze met Raad samenwerken? Is Raad ineens de duivel en plegen we overal stab-praktijken?

Waar zeg ik dat dat een stab-praktijk is dan? Maar ze hebben aardige spelers en accounts, toon dan een beetje lef en probeer zelf als stam wat te bereiken op deze wereld ipv als een soort veredeld huurlingenleger wat eerloos slaafjeswerk op te knappen... Ik ga liever eervol strijdend ten onder tegen jullie en dat ik wat heb gehad aan m'n wereld, dan dat ik mij zou prostitueren als doelloze stormram voor een ander... Het doel van het spel is toch dat je met een select groepje van max 15 probeert te bewijzen dat je beter bent dan alle andere groepjes. Het is misschien naïef en ideallistisch, want ik weet best dat MB's erbij horen in het spel, maar het is aardig ver aan het doorslaan. Dan hoef je ook geen beperkingen meer te zetten op het aantal stamleden.


Nooit gedacht dat ik op deze award zou reageren, maar doe het toch. Je zegt tegen stabpraktijken te zijn? Dan zou het toch júist goed zijn dat deze worden uitgelicht op het forum?

Natuurlijk, maar het liefst van al zou ik willen dat ze niet zouden moeten toegelicht worden omdat er geen zijn, dat is waar ik op doelde :)
 

DeletedUser73162

Guest
Zeer vervelende manier van lezen, sorry. Probeer in het vervolg misschien de citeer/reageer knop te gebruiken, op deze manier is je post wat overzichtelijker.

LN (Lekker Nidallen) telt 15 leden... Lijkt me anders ook vrij duidelijk wat die hun rol is? .:VD:. telt er 13, idem dito. Dan heb je nog FAKA, UC, Fact., NGNG, en ga zo maar door...
Of het veel verschil is met Lick. weet ik niet, maar met ons in ieder geval wel.
1 zusterstam voor de gehele stam vs 1 moraalbrekersstam per speler zo ongeveer??

Wij hebben als stam GEEN betrekkingen met LN, FAKA Fact en NGNG. Ik weet niet waar je het vandaan hebt, maar er zijn GEEN samenwerkingen tussen Raad en die stammen.

Waar zeg ik dat dat een stab-praktijk is dan? Maar ze hebben aardige spelers en accounts, toon dan een beetje lef en probeer zelf als stam wat te bereiken op deze wereld ipv als een soort veredeld huurlingenleger wat eerloos slaafjeswerk op te knappen... Ik ga liever eervol strijdend ten onder tegen jullie en dat ik wat heb gehad aan m'n wereld, dan dat ik mij zou prostitueren als doelloze stormram voor een ander... Het doel van het spel is toch dat je met een select groepje van max 15 probeert te bewijzen dat je beter bent dan alle andere groepjes. Het is misschien naïef en ideallistisch, want ik weet best dat MB's erbij horen in het spel, maar het is aardig ver aan het doorslaan. Dan hoef je ook geen beperkingen meer te zetten op het aantal stamleden.

UC heeft bewust voor een RIM ligging gekozen, en ze weten zelf wat ze willen en kunnen. Er is goed tussen beide stammen gesproken zodat talent niet verloren gaat. Ze zijn dus geen veredeld huurlingenleger als je je daar zorgen om maakte ;)
 

DeletedUser58424

Guest
Bij LN (Lekker Nidallen) zit het gewoon letterlijk in de naam. Geen wonder dat de link gelegd wordt, toch?
En ik heb nochtans OS van Fact. binnengekregen op pasveroverde dorpjes van Raad. :)
 

DeletedUser73162

Guest
Bij LN (Lekker Nidallen) zit het gewoon letterlijk in de naam. Geen wonder dat de link gelegd wordt, toch?
En ik heb nochtans OS van Fact. binnengekregen op pasveroverde dorpjes van Raad. :)

Sorry, maar Fact ligt aan andere kant van de wereld? Hoe de fuck sturen die OS :eek: Snap t niet helemaal haha
LN is een stam gevormd door vrienden van Nidal, verder geen connectie ;)
 

DeletedUser58424

Guest
Ik had dorpje van Valar Morghulis. overgenomen en kwamen meerdere OS'en binnen van aan de andere kant van de wereld inderdaad :)
 

DeletedUser73162

Guest
Ik had dorpje van Valar Morghulis. overgenomen en kwamen meerdere OS'en binnen van aan de andere kant van de wereld inderdaad :)

Oh lol, vind dat even vreemd als jou :)
Er is geen samenwerking tussen Fact en Raad. Zou kunnen dat spelers onderling contact hebben, maar hier heb ik geen weet van.
 

DeletedUser77704

Guest
Oh lol, vind dat even vreemd als jou :)
Er is geen samenwerking tussen Fact en Raad. Zou kunnen dat spelers onderling contact hebben, maar hier heb ik geen weet van.

Er liep ook OS van diverse spelers van CARA op dorpen van Valheru toen ik die edelde, werken zij ook niet samen met jullie?
 

DeletedUser58424

Guest
Denk dat jullie met wel meer stammen 'contacten' hebben dan.
Heb al iets te veel toevalligheden tegengekomen op dat vlak.
 

DeletedUser73162

Guest
Denk dat jullie met wel meer stammen 'contacten' hebben dan.
Heb al iets te veel toevalligheden tegengekomen op dat vlak.

In het verleden hebben jullie met meer dan 4 stammen samengewerkt tegen Magic, dus ga nu niet meneer hypocriet uithangen. Raad heeft met UC een samenwerking, en verder geen enkele stam (op MB's/DU's na). Dat er contacten zijn met andere stammen zal ik niet ontkennen, maar om dit nou een samenwerking te noemen zou ikzelf niet doen.
 
Reactiescore
967
OS sturen is meer samenwerken dan een paar gesprekken te hebben gevoerd of niet?

Als je terug leest zie je dat er werd gezegd dat spelers wellicht contact hebben met desbetreffende spelers die os stuurden, vanuit Raad. zelf hebben we er geen diplomatieke contacten mee.
Of zoals je zelf altijd zo mooi zegt: ''kom maar met bewijzen''.
 

DeletedUser69481

Guest
Beste speler: Bij beste speler ga ik voor het team op Pittige pit. Ze hebben al meerdere keren via VV laten zien waar ze toe in staat zijn. Zowel op defensief gebied als op offensief gebied. Door hun ligging hebben ze het helaas nog niet zo zeer op hun eigen account kunnen laten zien. Hier zal echter snel verandering in komen nu er langzaam maar zeker front wordt gecreëerd met Lick.

Beste stam: Momenteel zijn er nog 2 grote stammen over die strijden voor de wereldwinst namelijk Raad en Lick. Ik schat persoonlijk Raad hoger in aangezien ze deze wereld al vaker dan Lick hebben laten zien waar ze toe in staat zijn. Hierbij kan er gedacht worden aan Magic die al wekenlang incs krijgt, het weg spelen van critler, de massa op XB, etc. Lick kan hier vooralsnog weinig tegenoverstellen.

De beste stam speler: Smashingone en Pittige pit, deze account doen beide veel vv binnen Raad. Als ik naar de andere stammen kijk wil ik hier ook nog Realexxt nomineren. Ondanks het grote front staan ze toch eerste qua verslagen tegenstanders als ondersteuning. Dit vind ik ook vrij opmerkelijk aangezien dit toch het account binnen Lick is met het grootste front.

Beste leider: Ik ben van mening dat in beide grote stammen (Lick en Raad) de leiding niet echt uitblinkt. Ik laat deze vraag dan ook open.

Slechte leider: De leiding van Force, vanuit buitenaf lijkt er niet echt richting te zitten in het recruiteringsbeleid.
Meest overschatte stam: ~XB~, bij de eerste de beste massa (vooralsnog) 2 accounts verliezen spreek wel voor zich.

Meest onderschatte stam:
Ik denk niet dat er momenteel nog een stam onderschat wordt.

Meest overschatte speler: Als ik puur naar rang kijk ga ik voor het account Tijd. Het kan best dat hier goede spelers op zitten, echter hebben ze tot nu toe deze wereld nog heel weinig laten zien. Ik hoop dat deze spelers in de toekomst mij verassen.

Meest onderschatte speler: Tinder, op dit account zitten zeer capabele spelers die zowel kunnen deffen als aanvallen. Verder denk ik ook niet dat veel mensen al van dit account gehoord hebben aangezien ze toch vrij rustig in de rim blijven doorgroeien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Niro van Tijd, ben wel eens benieuwd hoe het is om samen met hem in een stam te zitten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Seduced By Lies, de bespelers weten zelf wel waarom.

Mooiste actie van de wereld: De massa op ~XB~, die uiteindelijk heeft geresulteerd in een hoop dorpenwinst.
 
Bovenaan