Golden Awards

DeletedUser61134

Guest
Haha dat dacht ik al waarschijnlijk gwn zo'n toetsenbordstrijder die nog dagelijks op dat plaatje rukt. lol

Single Malt is 1 van de weinigen die Sander serieus nam, moet je gewoon negeren ^^
Sommige mensen denken altijd dat elke vrouw catfished, maar ik call daarnaast vaker en ontmoet mensen IRL tegenover de andere wannabe vrouwen hier :p
 

Deleted User - 487776907

Guest
Single Malt is 1 van de weinigen die Sander serieus nam, moet je gewoon negeren ^^
Sommige mensen denken altijd dat elke vrouw catfished, maar ik call daarnaast vaker en ontmoet mensen IRL tegenover de andere wannabe vrouwen hier :p

Hé, niet de rollen omdraaien. Ik negeer jou altijd :(
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Beste speler: Collationem - Wát een verzameling aan topspelers - lijken moeiteloos hun tegenstand keer op keer weg te spelen.
Slechtste speler: Kurt88888. Als het op het front niet wil lukken dan maar jezelf verlagen tot CF's.., beetje jammer.
Meestbelovende speler voor de toekomst: King of PVM. Vind 't lastig te zeggen op dit moment aangezien de wereld al vrij ver gevorderd is.
Beste stam: Vinage - dit lijkt me vrij duidelijk
Slechtste stam: Pages. Met smerig spel en kata's in de hand komt men door het ganse land, toch?
Meestbelovende stam voor de toekomst: GI - lijkt op een stam die goed samenwerkt met veel activiteit
Beste leider: Roald - je weet altijd waar je aan toe bent
Slechtste leider: Bas (Perfection) - tsja..
Favoriete forumposter: Roald97, altijd kort en duidelijk.
Minst favoriete forumposter: Tijmoboy, nooit veel inhoud.
Meest overschatte stam: Vinage - Allemaal leuk en aardig, maar het is eigenlijk gewoon één grote rotzooi
Meest onderschatte stam: Above. Het is dan wel een MBstam, maar de spelers die er nog actief in spelen zijn toch uitgegroeid tot mooie, grote accounts.
Mooiste profielplaatje speler: Runner 5
Mooiste profielplaatje stam: Vinage
Grootste Blunder: Het aanstellen van Bas als leider
 
Reactiescore
1.476
Leuk lijstje, paar verrassende nominaties, maar Roald die korte posts maakt? Ze zijn zeker duidelijk en goed onderbouwt, maar daardoor zijn het vaak langere posts. (is dus geen negatief punt.)

En vinage rotzooi, tsja. Meningen verschillen.

Welk account speelt gij eigenlijk?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Leuk lijstje, paar verrassende nominaties, maar Roald die korte posts maakt? Ze zijn zeker duidelijk en goed onderbouwt, maar daardoor zijn het vaak langere posts. (is dus geen negatief punt.)

En vinage rotzooi, tsja. Meningen verschillen.

Welk account speelt gij eigenlijk?

Dat Roald's post niet altijd kort zijn klopt eigenlijk ook wel - was meer dat je bij hem niet door een zooi aan nutteloze informatie hoeft door te spitten om bij de kern van het bericht te komen. Natuurlijk is niet elke standpunt even eenvoudig te beargumenteren, maar hij houdt het voor mijn gevoel wel zo kort mogelijk.

Och, het is wel algemeen duidelijk dat Vinage als grote winnaar staat aangegeven, maar de problemen die zich voordoen - de manier waarop de stam zich uit richting de buitenstanders is verre van positief. Dat is een beetje waar ik op doeldel
 
Reactiescore
1.476
Dat Roald's post niet altijd kort zijn klopt eigenlijk ook wel - was meer dat je bij hem niet door een zooi aan nutteloze informatie hoeft door te spitten om bij de kern van het bericht te komen. Natuurlijk is niet elke standpunt even eenvoudig te beargumenteren, maar hij houdt het voor mijn gevoel wel zo kort mogelijk.

Och, het is wel algemeen duidelijk dat Vinage als grote winnaar staat aangegeven, maar de problemen die zich voordoen - de manier waarop de stam zich uit richting de buitenstanders is verre van positief. Dat is een beetje waar ik op doeldel
Dat eerste is zeker waar. En niets is zeker over de grote winnaar, stel je voor dat @noobstiaan en ik onze eigen noobstam oprichten, dan maakt vinage geen kans meer.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Dat eerste is zeker waar. En niets is zeker over de grote winnaar, stel je voor dat @noobstiaan en ik onze eigen noobstam oprichten, dan maakt vinage geen kans meer.

Jouw handtekening zegt dat jij op Noobstiaan speelt?
 
Reactiescore
1.476
Ja ik heb m al een tijdje aangepast, maar ik heb iets verkeerd gedaan, sorry.:(

Daarbij speelde ik wel op Noobstiaan, maar het af-account @noobstiaan word beheerd door de hoofdspeler.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Die zijn naam meer dan eer aan doet :p

Maar wel netjes dewitje sloopte zonder dat ik veel hoefde te doen :O
 
Reactiescore
1.476
Beste speler: Devin mijn oude co, duidelijk beste tw-speler die ik ooit gezien heb.
Slechtste speler: Ik heb veel domme dingen gezien deze wereld, maar de meeste waren toch van mezelf. :(
Meestbelovende speler voor de toekomst: Perfection, ben benieuwd of de nieuwe speler nog wat neer gaat zetten.
Beste stam: Vix-V, qua kwaliteit kan ik er niet omheen.
Slechtste stam: Vogelvrij. Ik ga nu geen woorden vuil maken aan de kata-kwestie, maar het cluster wat ze hebben is waardeloos.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Purge, schijnt nog wel een leuk stammetje te zijn met gemotiveerde spelers, misschien maken die nog wel een verschil.
Beste leider: De oude leiding van vinage, toen wij van Noobstiaan net vinage gejoined waren.
Slechtste leider: Al het drama bij Bas heb ik niet meegekregen, dus ik ga voor Goez.
Favoriete leider: Zamonx, enige nominatie hier die niet van deze wereld komt, maar ik heb geen favoriete leider op deze wereld.
Favoriete forumposter: Roald.
Minst favoriete forumposter: Die @Golden Strawberry. had echt alleen maar hatelijke posts.
Meest overschatte stam: Ik had toch wat meer van Chill. verwacht.
Meest onderschatte stam: /
Mooiste profielplaatje speler:
115958_large.gif
Mooiste profielplaatje stam:
rose.png
Grootste Blunder:
Tijdens een potje League vergeten dat ik moest cancelsnipen, en na een easy kill 5k 5k een seconde te laat liet terugkomen. Rip.
 
Bovenaan