Golden Awards

DeletedUser79542

Guest
Beste speler: The Rainbowchicks Heeft in mijn ogen als account meest bewezen van alle accounts op W60. The RainbowChicks hebben veel dorpen gepakt van Calamity en Initium Novum, veel clears gedoneerd voor de stam en als ik het zo hoor draaien ze ook veel VV’s binnen de stam. Dan ben je in mijn ogen het meest compleet dus ook de beste speler tot nu toe, denk dat hier ooit nog wel verandering in gaat komen.

Beste stam: Red Tot de massa van Royboyz zou ik hier Adios hebben geplaatst maar ik vind dat Red zich de afgelopen weken zich wel bewezen heeft een stukje meer in huis te hebben dan Adios. Natuurlijk kan dit veranderen want Adios heeft in het verleden leuke dingen laten zien maar als je meer dan 100+ dorpen van de directe vijand hebt gepakt doe je het toch wel een stuk beter.

De beste stam speler: Tragedy under Grace en Dzjenghis vanuit Red en The RainbowChicks en Rage Parrot van Adios. Ik denk dat deze 4 accounts het meest VV draaien binnen beide stammen dus verdienen deze award in mijn ogen allemaal. Ik weet van onze eigen stam dat TuG en Dzjenghis veel hebben geholpen tijdens de massa op Calamity en draaien beide ook gewoon vaak alledaagse VV’s.

Het grootste ego: ZheQ93 Als je op je profiel zet dat je de beste van W60 bent heb je wel een heel groot ego :p

Beste leider: Vind op het moment dat geen enkele leider erboven uitsteekt. Van Adios vind ik het moeilijk te beoordelen omdat je in mijn ogen alleen de leiding goed kan beoordelen intern binnen de stam.

Slechte leider: Leiding Koets destijds. De stam had een goede ligging en had het met een goede leiding Adios en Red in ieder geval heel lastig kunnen maken.

Meest overschatte stam: Adios Niet overschat door de wereld maar meer heb ik ze persoonlijk zwaar overschat. Royboyz had nooit zo snel mogen vallen en ook al is het Royboyz zijn eigen schuld dat hij gevallen vind ik het raar dat alleen maar 1 account van Adios beschikbaar was via mobiel. Ook zijn er onnodig veel dorpen verloren bij ZheQ93 en Tiranu de afgelopen wat niet had gehoeven in deze getallen.

Meest onderschatte stam: Red Deze stam vind ik dan weer wel onderschat door de wereld. Lange tijd werd Adios als de beste stam gezien van de wereld, volledig terecht overigens maar Red heeft zich wel echt wel zo dusdanig goed gemanifesteerd de laatste weken dat ze deze award wel verdienen in mijn ogen.

Meest overschatte speler: ZheQ93 Als je op je profiel zet dat je de beste speler van W60 bent wek je de verwachting dat dit een goede speler zou zijn. Het account kreeg constante druk vanuit MM maar er zat nooit een foutloze dag bij, verder verlies is beperkt gebleven door de massale deff die hij kreeg vanuit de stam. Helaas heeft dit account het tot dusver niet kunnen waarmaken en zijn ze in minder dan 2 weken bijna 60(!) dorpen verloren, dan lijd je wel echt aan flinke (zelf)overschatting. Aan het begin van de wereld vond ik ze sterk overkomen maar wat zij hebben laten zien de laatste paar dagen vind ik echt van een laag niveau.

Meest onderschatte speler: Tiranu Niet zozeer dat ze zo goed gedefft hebben ofzo maar ik heb veel respect voor dit account hoe ze zich de laatste paar dagen herpakt hebben, waar ik denk dat veel spelers het strijdbijltje zouden hebben laten liggen zijn zij nog steeds volle bak aan het doorgaan. Aardig grote massa gehad met een van de moeilijkste liggingen van W60.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Nice Ult Amumu en Tiranu en natuurlijk de rest van Red. Altijd wel leuke gesprekken gehad met de bovengenoemde 2 accounts. Maar ik wil ook graag benoemen hoe blij ik ben dat ik in Red zit. Goede stam met veel kwaliteit met veel aardige mensen die bereid zijn om elkaar te helpen. Met elke account zou ik een volgende wereld wel weer in de stam willen zitten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Spelers met een groot ego die weinig klaarspelen. Weten vast wel zelf wie het zijn.

Mooiste speler naam: Lo Inovidable

Mooiste stam naam: Algemene feministen kroeg

Het tofste topic: Red Sky at Morning vs Adios vs Koets Oorlogstopics vind ik altijd leuk om te lezen en ik denk dat het nieuwe topic ook veel leuke discussies gaat opbrengen.

Het domste topic: Niet van Toepassing

Favoriete forum poster: @Shock-N-Surprise Grappigste op dit forum dus verdient deze award wel daarvoor.

Minst favoriete forum poster: @underground tacticz. Soms post dit account zulke irritante post, niet allemaal hoor maar de meeste zijn gewoon heel irritant om te lezen.

Meest belovende speler voor de toekomst: Punkerke omdat hij tot dusver en in het verleden leuke dingen heeft laten zien te kunnen dus verwacht er wel veel van en The American Sniper omdat ze super leuk en goed team hebben die denk ik nog heel veel gaan klaarmaken op deze wereld.

Meest belovende stam voor de toekomst: Red Ik verwacht dat Red zoals het er nu uitziet de wereld gaat winnen dus daarom dat ze het meest veelbelovend zijn.

Mooiste profiel foto van spelers: Discovered by Accident

Mooiste profiel foto van stammen: Red

Grootste blunder: De wel heel snelle val van Initium Novum. Hier heeft Red gewoon destijds in gefaald. Had heel graag gezien dat dit anders was gelopen en beschouw dit ook als een blunder.

Mooiste actie van de wereld: Wegspelen Royboyz. De leuke rapportjes bleven maar binnenstromen en we hadden nooit verwacht dat hij zo snel zou worden weggespeeld.
 
Reactiescore
853
Meest overschatte speler: ZheQ93 Als je op je profiel zet dat je de beste speler van W60 bent wek je de verwachting dat dit een goede speler zou zijn. Het account kreeg constante druk vanuit MM maar er zat nooit een foutloze dag bij, verder verlies is beperkt gebleven door de massale deff die hij kreeg vanuit de stam. Helaas heeft dit account het tot dusver niet kunnen waarmaken en zijn ze in minder dan 2 weken bijna 60(!) dorpen verloren, dan lijd je wel echt aan flinke (zelf)overschatting. Aan het begin van de wereld vond ik ze sterk overkomen maar wat zij hebben laten zien de laatste paar dagen vind ik echt van een laag niveau.
Wilde enkel op dit deel even reageren aangezien dit betrekking op mij heeft. Beginnende bij de bewering dat er nooit een foutloze dag tussen zat, dat is al niet waar, zijn een tal dagen geweest waar 0 dorpen verloren zijn gegaan en daarbovenop ook een aantal nachtblitzen die onschadelijk zijn gemaakt.

Ik vind de opmerking dat de verliezen beperkt zijn gebleven door stamdef deels terecht, echter ligt de fout in mijn ogen niet meteen bij Zheq. Zheq heeft de eerste 5 dagen met minimale (of zelfs geen) verliezen gedeft zonder stamdef. Waarom er geen stamdef was zal ik mij verder maar niet over uitlaten.

Account in het begin van de wereld sterker, ja wellicht waar, toen speelden er ook meer dan één speler. Momenteel speel ik namelijk solo en heb ik weinig tot geen tijd gehad. Account heeft dan ook voor een groot deel onder vv gestaan, helaas was er niet altijd een vv'er beschikbaar echter waardoor er soms onnodig veel dodges gemist zijn en dorpen verloren zijn gegaan.

Tenslotte dan de 60 verloren dorpen. Hier gaat het om een groot aantal dorpen van het cluster bij Tiranu, dit cluster zou die dag door hun gedeft worden (snipes/blocks/recaps), dat het account dan verder niet online is gekomen is zeker niet mijn fout. Ik heb besloten om de aanvallen op negeren te zetten en het cluster te laten lopen aangezien ik een deadline voor school had en dus geen tijd wilde steken in het zinloos afslaan van een aanval daar, echter ben ik van mening dat die verloren dorpen aan Tiranu te wijten zijn en zeker niet aan mij.
 

DeletedUser79542

Guest
Wilde enkel op dit deel even reageren aangezien dit betrekking op mij heeft. Beginnende bij de bewering dat er nooit een foutloze dag tussen zat, dat is al niet waar, zijn een tal dagen geweest waar 0 dorpen verloren zijn gegaan en daarbovenop ook een aantal nachtblitzen die onschadelijk zijn gemaakt.

Ik doelde niet alleen op dorpverlies maar ook op dodgefouten waar er elke dag wel een tussen zat :p Maar inderdaad niet elke dag werd afgesloten met dorpsverlies.

Tenslotte dan de 60 verloren dorpen. Hier gaat het om een groot aantal dorpen van het cluster bij Tiranu, dit cluster zou die dag door hun gedeft worden (snipes/blocks/recaps), dat het account dan verder niet online is gekomen is zeker niet mijn fout. Ik heb besloten om de aanvallen op negeren te zetten en het cluster te laten lopen aangezien ik een deadline voor school had en dus geen tijd wilde steken in het zinloos afslaan van een aanval daar, echter ben ik van mening dat die verloren dorpen aan Tiranu te wijten zijn en zeker niet aan mij.

Het stukje over dat groot deel van 2e cluster was ben ik het niet helemaal mee eens. Waren 29 dorpen en dan ben je nogsteeds rond de 30 kwijtgeraakt door paar aanvallen van Calamity en MM en door een mini massa van nog volgensmij 1 ander account. Laat ik het zo zeggen, ik had er gewoon meer van verwacht van het account dat zich de beste speler noemt :p Zelfs als je cluster opgeeft hoor je niet bijna 30 dorpen nog ernaast te verliezen. Ook raar dat niemand je wilde helpen ook met dat cluster deffen :eek:
 
Reactiescore
1.585
Thanks voor de credits Sprezzatura :) Na de tegenslagen deze week denk ik dat wij ons gisteren en vandaag hevig geweerd hebben tegen zo'n 250/300 clears van Red :p kostte wel een hoop tijd en vergde activiteit maar het was achteraf de moeite wel waard.

Over dat stukje dat wij dat cluster niet verdedigd hebben van zheQ, zeker waar. Ik had alles bij ons klaargezet voor de aanvallen van Knocked op ons oude cluster bij Kidnatio toen ik moest gaan. Co's zouden snipen, blocken, recappen enz. er waren genoeg middelen om 3/4 van dat cluster te behouden. Later wanneer je terugkomt blijkt dat er geen co online is geweest en dat alle dorpen zowat weg geedeld zijn.. balen ^^

Dezelfde co's die ervoor gezorgd hebben dat wij zoveel dorpen zijn verloren toen ik een weekendje weg was en hun niks hadden klaargezet of online kwamen :(

Tiranu
Luc
 
Reactiescore
310
Wilde enkel op dit deel even reageren aangezien dit betrekking op mij heeft. Beginnende bij de bewering dat er nooit een foutloze dag tussen zat, dat is al niet waar, zijn een tal dagen geweest waar 0 dorpen verloren zijn gegaan en daarbovenop ook een aantal nachtblitzen die onschadelijk zijn gemaakt.

Ik vind de opmerking dat de verliezen beperkt zijn gebleven door stamdef deels terecht, echter ligt de fout in mijn ogen niet meteen bij Zheq. Zheq heeft de eerste 5 dagen met minimale (of zelfs geen) verliezen gedeft zonder stamdef. Waarom er geen stamdef was zal ik mij verder maar niet over uitlaten.

Account in het begin van de wereld sterker, ja wellicht waar, toen speelden er ook meer dan één speler. Momenteel speel ik namelijk solo en heb ik weinig tot geen tijd gehad. Account heeft dan ook voor een groot deel onder vv gestaan, helaas was er niet altijd een vv'er beschikbaar echter waardoor er soms onnodig veel dodges gemist zijn en dorpen verloren zijn gegaan.

Tenslotte dan de 60 verloren dorpen. Hier gaat het om een groot aantal dorpen van het cluster bij Tiranu, dit cluster zou die dag door hun gedeft worden (snipes/blocks/recaps), dat het account dan verder niet online is gekomen is zeker niet mijn fout. Ik heb besloten om de aanvallen op negeren te zetten en het cluster te laten lopen aangezien ik een deadline voor school had en dus geen tijd wilde steken in het zinloos afslaan van een aanval daar, echter ben ik van mening dat die verloren dorpen aan Tiranu te wijten zijn en zeker niet aan mij.

Dat je solo speelt is geen excuus, al is binnen de tw community al bekend dat je de man van de excuses bent,voordat je dorpen verloor hebben wij al met red leden gesproken en voorspeld dat dit ging gebeuren. Verder laat je voorkomen dat je wat uitvoert, maar wij van NUA weten dat je geen reet uitvoert. je hebt een hoop meningen en commentaar op alles en iedereen om je heen, en op het moment dat je zelf wat moet klaarspelen ben je in een paar dagen 30% van je dorpen kwijt.

Dat je solo speelt is iets wat je kan weten op het moment dat je op het account begint te spelen, Hetzelfde geldt mij voor de verbazing dat je 5 dagen zonder verliezen deffed, er geen gezeik is of co speler wordt gezocht, maar op het moment je dorpen verliest het wel de oorzaak is dat je solo speelt en het daaraan ligt.

In mijn ogen wederom gebrek aan activiteit of inzet om een co speler te zoeken ( je voert niks uit ), of dit: je hebt wel gezocht naar een co speler (maar niemand wilt bij jou of in adios spelen) of de laatste: je speelt solo en kan het keer op keer als excuus gebruiken als je dorpen verliest.

Dit gepaard met je trackrecord:
W42 - gebanned vanwege illegale scripts;
W43 - gebanned vanwege illegale scripts;
W53 - weg gespeeld door de stam van @Calamity;
W60 - nouja, ziet er ook al niet al te best uit he?

Ik denk dat ik voor vele spreek als ik zeg dat we meer hadden verwacht van iemand die op zijn profiel durft te zeggen dat hij de beste speler op wereld 60 is.

Tot slot wil ik je nog bedanken, jou gebrek aan spelinzicht heeft ervoor gezorgd dat Adios er nu relatief kut voor staat, sinds jou komst verliezen ze met de dag meer dorpen, daar waar ze eerst nog terrein boekte. Geweldig idee om met de KOETS leden naar adios te gaan en de rim op te geven, we zien aan je spelersakte dat er deff zat is in adios.

Verder rest mij de shoutouts:
- @Shakedown8 Felicity vond dat een punkerke beter was dan jullie, hebben hun zich vergist jullie zijn beesten keep it up!
- @Sprezzatura Fantastisch lijstje, en ik deel je mening. Ik ben er vol van overtuigd dat Red deze wereld zal winnen of nog belangrijker, verdient te winnen. Niet alleen op moreel vlak (geen clusterfucks, pogingen accounts te bannen, of stab gedrag en leden achterlaten) maar ook kwalitatief zijn jullie adios momenteel hellemaal aan het molesteren.
 

DeletedUser77942

Guest
@.game

Waarom zoude ze zich vergist hebben in punkerke en waarom zou hun mening niet kloppen
 

DeletedUser77942

Guest
@.game

Whut red geen cf gemaakt?
Hun eige leider heeft notabene nog aan cf gedaan dus niet zo kwatsen alsjeblieft
 
Bovenaan