Golden Awards

DeletedUser74552

Guest
Meest overschatte speler zou ik zonder na te denken cheap dealer zetten nu. Teller stond vanochtend op 288. Clears van Undiscovered Evil, Knarrel, Serratus, Nowhere in the Sun en Cheap dealer en nog geen dorp gepakt. Wat zijn ze daar in hemelsnaam aan het doen?
 

DeletedUser78389

Guest
Meest overschatte speler zou ik zonder na te denken cheap dealer zetten nu. Teller stond vanochtend op 288. Clears van Undiscovered Evil, Knarrel, Serratus, Nowhere in the Sun en Cheap dealer en nog geen dorp gepakt. Wat zijn ze daar in hemelsnaam aan het doen?

Zijn er al edels al gestuurd dan? Ik vind het gek dat jullie zoveel deffen terwijl er geen edels lopen. En wij (SA) kregen ook clears van boeman, xuzo, stortje95 en heel tb. Er werden zelfs 60 edels gestuurd en er werd niet 1 dorp gepakt.
 

DeletedUser74552

Guest
Zijn er al edels al gestuurd dan? Ik vind het gek dat jullie zoveel deffen terwijl er geen edels lopen. En wij (SA) kregen ook clears van boeman, xuzo, stortje95 en heel tb. Er werden zelfs 60 edels gestuurd en er werd niet 1 dorp gepakt.

Juist niet en daarom is het zo dramatisch. Als je clears wilt dood lopen voor niks ga je gang hoor maar met alleen clears pak je geen dorpjes ;). En 60 edels lijkt me erg overdreven. Ik denk dat er vanuit Selena of WAL niks gezegd mag worden over de offensieve skills van Pre. Anders pakken we toch even de oorlog stats erbij die spreken voor zich.
 

DeletedUser78389

Guest
Juist niet en daarom is het zo dramatisch. Als je clears wilt dood lopen voor niks ga je gang hoor maar met alleen clears pak je geen dorpjes ;). En 60 edels lijkt me erg overdreven. Ik denk dat er vanuit Selena of WAL niks gezegd mag worden over de offensieve skills van Pre. Anders pakken we toch even de oorlog stats erbij die spreken voor zich.

60 edels klopt. Tb had er nogal wat doodgelopen:) en xuzo 16 of 20. Jij hebt het over de offensieve skills van 1 speler en zegt daarbij er waren 280 incommings ze hebben geen dorpen gepakt. En het kan best kloppen dat er 280 zijn. Waar het mij om gaat is dat je dit nu post en dat terwijl xuzo nog geen succes had na 3 dagen met "evenveel hulp en edels" en dan wel spreekt over de offensieve skills van TCD en niet die van Xuzo.
 

DeletedUser74552

Guest
60 edels klopt. Tb had er nogal wat doodgelopen:) en xuzo 16 of 20. Jij hebt het over de offensieve skills van 1 speler en zegt daarbij er waren 280 incommings ze hebben geen dorpen gepakt. En het kan best kloppen dat er 280 zijn. Waar het mij om gaat is dat je dit nu post en dat terwijl xuzo nog geen succes had na 3 dagen met "evenveel hulp en edels" en dan wel spreekt over de offensieve skills van TCD en niet die van Xuzo.

Ik heb het helemaal niet over Xuzo. Ik heb het slechts over The Cheap Dealer waar ik gewoon meer van had verwacht. Dat xuzo niets pakt is net zo goed niet geweldig maar goed dat maken we goed met de rest die wel bakken met dorpen pakken. En Xuzo zal zich wel herpakken hoor daar ben ik niet bang voor. The cheap dealer zie ik zich niet zo snel herpakken. Daarnaast is het zeer belangrijk voor een stam te focussen op de fronten waar de sterkere spelers zich bevinden. Als je merkt dat The Cheap Dealer het belabberd doet met je focus switchen he. Alhoewel Nowhere in the Sun het ook niet echt geweldig doet op op Purple Swag en zelfs in de min staat. Serratus heeft overigens ook nog geen dorpje gepakt van Xuzo dusja.
 

DeletedUser78389

Guest
Ik heb het helemaal niet over Xuzo. Ik heb het slechts over The Cheap Dealer waar ik gewoon meer van had verwacht. Dat xuzo niets pakt is net zo goed niet geweldig maar goed dat maken we goed met de rest die wel bakken met dorpen pakken. En Xuzo zal zich wel herpakken hoor daar ben ik niet bang voor. The cheap dealer zie ik zich niet zo snel herpakken. Daarnaast is het zeer belangrijk voor een stam te focussen op de fronten waar de sterkere spelers zich bevinden. Als je merkt dat The Cheap Dealer het belabberd doet met je focus switchen he. Alhoewel Nowhere in the Sun het ook niet echt geweldig doet op op Purple Swag en zelfs in de min staat. Serratus heeft overigens ook nog geen dorpje gepakt van Xuzo dusja.

Je hebt het over de meeste overschatte speler en dat je daar niet over na hoeft te denken. Daarmee heb je het dus ook over alle andere spelers. Om de reden die jij zelf aangeeft zeg ik dat je daarmee ook xuzo op die plaats kunt zetten. Ik heb het over niks wat ik zelf vind, maar alleen om de reden die jij aanvoerde. Laat dat even tot je door dringen.

Ik heb nooit edels gestuurd op Xuzo. Zie het nut er niet in om dat front aan te vallen terwijl ik The Bears naast me heb liggen die ook vijandig is. Misschien is dat een logische verklaring waarom ik geen dorpen van Xuzo heb gepakt??

Ik zelf vind xuzo helemaal niet de meest onderschatte speler laat dat even duidelijk zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
510
Ik heb nooit edels gestuurd op Xuzo. Zie het nut er niet in om dat front aan te vallen terwijl ik The Bears naast me heb liggen die ook vijandig is. Misschien is dat een logische verklaring waarom ik geen dorpen van Xuzo heb gepakt??

Het lijkt mij dat Selena de classic wil winnen toch? Dan moet je toch echt je sterkste vijand uitschakelen, dat is in jouw geval dan Xuzo. Dat is ook de reden dat Pre. op Wal en Selena basht.
Maar misschien is dat net het verschil in mentaliteit.
 

DeletedUser78389

Guest
Het lijkt mij dat Selena de classic wil winnen toch? Dan moet je toch echt je sterkste vijand uitschakelen, dat is in jou geval dan Xuzo. Dat is ook de reden dat Pre. op Wal en Selena basht.
Maar misschien is dat net het verschil in mentaliteit.

Ach 10 dorpen van tb brengen me dichter bij de overwinning dan 2 dorpen van pre. Als je mijn totale front hebt gezien met pre en tb samen zou je misschien ook wel snappen waarom ik op tb ga, aangezien mijn hele flank daar open ligt. Ik zou daar eerst naar kijken voor ik jou stukje zou posten. Maar misschien is dat net het verschil in mentaliteit.
 
Reactiescore
510
Nja, is maar net wat je belangrijker vindt.
Denk dat ik wel kan stelen dat TB geen kandidaat meer voor de winst is.
Bovendien bashen je stamgenoten ook op Pre.
 

DeletedUser78389

Guest
Nja, is maar net wat je belangrijker vindt.
Denk dat ik wel kan stelen dat TB geen kandidaat meer voor de winst is.
Bovendien bashen je stamgenoten ook op Pre.

TB niet maar ze staan onder vv van pre vaak en dat is toch een redelijk gevaar. Ik bash ook op pre en help mij stamgenoten. Ik zou het alleen niet verstandig vinden om op dit moment op xuzo te gaan.
 
Reactiescore
326
Meest overschatte speler zou ik zonder na te denken cheap dealer zetten nu. Teller stond vanochtend op 288. Clears van Undiscovered Evil, Knarrel, Serratus, Nowhere in the Sun en Cheap dealer en nog geen dorp gepakt. Wat zijn ze daar in hemelsnaam aan het doen?

Sick, hoeveel edels heb je vandaag gesloopt?
 

DeletedUser74552

Guest
Je hebt het over de meeste overschatte speler en dat je daar niet over na hoeft te denken. Daarmee heb je het dus ook over alle andere spelers. Om de reden die jij zelf aangeeft zeg ik dat je daarmee ook xuzo op die plaats kunt zetten. Ik heb het over niks wat ik zelf vind, maar alleen om de reden die jij aanvoerde. Laat dat even tot je door dringen.

Ik heb nooit edels gestuurd op Xuzo. Zie het nut er niet in om dat front aan te vallen terwijl ik The Bears naast me heb liggen die ook vijandig is. Misschien is dat een logische verklaring waarom ik geen dorpen van Xuzo heb gepakt??

Ik zelf vind xuzo helemaal niet de meest onderschatte speler laat dat even duidelijk zijn.

Wauw ik wist dat je een onervaren speler was maar dit slaat toch wel alles. Ga vooral door met The Bears edelen ja dat brengt je zeker dichter bij de overwinning. :rolleyes:. Je kan daar Xuzo niet neer zetten omdat The Cheap Dealer niet te vergelijken is met Xuzo. The Cheap Dealer is het leidersaccount van Selena waardoor het al beter zou moeten presteren. Leidend voorbeeld. Daarnaast heeft Xuzo nooit wat gezegd op het AF terwijl de spelers van The Cheap Dealer aardig aanwezig waren om te laten zien dat we nog wel eens voor een onaangename verrassing kwamen te staan. Helaas voor Selena en voor ons was dit niet het geval.

Ik vind Xuzo zelf ook niet een onderschat team.

Sick, hoeveel edels heb je vandaag gesloopt?

Wat er niet word gestuurd kan ik niet slopen. Lijkt me een simpele zaak. Kruip nou maar weer de schaduw in.
 

DeletedUser78389

Guest
Wauw ik wist dat je een onervaren speler was maar dit slaat toch wel alles. Ga vooral door met The Bears edelen ja dat brengt je zeker dichter bij de overwinning. :rolleyes:. Je kan daar Xuzo niet neer zetten omdat The Cheap Dealer niet te vergelijken is met Xuzo. The Cheap Dealer is het leidersaccount van Selena waardoor het al beter zou moeten presteren. Leidend voorbeeld. Daarnaast heeft Xuzo nooit wat gezegd op het AF terwijl de spelers van The Cheap Dealer aardig aanwezig waren om te laten zien dat we nog wel eens voor een onaangename verrassing kwam.

Jouw argumentatie was "Teller stond vanochtend op 288. Clears van Undiscovered Evil, Knarrel, Serratus, Nowhere in the Sun en Cheap dealer en nog geen dorp gepakt. Wat zijn ze daar in hemelsnaam aan het doen?"
Vrij vertaald: TCD krijgt veel hulp met clearen, maar pakt alsnog geen dorpen. Ik geef aan dat met deze argumentatie je ook Xuzo op die plek neer kunt zetten aangezien Xuzo ook veel hulp kreeg met clearen, maar geen dorpen pakt.

Dit is het enige wat ik zeg. Ik vind je argumentatie voor overschatte speler dus niet goed. Dat je erna met steeds neer informatie komt die in die post had gekund is een ander verhaal.
----- Voor een buitenstaander zeg je dus "ik vind speler x overschat, omdat hij veel hulp krijgt met clearen en hij geen dorpen pakt."
----- Hierbij vergeet je dus te vermelden waarom je hem op meer waarde schatte ervoor en waarom deze argumentatie niet geldt voor andere spelers die aan de zelfde voorwaarde van jou argumentatie voldoen, "speler x overschat is omdat hij veel hulp krijgt met clearen en hij geen dorpen pakt", zoals Xuzo.
 

DeletedUser74552

Guest
Jouw argumentatie was "Teller stond vanochtend op 288. Clears van Undiscovered Evil, Knarrel, Serratus, Nowhere in the Sun en Cheap dealer en nog geen dorp gepakt. Wat zijn ze daar in hemelsnaam aan het doen?"
Vrij vertaald: TCD krijgt veel hulp met clearen, maar pakt alsnog geen dorpen. Ik geef aan dat met deze argumentatie je ook Xuzo op die plek neer kunt zetten aangezien Xuzo ook veel hulp kreeg met clearen, maar geen dorpen pakt.

Dit is het enige wat ik zeg. Ik vind je argumentatie voor overschatte speler dus niet goed. Dat je erna met steeds neer informatie komt die in die post had gekund is een ander verhaal.
----- Voor een buitenstaander zeg je dus "ik vind speler x overschat, omdat hij veel hulp krijgt met clearen en hij geen dorpen pakt."
----- Hierbij vergeet je dus te vermelden waarom je hem op meer waarde schatte ervoor en waarom deze argumentatie niet geldt voor andere spelers die aan de zelfde voorwaarde van jou argumentatie voldoen, "speler x overschat is omdat hij veel hulp krijgt met clearen en hij geen dorpen pakt", zoals Xuzo.

Beste Serratus lees nou eens goed. Ik zeg dat het team overschat vind omdat het een leiders account is die een grote bek had op het AF. Terwijl Xuzo dat beide niet is. En even serieus Xuzo heeft by far niet zoveel clears gehad van ons dan The Cheap Dealer van jullie & Undiscovered Evil.
 

DeletedUser78389

Guest
Beste Serratus lees nou eens goed. Ik zeg dat het team overschat vind omdat het een leiders account is die een grote bek had op het AF. Terwijl Xuzo dat beide niet is. En even serieus Xuzo heeft by far niet zoveel clears gehad van ons dan The Cheap Dealer van jullie & Undiscovered Evil.

Oke vertel me waar in deze regels staat dat?????????????????
"Meest overschatte speler zou ik zonder na te denken cheap dealer zetten nu. Teller stond vanochtend op 288. Clears van Undiscovered Evil, Knarrel, Serratus, Nowhere in the Sun en Cheap dealer en nog geen dorp gepakt. Wat zijn ze daar in hemelsnaam aan het doen?"

Erna ben je er dingen bij gaan zeggen. Mijn post was alleen maar dat je aan de hand van deze regels veel meer spelers als overschat kon aangeven. Je zegt dat ik moet lezen, maar je doet het zelf niet eens. Xuzo heeft op zijn minst evenveel clears gehad van TB, pannenkoeken en pre. Ze hebben zelfs over een tijdspand van 3 dagen aan incommings niks gepakt. Dat wij nou meer dan 4:1 dodgen.
 

DeletedUser74552

Guest
Erna ben je er dingen bij gaan zeggen. Mijn post was alleen maar dat je aan de hand van deze regels veel meer spelers als overschat kon aangeven. .

Zoiets heet een discussie. Als je reageerd op mijn eerste post en ik geef je daarna een uitleg bij wil niet zeggen dat die uitleg ineens niet meer klopt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik snap zelfs niet dat je serratus zou overschatten. Die spelers zitten in zooi op 52, dat is een noobstam.
 

DeletedUser78389

Guest
Zoiets heet een discussie. Als je reageerd op mijn eerste post en ik geef je daarna een uitleg bij wil niet zeggen dat die uitleg ineens niet meer klopt.

Ik denk niet dat je het niet kan begrijpen, maar dat je het niet wilt begrijpen. Ik heb het alleen maar gehad over dat ik die argumentatie nergens op vond slaan. Ik geef keer op keer aan dat het mij erom gaat dat je aan de hand van die 2 regels iemand als overschat omschrijft. Erna kon je inderdaad met meer informatie die je standpunt wellicht sterker maakt. Het gaat mij er echter helemaal niet om welke speler onderschat of overschat is. Het gaat mij erom dat je eerste post inhoudelijk gewoon niet sterk was. Ik geef dat aan door aan de hand van die regels een ander voorbeeld te geven van een overschatte speler. In plaats van dat je nu zegt shit ja mijn eerste post gaf inderdaad niet helemaal goed aan waarom TCD nou overschat is blijf je argumenten geven waarom hij wel overschat is en daar gaat het mij niet om. Je verkondigd iets aan wat gewoon niet onderbouwd is en na door discussieren blijkt er meer achter te zitten wat helemaal prima en goed is. Het gaat mij er alleen om dat je voortaan beter neerzet in 1 post waarom iemand nou overschat is.

Ik snap zelfs niet dat je serratus zou overschatten. Die spelers zitten in zooi op 52, dat is een noobstam.

Slechts 1 van de spelers van classic speelt op wereld 52.
 
Bovenaan