Golden Awards

Deleted User - 697374

Guest
Maar mijn mening is er geen beste stam om verschillende redenen maar naar mijn mening is Leaf veruit de slechtste stam. Hier basseer ik me op alle naai streken en vies spel. Het mooiste is ook nog eens dat ze de laagste dominatie hebben van de 3 'top' stammen(geen enkele stam steekt er boven uit en dit is puur op ranglijst gebaseerd).
 
Reactiescore
499
Jij snapt er dus echt niks van
 
Reactiescore
2.303
Ik snap een heel veel, ben van alles op de hoogte deze wereld dus leg uit ipv een oneliner gooien. We zijn hier toch voor een discussie of zie ik dit verkeerd?
Tuurlijk kan je zeggen dat Leaf veruit de slechtste stam van de wereld is. Op welke stats wil je dat dan plaatsen?
Vieze spelletjes? Qua viesheid kan je wel zeggen dat iedereen zowat op gelijke niveau zit neem ik aan? Enige wat ons te verwijten valt is de eindoverwinning anders gespeeld te hebben dan de beloofde afspraken van de 3 leiders. Hier is al genoeg over gediscussieerd en daar gaan we ook niet over verder.

Als leaf zijnde hebben wij altijd voorop gesteld om te vechten. Zowel in het begin als op het einde.
Kan je ook duidelijk zien aan de meest relevante scores:
N8oQzxpKQF2R3m_qQzqYmg.png


Verder heeft leaf zo goed als altijd met de zelfde kern gespeeld. Ook hadden wij geen Back up stam zoals, Nocure en Logic .... Dit in de vorm van Disney en Tubbie. Dit is gewoon duidelijk...

Zodra wij een speler dreigden te verliezen gingen we er voor vechten, niet a la enrico gaan runnen. Of zoals stan de vv dumpen en savonds eens komen opdagen.
Ik kan arrogant genoeg zijn en zeggen dat Nocure/Disney/platy zonder Leaf gewoonweg niet meer bestond. Jij als speler misschien wel omdat je safe lag maar de stam ging gewoon gevallen zijn. 70% van de 8 accounts werden gewoon door VV's draaiende gehouden door Leaf. Op het einde dreigden jullie dan ook dat je overwinning wou of ging samenwerken met de vijand, wat gewoon immens onrespectvol was ten opzichte van de spelers die altijd al jullie vv's gedaan hebben, succesvolle massa's die wij planden...

Leg mij nu eens uit waarom dat jullie stam meer gepresteerd heeft dan de rest? Ik ben niet van mening dat Leaf een oprechte winnaar zou zijn, wij begingen onze fouten. Maar om ons dan af te schilderen als de stam die het minst verdiende te winnen, dat is gewoon de grootste bullshit die je kan komen verkondigen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.495
Daarnaast staat Leaf in elke oorlog statistiek positief ervoor, hadden wij verreweg de lastigste ligging en hebben wij meerdere malen laten zien dat we kunnen herpakken.
 
Reactiescore
499
Ik snap een heel veel, ben van alles op de hoogte deze wereld dus leg uit ipv een oneliner gooien. We zijn hier toch voor een discussie of zie ik dit verkeerd?
Heeft Emile zojuist gedaan ;)
 

DeletedUser76972

Guest
Daarnaast staat Leaf in elke oorlog statistiek positief ervoor, hadden wij verreweg de lastigste ligging en hebben wij meerdere malen laten zien dat we kunnen herpakken.

En toch kunnen jullie het niet zonder BG's :rolleyes:
Maakt je lastige ligging argument btw ook wel lachwekkend
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.495
En toch kunnen jullie het niet zonder BG's :rolleyes:
Maakt je lastige ligging argument btw ook wel lachwekkend

Tenzij dat je even objectief bekijkt en ziet dat niemand het zonder BG's heeft gedaan. Wat mijn btw dus ook weer aansterkt. Waarom kom jij hier trouwens zo populair doen? Jouw bijdrage aan je account en aan je stam is zo klein dat ik niet eens wist dat je speelde als Dick me dat niet kwam vertellen. Houd aub toch stil.
 
Reactiescore
2.303
En toch kunnen jullie het niet zonder BG's :rolleyes:
Maakt je lastige ligging argument btw ook wel lachwekkend
Zegt een speler uit w52...
Overigens hadden wij geen BG's deze wereld enkel 24/7, die logic dan afpakte :)
 

DeletedUser54614

Guest
Iedereen is akkoord met oelekeboeleke als beste account. Maar wie was nu de beste stam op deze glorieuze classic?

Oele beste acc? Ik weet niet of iedereen daar akkoord mee is tbh. Als dat zo was was Acta est fabula het beste acc op W56, maar dat was ook helemaal niet waar. Het acc lag aan het front en deed goed deffwerk, daarom ben je nog niet het beste acc imo.
 
Reactiescore
2.303
Oele beste acc? Ik weet niet of iedereen daar akkoord mee is tbh. Als dat zo was was Acta est fabula het beste acc op W56, maar dat was ook helemaal niet waar. Het acc lag aan het front en deed goed deffwerk, daarom ben je nog niet het beste acc imo.
Je kan beide situaties niet echt vergelijken he :p
Op w56 waren er gewoon nog andere spelers die in wat slaagden die wereld...

Op classic had je gewoon in mindere mate iemand met tegenstand, uitgenomen oele... We kunnen niet verkondigen dat Vishaakje het moeilijk had met enrico, ofwel?
 
Reactiescore
1.148
Oele beste acc? Ik weet niet of iedereen daar akkoord mee is tbh. Als dat zo was was Acta est fabula het beste acc op W56, maar dat was ook helemaal niet waar. Het acc lag aan het front en deed goed deffwerk, daarom ben je nog niet het beste acc imo.

#Triggered
 
Reactiescore
2.303
Dat neemt niet weg dat zulke oneliners gewoon weg onrespectvol en onnodig. Dit voegt niks toe behalve haat.
Soms zijn simpele oneliners genoeg om heel jullie kortzichtige, ongefundeerde posts volledig de grond in te boren.
Wat ook onrespectvol is niet inhoudelijk op mijn bericht in te gaan, ben je gedaan met discussieren dan?
 
Reactiescore
2.478
P&P kan ook in andere topics. Laten we dit schoon houden voor de lijstjes.
 

Deleted User - 697374

Guest
Oele beste acc? Ik weet niet of iedereen daar akkoord mee is tbh. Als dat zo was was Acta est fabula het beste acc op W56, maar dat was ook helemaal niet waar. Het acc lag aan het front en deed goed deffwerk, daarom ben je nog niet het beste acc imo.

Ik zou eerder vishaak nomineren als beste account heeft net als bots veel lopen snipen voor oele. Daarnaast hebben ze een ongelooflijk zware start gehad als onafhankelijk account gesandwiched tussen Leaf en 24/7 zonder stam en ondersteuning die situatie perfect uitgespeeld.

Bots kan je hier ook neer zetten hebben zoals ik eerder vermelden veel voor oele gesniped en gestacked. Ook was dit een sterk team die wel eens wat dorpen van lost memories wist te pakken. Maar heeft nooit zijn potentie kunnen laten zien tot nu toe. Het moment dat hun op lost memories gingen was lost memories gerunned. Daarnaast stonden deze jongens altijd klaar voor vvs. Daar viel een Mickey en kneipen vv onder meer heb ik geen weet van maar die zullen er zeker zijn.

Mr.madness is daarnaast ook een account dat als team bewezen heeft hun mannetje te staan de hele classic lang(op de Kata actie van kane na zal iedereen gezegd hebben dat het 1 van de beste accounts was). Vanaf het begin tot het einde hebben we misschien een keer 30 minuten vv nodig gehad en zeker 100x zo veel vv gedraaid voor onze eigen stam of toenmalige gap Leaf. Hier onder viel dan ook 15 uur oele vv wat misschien wel 1 van de zwaarste vv's van de classic was. Deze zijn dan ook zonder dorpen verlies afgesloten. Niet alleen oele vv is gedaan door hun ook een heel pak 'slaafjes' hebben we hiermee gesteund en in leven gehouden. Ook is er veel vv voor stamgenoten gedaan omdat we overactief waren en vaak 2 man beschikbaar hadden waardoor wij ongeveer 3/4 van de vvs binnen. Disney/nocure konden doen. Maar we hebben niet alleen vvs gedraaid we zijn de drijvende kracht geweest in de massa op Enrico de eerste paar dagen wij pakten ze bij bosjes waar de rest achterbleef. We hadden dan wel een goed front daar maar dat houdt niet in dat Enrico niet zoek gespeeld is.

Ja oele heeft goed gepresteerd maar zeker niet de beste naar mijn mening. Dit zijn 3 accounts die naar mijn mening beter gepresenteerd hebben. Hier staan 2 accounts tussen die oele gedragen hebben met Def leveren en een account die de vv van oele keurig heeft afgewerkt en hiermee zeker heeft ondersteund. Oele was er simpelweg niet meer geweest door zonder vishaak en bots dit doet niks af aan de prestaties van oele maar ze zijn gecarried en dat is nou eenmaal een feit.
 

Deleted User - 697374

Guest
Soms zijn simpele oneliners genoeg om heel jullie kortzichtige, ongefundeerde posts volledig de grond in te boren.
Wat ook onrespectvol is niet inhoudelijk op mijn bericht in te gaan, ben je gedaan met discussieren dan?
Dat zal ik zo doen zat in de trein en wou een computer voor de reactie op die post van jouw die ik erg waardeer.
 
Bovenaan