Golden Awards

Reactiescore
3.576
Ook ik ga dit lijstje zo neutraal mogelijk invullen.

Beste speler:
Of dit de beste speler is weet ik niet, maar ik vind De Sukke een heel proffesioneel acc, altijd snel bereikbaar, snel leveren van def/off, een goed team, respect voor iedereen, onmisbaar acc binnen Vinage en een fijne betrouwbare buurman sinds de dag ik ze een pm stuurde (omdat ik ze toch wel een beetje vreesde haha)ner5, mooi plaatje en hij rent nu denk ik bijna op topsnelheid en heeft drunken al lang een rondje ingehaald lol.


Hoeveel is 1 + 1: Hoeveel 1 + 1 is weet ik niet maar ik vind wel dat 1 + 2 3 is :)

My point is made ^^
 
Reactiescore
3.576
Om te blijven spelen moet je er wel eerst gespeeld hebben :p Aanbod 2 is geweigerd, een 3de word nog overwogen.

to be continued
 

DeletedUser78972

Guest
Als je het niet zeker weet dan twijfel je dus tussen enkele accounts. Waarom deze speler dan kiezen of aanhalen en de andere niet?

Ik VIND hun de beste spelers van alle spelers die ik ken maar of ze het beste zijn weet ik niet want zoveel goede spelers ken ik niet.

Moest jij niet gewoon Jankus heetten? sjongejonge waar kan je je druk om maken lol
 
Reactiescore
3.576
Ik VIND hun de beste spelers van alle spelers die ik ken maar of ze het beste zijn weet ik niet want zoveel goede spelers ken ik niet.

Moest jij niet gewoon Jankus heetten? sjongejonge waar kan je je druk om maken lol

Er word je gevraagd om een lijstje in te vullen naar de hand hoe jij de dingen vind, niet om een lijstje dat de mening van w59 vertegenwoordigd. Als ze vragen tegen jouw wie de beste speler is vul je gewoon een naam in maar zeg je er niet bij dat je niet weet of het wel de beste speler is. Als je het niet weet moet je het ook niet invullen dan post je 'ik weet niet wie de beste speler is dus ik vul geen naam in'. Maar een naam invullen en erbij zeggen dat je het niet de beste speler vind slaagt gewoon nergens op.

De enige die zich druk lijkt te maken ben jij :) Ik haalde het aan en jij begint er door te flippen.
 

DeletedUser78972

Guest
Er word je gevraagd om een lijstje in te vullen naar de hand hoe jij de dingen vind, niet om een lijstje dat de mening van w59 vertegenwoordigd. Als ze vragen tegen jouw wie de beste speler is vul je gewoon een naam in maar zeg je er niet bij dat je niet weet of het wel de beste speler is. Als je het niet weet moet je het ook niet invullen dan post je 'ik weet niet wie de beste speler is dus ik vul geen naam in'. Maar een naam invullen en erbij zeggen dat je het niet de beste speler vind slaagt gewoon nergens op.

De enige die zich druk lijkt te maken ben jij :) Ik haalde het aan en jij begint er door te flippen.

Haha ik vind hun de beste nerd, niemand weet wie de beste IS.

Maar jij hoeft mij niet te vertellen hoe ik een lijstje moet invullen jankmuil.
En door te flippen? Enige wat ik doe is lachen en me eigen af vragen hoe er zulke jankdebieltjes op een forum bestaan.

Ga lekker in de zon zitten en neem een biertje ofso huilebalk.
 
Reactiescore
1.166
Dat is Jannes, verwacht maar niks anders.
 
Bovenaan