Golden Awards

Reactiescore
177
Lol, speel je 10 jaar TW, word je alsnog onderschat. @I just knocked you out

Haha ik kende je nog niet, my bad :p

Ik zeg ook nergens dat jij je mening niet mag geven? Ik geef alleen mijn mening over jouw mening. Ik spreek alleen mijn twijfel uit over Red en vind persoonlijk dat jij Red toch vrij positief belicht, waar ze dat in mijn ogen op dit moment niet verdienen.

Ik zeg niet dat we het super doen? Ik zeg alleen dat Red er weer sterker boven op gaat komen daar de zin "nogsteeds de stam die iedereen eerst als topstam beschouwde en zal dat ook denk ik in de toekomst weer laten zien" Maar is goed ik respecteer je mening ik snap dat je vanuit jouw perspectief denkt dat het slecht gaat.
 
Reactiescore
90
Ik ken het verhaal niet, dat zal Mikey je moeten vertellen.

Aha, was idd met Mikey die zoals iedereen weet het soms moeilijk heeft zijn temper te behouden. Hij was mijn stamgenoot / buur en heeft wat geweend wegens onze inactiviteit naar mate de wereld vorderde. Was allesbehalve een stab.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Iemand uit Koets/Red/Adios/Adten/andere stam nog een lijstje? :)
 
Reactiescore
1.367
Beste speler: GS Massa gedeffed met zeer groot front en bescheiden prestacks
Beste stam: Adios is voor mij op het moment de #1 de andere stammen hebben of slechte recruits gedaan of uitermate teleurstellende resultaten behaald bij massas
De beste stam speler: NUA, hoewel de spelers van NUA zich gedragen als klapjostis valt er zo nu en dan toch me te praten en ze doen leuk VV.
Ook wil ik cracksparrow, shakedown en Growing strong hier benoemen, deze laatste speelt rustig door terwijl menig persoon gestopt zou zijn.
Het grootste ego: NUA, Rise Against, Eternal void. Binnen koets zijn deze accounts toch wel de actiefste onrust stokers
Beste leider: Ik kan de leiding van de andere stammen niet zien
Slechte leider: Ik kan de leiding van de andere stammen niet zien
Meest overschatte stam: Voor mij zijn er atm 4 stammen die meetellen en persoonlijk denk ik dat adten aan het kortste eind gaat trekken simpelweg door kwantiteit verschil.
Meest onderschatte stam: Red en Adten, beide zijn vrij snel een front account kwijtgeraakt maar ik verwacht meer van ze dan dat ze makkelijk edelvoer zijn
Meest overschatte speler: Anarchistisch Kollektief, ik had zeer hoge verwachtingen van dit account maar het heeft inmiddels bijna een maand stilgelegen
Meest onderschatte speler: ik onderschat constant rim noobjes die full def zijn en elkaar OS'en...
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik heb een goede stam, al zou ik The Rainbowchicks, The American Sniper, TraseColare, Rage Parrot recruiten als het kon :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Steff, underground tactics, Jannes. Ik houd niet zo van moraalridders en arrogante zeikerds
Mooiste speler naam: Rise Against, waarom had ik anders die naam
Mooiste stam naam: Kvind geen enkele naam leuk
Het tofste topic: Kaartjes topic vind ik zeer geil, ook stelling van de dag vind ik lekker om te lezen. Alle andere dingen met leuke discussies zijn ook prima
Het domste topic: Waarom staat de discord chat ding gepinned, niemand gebruikt het actief... :/
Favoriete forum poster: Iedereen is trash tegenover vroeger, oh wat waren dat mooie tijden... Iedere dag 10 paginas aan grote essays... lovely
Minst favoriete forum poster: Jannes
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Initium novum, Taitais, Lord allesio
Meest belovende speler voor de toekomst: Growing strong, als ze minder front krijgen, er zit een zeer sterk team op het account
Meest belovende stam voor de toekomst: Koets, heeft de beste ligging op het moment en kan vrij simpel de halve wereld in bezig krijgen zonder grote stammen hoeven aan te vallen
Mooiste profiel foto van spelers:
108527_large

Mooiste profiel foto van stammen:
109051_large
112532_large

Grootste blunder: Adten die taitais recruiten die naar weekje weg was :p
Lord allesio die dacht dat het gras groener was in Unr
Mooiste actie van de wereld: Mijn interns zijn best lekker, Deffen van Adios tegen red/koets en GS die zeer goed gedeffed heeft tegen adios
 

DeletedUser78126

Guest
Ik vind ook compliment voor GS zeker op zn plaats. Want met lord assios (fzo) en adios die erop knallen. En dan zo gedefft. Erg netjes. En zwak van adios eigenlijk. Had veel meer gepakt moeten worden eigenlijk. Compliment!
 

DeletedUser79168

Guest
Het defwerk van GS was niet slecht maar laat het misschien niet teveel overheersen want de massa was gewoon slecht langs deze kant. Deze aanval leek op de aanval van koets op claudinia. Slecht getimed en dus meteen waardeloos.
 
Reactiescore
141
Nuja zal vast een zogenoemde accountcheck zijn geweest hoor :p
 

DeletedUser49922

Guest
De spelers had geen stacks staan, geen snipes niets

ligt toch echt aan jullie rekruteringsbeleid
Naja , het enige wat hij zei was dat hij klaar was voor een massa van Koets

Vermoed wel dat er def liep voor stacks die er (al) moesten zijn :s
 
Reactiescore
516
Nog wat lijstjes? :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Ja maken jullie nou maar es, kheb er al twee staan in dit topic, en dat schrijven is leuk hoor :eek:.
Als je bang bent voor spellingsfouten gooi je het lijstje naar mij en ik filter de spellingfouten er wel uit (en misschien meer :oops::rolleyes:)
 
Bovenaan