Golden Awards

Reactiescore
1.049
Deze vernoemingen vind ik echt extreem tegenstrijdig. Ik twijfel zelfs of ik het als grove belediging moet opvatten of vind je het amusant dat een volslagen debiel ongefundeerde modder richting mij gooit? Die gast heeft nog nooit ook maar één zinnige toevoeging gehad. Dat geldt ook voor Laurens en Flex enzovoort maar die zijn (soms) nog wel eens grappig.. (@dragonshield3 @Clickb*it) <3 Verder is die pf foto van brain teaser wel echt vet.
Ik lach gwn om zn opmerkingen
 

DeletedUser78975

Guest
Beste speler: Er zijn meerdere goede teams op deze wereld, maar tot nu toe vind ik dat Perfection zich het meest heeft bewezen. Mooi om te zien hoe die is ontwikkeld ten op zichte van toen ik hem voor het laatst zag, op W19, waar ik zijn co was. Trots op hem.
Slechtste speler: Het zijn er veel, te veel. Al die pp noobs.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Noobistiaan. Niet al te bekend team. Maar tot veel in staat.
Beste stam: Vinage. Stab stammen zijn per definitie niet goed. Dus Chill valt al af. Rest nog te weinig getoond.
Slechtste stam: Chill, want stammen die stabs toestaan zijn per definitie slecht.
Meestbelovende stam voor de toekomst:Tiktak/Suits, rustig en goed liggend. Goede statistieken bij aantal accounts.
Beste leider: Nog niet echt gezien.
Slechtste leider: Leiding Chill. Een leiding die stabs goed keurt kan ik niet serieus nemen.
Favoriete forumposter: Roald97, de enige die echt inhoudelijk post. Als enige doet die echt aan P&P.
Minst favoriete forumposter: Al die nitwit newgens die 0,0 aandacht besteden aan hun posts en commentaar hebben wanneer er aan P&P gedaan wordt, want dan ben je een hater en zielig....
Meest overschatte stam: Chill. Veel verrotte accounts. Met name de nieuwste aanwinsten en Goez. Daarnaast wordt Vinage overschat.
Meest onderschatte stam:Tiktak/Suits ben benieuwd wat zij gaan laten zien. Zij gaan een cruciale rol spelen voor deze wereld is mijn verwachting.

Soo hé, heb deze post helemaal gemist. Wauw, de haat druipt er vanaf:eek:
Ben oprecht benieuwd vanwaar die haat? Of speel je low-key bij Rota XD

Deze vernoemingen vind ik echt extreem tegenstrijdig. Ik twijfel zelfs of ik het als grove belediging moet opvatten of vind je het amusant dat een volslagen debiel ongefundeerde modder richting mij gooit? Die gast heeft nog nooit ook maar één zinnige toevoeging gehad. Dat geldt ook voor Laurens en Flex enzovoort maar die zijn (soms) nog wel eens grappig.. (@dragonshield3 @Clickb*it) <3 Verder is die pf foto van brain teaser wel echt vet.

Moest hier wel om lachen. :tongue:
 
Reactiescore
2.303
Soo hé, heb deze post helemaal gemist. Wauw, de haat druipt er vanaf:eek:
Ben oprecht benieuwd vanwaar die haat? Of speel je low-key bij Rota XD
khaat u nu al XD XP
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Deze vernoemingen vind ik echt extreem tegenstrijdig. Ik twijfel zelfs of ik het als grove belediging moet opvatten of vind je het amusant dat een volslagen debiel ongefundeerde modder richting mij gooit? Die gast heeft nog nooit ook maar één zinnige toevoeging gehad. Dat geldt ook voor Laurens en Flex enzovoort maar die zijn (soms) nog wel eens grappig.. (@dragonshield3 @Clickb*it) <3 Verder is die pf foto van brain teaser wel echt vet.

wat denk jij wel niet, omhoog gevallen flikker newgen
 
Reactiescore
1.019
Deze vernoemingen vind ik echt extreem tegenstrijdig. Ik twijfel zelfs of ik het als grove belediging moet opvatten of vind je het amusant dat een volslagen debiel ongefundeerde modder richting mij gooit? Die gast heeft nog nooit ook maar één zinnige toevoeging gehad. Dat geldt ook voor Laurens en Flex enzovoort maar die zijn (soms) nog wel eens grappig.. (@dragonshield3 @Clickb*it) <3 Verder is die pf foto van brain teaser wel echt vet.
haha, danku :p
 

DeletedUser77280

Guest
Beste speler: Er zijn meerdere goede teams op deze wereld, maar tot nu toe vind ik dat Perfection zich het meest heeft bewezen. Mooi om te zien hoe die is ontwikkeld ten op zichte van toen ik hem voor het laatst zag, op W19, waar ik zijn co was. Trots op hem.
Slechtste speler: Het zijn er veel, te veel. Al die pp noobs.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Noobistiaan. Niet al te bekend team. Maar tot veel in staat.
Beste stam: Vinage. Stab stammen zijn per definitie niet goed. Dus Chill valt al af. Rest nog te weinig getoond.
Slechtste stam: Chill, want stammen die stabs toestaan zijn per definitie slecht.
Meestbelovende stam voor de toekomst:Tiktak/Suits, rustig en goed liggend. Goede statistieken bij aantal accounts.
Beste leider: Nog niet echt gezien.
Slechtste leider: Leiding Chill. Een leiding die stabs goed keurt kan ik niet serieus nemen.
Favoriete forumposter: Roald97, de enige die echt inhoudelijk post. Als enige doet die echt aan P&P.
Minst favoriete forumposter: Al die nitwit newgens die 0,0 aandacht besteden aan hun posts en commentaar hebben wanneer er aan P&P gedaan wordt, want dan ben je een hater en zielig....
Meest overschatte stam: Chill. Veel verrotte accounts. Met name de nieuwste aanwinsten en Goez. Daarnaast wordt Vinage overschat.
Meest onderschatte stam:Tiktak/Suits ben benieuwd wat zij gaan laten zien. Zij gaan een cruciale rol spelen voor deze wereld is mijn verwachting.

En dan te bedenken dat ik je vroeger wel hoog had zitten, man wat ben jij een aparte gozer. Pure haat richting Chill in t algemeen terwijl je niks over de stam van binnen weet.

Maar goed, ieder zo zijn mening he.
 

DeletedUser77280

Guest
hij spreekt ook over velen verrotte accounts.
Maar wie ben jij om over een stam zijn werkwijze te beginnen :p kijk effe waar je zelf in zit ;)
 

DeletedUser78975

Guest
En dan te bedenken dat ik je vroeger wel hoog had zitten, man wat ben jij een aparte gozer. Pure haat richting Chill in t algemeen terwijl je niks over de stam van binnen weet.

Maar goed, ieder zo zijn mening he.
Ja, ik had zijn post in het begin even gemist toen ik het terugvond schok ik er ook van. Jezus, zoveel haat kan nooit goed zijn voor een mens.
Hij liet al in het stab-topic doorschemeren een anti-chill houding te hebben. Hij begon toen Rota op de stablist kwam heel het idee van de stablijsten te bagatelliseren en toen Chill. er op dreigde te komen was hij opeens opgewekt en levendig: Chill. moest op de stab-list, daar was hij heel stellig in! Sindsdien ook niet meer serieus te nemen die gast.

Ik wil geen haat spreiden maar als er veel mensen 'haat' hebben tegenover een stam dan ligt het misschien wel ook aan hun werkwijze?

De befaamde Zuur die in het stab-topic zijn eer probeerde te herstellen door te roepen dat hij uit Rota is gestapt en zichzelf vanaf toen daarmee ook van alles distantieerde wat met Rota te maken heeft. Hij wilde zo graag van zijn stab-imago af. Geen week later zit hij weer in Rota. Daarmee verlies je al je geloofwaardigheid en het respect van mening forumgangers, waaronder de mijne.
 

DeletedUser75339

Guest
Beste speler: Gaat binnenkort pas duidelijk worden , wanneer er effectief serieuze fronten komen maar voor nu nomineer ik spelers die mij nu het meest capabel lijken van de 3 stammen.

Perfection : voor het vakkundig wegspelen van SYN
Mugiwara no luffi : voor de VV diensten en de strijd tegen TU
Fluffydog : voor de verdediging tegen suits
Slechtste speler: Chaosstorm van top 20 account in de rang 3 stam.
Naar slaafje van flipping pages in de mb stam van vinage.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Act of divinity met de ligging en de spelers die erop zitten , zie ik dit account nog mooie dingen doen.
Beste stam: Vinage heeft op dit moment de beste kaarten in handen door een goede diplomatie, hoewel ik dit waarschijnlijk niet had gezegd als perfection gebanned was geweest. zo zie je maar hoe snel het kan gaan.
Slechtste stam: Suits , leken mij erg veelbelovend , hadden ook de beste groeistatistieken zoals roald al aangaf , maar intern lijkt het niet altijd even vlot te zijn gegaan.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Rose : een naam die nog niet gevallen is , maar die zich langzaam maar zeker opwerken als kleine rimstam.
Beste leider: Vinage , die alles goed onder controle lijken te hebben
Slechtste leider: Riskybussiness , ik weet er het fijne niet van , maar zijn fusie met goez lijkt het begin van het einde van suits te zijn.
Favoriete leider: Vlekje12 , die wel moeite doet voor suits
Favoriete forumposter: Roald97
Minst favoriete forumposter: Jokersbrain
Meest overschatte stam: Vinage ,
zie het nog wel gebeuren dat ze als een kaartenhuisje ineen storten als er 1 account neergaat.
Ik vraag me ook af hoe ze gereageerd hadden mocht perfection effectief een perma hebben gekregen. Als de ruimte dan zou moeten worden opgevuld door redbull/flippin zou dat moeilijke fronten geven.
Meest onderschatte stam: Chill = kwantiteit , maar geen kwaliteit , lijkt een tendens te zijn hier omdat vinage nogal wordt opgehemeld als de kwalitatieve stam , wat ik ook wel denk dat terecht is . Tegelijk denk ik niet dat Chill kwalitatief zoveel moet onderdoen.
Mooiste profielplaatje speler:
108269_large

Mooiste profielplaatje stam:
105944_large

Grootste Blunder :
het pp aanbod van perfection
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8174

Guest
Suits -> Care. Met de naamsverandering willen we nieuw leven blazen in de stam. Schrijf ons nog niet gelijk af :)
 
Bovenaan