Golden Awards

Reactiescore
1.365

DeletedUser78825

Guest
Beste account:
Het beste account is zo een award die vrij moeilijk is, zeker aangezien er nog niet op elk vlak door iedereen account getoond is wat zij kunnen. Wel denk ik dat er veel accounts zijn die heel veel potentieel hebben op hier op deze lijst te staan - op basis van wat ik tot nu toe van ze gezien heb.

Hierom ga ik dus niemand nomineren tot beste account, aangezien de accounts die hier kans op maken, zich in mijn ogen nog steeds volledig moeten bewijzen.

Beste stam:
Afhankelijk van hoe het bekeken wordt, kunnen zowel Red als Adios hier genoemd worden.

Red heeft een sterke kern en een stabiele stam, waar ik vind dat zeker iets over gezegd mag worden.
Maar, op dit moment de beste stam moet denk ik wel Adios zijn. Zelfs voor hun kwantitatieve overmacht er kwam hadden zij ondanks hun moeilijke situatie het meeste succes bij het breken van accounts.

Beste Stamspeler:
Hierbij kan ik alleen oordelen op de spelers die ik zelf zie, en wat dus de spelers gaan zijn binnen Red. Ik ben zeker dat er van deze mensen ook binnen Adios zitten, maar dat zie ik natuurlijk niet en deze kan ik dus ook niet benoemen. Iedereen in Red draagt bij aan de stam, maar er zijn er een paar die er bovenuit steken.

De rest van Team Tragedy under Grace, Team I Just Knocked You Out., Team The American Sniper & Team Djzenghis:
Deze teams staan altijd voor iedereen klaar om te helpen op welke manier ze dan ook kunnen.

Grootste Ego:
@Felicitys
Hij weet dit zelf ook. Wel moet ik zeggen dat ik zijn ego niet als storend ervaar en ook gewoon goed met hem overweg kan.

@underground tacticz.
Iemand die op andere werelden wel normaal was en is, maar hier echt een ego heeft dat groter is dan dat van Jeremy, en dan ook nog voor geen reden. Het enige wat jij tot nu toe op deze wereld hebt gepresteerd, Martijn, is kritiek geven op alles en iedereen en hoppen gelijk een gek. Ook altijd maar mensen newgens noemen, ook al bedoelt hij het spottend, is het nog steeds uiterst irritant en komt het over alsof hij 'de man' is.
Interessant feitje over Martijn is dat hij nog nooit als stamleider heeft gewonnen. Misschien komt hieruit zijn haat voor Joachim voort? Jaloezie kan een drijfveer zijn voor veel problemen.

Beste Leider:
Leiding Red & Adios
Ik benoem hier de leiding van zowel Red als Adios.
De leiding van Red verdient hier benoemd te worden voor de manier waarop zij Red als stam samen hebben gehouden met deze kern. Ja, Initium is verloren gegaan. Ja, er zijn dingen gebeurd waardoor er discussies zijn gekomen hier op het AF ook. Maar dat neemt niet weg dat Red er nog steeds staat.

De leiding van Adios verdient het om benieuwd te worden aangezien zij als stam die in een moeilijke situatie lag nog steeds de motivatie binnen de stam erin hield. Ook staan zij als dit moment nog steeds als sterkste stam hier.

Slechtste Leider:
Eerst wou ik hier de leiding van Koets benoemen. Maar hoe meer ik erover nadacht, hoe meer ik ook begon te twijfelen aan of dit wel waar was. Ik betwijfel dat de leiding de enige reden is dat Koets zich in de situatie bevindt waar ze zich nu in bevinden. Hierom vind ik dus niet dat zij hier horen te staan en ga ik deze plek voor nu ook leeglaten.

Meest Overschatte Stam:
Koets
Hier ga ik dan wel Koets benoemen. Ik had verwacht dat Koets veel meer ging laten zien en dat is niet gebeurd. Hierdoor kan ik niet anders dan ze overschat te noemen, aangezien ik ook niet de enige was die meer van ze verwacht had.

Meest onderschatte stam:
Zou ik Red hier benoemen? Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Volgens mij word Red op dit moment nog wel wat onderschat, voornamelijk vanuit het kamp van Adios. Maar denk dat over het algemeen het ook wel weer meevalt. Ik denk eigenlijk dat Adios en Red elkaar niet mogen overschatten en niet mogen onderschatten.

Meest overschatte speler:
The Rainbowchicks
Ik denk persoonlijk dat The Rainbowchicks wel overschat wordt, dit wilt niet zeggen dat ik denk dat ze slecht zijn. Integendeel, ik denk dat dit een sterk account is met een sterk team erop, maar ik denk dat wel dat ze wat overschat worden.

Meest onderschatte speler:
Ik denk dat er verschillende accounts nog wel onderschat zijn. Hierbij denk ik aan accounts zoals Mystery Men en I Just Knocked You Out.
Beide accounts hebben erg gedreven teams en zeker goede teams die er staan. Toch denk ik dat ze onderschat zijn omdat ze nog niet hun volle potentieel hebben laten zien naar buiten toe.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Team Death by Design (Wereld 59)
Het account waar ik speel op Wereld 59, en waarvan 1 van de spelers ook bij mij op Wereld 60 speelt. Deze mensen zou ik standaard sowieso bij in de stam willen zitten. Uiterst gezellig team om bij te zitten.

@Serenity
Met Inge zou ik sowieso graag in de stam willen zitten. Op Wereld 58 bij in de stam gezeten ook, en kan altijd wel goed met haar praten.

@jokersbrain
Natuurlijk kan ik dit lijstje niet maken zonder Jannes hier op te zetten. De persoon waaraan ik vrij veel te danken heb.

@Felicitys & @Single Malt:
Beiden zijn stamgenoten op Wereld 59 waar ik met plezier deze wereld ook mee in een stam gezeten zou hebben. Met Bonaya heb ik jammer genoeg enkel voor korte duur samen mee in de stam gezeten.

De rest van Red zou ik ook sowieso zeker graag opnieuw mee in een stam willen zitten op een enkele uitzondering misschien.

Ik zou hier nog wel meer mensen kunnen benoemen maar ik denk dat er dan gewoon teveel namen hier zouden staan. Ik schrijf misschien nog wel eens een 'met welke 10'.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Van deze wereld heb ik niemand waar ik niet graag mee in de stam zou willen zitten. Er zijn er wel waar ik niet bij in de stam zou gaan, als ik dit kon vermijden maar niet spelers of accounts die ik actief zou mijden.

Mooiste speler naam:
Tragedy under Grace
Altijd al een heel mooie naam gevonden en vind het een van de betere nog steeds op deze wereld.

Nice Ult Amumu
Ook een naam die mijn aandacht meteen had, kon dus iets anders dan deze hier ook vermelden.

Discovered By Accident.

Deze naam is eerst een hele tijd onder de radar gebleven bij mij, en toen ben ik hem per ongeluk tegen gekomen en vond het wel echt een topnaam.

Mooiste stam naam:
Red Sky at Morning/Red Sky at Dawn

De namen afzonderlijk trekken mij niet direct aan, maar de combinatie van de twee is wat het hem wel doet voor mij.

The Plague
Vind dit ook wel een uiterst mooie naam, waarin ik veel potentieel zie qua plaatjes ook maar op dat vlak stellen ze dan wel teleur.

Art of Creation
Nog een naam die mij wel aantrekt, zonder echt een duidelijke reden.

Het tofste topic:
Het stilgevallen Stelling van de Dag topic
Werd over het algemeen op een normale manier gediscussieerd en zorgde ook voor interessante discussies over het algemeen.

Het minst toffe topic:
Het outdated oorlogstopic
Aangezien de wereldsituatie veranderd is, en het dus niet meer een actuele representatie is.
Wel kan ik zeggen dat ik bezig ben aan een nieuw oorlogstopic, maar dit kost wel een beetje tijd.

Favoriete forum poster:
@Felicitys

Wanneer Jeremy in een serieuze discussie/gesprek komt op het AF, kan ik zijn onderbouwingen wel appreciëren en lees ik zijn post ook altijd met plezier door.

Minst favoriete forum poster:
@underground tacticz.

Normaal kan ik Martijn zijn post, zoals op Wereld 59, wel appreciëren, zeker wanneer hij deze volledig uit werkt, maar hier op Wereld 60 is het net alsof al zijn hersencellen het hebben begeven terwijl hij aan het typen is. Af en toe komt er dan wel een betere post uit, maar daar stopt het tot nu toe ook wel.

Dikste wannabe op het forum:
@underground tacticz.

Zie Minst favoriete forum poster.

Dikste wannabe in het spel:
The American Sniper (en in het bijzonder Wess)
Uiterst gedreven team dat gewoon helemaal tilt slaat wanneer ik het weekblad online zet. Denk dat er iedere seconde wel iemand uitgelogd wordt hierdoor.
En Wess is wel de extreemste weekblad-fan.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Tragedy under Grace

Misschien vrij cheesy om mijn eigen account te benoemen, maar het is niet zonder reden. Ik wou ons eerst ook bij onderschat zetten ook, maar dacht dat ik beter het verhaal gewoon hier kan doen. Als account hebben wij naar de buitenwereld nog niet alles getoond, aangezien wij ook altijd het kleinste account zijn geweest binnen Red.

Ik hoop dat wij nog heel veel kunnen laten zien op deze wereld.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Red
Ik denk dat Red nog veel te tonen heeft en gedreven is om dit te doen. Hierdoor denk ik dat Red het verdient om hier te staan. Ben natuurlijk in het algemeen benieuwd naar hoe deze wereld verder gaat verlopen.

Mooiste profiel foto van spelers:
Ik vind dit persoonlijk heel mooie plaatjes, en er zijn er nog meer. Maar ik hou het bij 3.

113827_large
110975_large
108396_large


Mooiste profiel foto van stammen:

112314_large
112532_large
107881_large


Grootste blunder:
Beginnen met RedTV (het Red-weekblad).
Ik heb nog nooit zoveel schrik gehad om te laat te zijn met iets :(

Mooiste actie van de wereld:
Het eerste plaatje voor Calamietie maken

Calamietie.png

Wie haalt het beste in jou naar boven?
Team I Just Knocked You Out. & Team The American Sniper
Met deze mensen heb ik gedurende deze wereld veel fijne momenten beleefd, zowel in de stamchats als in privé. Ook in de tijden dat ik het niet altijd zag zitten toen ik solo speelde, waren zij een indirecte motivatie voor mij om toch door te blijven spelen.

Team Tragedy under Grace
Natuurlijk zijn er ook nog de mensen waar ik dit moment mee samen speel. Dit is een team dat ik eigenlijk zelf heb samengesteld - voor de eerste keer - en waar ook gewoon een goede sfeer ophangt. Na het tijdelijke stoppen van Dennis kreeg ik het account en was ik dus ook voor de eerste keer verantwoordelijk om de bezetting te regelen voor op het account. Zij halen echt het beste in mij naar boven om voor mezelf de lat steeds hoger te leggen.
 

DeletedUser76932

Guest
Beste speler: Wie o wie is de beste spelers? In mijn ogen is dat Jeremy! Hij is echt een van de beste Gamers die ik ooit heb gezien! (Op Paul na want die is gewoon plat 1 op League :eek:)

Beste stam: Beste stam is ook een lastige. Adios heeft zich Imo wel goed bewezen, maar ik denk dat we ook nog veel kunnen verwachten van red. Zeker met al die actieve nachtertjes daaro :p

De beste stam speler: Hier kan ik redelijk wat accounts uit Adios neerzetten voor zover ik weet. Als er een massa is of als iemand deff nodig is zijn er genoeg accounts die zichzelf 100% leeg durven te zetten voor stambelang. Onder andere een Rainbowchicks, Rage Parrot, ZheQ, Punkerke en Discovered by accident.

Het grootste ego: Underground tacticz/Felicitys
, zowel Martijn als Jeremy hebben een ego van hier tot Afrika. :p

Beste leider: Hier weer zo'n bekend antwoord, ik zet hier rainbowchicks neer, omdat er veel moeite in gestoken word door hun en het tot nu toe echt goed uitpakt! Zijn van alle markten thuis.

Slechte leider: - Ga ik de kudde achterna en zet ik hier Calamity. neer of ga ik gewoon eerlijk zijn en denk ik dat Calamity. als leider het niet slecht doet.

Meest overschatte stam: Hier zet ik 100% KOETS neer. Ik zelf had de stam ook overschat, maar na een paar goede stammassa's vanuit Adios bleek het toch al snel minder goed te gaan binnen KOETS.

Meest onderschatte stam:
- Ik denk dat de 3 strijd met de stammen (waarschijnlijk een 2 strijd incoming?o_O) dat er niet echt een stam onderschat meer wordt.

Meest overschatte speler: Is er een overschatte speler? Ik heb niet echt het gevoel dat er mensen overschat worden. Deze tijd heeft iedereen overal wel een mening over, maar ik laat dit lekker open! :D

Meest onderschatte speler: Ook hier laat ik het open. Er word veel te vaak iemand overschat of onderschat en ik zie niet alsof er nu iemand de echte underdog is ofzo.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
80% van Adios (Zie beste stamspelers) + het team van Punkerke. Toffe aparte ventjes :p

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Martijn (underground tacticz) Ga ik niet verder op in, snapt hij zelf wel. Verder heb ik niet echt spelers waar ik niet graag mee in de stam zit.

Mooiste speler naam: Nice ult amumu vind ik wel een leuke! ;)

Mooiste stam naam: Red + MB stam.
Leuke combinatie samen.

Het tofste topic: Golden Awards.
Vind het altijd wel leuk om te lezen hoe andere mensen tegen de wereld kijken. Vroeger vond ik WvW ook wel leuk.

Het domste topic:
Ik haat het AF op dit topic na, dus hier zet ik de rest van het AF neer :p

Favoriete forum poster:
- Zit niet vaak op het AF, maar iedereen die ons accountje in positief daglicht zet vind ik een hele leuke poster.

Minst favoriete forum poster:
- Kan hier wel weer op dezelfde personen gaan haten als hierboven, maar ik zit niet zo vaak op het AF, hier dus alle haters van mij of mijn account:cool:

Dikste wannabe op het forum: Jeremy
, puur omdat zijn ego groot is. Zal die wel moeten compenseren met iets wat minder groot is :oops:

Dikste wannabe in het spel: Martijn
van et Murus Magnificum, Denk nog altijd dat hij de king is van TW, maar het zijn meer woorden dan daden.

Meest belovende speler voor de toekomst: Rage Parrot.
Het is een leuk team wat erop zit en ik gun het ze van harte.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Hier ga ik Adios neerzetten omdat ik denk dat die wel een goede kans maakt.

Mooiste profiel foto van spelers:
Vind het plaatje van Something unique. wel wat hebben. Ook mag het plaatje van Tactical infected er wel wezen.

Mooiste profiel foto van stammen:
Plaatje van Outlaw vind ik tot nu toe het mooiste.

Grootste blunder:
Met de hele stam gecatfished zijn door Alyssa.

Mooiste actie van de wereld:
Met de hele stam gecatfished zijn door Alyssa:D:D

Met vriendelijke groetjes,

S.
 
Reactiescore
331
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

@Serenity
Met Inge zou ik sowieso graag in de stam willen zitten. Op Wereld 58 bij in de stam gezeten ook, en kan altijd wel goed met haar praten.

Reconsider your opinion... :confused: :p

Wel één van de beste lijstjes die ik ooit gezien heb,sexy!
 
Reactiescore
331
Ik wist het wel.. Aan Martijn kan niemand weerstaan :)
 
Bovenaan