Golden Awards

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Ik hoor het ook voor het eerst maar het verbaast mij niets. Maargoed ik ga niet oordelen voordat ik het precies weet, immers was A. ook geen bondgenoot samenwerking van Vinage al dacht Chill daar heilig van overtuigd te zijn.
 

DeletedUser78434

Guest
Dat klopt inderdaad, we hadden een mooi front opgebouwd en voldoende safe/edelruimte, maar als Vinage een fatsoenlijke massa zou doen zie ik het wel gebeuren dat er een aantal accounts te inactief zijn om een aanval af te slaan of gewoon niet capabel genoeg. Toen we benaderd werden door Vinage was het voor ons vrij snel duidelijk dat als we nog in de top mee willen draaien die onze kans is, en die hebben we met beide handen aangenomen :)

En het maakt weinig uit wanneer Chill er is want ze blijven toch maar 1 front houden gezien jullie samenwerking :)

Het is een NAP, daar komen wij prima voor uit. Enige doel van deze 'samenwerking' is het slopen van A.

Als A. weg is, is de NAP ook weg.

Iedereen weer op de hoogte.

Zuipse vanavond
 

DeletedUser78434

Guest
Ze grensen jullie zelfs niet? En jullie hebben samen een massa aanval uitgevoerd. Jij mag het een NAP noemen maar daar ben ik niet van overtuigd.

Wij hebben geen gezamenlijk aanval gepland. Wij waren begonnen op Havelte, toen heeft een speler van Rose een poging gedaan op A.
Toen dit gelukt is, hebben zij doorgezet. Van te voren is dit niet gepland. Waarom niet? Omdat wij al het vermoeden hadden dat er een speler naar Vin zou gaan, dit door zijn veel te lovende woorden voor Vinage.

En nee, ze grenzen niet aan ons. Wel aan A., daarom ook de tijdelijke samenwerking door middel van een NAP
 
Reactiescore
831
Beste speler: Perfection voor het wegwerken van SYN. Last Whisper heeft in mijn ogen nog niets bewezen. Verder wil ik nog shoutouts geven aan de mensen die hoog in de rankings staan zonder pp abuse en fusies/internen.

Slechtste speler: Alle spelers die direct opgeven na 1 aanval. Zijn er veel tegenwoordig.

Meestbelovende speler voor de toekomst:
Death By Design, ken ze niet maar had hun en een paar andere members van Rose op het oog. Nu ze bij Vinage zitten ben ik er zeker van dat ze ver gaan raken.

Beste stam:
Gaat hier tussen Chill en Vinage. Ga hem aan Vinage geven maar ik denk wel dat het verschil kleiner is dan sommigen hier uitkramen.

Slechtste stam:
SYN, A. Spelers die direct opgeven...

Meestbelovende stam voor de toekomst:
TikTak zou deze wereld nog kunnen beïnvloeden maar het zal waarschijnlijk eindigen met leden die Vinage/Chill joinen.

Beste leider:
De Sukke? Heb niet echt contact met stamleiders.

Slechtste leider:
Vincent Valentine deed vrijwel niets in Rota. ThaJekkah heeft me overgehaald om terug naar .A te komen omdat het allemaal nu anders ging gaan. Niets vanwaar :/

Favoriete leider: /

Favoriete forumposter:
Roald voor hetzelfde reden als iedereen hier neerlegt :p

Minst favoriete forumposter:
Mensen waarvan ik de indruk krijg dat ze een kort lontje hebben kan ik niet goed tegen. Escalation is Real, FreeRunner, ...

Meest overschatte stam:
Vinage

Meest onderschatte stam:
TikTak

Mooiste profielplaatje speler:
108269_large
110324_large
106036_large


Mooiste profielplaatje stam:
105765_large



Grootste Blunder:
A. joinen
 

DeletedUser77629

Guest
Bedankt voor de nominatie Zuur :)

Die veel te lovende woorden waren 1 dag voordat ik Vinage ben gejoined, dus dat je al een vermoeden had vind ik erg knap, daarnaast hoef ik jou niet te vertellen dat het niet gewoon een tijdelijke NAP is want dat hadden wij vanuit Rose geen prestacks naar jullie hoeven sturen..
 

DeletedUser78434

Guest
Bedankt voor de nominatie Zuur :)

Die veel te lovende woorden waren 1 dag voordat ik Vinage ben gejoined, dus dat je al een vermoeden had vind ik erg knap, daarnaast hoef ik jou niet te vertellen dat het niet gewoon een tijdelijke NAP is want dat hadden wij vanuit Rose geen prestacks naar jullie hoeven sturen..

Er is gewoon een korte periode afgesproken hoor:)
En ja, die stacks waren eventjes nodig. Maar dat probleem is nu opgelost.
 

DeletedUser69389

Guest
nl59


Bwa met DBD erbij hadden ze een mooi front met vinage en ook nog genoeg safe/edelruimte.
Het zou ook nog een hele tijd duren voordat chill daar aanbelandt , dus voor de eerstkomende weken hebben ze maar 1 front dat ze effectief moeten verdedigen.
Het account ajacied ken ik bv nog van w42/51 en die kan bijvoorbeeld wel deffen.
Ik denk dus niet dat ze zo kansloos zijn als jij ze doet uitschijnen.

Ik als buurman zijnde moet toch zeggen dat ik bij sommige accounts mijn sterke twijfels heb over de aanwezige kwaliteit of beter gezegd het ontbreken wr van.

Neem dan nog de enorme kwantitatieve achterstand van alle accounts uit Rose in gedachte en je komt al tot de conclusie dat het een schier onmogelijke opgave is.

Vooral omdat naar het schijnt de noodzakelijke samenwerking niet aanwezig is.
 
Reactiescore
1.478
T zal te maken hebben met de compensatie stacks aan youkiller van DRR
 

DeletedUser78434

Guest
T zal te maken hebben met de compensatie stacks aan youkiller van DRR

Scherp:)
Met heel wat deff weg, was het fijn dat er een kleine stack bij zou komen. Liever voorbereid te werk gaan dan dat je door zoiets ook nog dorpen zou kunnen verliezen.
 
Reactiescore
1.478
En dan vervolgens op t AF zeggen dat DRR geen prestacks van chill kreeg.:rolleyes:
 

DeletedUser69112

Guest
Het is een NAP, daar komen wij prima voor uit. Enige doel van deze 'samenwerking' is het slopen van A.

Als A. weg is, is de NAP ook weg.

Iedereen weer op de hoogte.

Zuipse vanavond

Een band is iets wat je samen doet/creert als je een NAP hebt heb je dus sws samen gepraat en zou er waarschijnlijk een GAP uitkomen bij omstandigheden. Op het moment dat je dus een samenwerking aangaat is het banden hebben. En ik zie een NAP als samenwerking maar dat is eigen interpretatie

Leugens,
@thelightfighter gaat hier waarschijnlijk een GAP uit proberen te persen hoor!
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Goez, ik ken de spelers hier onlangs dat ze nog niet heel veel hebben laten zien ben ik er van overtuigd dat Daniel & Kevin samen met ondersteuning van Rens een goed team zijn die zeker tot de top behoren.

Slechtste speler: Act of Divinity, Na het horen dat Martijn op dit account speelt is het voor mij afgeschreven.
Verschillende verhalen gehoord over het runnen van accounts etc.

Meestbelovende speler voor de toekomst: Das Romische Reich, Na het horen dat ze een nieuwe co hebben aangenomen weet ik dat hier een geweldig team op speelt.
Eenmaal op elkaar ingespeeld weet ik zeker dat ze het ver kunnen schoppen deze wereld.

Beste stam: Chill, Ookal zegt iedereen heel veel over hun ik ben er van overtuigd dat er echte door bijters op de accounts zitten die weten hoe ze moeten spelen.

Slechtste stam: TikTak, Diplomatisch hadden ze het goed voor elkaar alleen onderling met de leden die niet tevreden waren is hun breuk geweest.

Meestbelovende stam voor de toekomst: Care, Ik denk dat deze stam een groot aandeel kan hebben van deze wereld.
(strijd tussen Vinage & Chill)

Beste leider:
Ik denk niet echt dat hier de topleiders zitten op deze wereld.
Ik hoor wel van een paar chill leden dat Kalm Met Die Vodka & Goez het redelijk goed doen als leider.

Slechtste leider: Vincent Valentine & The Jekkah, Alle twee de spelers zijn een grote grap die stabs accepteren etc.

Favoriete leider: Ik spreek bijna geen leiders op deze wereld dus nomineer hier niemand.

Favoriete forumposter: Jus Soli & Thefighterlight (rens), Ze onderbouwen hun reacties prima en komen geloofwaardig over.

Minst favoriete forumposter: Roald97, ik maak hier niet te veel woorden aan vies ik vind hem een ongeloofwaardig persoon die iedereen op zijn hand wil hebben.

Meest overschatte stam: Vinage, Hier is geen uitleg voor nodig lijkt me.

Meest onderschatte stam: Care, Ondanks hun breuk denk ik dat ze een sterk clubje hebben met de benodigde skills.

Mooiste profielplaatje speler: Mugiwara No Luffy, Last Whisper.

Mooiste profielplaatje stam: Chill.

Grootste Blunder: Vinage een sprankje geloofwaardigheid geven.
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een goed onderbouwd lijstje. NOT. Meerdere reacties die simpelweg lachwekkend zijn.
 
Bovenaan