Golden Awards

DeletedUser76932

Guest
Jij was zwaar tegen de recruit van Crack? De rest vond jij prima.
Jij bestookte mij privé of ik er aub voor wilde zorgen dat ze niet kwamen .
Een dag later vond jij het ineens onbegrijpelijk dat er mensen bezwaar hadden tegen hem.
Dat vond ik gewoon onbegrijpelijk...

Ik was tegen heel KOETS, omdat ik zo 100% rim zou worden en het dan heel saai zou vinden. Ik was zeker niet de enige maar kenneth kwam met het idee dat ze een goede aanwinst waren. De enige mensen die ik toen echt niet in Adios waren, waren Murus (martijn) en Nua (iedereen) Nua was jij al running en dat kwam omdat we toen KOETS leden geinvite hadden.

Ik was eerst tegen omdat ik dacht dat het niet nodig was, kenneth haalde me over en liet mij zien dat je soms de tegenstanders nodig hebt om zo de grote vijand te verslaan. (enemy of my enemy is my friend) daarna heb ik datzelfde geprobeerd om de rest van de stam over te halen.
 

DeletedUser79415

Guest
Weer bedankt voor de benoemingen in die prachtige GA lijstjes! Geen opmerkingen!

Eentje dan’ pieter/viral gezonde ego klinkt wel goed :p
Als je met Sherwin wil spelen neem je pieter en mij direct ook aan :$ , 1 team 1 taak :D
 

DeletedUser69389

Guest
Weer bedankt voor de benoemingen in die prachtige GA lijstjes! Geen opmerkingen!

Eentje dan’ pieter/viral gezonde ego klinkt wel goed :p
Als je met Sherwin wil spelen neem je pieter en mij direct ook aan :$ , 1 team 1 taak :D
Weer bedankt voor de benoemingen in die prachtige GA lijstjes! Geen opmerkingen!

Eentje dan’ pieter/viral gezonde ego klinkt wel goed :p
Als je met Sherwin wil spelen neem je pieter en mij direct ook aan :$ , 1 team 1 taak :D
Inderdaad allemaal mooie lijstjes.

Blijft nog steeds spijtig... Die val van Murus had niet gehoeven. Het ging zo lekker.
 

DeletedUser79415

Guest
Inderdaad allemaal mooie lijstjes.

Blijft nog steeds spijtig... Die val van Murus had niet gehoeven. Het ging zo lekker.

Maak een lijstje of ga eens weg hier gekke gast ...

Misschien als genoeg mensen zeuren om een lijstje van Martijn dat die gaat runnen omdat het dan misschien zo voelt als aanvallen die binnen komen !
 

DeletedUser78825

Guest
Apart aangezien de leider waar jij het nu over hebt degene is van de screen.

Om hier even op terug te komen:

d4a6e96d0108ddb5f185ce28cb40d7d2.png
 
Reactiescore
3.452
Dank je Patrick,weet ik meteen dat mijn ex stamgenoot niet meer hoef te vertrouwen ;-)
 

DeletedUser78825

Guest
Dank je Patrick,weet ik meteen dat mijn ex stamgenoot niet meer hoef te vertrouwen ;-)

In die PM stond de hele post die vgm ook naar Adios is gestuurd dan. En daarna werd ook nog de vraag gestuurd om Noble uit de statistieken te halen - door KayGuzel.
 

DeletedUser77942

Guest
Oke we doen nog maar een lijstje
Omdat niemand t doet


Beste speler: hier nomineer ik cracksparrow is een actief team dat zich helemaal inzet en ook lekker goed draait
Helpen ook altyd waar het kan

Beste stam: hier nomineer ik nog steeds red ook al zou ik het andersom willen zien heeft red nog steeds de beste papieren
De beste stam speler: hier nomineer ik iedereen van bleu want het zijn allemaal toppers

Veder nomineer ik hier knocked wie toch best wat os zend aan zn stats te zien

Het grootste ego: tas heeft volgens mij ook wel een beetje een ego
Beste leider: .leiding bleu houden toch dit stelletje goed gemotiveerd
Slechte leider: /
Meest overschatte stam: red ik denk werkelijk dat je ze echt nog flink pijn kan doen
Meest onderschatte stam: bleu zitten een hoop toppers
Meest overschatte speler: tas voor het accie wat zo actief is en rang 1 is vind ik ze toch niet zo sterk spelen daarom vind ik ze een beetje overschat
Meest onderschatte speler: ik denk dat thaud eerst niet bekend was maar die jongens draaien nu goed mee
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: heel bleu en zelfs mikey
Veder lijkt knocked me wel een aanwinst

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /
Mooiste speler naam: de kerstman
Mooiste stam naam: bleu
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum:nua vind je hier wel passen
Dikste wannabe in het spel: hier nomineer ik mezelf
Meest belovende speler voor de toekomst: ik denk dat thaud en crack zich nog flink kunnen uitbreiden dus zeker nog wa kunnen gaan betekenen deze wereld
Meest belovende stam voor de toekomst: bleu

Mooiste profiel foto van spelers: /
Mooiste profiel foto van stammen: /
Grootste blunder: mij in bleu recruiten
Mooiste actie van de wereld:het proberen te bannen van mij nadat ze dachten dat ik iemand gereport zou hebben wat achteraf dus een blunder bleek
 
Reactiescore
141
Buiten dat Bleu Blue is ben ik blij met de nominaties ;)
 
Reactiescore
310
Oke we doen nog maar een lijstje
Omdat niemand t doet


Beste speler: hier nomineer ik cracksparrow is een actief team dat zich helemaal inzet en ook lekker goed draait
Helpen ook altyd waar het kan

Beste stam: hier nomineer ik nog steeds red ook al zou ik het andersom willen zien heeft red nog steeds de beste papieren
De beste stam speler: hier nomineer ik iedereen van bleu want het zijn allemaal toppers

Veder nomineer ik hier knocked wie toch best wat os zend aan zn stats te zien

Het grootste ego: tas heeft volgens mij ook wel een beetje een ego
Beste leider: .leiding bleu houden toch dit stelletje goed gemotiveerd
Slechte leider: /
Meest overschatte stam: red ik denk werkelijk dat je ze echt nog flink pijn kan doen
Meest onderschatte stam: bleu zitten een hoop toppers
Meest overschatte speler: tas voor het accie wat zo actief is en rang 1 is vind ik ze toch niet zo sterk spelen daarom vind ik ze een beetje overschat
Meest onderschatte speler: ik denk dat thaud eerst niet bekend was maar die jongens draaien nu goed mee
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: heel bleu en zelfs mikey
Veder lijkt knocked me wel een aanwinst

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /
Mooiste speler naam: de kerstman
Mooiste stam naam: bleu
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum:nua vind je hier wel passen
Dikste wannabe in het spel: hier nomineer ik mezelf
Meest belovende speler voor de toekomst: ik denk dat thaud en crack zich nog flink kunnen uitbreiden dus zeker nog wa kunnen gaan betekenen deze wereld
Meest belovende stam voor de toekomst: bleu

Mooiste profiel foto van spelers: /
Mooiste profiel foto van stammen: /
Grootste blunder: mij in bleu recruiten
Mooiste actie van de wereld:het proberen te bannen van mij nadat ze dachten dat ik iemand gereport zou hebben wat achteraf dus een blunder bleek
Inderdaad allemaal mooie lijstjes.

Blijft nog steeds spijtig... Die val van Murus had niet gehoeven. Het ging zo lekker.

Murus is hellemaal niet gevallen jij lelijke hamster, komen sterker terug dan ooit, wel grappig... jij bent weg en het gaat goed
 

DeletedUser79468

Guest
Meest onderschatte speler: ik denk dat thaud eerst niet bekend was maar die jongens draaien nu goed mee

Eerst en vooral namens heel team Thaud wil ik je bedanken voor deze nominatie, voelt altijd goed.
Hopen dat we binnenkort nog meer kunnen meedraaien en eens echt kunnen gaan tonen wat we kunnen.

Nu wil ik wel ff namens mezelf praten , als onbekende , wil ik graag mijn co's bedanken die stuk voor stuk toppers zijn en mij elke dag dingen bijleren.
Ook wil ik de rest van de wereld bedanken die mij een kans heeft gegeven , spelers van Adios/Blue en een paar van Red om mij niet direct af te schrijven als N00B zonder ervaring ;)
Thanks aan hun, en deze nominatie is eigenlijk voor jullie <3
 

DeletedUser79458

Guest
CrackSparrow is in mijn optiek wel de beste aanvaller, altijd bereid te helpen en deed goed mee aan de massa's. Dit is een moeilijke want zoveel goede aanvallen of massa's heb ik niet meegemaakt in de tijd dat ik speel. :p
dios geleid te hebben.

Zou je dit verder kunnen onderbouwen? 1c'en lijkt me niet echt moeilijk en kan me geen naam bedenken die zij succesvol hebben weggeedeld of voor een groot deel hebben geedeld.


Tot op de dag van vandaag vraag ik me af hoe zij zoveel interns bij elkaar hebben kunnen fixen voor de 2e plek.
 
Bovenaan