Golden Awards

Reactiescore
1.015
Vond dit ook wel een mooi lijstje, maar toch nog steeds een tikkeltje anti-chill als je kijkt naar de nominaties(alhoewel dat ook lastig te vermijden is).
Ook ben ik het niet met alles eens en ben ik benieuwd naar mijn foutieve deelname op het AF.
Wat wel foutief is, is jou spelling van mijn account.

Groeten,

De enige echte Noobstiaan

*jouw. In jouw geval is Uw gepaster.
 
Reactiescore
1.164
Over 1 punt wil ik wel wat zeggen, je zegt iets over Havelte, al is havelte straks wel een bespeler van een account waarmee flipping samenwerkt, zijn 'mb' Chaosstorm. Dit is nog steeds door Thibault goedgekeurd.

Je kunt roepen wat je wilt, maar daar is toendertijd allang een stokje voor gestoken.
 

DeletedUser78975

Guest
Als jij mij nou eens verteld welke helft bullshit is want ik kan het niet vinden. :)

Of doe het anders zelf eens voor.

En Freerunner je kunt beter stoppen op het AF, je zet jezelf echt compleet voor lul :)

Als je even je Vinage-bril afzet zou je mijn hulp daar niet bij nodig hebben. Hij kan niet eens fatsoenlijk mijn nominatie beargumenteren, simpelweg omdat het een leugen is. Lees mijn bijdragen aan de discussies maar erop terug. Ik onderbouw mijn argumenten altijd terwijl Martijn eerst een zeer impulsieve reactie plaatst met 0,0 inhoud en een paar dagen later pas komt met de 'toelichting' en 'onderbouwing'. Bovendien is Martijn met afstand de meest openlijke Chill. hater op dit forum, gezien de hoeveelheid ad homium-argumenten die hij gebruikt. Ook maakt hij zich schuldig aan meten met twee maten. Hij veroordeeld de rekruuts van Chill uit A. (ben ik met hem eens!), maar je hoort hem niet wanneer Vinage ook uit A. rekruut. Hij veroordeeld de interngehalte van sommige Chill.-spelers, maar hij verliest zijn spreeklust wanneer het aankomst op het interngehalte van een bijvoorbeeld Smoking Aces. Dat Chill. meer internt neemt niet weg dat Vinage zich daar ook schuldig aan maakt en zoals ik hier teruglees hebben sommigen geen moeite met het krijgen van 'gratis dorpen', maar dat mag dan opeens niet gelden voor een Chill. Chill zou zich schuldig maken aan een R2W-beleid, maar na de rekruuts van Vinage was volgens Martijn opeens 'elk rekruit in essentie een R2W' en mocht men daar dus niet zo zwaar meer aan tillen.

Tot slot missen zijn argumenten vaak de causaliteit. Om een voorbeeld te noemen uit zijn recente post:
'.TheFluffyDog met name sommigen in Vinage hebben oke mening over hem. Maar hij en nog wat van (voormalig) Tik Tak blinken uit in internen, internen en nog eens internen... Sinds wanneer ben je dan een goede speler?'
Sinds wanneer is het aantal interns een graadmeter van hoe goed een speler is. Interns bieden zich aan en tegen gratis dorpen zullen 9 van de 10 spelers geen 'nee' zeggen. Hoge internpercentage = geen goede speler beredenering is derhalve niet juist. Je kunt pas iemand als goede of slechte speler kwalificeren aan de hand van zijn (persoonlijke) oorlogsstatistieken. Hoe presteert een speler wanneer hij onder vuur staat, wat is zijn reactie daarop etc. zouden de graadmeter moeten zijn. Daarmee laat iemand namelijk pas zien uit welk hout hij is gesneden. Zolang je dat soort informatie niet hebt kun je dus niet zeggen 'speler A is geen goede speler, want hij internt veel'. Veel interns zegt namelijk niets over iemands kwaliteiten.

Ik speel niet graag op de man en had daarom deze reactie graag achterwege willen laten. Echter is Martijn nu zo ver gezakt dat hij mij met leugens probeert te ridiculiseren en dan zal ik hem de neus op de feiten drukken ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487776907

Guest
Beste speler:
Het daadwerkelijk benoemen van de "beste" speler op deze wereld met mijn huidige kennis van hoe W59 in elkaar steekt is een vrijwel onmogelijke opgave. Wel kan ik op basis van mijn kennis een team noemen waar ik een hoop van kan verwachten, namelijk Collationem. Ik ken de bespelers vrij goed en weet wat zij in hun mars hebben. Wat ik dan wel jammer vind, is dat dit kwalitatief sterke team zich verschuilt in de rim waardoor wij in de toekomst naar alle waarschijnlijk niet veel van ze gaan zien, op wat VV's hier en daar na.

Slechtste speler:
Ik zou hier voor spelers gaan als Leonpij12 en Totothomas. Zelfde reden als het benoemen van een "beste" speler speelt ook bij het benoemen van een "slechtste" speler. Wat ik daarentegen wel kan gebruiken in de nominatie is de Hall of Fame awards. Een speler als Leonpij12, met als eerste 10.000 punten is momenteel vrijwel nergens meer te bekennen. Zelfde geldt voor Toto-Thomas, met als tweede twee dorpen in het bezit, is de vooruitgang hierna weer uitermate slecht voortgezet. Nu zal daar ongetwijfeld PP een rol in hebben gespeeld zoals we tegenwoordig, helaas, in elk begin van een nieuwe wereld zien. Het zou apart zijn mocht het deze wereld niet nogmaals worden bevestigd dat de overmatige PP abusers 95% van de tijd na een aantal maanden nergens meer zijn te bekennen.

Meestbelovende speler voor de toekomst:
Anderen hebben deze speler ook al benoemd, maar ik zou hem hier ook willen neerzetten. Death by Design zou met het actieve en leergierige team wat hierop zit een hoop kunnen laten zien. De ligging van dit account is daarnaast ook erg interessant en kan een hoop kanten op springen.

Beste stam:

Qua structuur, opbouw, kwaliteit, etc vind ik bij zowel Chill als bij Vinage in alle aspecten iets tekortschieten. Het is duidelijk dat het uiteindelijk tussen deze twee overkoepelende stammen zal gaan (mits ze niet uit elkaar vallen en opsplitsen o.i.d...), maar een betere stam kiezen uit deze twee is niet te doen. Het zijn geen slechte stammen, maar geen van de twee onderscheidt zich op zo'n manier om op dit moment al als "beste" te kunnen worden aangemerkt. Dit zal moeten blijken uit de spoedige bevelen die zullen worden gedeeld tussen Chill en Vinage en de uitkomst van hoe beiden hierop anticiperen.

Slechtste stam:

A. is toch wel een zooitje ongeregeld hoor. Eerder genoemde spelers bij "slechtste speler" bevinden zich beiden in deze stam. Naar verluidt was deze stam vroeger ook niet echt heel veel soeps en ik zie ze dat ook nooit meer worden.

Meestbelovende stam voor de toekomst:
Ik ga hier voor Rose. Dit is een stam welke zich lekker rustig op de achtergrond van het Algemeen Forum houdt en welke je vrijwel nooit hoort. Wel onderschat ik deze stam niet, want ik denk dat zei met de juiste coördinatie en samenwerking toch echt rake klappen kunnen gaan uitdelen. Maar of dit daadwerkelijk het geval is zullen we pas te weten komen als ze dit dan ook daadwerkelijk verwezenlijken. Vooralsnog blijven ze wat stilletjes, of dit intentioneel is of niet, ik weet het niet.

Beste leider:

Net als bij de nominatie voor "beste stam" is het hier ook lastig om een mening te vormen. Als ik subjectiviteit een rol laat spelen zou ik voor De Sukke gaan, echter probeer ik dit lijstje te baseren op feiten en niet op meningen. De leiding van Chill, excuseer mij, maar wie is dat? Als je als leiding zijnde niet zodanig naar buiten treedt, verdien je wat mij betreft deze nominatie niet. Zelfde geldt voor de Sukke, mocht ikzelf niet in Vinage spelen had ik geen flauw benul gehad van wie leiding zou moeten zijn en zou ik eerder voor een @Roald97 of @Jus soli gaan. Zij krijgen van mij dan ook deze award. Ze zijn dan wel geen leiding, maar gedragen en uiten zich tenminste wel als leidingfiguur in mijn ogen. Het zijn van een goede leider kwalificeert zich niet enkel aan een zooitje ongeregeld in het gareel houden, actief op het AF je stam verdedigen met rake woorden is voor mij ook een factor hiervoor.

Slechtste leider:

Hmm. Lastige keuze. Leiding van A., want correspondeert met slechtste stam, maar de leiding van TikTak verdient hier ook wel een plaatsje. Geen idee wat er daadwerkelijk precies is gebeurd, maar niet over de kracht bezitten om een stelletje ongeregeld bij elkaar te houden is in mijn ogen een reden om je te zien als een slechtere leiding. Nogmaals, ik weet er het fijne niet van en kan hier volledig de plank misslaan met TikTak, dus correct me if i'm wrong here.

Favoriete forumposter:

@Roald97 en @Jus soli met beiden kwaliteitsposts van jewelste. Een sterke onderbouwing en het feit dat ze lekker weg te lezen zijn zorgen er bij mij voor dat zij dit plaatsje wel verdienen.

Minst favoriete forumposter:
FreeRunner. Geen idee kerel, maar je manier van posten staat me gewoon niet aan. Weet niet of je het bewust doet en er is geen reden voor mij om je de grond in te boren, maar het staat me gewoon niet aan. Thats it :p

Meest overschatte stam:

Zowel Vinage als Chill, zoals ik al had aangegeven. Beiden missen gewoon die punten die het een sterke stam maken. Als ik dan ook de wereld zou moeten voorspellen, zou ik zeker de kans in acht nemen dat één van deze twee (of zelfs beiden) nog voor het einde van de middenfase uit elkaar valt en zich opsplitst in andere stammen.

Meest onderschatte stam:

Rose is geen stam die we over het oog moeten zien. Aan de andere kant moeten ze dit wel eerst verwezenlijken, maar als er één zou moeten uitblinken als underdog, zal Rose dit zomaar eens kunnen zijn.

Meest overschatte speler:

Hier vind ik dat Last Whisper toch wel een plaats verdient. Deze speler staat dik op #1, maar of dit "verdient" is, daar twijfel ik over. Kijkende naar zijn ligging kan vrijwel elke speler zo gigantisch makkelijk groeien. Hij is dominant in +- 25% rim van W59 en geloof me, dat heeft gegarandeerd een top 3 account tot gevolg. Ik vraag me dan ook zeker af of zij ditzelfde plekje zouden kunnen behouden mochten zij front maken.
Redbull zou ik hier ook een plaatske kunnen bieden. Hetzelfde als wat ik bij Last Whisper heb gezegd, geldt namelijk voor deze speler. Het enige verschil is dat Redbull binnenkort gaat fronten en ik ben dan ook heel benieuwd wat dit als gevolg gaat hebben.

Meest onderschatte speler:
Collationem. Puur om het feit dat ik weet wat deze jongens in hun mars hebben, maar zij zich toch in de rim bevinden. Ze kunnen zoveel meer dan noobjes wegbashen.

Grootste blunder:
Terug TW gaan spelen..
 

DeletedUser77629

Guest
Net lijstje!

En bedankt voor de nominatie! :p Na zoveel nominaties komt er wel druk op ons te staan, nu gaat iedereen ook nog wat verwachten van ons :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Thanks Bonaya! Maar wie weten raken we toch ooit nog een keer naar het front, je weet nooit hoe dingen lopen. Wellicht breekt de helft van de Vinage accounts wel of krijgt Flipping pages een full ban, je weet het nooit.. Al hoop ik om een betere reden.

@underground tacticz. Ik vind je lijst oprecht wel goed, ik tegenstelling tot sommige zwartkijkers van Chill vind ik je lijst zeker niet pro-vinage of anti-chill. Ik ben het ook met je eens dat Vinage meer potentie heeft maar Chill de betere kaarten, iets waar menig zwartkijker vast overheen las.. Er zijn ook een paar punten waar ik het oneens ben, die pak ik er even uit. Maar het gros van je lijstje vind ik echt sterk, had ik zelf niet anders gedaan.

''Wie ik ook ontzettend, maar dan ook ontzettend slecht vind is het account The Brain Teaser. Argumentatie zie mijn rate aldaar.''

Al eerder aangegeven; ik vind dat je hier wel erg hard bent. Wat ik al zei, ik wed dat ik over elk account van wereld 59 een negatieve rate kan schrijven en dat niemand mij dan ongelijk kan geven. Simpelweg omdat ieder account wel een ''mindere'' actie heeft gedaan. Natuurlijk heeft niet iedereen 80% van zijn dorpen weten te internen of een buurman aangezet tot stabben, maar iedereen heeft wel een intern, of maakte een gemakkelijke keuze om een stam dood te rekruteren (door het nemen van een extra moraalbreker ofzo). Je kunt 'dirt' op iedereen vinden, je moet het enkel weten te vinden en te verkopen. Imo is the brain teaser niets slechter dan het gros van de anderen.

Minst favoriete forumposter:
Ik bedoel hierbij een , @Jus soli, Echter zou je hier met gemak nog tientallen erbij kunnen zetten. Heel veel posters hier zijn om te janken.

Wat Single malt ook al in zijn lijstje recht zette; ik vind Jus Soli één van de betere posters. Misschien heeft hij niet zo een geweldige indruk achter gelaten in het stabtopic maar hij heeft voor mij wel bewezen dat hij bekwaam is als het aankomt op (relatief) objectief zijn, schrijfvaardigheid en qua discussiëren. Verder post hij geen bullshit of ongefundeerde uitspraken en daar hecht ik heel wat waarde aan, daarom vind ik je andere nominatie Escalation is real, wel passen, maar alleen om die reden.

Meest overschatte stam:
Hmm. Chill heeft een lage dunk over ons, wij weten als stam zelf ook wel onze tekortkomingen al denkt Chill dat wij denken dat we onszelf fantastisch vinden. Al met al denk ik dat Vinage Chill niet overschat echter sommigen van Chill Chill zelf wel.

Meest onderschatte stam:
Sommigen van Vinage onderschatten denk ik Chill. Net als dat sommigen uit Chill een Vinage onderschatten. Getuige de reacties hier soms op het AF.

Hmm, ik denk op mijn beurt dat er meer Vinagers zijn die Chillers onderschatten dan andersom. Echter denk ik ook dat van Chillers zichzelf overschatten, daar waar dat in Vinage minder het geval is, al kan ik wel wat namen noemen die zichzelf ook flink overschatten. Mogelijk lijkt het alsof veel Vinagers zichzelf overschatten doordat ze zich leuk(er) kunnen profileren op skype/AF maar ik denk dat het zelfbeeld over het algemeen goed is. Mogelijk is het bij Chill ook zo, al vind ik de persoonlijke vertegenwoordiging beduidend minder - al ben ik blij met alle (enigszins) fatsoenlijke bijdragen.

Ik zou dan ook graag willen zeggen tegen iedereen op jou slechte posters lijst; laat het je niet ontmoedigen om niet meer te posten, maar laat het je aanmoedigen om eens goed tijd te steken in een mooie, als het kan goede, post. Neem gewoon even de tijd om goed te verwoorden wat je wilt zeggen, bekijk de feiten van te voren (hoef je niet altijd te posten, juist leuk als counter mocht iemand je verhaal afzeiken), lees je post na en als je een domme reactie terug krijgt ludiek reageren (talloze manieren voor).

Meest overschatte speler:
.TheFluffyDog met name sommigen in Vinage hebben oke mening over hem. Maar hij en nog wat van (voormalig) Tik Tak blinken uit in internen, internen en nog eens internen... Sinds wanneer ben je dan een goede speler?

Kan zijn, maar deze speler heeft naar mijn idee wel duidelijk zin een knokpartij en naar mijn idee is wilskracht belangrijk als je het ver wilt schoppen.

Overigens nog even terugkomend op je nominatie voor beste leider; ik ben het met je eens dat (nog) niemand die nominatie verdient op deze wereld, maar dat hij zeker wel gegeven kan worden op den duur. Wellicht schort het bij Vinage aan ingame zichtbaarheid, maar dat is ook een positief aspect. Het geeft veel ruimte voor meedenkende leden en democratie en het maakt hoogmoed van leiding, die zich nooit op glad ijs kan bevinden, nagenoeg onmogelijk. Wilde toch even een positieve shoutout naar onze leiding maken, waar Rogier er overigens niet een van is (correct toch?). Shoutout naar Niels, Timo en Lennart :)

Ben wel benieuwd naar deze lijstjes: @Jus soli @thelightfighter @Unidentified Black Male. @.TheFluffyDog @Zuur
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487776907

Guest
Ga eens teruglezen op het forum hier luilak, denk dat men blij is dat ik eindelijk ff mn bek dicht hou xD

Jonguh ik ga toch niet heel t AF afspeuren vooraleer ik begin aan een lijstje. Zoals een paar keer in de lijst gezegd te hebben was deze gebaseerd op de huidige staat van mijn kennis over W59. En tja, sinds t moment dat ik ben komen spelen zal je dan wel even je schulp in zijn gekropen. Excusez-moi. :)
 

DeletedUser69389

Guest
Als je even je Vinage-bril afzet zou je mijn hulp daar niet bij nodig hebben. Hij kan niet eens fatsoenlijk mijn nominatie beargumenteren, simpelweg omdat het een leugen is. Lees mijn bijdragen aan de discussies maar erop terug. Ik onderbouw mijn argumenten altijd terwijl Martijn eerst een zeer impulsieve reactie plaatst met 0,0 inhoud en een paar dagen later pas komt met de 'toelichting' en 'onderbouwing'. Bovendien is Martijn met afstand de meest openlijke Chill. hater op dit forum, gezien de hoeveelheid ad homium-argumenten die hij gebruikt. Ook maakt hij zich schuldig aan meten met twee maten. Hij veroordeeld de rekruuts van Chill uit A. (ben ik met hem eens!), maar je hoort hem niet wanneer Vinage ook uit A. rekruut. Hij veroordeeld de interngehalte van sommige Chill.-spelers, maar hij verliest zijn spreeklust wanneer het aankomst op het interngehalte van een bijvoorbeeld Smoking Aces. Dat Chill. meer internt neemt niet weg dat Vinage zich daar ook schuldig aan maakt en zoals ik hier teruglees hebben sommigen geen moeite met het krijgen van 'gratis dorpen', maar dat mag dan opeens niet gelden voor een Chill. Chill zou zich schuldig maken aan een R2W-beleid, maar na de rekruuts van Vinage was volgens Martijn opeens 'elk rekruit in essentie een R2W' en mocht men daar dus niet zo zwaar meer aan tillen.

Tot slot missen zijn argumenten vaak de causaliteit. Om een voorbeeld te noemen uit zijn recente post:
'.TheFluffyDog met name sommigen in Vinage hebben oke mening over hem. Maar hij en nog wat van (voormalig) Tik Tak blinken uit in internen, internen en nog eens internen... Sinds wanneer ben je dan een goede speler?'
Sinds wanneer is het aantal interns een graadmeter van hoe goed een speler is. Interns bieden zich aan en tegen gratis dorpen zullen 9 van de 10 spelers geen 'nee' zeggen. Hoge internpercentage = geen goede speler beredenering is derhalve niet juist. Je kunt pas iemand als goede of slechte speler kwalificeren aan de hand van zijn (persoonlijke) oorlogsstatistieken. Hoe presteert een speler wanneer hij onder vuur staat, wat is zijn reactie daarop etc. zouden de graadmeter moeten zijn. Daarmee laat iemand namelijk pas zien uit welk hout hij is gesneden. Zolang je dat soort informatie niet hebt kun je dus niet zeggen 'speler A is geen goede speler, want hij internt veel'. Veel interns zegt namelijk niets over iemands kwaliteiten.

Ik speel niet graag op de man en had daarom deze reactie graag achterwege willen laten. Echter is Martijn nu zo ver gezakt dat hij mij met leugens probeert te ridiculiseren en dan zal ik hem de neus op de feiten drukken ook.
Ben nu op phone dus uitgebreid reageren lukt niet. De argumentatie zoals ik die gaf geldt voor in zijn algemeenheid en niet per definitie op jou. Echter stoor ik mij, met name in je eigen topic, op je dubbele agenda zoals anderen ook al beaamden. Voor de rest doe je het oke ja. Ik vind jou doen waarvoor jij mij van beschuldigd.

Wat internen betreft. Ik heb daar gewoon een schurfthekel aan. Of dat nu bij in de stam is of extern boeit mij niet. Soms kun je niet anders. Maar accounts die ik alleen goedkope dorpen zie pakken tsja.
 

DeletedUser79044

Guest
@Single Malt

Het is wel degelijk binnen chill dat wij het AF lezen.
Echter heeft Rens gevragen om de P&P te doen.
Hier heeft niemand een probleem om gemaakt aangezien Rens dit leuk vindt en wij ons wat meer ingame kunnen focussen.
Ik wil me best mengen in deze rates en golden awards etc.
Verder ga ik geen woorden vies maken aan de Chill - Vinage discussie vindt dit niet nodig.
Iedereen kent zijn kwaliteiten en waarden ik vind nog steeds dat je iemand moet respecteren en blij zijn dat hij nog speeld aangezien TW al zoveel kleiner geworden is.
Dat je ingame van de leiding van Chill bijna niks ziet is omdat we geen reden hebben om contact te zoeken met jullie lijkt me?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.478
@Single Malt

Het is wel degelijk binnen chill dat wij het AF lezen.
Echter heeft Rens gevragen om de P&P te doen.
Hier heeft niemand een probleem om gemaakt aangezien Rens dit leuk vindt en wij ons wat meer ingame kunnen focussen.
Ik wil me best mengen in deze rates en golden awards etc.
Verder ga ik geen woorden vies maken aan de Chill - Vinage discussie vindt dit niet nodig.
Iedereen kent zijn kwaliteiten en waarden ik vind nog steeds dat je iemand moet respecteren en blij zijn dat hij nog speeld aangezien TW al zoveel kleiner geworden is.
Dat je ingame van de leiding van Chill bijna niet ziet is omdat we geen reden hebben om contact te zoeken met jullie lijkt me?
Begrijpelijk, maar t is wel en beetje saai op t AF af en toen
 

DeletedUser78434

Guest
De wereld is weer een stukje verder, tijd voor een nieuw lijstje.

Beste spelers:
Als ik kijk naar de accounts, teams die er nu spelen kies ik hier op dit moment Das Römische Reich. Dit door het huidige team, hun speel-en-denkwijze en hun ervaring. Ook Collationem is een potentiële topper, mits ze actief blijven natuurlijk. Ondanks de vele interns van dit account heeft het team toch een mooie staat van dienst en is er nog genoeg mogelijk in de toekomst!

Slechtste speler: Een deel van team Flipping Pages (Thibault), zijn historie en huidige wereld hebben weer veel negatieve ladingen gegeven aan hem. Ook wil ik hier graag de stammen A. en Syn neerzetten qua spelers. Opgeven is dé optie is hun motto!

Meestbelovende speler voor de toekomst:
In zowel Vinage als Chill is er met huidige leden genoeg potentie voor meest belovende speler. Ik nomineer hiervoor SavethewhaleMarryanObese. Goede spelers, mooie ligging en echte stamspelers. Een super iets om hen erbij te hebben.

Beste stam:
In mijn ogen: Kwalitatief Vinage, Kwantitatief Chill.
In Vinage zit, eerlijk is eerlijk een groot aantal spelers met een leuke staat van dienst op topwerelden, classics en enorm langdurende werelden. Dit is natuurlijk een hele mooie bagage in die stam, waar 'nieuwere' spelers ook flink kunnen leren en ondersteund kunnen worden. Weegt dit op een trage wereld als deze ook tegen de uiterst goede motivatie van de tegenpartij die gemotiveerd is tot op het bot met ook her en der bespelers met een goede staat van dienst.

Slechtste stam:
Ik wil geen van alle stammen die nog bestaan in diskrediet brengen eigenlijk want oude stammen (A., Syn) zijn al zo goed als opgeheven of gaan binnenkort opgeheven worden, alle stammen die nu nog bestaan (op de MB stammen en 'plezier' stammen na) hebben al een aantal incjes gehad en tot nu toe is daar redelijk of goed op geanticipeerd. A. reken ik niet meer mee. Ik ga dan voor de stam TU, waarom? Meeste accounts bestaan puur uit interns, zie Stoneyslaya, Dunfan en Rebellion. Daarnaast zit één van de accounts Marter(wordt nu geinternd) daar. Dit account heeft op 3 opvolgende werelden waar zij serieus speelden stabs gepleegd en blijven toch overal in aangenomen worden.

Meestbelovende stam voor de toekomst:
Buiten de stammen waar een onvermijdelijke clash van gaat komen (Vinage en Chill) zie ik in Rose een mooie stam. Zoals ik hen spreek gaan zij allen voor elkaar door het vuur. Ook zitten daar al wat spelers met een leuke ervaring, goede activiteit en een goed ingespeeld team.

Beste leider: Er zijn niet direct leiders die eruit springen, alle leiders die 'bekend' zijn, spelen en treden niet zoveel naar buiten. Ik kan hier op dit moment nog geen deftig antwoord op geven

Slechtste leider: Ex leiding van TikTak, als er intern problemen zijn moet je de aanstichter zoeken, niet een zinkend schip verlaten. Ook Vincent Valentine (ex Rota) krijgt hier een benoeming. Jammer dat zij nu op Flipping Pages zitten dit is een enorme achteruitgang. Zij keurde stabs goed of stichtte stabs

Ik zie vaak voorbij komen dat Chill dit ook heeft gedaan, laat ik dan duidelijk zijn dat wij stabs niet toestaan en dat alle stabbers die soortgelijke acties doen direct uit de stam worden gezet met gevolgen van dien!

Favoriete leider: Vlekje, een leuk persoon om contact mee te hebben! Hoe hij leiding geeft weet ik niet, maar hoe hij met mij spreekt vind ik dit een zeer fijn persoon om over van alles en nog wat te praten, ook buiten TW om!

Favoriete forumposter:
Jus Solli, Single Malt, Roald. Goed onderbouwde posts of lekker recht door zee. Daar houdt ik van!

Minst favoriete forumposter: Freerunner, of hij in Chill zit of niet (ik weet niet wie het is). Deze post enkel posts met zeer hatelijke reacties wat nergens voor nodig is.

Meest overschatte stam: Tiktak, ik had na een aantal fusies een zeer hoge pet op van deze stam. Zeker omdat er 3 accounts een leuk team hebben/hadden. Alleen heeft deze stam zoals het er nu naar uit ziet niet gehaald en blijven de kwalitatief iets mindere accounts over, niks ter diskrediet naar hen, maar dit is wat naar buiten treed

Meest onderschatte stam: Rose, een compacte groep spelers. Een hechte groep, en dit is een zeer goede kracht tegen grotere stammen/spelers!

Mooiste profielplaatje speler: Onderstaande plaatjes vind ik echt baas, naast mijn eigen plaatje (Thanks to Valentijn) vind ik onderstaande zeer tof! Mag de maker(s) trots op zijn
105968_large
108285_large
108269_large


Mooiste profielplaatje stam:
109563_large


Grootste Blunder:
Een backtime/recap timen op 15 miliseconden, en er dan achter komen dat je in plaats van lc stuurt op de juiste tijd ik door onoplettendheid enkel scouts stuurde waardoor de backtime/recap faalde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79048

Guest
De wereld is weer een stukje verder, tijd voor een nieuw lijstje.

Beste spelers:
Als ik kijk naar de accounts, teams die er nu spelen kies ik hier op dit moment Das Römische Reich. Dit door het huidige team, hun speel-en-denkwijze en hun ervaring. Ook Collationem is een potentiële topper, mits ze actief blijven natuurlijk. Ondanks de vele interns van dit account heeft het team toch een mooie staat van dienst en is er nog genoeg mogelijk in de toekomst!

Slechtste speler: Een deel van team Flipping Pages (Thibault), zijn historie en huidige wereld hebben weer veel negatieve ladingen gegeven aan hem. Ook wil ik hier graag de stammen A. en Syn neerzetten qua spelers. Opgeven is dé optie is hun motto!

Meestbelovende speler voor de toekomst:
In zowel Vinage als Chill is er met huidige leden genoeg potentie voor meest belovende speler. Ik nomineer hiervoor SavethewhaleMarryanObese. Goede spelers, mooie ligging en echte stamspelers. Een super iets om hen erbij te hebben.

Beste stam:
In mijn ogen: Kwalitatief Vinage, Kwantitatief Chill.
In Vinage zit, eerlijk is eerlijk een groot aantal spelers met een leuke staat van dienst op topwerelden, classics en enorm langdurende werelden. Dit is natuurlijk een hele mooie bagage in die stam, waar 'nieuwere' spelers ook flink kunnen leren en ondersteund kunnen worden. Weegt dit op een trage wereld als deze ook tegen de uiterst goede motivatie van de tegenpartij die gemotiveerd is tot op het bot met ook her en der bespelers met een goede staat van dienst.

Slechtste stam:
Ik wil geen van alle stammen die nog bestaan in diskrediet brengen eigenlijk want oude stammen (A., Syn) zijn al zo goed als opgeheven of gaan binnenkort opgeheven worden, alle stammen die nu nog bestaan (op de MB stammen en 'plezier' stammen na) hebben al een aantal incjes gehad en tot nu toe is daar redelijk of goed op geanticipeerd. A. reken ik niet meer mee. Ik ga dan voor de stam TU, waarom? Meeste accounts bestaan puur uit interns, zie Stoneyslaya, Dunfan en Rebellion. Daarnaast zit één van de accounts Marter(wordt nu geinternd) daar. Dit account heeft op 3 opvolgende werelden waar zij serieus speelden stabs gepleegd en blijven toch overal in aangenomen worden.

Meestbelovende stam voor de toekomst:
Buiten de stammen waar een onvermijdelijke clash van gaat komen (Vinage en Chill) zie ik in Rose een mooie stam. Zoals ik hen spreek gaan zij allen voor elkaar door het vuur. Ook zitten daar al wat spelers met een leuke ervaring, goede activiteit en een goed ingespeeld team.

Beste leider: Er zijn niet direct leiders die eruit springen, alle leiders die 'bekend' zijn, spelen en treden niet zoveel naar buiten. Ik kan hier op dit moment nog geen deftig antwoord op geven

Slechtste leider: Ex leiding van TikTak, als er intern problemen zijn moet je de aanstichter zoeken, niet een zinkend schip verlaten. Ook Vincent Valentine (ex Rota) krijgt hier een benoeming. Jammer dat zij nu op Flipping Pages zitten dit is een enorme achteruitgang. Zij keurde stabs goed of stichtte stabs

Ik zie vaak voorbij komen dat Chill dit ook heeft gedaan, laat ik dan duidelijk zijn dat wij stabs niet toestaan en dat alle stabbers die soortgelijke acties doen direct uit de stam worden gezet met gevolgen van dien!

Favoriete leider: Vlekje, een leuk persoon om contact mee te hebben! Hoe hij leiding geeft weet ik niet, maar hoe hij met mij spreekt vind ik dit een zeer fijn persoon om over van alles en nog wat te praten, ook buiten TW om!

Favoriete forumposter:
Jus Solli, Single Malt, Roald. Goed onderbouwde posts of lekker recht door zee. Daar houdt ik van!

Minst favoriete forumposter: Freerunner, of hij in Chill zit of niet (ik weet niet wie het is). Deze post enkel posts met zeer hatelijke reacties wat nergens voor nodig is.

Meest overschatte stam: Tiktak, ik had na een aantal fusies een zeer hoge pet op van deze stam. Zeker omdat er 3 accounts een leuk team hebben/hadden. Alleen heeft deze stam zoals het er nu naar uit ziet niet gehaald en blijven de kwalitatief iets mindere accounts over, niks ter diskrediet naar hen, maar dit is wat naar buiten treed

Meest onderschatte stam: Rose, een compacte groep spelers. Een hechte groep, en dit is een zeer goede kracht tegen grotere stammen/spelers!

Mooiste profielplaatje speler: Onderstaande plaatjes vind ik echt baas, naast mijn eigen plaatje (Thanks to Valentijn) vind ik onderstaande zeer tof! Mag de maker(s) trots op zijn
105968_large
108285_large
108269_large


Mooiste profielplaatje stam:
109563_large


Grootste Blunder:
Een backtime/recap timen op 15 miliseconden, en er dan achter komen dat je in plaats van lc stuurt op de juiste tijd ik door onoplettendheid enkel scouts stuurde waardoor de backtime/recap faalde


Balen! :D
 
Bovenaan