Golden Awards

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Ben bezig pik

76daa01799b79e09b302523b20bd8663.png
 

DeletedUser78825

Guest
Lijstje is minder goed dan mijn vorige - al zeg ik het zelf. Heb mijn lijstje iets te lang uitgesteld waardoor deze op een slecht moment op de wereld komt maar ik hem toch nog steeds wou posten.

Beste speler: The American Sniper


Op mijn vorige lijstje heb ik geen enkel account genoemd bij deze award, omdat ik vond dat er nog genoeg accounts waren die zich konden bewijzen.
TAS heeft bewezen dat zij deze award verdienen - door er continu te blijven staan en blijven gas te geven.

Het team van TAS is altijd al een zeer stabiel en compleet team geweest. En doorgezet hebben ze.
De passie die zij ooit tonen is echt extreem en soms ook gewoon aanstekelijk. Het is zelfs een team waar ik ooit graag samen mee op een account zou willen spelen [net zoals het team van I Just Knocked You Out.]

Beste stam: Red Sky At Morning

Hierbij denk ik ook dat er vrij weinig discussie mogelijk is. Ja, er zijn fouten gemaakt – maar qua stabiliteit en doorzetting heeft Red Sky at Morning zich als enige laten zien.

De beste stam speler: Koen van Dzjenghis

Dzjenghis is een account dat niet zo zeer op de voorgrond heeft gespeeld maar wel achter de schermen heel veel heeft geholpen. Stond ook altijd klaar om te helpen met VVen.
Natuurlijk wil ik ook de anderen van Red hier bedanken - aangezien iedereen op zijn manier zijn steentje bij heeft gedragen [VVs, plannen, etc.]

Het grootste ego: -

Beste leider: Joachim - @Calamity.

Joachim heeft zeker zijn fouten gemaakt, maar ik ga hem hier toch nomineren omdat hij wel gegroeid is gedurende zijn tijd. Dus het is niet noodzakelijk de beste als in degene die het efficiëntste was, of over de hele lijn de beste leider was. Maar ik denk wel zeker dat hij op voldoende vlakken geëvolueerd is.

Slechte leider: -

Moeilijk om op te oordelen. Op bepaalde momenten zou ik hier Joachim ook wel neergezet hebben.
Er was ook zeker geen perfecte leider deze wereld.

Meest overschatte stam: Adios

Denk dat iedereen wel meer verwacht had van Adios - en vind het jammer dat het zo is gelopen zoals het is gelopen.

Meest onderschatte stam: Koets 2.0

Nadat een deel van Koets naar Adios ging, had ik nooit verwacht dat de overblijvende accounts zo sterk gingen blijven staan en op die manier gingen presteren. Respect nog steeds.

Meest overschatte speler: Lo, Royboyz, ...

Ik ga hier geen specifiek account benoemen aangezien er meerdere accounts hebben laten zien dat ze ver onder de verwachtingen hebben gepresteerd. Sommigen door andere omstandigheden dan anderen.

Meest onderschatte speler: Thaud

Denk niet dat we nog echt in de fase zitten dan spelers onderschat zouden mogen worden. Maar als ik toch iemand moet benoemen denk ik dat Thaud wel onderschat is, aangezien niemand hem echt kent.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Verschillende mensen van Blue, maar meest belangrijk:
Thaud, Crack, Shakedown

Zowat alle schatjes van Red.

En natuurlijk ook mensen zoals @Leaving Behind, @Serenity, @Single Malt, @Felicitys en dergelijke weer :)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Spenky - Ik zou niet graag in de stam zitten bij iemand die informatie lekt van de massa.

Mooiste speler naam: I Just Knocked You Out.

Mooiste stam naam: Blue Sky is Calling Us.

Het tofste topic: -

Zijn allemaal te stil :(

Het domste topic: -

Favoriete forum poster: -

Mijn favoriete forumposter van dit forum is gestopt met hier te spelen en eigenlijk ook met hier te posten :( - @Felicitys

Minst favoriete forum poster: @Shock-N-Surprise

De manier van posten erger ik me met momenten echt extreem hard aan.

Dikste wannabe op het forum: @Calamity.

Obviously.

Dikste wannabe in het spel: @rikkert1234



Meest belovende speler voor de toekomst: Thaud

Niet noodzakelijk voor deze wereld - maar ik denk dat de speler van @Thaud wel iemand is die zich in de toekomst nog gaat bewijzen en waar we nog meer van gaan zien :)

Meest belovende stam voor de toekomst: Red.

Sorry, die kon ik niet laten :(

Mooiste profiel foto van spelers:
119281_large


Mooiste profiel foto van stammen:
118014_large


Grootste blunder:

Je def al als aanvallen op stamgenoot sturen die al een massa krijgt [gelukkig alles op tijd kunnen cancelen].

Grootste vraagteken: Mystery Men

Ja, de naam zegt genoeg hé ;)
 

DeletedUser79468

Guest
@Cryptic
Wat een eer <3
De ene benoeming na de andere. Is echt een hele eer voor mij en men team dat heeft geholpen.
Vond het een fantastische wereld om voor het eerst serieus te gaan spelen.

Ik hoop ook dat ik zeker met jou en nog andere toppers eens mag meedraaien
Nu ga ik nog wat verder gaan blozen :D

Kusjes
 

DeletedUser61134

Guest
Grootste blunder:

Je def al als aanvallen op stamgenoot sturen die al een massa krijgt [gelukkig alles op tijd kunnen cancelen].

Doet me denken aan de goede ouwe tijd op W6 tot 20 waar ik altijd 1 seconde na de aanvallen OS stuurde.
Ook altijd per ongeluk als aanval, klikfoutje :eek:
Gelukkig had ik altijd edels staan om de fout te corrigeren
 
Bovenaan