Golden Awards

Reactiescore
510
Ik weet wie je bedoelt hehe
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nee beide niet. Leo is tof (LGW) maar uitmuntend leider kan ik hem niet noemen, hij is volgens ook pas gaan leiding geven na wereld 47 waar ik hem leerde kennen op Krondor.

@nyade Trek die grapjas even uit man! Het enige positieve wat ik kwijt kan over zijn leidinggevende kunsten is dat hij wel erg gepassioneerd is.

Die andere namen houd ik lekker voor mezelf. Het zou toch veel discussie opleveren omdat ex vijanden het er vast niet mee eens zijn en ik niet bijster veel zin heb om anderen op te hemelen :p

W55 heeft leo nog stam geleid, viel helaas en daarna is hij bij Par (vijandelijke partij) de wereld winst binnen gaan slepen.
 

DeletedUser78434

Guest
Ik vind het wel lachwekkend, dat jullie leden van andere stammen proberen te werven door een of andere verkooppraatje te houden, zonder dat er intel is. Tevens was het gewoon een standaard tekstje, wat gewoon nergens op sloeg.

https://gyazo.com/0922383caca9399e1e9ec53e942aa82e

Zo grappig dat jij dit aanhaalt:), zelf heb je het ook bij MIB gedaan:)

W55 heeft leo nog stam geleid, viel helaas en daarna is hij bij Par (vijandelijke partij) de wereld winst binnen gaan slepen.

Leo is geen goede leider, heeft een goede visie. Alleen aan leiderskwaliteiten ontbreekt het hem. Iedereen wat in Appie zat kan dit wel beamen. En binnen slepen? Gewoon inactiefjes opedelen die alleen logde om niet grijs te worden.
 
Reactiescore
2.303
Marie, dat was pas een goeie leider :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
W55 heeft leo nog stam geleid, viel helaas en daarna is hij bij Par (vijandelijke partij) de wereld winst binnen gaan slepen.

Ah juist het was wereld 55 inderdaad, al heb ik het idee dat hij ook nog op wereld 51, 52 of 53 leiding was, maar daar kan ik mij in vergissen.

Leo is geen goede leider, heeft een goede visie. Alleen aan leiderskwaliteiten ontbreekt het hem.

Past wel in het beeld wat ik al bij hem had. Hij is sterk in het schrijven van teksten en uitwerken van strategieën maar het organiseren van de mensen, het tevreden houden etcetera..
 

DeletedUser78971

Guest
Zo grappig dat jij dit aanhaalt:), zelf heb je het ook bij MIB gedaan:)

Haha, ik kan je eerlijk zeggen dat MIB en ik goede gesprekken hebben gehad en jullie hem alleen maar aan het lijntje hebben gehouden, bij mij kreeg hij concrete afspraken en had het gevoel dat hij genaaid zou worden door jullie, omdat jullie hem zo lang aan het lijntje hielden. Tevens speelde hij Solo en kon de druk die ik op hem gaf niet meer aan alleen, ik heb hem daarbij een fusie aangeboden, omdat ik ook vrijwel alleen speel;)
 
Reactiescore
1.165

DeletedUser77629

Guest
Beste speler: Perfection, die heeft zonder problemen SYN opgeruimd en heeft ondanks zijn 50% puntenaftrek toch een mooi plekje op de ranglijst weten te behouden

Last Whisper, deze speler heeft zo'n voorsprong dat je er eigenlijk niet omheen kunt, en ondanks dat ze in het begin wat makkelijke dorpjes hebben gepakt hebben ze ook al een aantal grotere spelers weg gewerkt.

Slechtste speler: Chaosstorm, ik weet niet wat er met dat account is gebeurd maar van top 10 speler naar een MB is toch een wat vreemde keuze :p

Meestbelovende speler voor de toekomst: Act Of Divinity, het account heeft een mooie ligging en er speelt een goed team op!

Beste stam: Deze ga ik aan Vinage geven, kwalitatief schat ik ze hoger in dan als Chil, ik moet er wel bij zeggen dat ik niet erg veel contact met Chil heb gehad dus dat ik dat niet erg goed kan inschatten.

Slechtste stam: A., ze verliezen wel erg makkelijk dorpen en naar wat ik kan zien word er door sommige accounts ook geen tot amper weerstand geboden.

Meestbelovende stam voor de toekomst: Ik denk dat TikTak nog wel wat gaat laten zien, hebben een redelijk cluster en voldoende groeimogelijkheden!

Beste leider: Voor zover ik kan inschatten heeft De Sukke alles goed op orde binnen Vinage, dus die geef ik aan hem.

Slechtste leider: Ik heb het AF niet voldoende gevolgd om veel te weten over de verschillende leiders binnen deze wereld dus deze laat ik open.

Favoriete leider: Hier ga ik onze leider een veer in zen reet steken, MindAgainst doet erg veel voor onze stam en daarom is deze voor hem :p

Favoriete forumposter: Roals97, ik heb respect voor hoe hij zijn standpunten en meningen altijd weer onderbouwt.

Minst favoriete forumposter: Deze laat ik ook open, ik volg het AF niet genoeg om mensen af te branden op die paar topics die ik een beetje volg :p

Meest overschatte stam: Ik denk dat op het moment er niet echt een overschatte stam is.

Meest onderschatte stam: Hier nomineer ik de stam waar ik op het moment lid van ben, Rose., onze naam kom je weinig tegen maar we beginnen ons wel op te richten als een leuke Rim stam :)

Mooiste profielplaatje speler: Ik vind die van The Brain Teaser. erg mooi:
108285_large


Mooiste profielplaatje stam: Outlaw :
107691_large


Grootste Blunder:
Een treintje snipen en na het versturen opeens zien dat je een aanval hebt verstuurd :x
 

DeletedUser75339

Guest
Meest onderschatte stam: Hier nomineer ik de stam waar ik op het moment lid van ben, Rose., onze naam kom je weinig tegen maar we beginnen ons wel op te richten als een leuke Rim stam :)

Ik ben het met je eens dat jullie een leuke rim stam aan het oprichten waren, maar dat potentieel breng je nu wel een zware slag toe met je stamwissel.
Nu verwacht ik eerder een Rota/A verhaal waarbij de sterkste leden nog weggeplukt gaan worden door chill/vinage en de rest edelvoer wordt.
Voor het account DBD waarschijnlijk de beste keuze, maar maakt de wereld wel minder interessant (mijn mening) .
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ben het met je eens dat jullie een leuke rim stam aan het oprichten waren, maar dat potentieel breng je nu wel een zware slag toe met je stamwissel.
Nu verwacht ik eerder een Rota/A verhaal waarbij de sterkste leden nog weggeplukt gaan worden door chill/vinage en de rest edelvoer wordt.
Voor het account DBD waarschijnlijk de beste keuze, maar maakt de wereld wel minder interessant (mijn mening) .

Nja ik vraag mij zelf wel af in hoeverre Rose potentie had en heeft. Wel begrijpelijk dat Chill zo gefrustreerd reageert. Is weer een potentiële extern minder.
 

DeletedUser75339

Guest
nl59


Bwa met DBD erbij hadden ze een mooi front met vinage en ook nog genoeg safe/edelruimte.
Het zou ook nog een hele tijd duren voordat chill daar aanbelandt , dus voor de eerstkomende weken hebben ze maar 1 front dat ze effectief moeten verdedigen.
Het account ajacied ken ik bv nog van w42/51 en die kan bijvoorbeeld wel deffen.
Ik denk dus niet dat ze zo kansloos zijn als jij ze doet uitschijnen.
 

DeletedUser77629

Guest
Dat klopt inderdaad, we hadden een mooi front opgebouwd en voldoende safe/edelruimte, maar als Vinage een fatsoenlijke massa zou doen zie ik het wel gebeuren dat er een aantal accounts te inactief zijn om een aanval af te slaan of gewoon niet capabel genoeg. Toen we benaderd werden door Vinage was het voor ons vrij snel duidelijk dat als we nog in de top mee willen draaien die onze kans is, en die hebben we met beide handen aangenomen :)

En het maakt weinig uit wanneer Chill er is want ze blijven toch maar 1 front houden gezien jullie samenwerking :)
 

DeletedUser75339

Guest
Dat klopt inderdaad, we hadden een mooi front opgebouwd en voldoende safe/edelruimte, maar als Vinage een fatsoenlijke massa zou doen zie ik het wel gebeuren dat er een aantal accounts te inactief zijn om een aanval af te slaan of gewoon niet capabel genoeg. Toen we benaderd werden door Vinage was het voor ons vrij snel duidelijk dat als we nog in de top mee willen draaien die onze kans is, en die hebben we met beide handen aangenomen :)

En het maakt weinig uit wanneer Chill er is want ze blijven toch maar 1 front houden gezien jullie samenwerking :)

Oh Rose en chill werken samen ?
Das goed om te weten ;)

En nee ik zit niet in chill of een stam die er banden mee heeft , dus dat wist ik niet :p
Dat lijkt mij alleen maar beter voor rose en dan is deze rekruut strategisch wel een sublieme zet om een bg (?) van chill te ontregelen.
 
Bovenaan