Golden Awards

Reactiescore
2.478
En we gaan weer terug on-topic
 
Reactiescore
222
Beste account: Hier ga ik alweer kiezen voor Wieboy. Wat een team. Steekt qua groei en moeite boven de rest uit. Werken hard & komen goed voor hunzelf & hun stam op!
Beste stam: Novus. Staan er het langst, staan stabiel (zover ik weet). Beste stamcluster.
De beste stam speler: Ik ga hier voor 2 accounts. Abuser & wieboy. De abuser boys doen enorm veel moeite voor de stam, pakken altijd een VV wanneer nodig, zouden alles doen voor andere met risico voor eigen account. Toppers!
Zoals ook bij beste account genoemd wieboy. Steken echt veel tijd en moeite in de stam!
Het grootste ego: -
Beste leider: Leiding Novus. Staat er het langst & stabiel.
Slechtste leider: Leiding Insane. Kon het niet aan de praat houden helaas.
Meest overschatte stam: Geen stam word overschat denk ik.
Meest onderschatte stam: Broken, niemand weet nog wat er van te verwachten, maar doordat het een soort Insane lijkt voor sommigen mensen denk ik dat Broken vrij erg word onderschat.
Meest overschatte speler: The Unknown. Hebben nog niks laten zien & volgens de verhalen gaan runnen of iig heeel veel onder VV gestaan tijdens de laatste massa.
Meest onderschatte speler: Schedel, hoewel zijn ligging & groeiruimte niet al te geweldig en makkelijk is. Lijkt mij dit toch een sterk account, die het broken nog wel moeilijk kan maken.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Wieboy, Ruben, schedel & jack.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste spelers naam: The lord of the toilet, vieze schijtbakken.
Mooiste stam naam: Broken Bonds, past goed bij wat er gebeurde.
Favoriete forum poster: Hoewel die hier niet meer post kies ik toch voor Leaving Behind.
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: TuG
Mooiste profiel foto van stammen: Novus
Mooiste actie van de wereld: Het afblaffen en zeggen van dat Novus faalt. Maar tot nu toe nog altijd de bovenhand heeft.
Meest belovende speler voor de toekomst: Itsofficial. Sam wat een baas!
Meest belovende stam voor de toekomst: Novus heeft de beste kaarten.
Grootste blunder: Mijn falende blitzes op TU :D
Voor wie heb je nu echt respect: Alle mensen die alles doen voor hun stam.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn team
 

DeletedUser78312

Guest
Beste account: Hier ga ik alweer kiezen voor Wieboy. Wat een team. Steekt qua groei en moeite boven de rest uit. Werken hard & komen goed voor hunzelf & hun stam op!
Beste stam: Novus. Staan er het langst, staan stabiel (zover ik weet). Beste stamcluster.
De beste stam speler: Ik ga hier voor 2 accounts. Abuser & wieboy. De abuser boys doen enorm veel moeite voor de stam, pakken altijd een VV wanneer nodig, zouden alles doen voor andere met risico voor eigen account. Toppers!
Zoals ook bij beste account genoemd wieboy. Steken echt veel tijd en moeite in de stam!
Het grootste ego: -
Beste leider: Leiding Novus. Staat er het langst & stabiel.
Slechtste leider: Leiding Insane. Kon het niet aan de praat houden helaas.
Meest overschatte stam: Geen stam word overschat denk ik.
Meest onderschatte stam: Broken, niemand weet nog wat er van te verwachten, maar doordat het een soort Insane lijkt voor sommigen mensen denk ik dat Broken vrij erg word onderschat.
Meest overschatte speler: The Unknown. Hebben nog niks laten zien & volgens de verhalen gaan runnen of iig heeel veel onder VV gestaan tijdens de laatste massa.
Meest onderschatte speler: Schedel, hoewel zijn ligging & groeiruimte niet al te geweldig en makkelijk is. Lijkt mij dit toch een sterk account, die het broken nog wel moeilijk kan maken.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Wieboy, Ruben, schedel & jack.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste spelers naam: The lord of the toilet, vieze schijtbakken.
Mooiste stam naam: Broken Bonds, past goed bij wat er gebeurde.
Favoriete forum poster: Hoewel die hier niet meer post kies ik toch voor Leaving Behind.
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: TuG
Mooiste profiel foto van stammen: Novus
Mooiste actie van de wereld: Het afblaffen en zeggen van dat Novus faalt. Maar tot nu toe nog altijd de bovenhand heeft.
Meest belovende speler voor de toekomst: Itsofficial. Sam wat een baas!
Meest belovende stam voor de toekomst: Novus heeft de beste kaarten.
Grootste blunder: Mijn falende blitzes op TU :D
Voor wie heb je nu echt respect: Alle mensen die alles doen voor hun stam.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn team

Merci voor de vermeldingen Dennis!

Wes
 

DeletedUser74287

Guest
Dennis, ik heb last van een black-out.. Kun jij me eens helpen herinneren wie er allemaal fel tegen de join van het account Schedel waren? :p
 

DeletedUser74287

Guest
Yuh gezien er al teveel typetjes waren he ;)

Dus account schedel bestaat uit typetjes.. (fair enough, valt niks op af te dingen)
Je maakt een nieuwe stam om alle typetjes te weren.. (uhuh, uhuh, klinkt nog logisch)
En vervolgens zou je nu wel graag met de schedel typetjes in een stam willen zitten, omdat je eindelijk typetjes-vrij bent..

ach je poste je lijstje na 17:00, grote kans dat je al dronken was :D
 
Reactiescore
3.452
lNyLl_fi-200x200.gif
 
Bovenaan