Golden Awards

Reactiescore
2.303
Beste speler:
Het daadwerkelijk benoemen van de "beste" speler op deze wereld met mijn huidige kennis van hoe W59 in elkaar steekt is een vrijwel onmogelijke opgave. Wel kan ik op basis van mijn kennis een team noemen waar ik een hoop van kan verwachten, namelijk Collationem. Ik ken de bespelers vrij goed en weet wat zij in hun mars hebben. Wat ik dan wel jammer vind, is dat dit kwalitatief sterke team zich verschuilt in de rim waardoor wij in de toekomst naar alle waarschijnlijk niet veel van ze gaan zien, op wat VV's hier en daar na.

We hebben nu eenmaal geen tijd!
Roald begon ook plots met werken, ik dacht wat krijgen we nu!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Goede lijst @Escalation Is Real, zitten een paar zeer correcte nominaties (imo) tussen!

En ja Mile ik moet weer wat geld verdienen zodat ik aankomende zomer weer een maandje kan backpacken. Afgelopen jaar liep ik na drie weken een virus op in de Thaise jungle, dat moet ik natuurlijk wel rechtzetten vooraleer het tijd is om te settelen etc :D
 

DeletedUser78975

Guest
Ben nu op phone dus uitgebreid reageren lukt niet. De argumentatie zoals ik die gaf geldt voor in zijn algemeenheid en niet per definitie op jou. Echter stoor ik mij, met name in je eigen topic, op je dubbele agenda zoals anderen ook al beaamden. Voor de rest doe je het oke ja. Ik vind jou doen waarvoor jij mij van beschuldigd.

Wat internen betreft. Ik heb daar gewoon een schurfthekel aan. Of dat nu bij in de stam is of extern boeit mij niet. Soms kun je niet anders. Maar accounts die ik alleen goedkope dorpen zie pakken tsja.

Je mag ook vanavond nog even via de computer inhoudelijk reageren hoor. Jij bent overigens een van de weinige die mijn objectiviteit in twijfel trekt. Zelfs enkele leden van de toenmalige Rota erkende dat ik mij wel degelijk objectief opstel, dus wat ben je nu weer voor onzin aan het uitkramen over een 'dubbele agenda'? Mijn aanpak was hardhandig, maar dat was zoals ik al meerdere keren heb uitgelegd, omdat ik stabbers absoluut niet kan uitstaan. Verschil tussen ons is dat ik consistent ben. Jij gooit selectief haat op internen. Je kunt nu wel zeggen dat je in zijn algemeenheid een hekel hebt aan internen maar dat blijkt niet uit je posts. Verder is interen maar één voorbeeld van de vele onderwerpen waarin jij hypocriet blijkt te zijn.

'De argumentatie zoals ik die gaf geldt voor in zijn algemeenheid en niet per definitie op jou.'
Lees jouw post eens terug, dit klopt namelijk niet. Je benoemt mij toch echt specifiek nadat je een hele rij 'argumenten' voor mijn nominatie benoemt. Je kunt mij onder geen enkel 'argument' scharren. Zelfs niet onder, wat jij noemt, 'haat zaaien'. Er is een verschil tussen kritisch zijn en 'haat zaaien'. Bekijk jouw POST maar eens, dat is pas wat ik haat zaaien pur sang noem. Je valse accusaties zijn schrijnend en een verontschuldiging daarvoor was op z'n plek geweest...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78972

Guest
Nou mensen ik zal er ook eens een lijstje op zetten, verwacht er niet te veel van en kijk mee met de visie van een original noob.

Beste speler: Ik vind dat net zoals de meeste die hier een lijstje geplaatst hebben erg lastig om te zeggen, dat zal moeten blijken wanneer het echte werk aan de gang is.

Slechtste speler: Ook hier kan ik lastig antwoord op geven aangezien er zoveel medenoobs zijn dat ik zo niet 1,2,3 iemand kan opnoemen die er bovenuit steekt.

Meestbelovende speler voor de toekomst: Ik ben zeer benieuwd naar alle spelers uit de top 25 en naar hun resultaten en verwacht niet specifiek iets van 1 speler.

Beste stam: Als ik naar aantal punten ga kijken, dan uiteraard Chill en Vinage.
Zodra 1 van deze stammen de handdoek gooit zullen we weten wie het is, en ik vermoed en hoop dat deze nooit gegooid zal worden en er gestreden wordt tot de laatste dorpen.

Slechtste stam: De stammen A. en SYN zijn toch wel behoorlijk zwak gebleken en had meer van ze verwacht, ook ben ik zeer blij dat ik nooit bij 1 van deze 2 pauperstammen toegetreden ben.

Meestbelovende stam voor de toekomst: Ik heb heel veel verwachtingen van SYN vooral door de extreme groei en de sterke vechtlust van deze stam, ik denk dat we nog veel gaan horen van deze actieve stam:p

Beste leider: Dit is mijn eerste leiding en ik ben tevreden over de huidige leiding van Vinage.

Slechtste leider: Dat zijn natuurlijk de leiders van toenmalig O zo faire ROTA en het ultra sterke SYN.
Bij beide stammen was de leiding zodanig verpauperd en zwak dat deze stammen geen eens 100 dagen of zelfs minder intact kon blijven, dit geeft hun een reden om zich best wel te schamen en voortaan de leiding aan eerlijke en moedige mensen over te laten.

Favoriete leider: Heel simpel, Geen.

Favoriete forumposter: Ik lees graag berichten van iedereen om zo een beetje te kijken wie en hoe mensen hier wat plaatsen.
Wel vind ik de heren Roald97 en Jus Soli toch wel de leukste posters ondanks de soms super lange saaie uitgebreide zinloze eigenwijze onnodige ophitsende amuserende discussie's die steeds maar weer in herhaling vallen.
Dit is overigens voor alle berichten die vaak geplaatst worden tegen over elkaar door verschillende personen.
Verder hou ik wel van de commotie die altijd ontstaat op het AF en is het samen met de informatie die ik soms hier lees de grootste reden dat ik het AF bezoek.


Minst favoriete forumposter: Ook Simpel, ik heb niemand dit ik niet mag op het forum, wel vind ik iedereen die soms te veel zijn gelijk wilt halen of te veel naar andere wijzen(vanuit alle hoeken gebeurd dit) op dat moment een pauperstraal.
Ook geloof ik wel dat sommige mensen mij soms ook een vervelend figuur vinden en daar heb ik geen problemen mee, ik ben verre van perfect en probeer ook zo min mogelijk anderen te veroordelen over internen,D2W of R2W alhoewel ik al die beschuldigingen wel fijn vind om te lezen haha.
Verder vraag ik iedereen om vooral zo door te gaan en vooral je mening te delen en het AF een beetje levendig te houden, deze wereld is al zo traag als dikke stront dus een beetje afleiding en plezier kan er zeker bij.


Meest overschatte stam: Ik overschat helemaal niemand momenteel, ik geloof dat er in veel stammen goede spelers zijn en van de top 25 gaan we het zien in een later stadium.
Wel heb ik SYN en Rota/A. overschat en vele met mij denk ik.

Meest onderschatte stam: Ik onderschat niemand, aangezien ik zelf half noob ben.

Mooiste profielplaatje speler: Ik geef niet veel om plaatjes eigenlijk maar als ik moet kiezen vind ik die van Drunken Org wel gaaf.

Mooiste profielplaatje stam: Die van TikTak vind ik wel mooi, ook van het plaatje van Forum Romanum vind ik heel mooi omdat ik hier toch een soort beeld van TW krijg.

Grootste Blunder: Ten eerste om om half 3 nog met dit lijstje te beginnen als je wekker om half 8 gaat, en een andere grote blunder is je wekker verkeerd zetten voor een clear en dan redelijk boos zijn en denken dat je het op gaat lossen met een andere clear zonder rammetjes en dan weer door die wekker heen slapen en je trein kwijt raken,
of ook leuk is als je er later pas achter komt dat je met je slaapkop perongeluk alleen bijltjes heb gestuurd.


Ik hoop oprecht dat dit stukje tekst het waard was om op te blijven en jullie het leuk vonden om te lezen.
Mocht je meer verwacht hebben of je fouten in mijn berichten vinden en of totaal niet kunnen begrijpen wat ik zeg,
Kijk naar me naam en je weet genoeg.

DAG
 
Reactiescore
1.478
Mooi lijstje, maar moest alles vetgedrukt.:oops:
Mooiste profielplaatje speler: Ik geef niet veel om plaatjes eigenlijk maar als ik moet kiezen vind ik die van Drunken Org wel gaaf.

Mooiste profielplaatje stam: Die van TikTak vind ik wel mooi, ook van het plaatje van Forum Romanum vind ik heel mooi omdat ik hier toch een soort beeld van TW krijg.
Post dan ook het plaatje erbij, ik weet niet uit m'n hoofd wie welk plaatje heeft.
 

DeletedUser78972

Guest
Mooi lijstje, maar moest alles vetgedrukt.:oops:
Post dan ook het plaatje erbij, ik weet niet uit m'n hoofd wie welk plaatje heeft.
Ja heb je gelijk in, over beide foutjes niet goed nagedacht.
Mijn excuses maar als je de laatste zin gelezen heb weet je genoeg.
En de plaatjes zijn op te zoeken:)
 

DeletedUser76657

Guest
Dat is veelzeggend omdat? Waar dienen clears anders voor? Beetje een debiele redenering. Het is logisch dat je je clears moet gebruiken om te groeien. Of je wilt saai gaan internen....

Met 16 clears dood en totaal miss 10k def troepen gesloopt bravo daar zijn ze voor.
 
Reactiescore
2.508
Je wint/verliest de 'oorlog' niet door één 'veldslag' te winnen/verliezen :p

Persoonlijk test ik altijd mijn vijand voordat ik serieus ga pushen, ik wil weten hoe ze deffen. Waardoor mijn eerste blitze/aanvallen ook nergens op slaan, maar clears doodlopen is echt geen schande.

Ooit kreeg ik een massa, maar geen edels (en close-ranges clears) doordat de frontspelers dachten dat ik teveel mobiel def had. Dat is een schande.
 
Bovenaan