Golden Awards

DeletedUser78972

Guest
Ook ik ga dit lijstje zo neutraal mogelijk invullen.

Beste speler:
Of dit de beste speler is weet ik niet, maar ik vind De Sukke een heel proffesioneel acc, altijd snel bereikbaar, snel leveren van def/off, een goed team, respect voor iedereen, onmisbaar acc binnen Vinage en een fijne betrouwbare buurman sinds de dag ik ze een pm stuurde (omdat ik ze toch wel een beetje vreesde haha)
Slechtste speler: DrunkenOrg, als je zo snel ten onder gaat en meestal altijd een grote mond had vind ik dit prachtig.
Zeker na zo'n smerige overstap en eerst vaak zeggend altijd loyaal te blijven omdat je Chill niet mag, gun ik je zelfs geen 1 dorp meer.
Ook de vakantie smoes is een lachertje, na dit alles hoop ik dat dit acc snel verdwenen is.
Meestbelovende speler voor de toekomst: hier ben ik benieuwd naar LW, klinkt misschien raar en duurt nog even maar mocht hij ooit aan de beurt komen ben ik benieuwd wat zijn kunsten zijn en hoeveel troepen hij wel niet beschikbaar moet hebben haha maar of die ze ook goed kan gebruiken is de vraag.
Beste stam: Vinage, niet omdat ik daar zelf in zit maar als ik kijk de cijfers zegt dat genoeg, al zijn er ook veel makkelijke veroveringen geweest zoals bij DRR en nu DrunkenOrg.
Maar buiten de cijfers denk ik dat wij de laatste tijd gewoon beter samenwerken en zijn er geen kampen binnen de stam.
Ook op diplomatiek niveau hebben wij het beter geregeld en staan we sterk.
En er een hoop kwaliteit binnen de stam die veel voor elkaar over hebben zoals VV, def/off leveren,dingen leren en overal zoveel mogelijk eruit proberen te halen.
Slechtste stam: sorry maar toch Chill, als ik zo zie hoe DrunkenOrg ten onder gaat lijkt het alsof er toch kampjes binnen Chill zijn die niet willen ossen ofso, ook vond ik dat DRR tijdens de ban niet echt is geholpen want heb geen 1 osje binnen zien komen toen wij bezig waren.
En ze konden er veel meer uithalen met hun oude BG rose maar kozen voor een lagere en makkelijke optie door te gretig die 3 overlopers binnen te halen, ondertussen vergaten ze hun BG serieus te nemen en goed te communiceren met ze wat uiteindelijk ze een hele kostbare BG heeft gekost.
Al met al lijkt deze stam geen eenheid en hun leiderschap en diplomatieke beleid is zwaar onder niveau naar mijn mening.(wat toch wel zonde is als je een voordeel had)
Meestbelovende stam voor de toekomst: Rose, ik ben benieuwd hoeveel schade zij gaan maken bij Chill, ze beschikken over een grote safe en met een BG als Vinage kan er weinig fout gaan:p.
Nee grapje, maar het lijkt een serieuze proffesionele stam met respectvol beleid.
Beste leider: Rogier van De sukke, als praatpaal en een van de leiders van Vinage vind ik hem heel goed passen in zijn rol.
Al was zijn motivatie een tijdje terug wat minder geworden heeft hij zich uitstekend hersteld en blijkt hij een topper te zijn op diplomatiek gebied en met het oplossen van problemen.
Dus heel veel respect voor hem, maar ook Martijn vind ik het uitstekend doen dus ook een dikke pluim voor zijn inzet.
Slechtste leider: De leiding van Chill, wie dat mag zijn is voor mij een raadsel.
Volgensmij diegene die het hardst schreeuwt haha grapje.
Favoriete leider: Dit is mijn eerste leiding maar ik kies hier voor Rogier.
Favoriete forumposter: een favoriet heb ik niet, wel lees ik graag de post van @Jus soli , @Roald97 , @Unidentified Black Male. , @Tunderbold , @De Sukke
Omdat hun altijd onderbouwen en niks uit de weg gaan en een vleugje humor op zijn tijd ook niet ontbreekt.
Minst favoriete forumposter: Ik plaats hier niemand, iedereen die post moet gewaardeerd worden, of je het met zijn post eens ben of het een goede post is is een ander verhaal:p
Meest overschatte stam: Vinage, allemaal noobs jo, kijk maar naar mij:p
Meest onderschatte stam: Chill, allemaal pro's jo, kijk maar naar Drunken:p
Mooiste profielplaatje speler: Deze geef ik aan Runner5, mooi plaatje en hij rent nu denk ik bijna op topsnelheid en heeft drunken al lang een rondje ingehaald lol.
Mooiste profielplaatje stam: GI, dit is namelijk een collega van mijn plaatje.
Grootste Blunder: ik maak nog steeds wel is een blunder, zoals gs aanvragen voor munten in een verkeerd dorp, te veel def wegsturen en amper mobiele def over houden, gister nog een clear gestuurd op 61 zonder techlvls, maar de grootste kan ik nu niet echt op komen.

Fijn weekend allemaal en vergeet je niet in te smeren,(mocht je uit je rukbunker komen)
 
Reactiescore
2.506
#Roaldforpresident
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Als jullie spelers zoals Perfection, Redbull, Flipping niet gehad hadden was 50% Vinage al grijs na Tiktak recruits aangezien jullie jezelf daar te goed voor voelen.

Waar bazeer ik dit op?
Gesprekken en screens & vorige werelden waar ik jullie gezien heb?

Dit is gewoon onzin man. Ik wil Perfection noch Redbull noch Flipping tegen de schenen trappen maar (perfection in mindere maten) het zijn echt niet de stamspelers van Vinage. De vv'ers van fluffydog? Dat zijn juist continu de spelers die zich hier laten zien - niet bepaald die zogenaamde stille krachten. Het waren ook de accounts buiten deze drie de contacten in Tiktak hadden en onderhielden, en juist die accounts die des te meer reden hadden om te knallen om hun tiktak vrienden die loyaal bleven niet aan hun lot over te laten.

Natuurlijk hebben ook deze drie accounts hun sterke punten, ze zijn een stuk zelfstandiger (voor flipping/redbull) en hebben beter (..) gestart dan de rest. Ook zet Bas zich prima in voor de vinage leiding, wat ook geapprecieerd mag worden.

De enige reden dat jij dit zegt; is omdat ik op wereld 56 met mijn team (Pim, Bonaya, Robin, Jannick) op barbaar ging. Echter is de situatie niet vergelijkbaar en was de hele mindset vanaf het begin al helemaal anders. Wereld 56 beschouwen we gewoon als een verloren wereld, de situatie was kansloos. Maarja zelfs dan; klik eens op mijn naam in mijn handtekening. Volgens mij is mijn winrate als leiding nog 100% en qua wereldwinsten 66%. Statistisch gezien is het belachelijk om te stellen dat we altijd maar op grijs gaan als het te moeilijk is.

Maareh was het niet Chill die zei dat ze op grijs gingen toen Rose een switch maakte? Fijn om te zien dat sommige mensen nooit vooruitgang boeken, dat bied newgens toch nog een kans naar succes.

Oke, we kijk naar onszelf. Zien dat er moker veel gesloopt wordt.
Nu kijken we naar jou. Ondertussen is dit al het 20e rappje wat zo gaat ofso. We zijn blij dat je terug bent Pim!

Ik ben ook erg blij met de terugkomst van Pim! Goede poging om hem hier gelijk even te wijzen op falen of iets dergelijks maar ben je ervan op de hoogte dat dit een limited haul wereld is? Dat je je verliezen dus niet terug kunt farmen?. Voorlopig verliest Chill een bizarre hoeveelheid clears op TheFluffyDog zonder ook maar 1 dorpje winst! Tuurlijk kost het alle vinage accounts ook een beetje def en legt het Fluffydog redelijk stil. Maar de GS-verliezen zijn aan de chillkant bijna 3 maal zo hoog als bij Vinage (calculeer maar na). Zolang Fluffy die 0 houd en jullie maar clears blijven verneuken voor niets, is het een kwestie van tijd voordat elk vinage/rose account jullie voorbij komt in ranking en Vinage/Rose een kwantitatief overwicht hebben.

Echter het vechten tegen zo een overwicht te wijten aan eigen falen, niet aan het smerig handelen van de tegenpartij (lees: doodrekruteren vijandelijke stam).

#Roaldforpresident

Aldo! Ik zit hier wel in een tweestrijd hoor haha! Emile zegt dat ik hoe dan ook geen leiding mag worden, mijn streven is om een keer niet op de uiterste voorgrond te staan (tot op zekere hoogte al flink mislukt) en nu sluit jij je aan bij de rest die me pushen tot.. :eek2: Neenee, ik kan er kort over zijn (ook ter reactie aan het lijstje van rens en de reacties erop). Ik ben op wereld 29, 38 en 47 succesvol (lees: wereldwinst) leiding/oprichter geweest, vooral om die reden is het véél te moeilijk om het nou echt los te laten. Je hebt gewoon een enorme drang om je huidige leiding te behoeden voor potentiële fouten die je zelf al eens gemaakt hebt, al kun je er natuurlijk ook goed naast zit. Het punt is; ik wil zeker geen leiding zijn (voorlopig), maar het is te moeilijk om de leiding ''maar wat te laten aankloten''. Natuurlijk is daar geen sprake van, gezien de huidige leiding ook geschikt is, maar in sommige situaties is de drang zo erg dat ik niet anders kan dan me (flink) bemoeien met (stam)zaken. Echter ligt de verantwoordelijkheid bij de echte leiding. Nu denk je; lekker makkelijk. Ja klopt, want als alles in de shit loopt is het niet mijn fout. Maar draai het om; al het positieve is mij ook eveneens niet aan te rekenen - en tot dusver zijn er maar weinig negatieve dingen te zeggen over de acties van de vinage leiding. Zeker in vergelijking met het structurele wanbeleid van Chill.
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Zoals je kunt zien is het relevant om de uitspraak van jouw stamgenoot over het interne vinage te ontkrachten, blinde vink!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Waarom zeggen jullie allemaal dat hun 1 dorp winst hebben? Waar haal je dat vandaan lol.
 
Reactiescore
2.506
Je weet het Roald als jij leider wordt moet ik ook actiever worden zoals beloofd. Heel eerlijk heb ik je dus niet op de voorgrond (voorlopig).
 
Bovenaan