Golden Awards

Reactiescore
389
Hoi hoi, wereld is ver voorbij dus zal ook eens iets erop zetten :D

Carlo hier (Cicirio3 voor een maand of 2)

Beste account: Ghost-Warrior. Onder (weet niet precies) weken/maandenlange aanval met kata's, edelclears, treinen alles maar toch nooit opgegeven en vaak juist winsten boeken ipv verliezen te maken. Chapeau.

Beste stam: Kan nu de wereld gewonnen is niet anders zeggen dan 882

De beste stamspeler: Ruizcv en Blackwolf. Beide bleven def sturen en helpen in aanvallen, ondanks dat ze zelf ook onder aanval lagen. Altijd snel in het reageren en hielden nooit troepen achter voor zichzelf, als ze daarmee andere spelers konden helpen.

Het grootste ego: Simi45678. Voelde zichzelf zo verschrikkelijk goed, 0 komma 0 van bewezen.

Beste leider: Dokter snuggles. Al die tijd de stam bij mekaar gehouden, lijkt me gewoon al goed genoeg om hiervoor genomineerd te worden.

Slechtste leider: Geen idee van.

Meest overschatte stam: Sangria. Weet eerlijk gezegd niet of ze hoog werden ingeschat, maar het zal altijd nog hoger zijn geweest dan ze daadwerkelijk waren.

Meest onderschatte stam: Pas.

Meest overschatte speler: Simi45678. Zelfde als bij overschatte stam, weet niet of hij hoog werd ingeschat maar nog altijd hoger dan in werkelijkheid.

Meest onderschatte speler: Blackwolf. Zelf zoals ik zei heel veel geholpen en heeft denk ik erg veel in zijn mars.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ghost-Warrior, Blackwolf, Ruizcv, pat47

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Simi45678, wins2nd

Mooiste spelers naam: Doofenshmirtz EVIL inc. Want perry het vogelbek dier.

Mooiste stam naam: V.O.C. (uit vaderlandse liefde)

Favoriete forum poster: Pas

Minst favoriete forum poster: Pas

Dikste wannabe op het forum: Pas

Dikste wannabe in het spel: Simi45678

Mooiste profiel foto van spelers: Pindakaas4life

Mooiste profiel foto van stammen:
882

Mooiste actie van de wereld: Pat47 die vroeg of ik op cicirio3 kwam spelen :D

Meest belovende speler voor de toekomst: Weet eerlijk gezegd niet of er nog een toekomst voor is, maar blackwolf/ruizcv.

Meest belovende stam voor de toekomst: 882. Als er op een andere wereld zo kan worden gespeeld als hier, dan kan dat zeker nog eens succes opleveren.

Grootste blunder: Simi45678 (ja opnieuw hij) Die op een gegeven moment ik gok 1000 sloop fakes stuurde, maar daardoor al zijn off verloor omdat sloopfakes makkelijk te blocken zijn :)

Voor wie heb je nu echt respect: De spelers in Ghost-Warrior

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen Alex <3
 
Bovenaan