Golden Awards

DeletedUser77666

Guest
Als je mij een sidekick vindt van Paul dan snap je er echt al helemaal niks van. Ik vind Paul 1 van de al niet de grootste debiel in de community , dat we samen op een account speelde en wij elkaar soms steunden hierdoor zegt niks hierover. Stopte al met je lijstje lezen nadat je madness beste speler noemde maar tijdens t scrollen zag ik mn naam staan dus dacht ff reageren op deze daab
 

DeletedUser75558

Guest
Dat is in ieder geval niet gelukt.
Nop helaas niet, waren wat schamele winsten (was ook wel moeilijk met zo'n klein front), jullie hebben het dan ook goed verdedigd hoor, complimenten. Moet wel zeggen dat gerald en enrico beter hadden kunnen aanvallen ( no hate hoor @YoWhite). Toch zonder Andries zijn eindeloze motivatie, blijf je toch wel in de stemming om door te spelen. Had een beter resultaat kunnen zijn, maar ja, makkelijk zo achteraf zeggen. Goed gespeeld @Pimsie.
 

DeletedUser75558

Guest
Paul wilt gewoon met jullie spelen volgende classic :p
Nope, het wordt echt hoog tijd om er mee te stoppen hoor. Ik dacht als ik dan toch er mee stop, kan ik best toegeven dat bepaalde mensen hier gewoon goed gepresteerd hebben.
 

DeletedUser3435

Guest
Als je mij een sidekick vindt van Paul dan snap je er echt al helemaal niks van. Ik vind Paul 1 van de al niet de grootste debiel in de community , dat we samen op een account speelde en wij elkaar soms steunden hierdoor zegt niks hierover. Stopte al met je lijstje lezen nadat je madness beste speler noemde maar tijdens t scrollen zag ik mn naam staan dus dacht ff reageren op deze daab
Jij mag enorm blij zijn dat je Paul op je account had, anders stelde het account geen ruk voor.
 
Bovenaan